مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehdi D
  • تاریخ عضویت : 1398/12/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 68

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 68 مورد

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/10/5 سلام وقت بخیر.🌹
میخواستم بپرسم میان این گوشی و ردمی نوت 8 آنقدری تفاوت محسوس هست که من بیشتر هزینه کنم و این گوشی رو بگیرم و یا نوت 8 بگیرم؟
براز یکی از آشنایان میخوام،برای همین خیلی مهمه که کند نشه ویا لگ نزنه.
با توجه به اینکه پردازنده اش مدیاتک هست و ردمی نوت8 اسنپ.
برای همین میخواستم بپرسم افرادی که تجربه ی کاربری حدود 1 سال دارند آیا این گوشی بعد از یک مدت هنگ میکنه یا خیر؟
در ضمن در همین رنج(حدود 5500 تا 6500 چه گوشیی پیشنهاد میدین؟)
ممنون🌸

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1399/3/25 سلام برادر خسته نباشی
اولا اینکه هواوی دیگه اون هواوی سال 2013 و اینا نیس و به شدت پیشرفت کرده و همین هم باعث ترس آمریکا از پیشرفت سرسام آور هواوی شد که تحریمش کرد.
در پرچمدار ها در گذشته حرف اول رو سامسونگ میزده اما در حال حاضر پرچمدار سامسونگ هیچ چیزی برای گفتن نداره و فقط s20 ultra رو گندش کردن وگرنه گوشی شاخی نیس(الان میگم چرا)
توی این زمانه کمپانی های چینی شاخی مانند شیاومی، اوپو و مخصوصا وانپلاس وارد بازار شدند که واقعا فوق‌العاده هستند.
الان تنها ویژگی که سامسونگ داشت زوم 100 برابری بود که اون صرفا جنبه تبلیغاتی داشت و کیفیتش به زوم 100 برابری پی 40 پرو پلاس نمیرسه، دوربین 108 مگاپیکسلی هم داشت که اونم به خوبی مدل بکار رفته در شیاومی نبود(اینجاس که قدرت نرم افزار خودشو نشون میده رابط کاربری فقط خوشگلی نیس که باید سازگار هم باشه) تازه سنسور ساخت خود سامسونگ بود.
حالا بریم سراغ مقایسه سامسونگ با هواوی.
یه نکته رو بگم اینکه شما مطمئن باش اگه آمریکا هواوی رو تحریم نکرده بود حدود چند ماه دیگه هواوی جایگاه سامسونگ رو از لحاظ فروش تصاحب میکرد(یه نگاهی به نمودار های رشد داشته باشین متوجه میشین)
توی پرچمدار ها:
سامسونگ صفحه نمایش بهتری داره اما صفحه نمایش هواوی هم بد نیس و در چشم کاربر عادی تفاوتی با هم ندارن.
توی دوربین هم که مشخصه حتی اگه یکم هم تحقیق کرده باشین میدونین که هواوی، شیاومی، اوپو و اپل بهترین دوربین های موبایل حال حاضر رو دارن و بین اینا هواوی اوله.
اولا که مشکل دید در شب نیست(مگه جنگه؟ 😐) و حالت شب هست که با اختلاف در این زمینه هواوی سامسونگ رو له میکنه
دوم هم کیفیت عکس ها در روز هست که همین p40 Pro حریف s20 ultra بود دیگه مدل پلاسش(پی 40 پرو پلاس رو میگم) که هیچی.
توی زمینه رم هم سامسونگ با اعداد و ارقام کار میکنه
رم 16؟😐😐😅
الان از لپ تاپ های رم 12 هم بهتره یعنی؟
اینو بگم که اپل(11 Pro max) فقط 4 گیگ رم داره یعنی یک چهارم اما با این حال مدیریت بهتری از سامسونگ داره(البته به ios هم مربوط هست)
برید توی سایت زومیت درباره مشکلاتی که سامسونگ نسخه اگزینوس(s20 ultra) داشته تحقیق کنید لطفا
اسنپ هم که فقط مال آمریکاس(و چین البته) که برای ما اگزینوس میاد.
بعدشم شما اگه یک مقدار تحقیق کرده باشید باید بدونید که توی میانرده الان کرین از اسنپ هم بهتر هست(نمونه 810 و820)
بعد هم لطفا چیپست رو با نامش ذکر کنید
برای مثال شما میگید کرین در برابر اسنپ هیچه الان آ71 که پردازند اسنپ 730 هست
رو اگه شما بخوای با نوا 5تی مقایسه کنی که لُنگ میندازه برادر من. (اون کرین 980 هست که در تمام زمینه ها از اسنپ 730 بهتره)
توی رابط کاربری هم سلیقه ایه اما من به شخصه رابط کاربری هواوی رو(از Emui 10) بیشتر از سامسونگ دوس دارم.
توی میانرده ها هم اگه هواوی تحریم نمیشد الان میانرده های سامسونگ هیچی نبودن در مقابل هواوی همین مقایسه آ71 و نوا5تی. آ71 فقط صفحه بهتر داره دیگه از تمام لحاظ هواوی سرتره.
در ضمن شیاومی هم هست که واقعا سامسونگ توی میانرده و در بعضی مواقع پرچمدار حرفی نداره جلوی شیاومی بزنه.
سامسونگ تنها برتری که نسبت به دیگران داره صفحه نمایش هست. و مقدار حافظه و رم بیشتر(در پرچمدار ها)
لطفا مردم رو گمراه نکنید.
یا علی🌺
با تشکر از سایت خوب mobile.ir

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/3/25 آره والا من یادمه واسه تبلت 15 هزار تومن مینداختم😂

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/3/25 سلام دوست عزیز
در رابطه با تحریم ها بگم که شما خیالت راحت باشه چون این گوشی تمام آپ ها گوگل رو داره
من تست مقاومت این گوشی رو دیدم به نظرم گوریلا گلس داره اما خوب هواوی اعلام نکرده حالا نمیدونم چرا.اسلوموشن داره اما اینکه 960 فریم پشتیبانی میکنه یا نه نمیدونم(احتمالا به خاطر چیپستی که داره پشتیبانی کنه)

Huawei nova 5T Huawei nova 5T

1399/3/9 دوست عزیز ایم گوشی حدود 300 یورو هست که نسبت به امکانتتش خیلی به صرفه هست. پردازنده ابر قدرت kirin 980 رو در گوشی های امثال mate 20 0
Pro میتونی پیدا کنی. بعدشم چیپست که فقط به درد بازی نمیخورخ که 🤦‍♂️
برای کسی مثل من که فیلم ادین میکنه با گوشی چیپست بسیار چیز حیاتی و مهمی هست و من که الان mate 20 Pro دارم توی export ویدئو هام به هیچ وجه کم نمیاره با اینکه حدود یک سال و نیم هست که دارمش هنوز خیلی سریعه.
_ولی با اینکه پردازنده قوی داره باتریش هم همون قدر ضعیف _😐😐
شما اگه حتی یکم از گوشی سر دربیاری(که میدونم سر درمیاری احتمالا حواست نبوده😉) باید بدونی که هرچی چیپست کوچکتر باشه(مثلا 7 نانومتر) کم مصرف تره. مثلا من یه آنر 10 لایت دارم که کرین 710 روشه(12 نانومتر) باتریشم 3400. مطمئنا اگه کرین 980 روش بود جواب باتری 4000 هزارو با کرین 710 میداد. درسته 980 قویتره ولی خیلی کم مصرف تر هم هست.
نبود کارت sd باعث میشه یک مقدار گوشی سریع تر باشه که خوبه.
چون من 128 گیگ کافیه برام.
نبود جک هدفون رو هم باید عادت کرد. اتفاقا به نظر من خوبه. چون چند سال دیگه گوشی ها جک هدفون نخواهند داشت و اینجوری ما زور از بهش عادت کردیم.
مزیت های نوا دوربین بهتر هم هست.
و خوش دست تر(چون کوچیک تره و استفاده از اون با یک دست راحت تره.
یا علی

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/2/26 خوب دوست عزیز شما با مدرک میگی با کیفیته؟
من دیدم تو فامیل که خراب شده.
بعدشم هر کسی که گوشی میگیره معمولا نمیاد کاستوم رام بزنه چون دردسر داره و همه اینکارو انجام نمیدن.
بعدم رابط شیاومی روونه؟
تو نظرات هم بخونی مشخصه پر لگه که دیگه نیاز به تحقیق هم نداره اما من تحقیق کردم و فهمیدم که واقعا لگ میزنه. من نمیگم رابط هواوی خیلی خوبه اما بعد Emui 10 انصافا خیلی خیلی بهتر شده.
هر چقدر هم گوشیشو نخرن باز دوربینش که ضعیف نمیشه.
چون هواوی خیلی وقته دوربیناش از همه بهتره هی میان dxo رو زیر سوال میبرن.
حالا اگه مثلا شیاومی اول میشد میگفتین نه همه کاراشون به حقه.
فقط dxo که نیست.
همه اعتراف کردن که دوربین هواوی اوله نیاز به dxo هم نیست، اون یه جورایی مهر تاییده. یوتوبر ها هم تایید کردن نمونش mrwhosetheboss
قبلا که پردازنده های اسنپ تو میانرده تو بنچمارک اول بودن همه چی تمام بودن. بعد که اومدن امتیاز پایین تری از کرین های هواوی آوردن میخواین بنچمارک رو هم زیر سوال ببرین و میگین اگه فقط بخوایم به بنچمارک اکتفا کنیم؟
در مورد اینکه شیاومی ارزون هست توی چنتا سایت خوندم که شیاومی اطلاعات کاربرانش رو میفروشه و سودش رو اینجوری تامین میکنه(نمونش زومیت) البته من در این باره مطمئن نیستم ولی اون وبسایت ها با مدرک حرفشون رو تایید کردن. اما من تایید نمیکنم چون هنوز مطمئن نشدم.
هواوی هم که انگ جاسوسی بهش زدن هنوز یه مدرک هم رو نکردن فقط گفتن ترامپ مدارکو به متحدانش رو کرده. ابر قدرت که باشی هر کاری رو بدون مدرک هم میتونی انجام بدی.

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1399/2/23 بچه ها سلام خسته نباشید.
طاعات و عبادات قبول باشه.
کسی میدونه چطور باید مشکل سایه اندازی صفحه های ips رو ترمیم کرد؟
قبلا در آمولد این مشکلو داشتم و غیر از تعویض نمایشگر هیچ کار دیگه ای نتونستم بکنم اما این مشکل در ips خیلی جدی نیس و اصلا فکر نمیکردم همچین مشکلی براش پیش بیاد.
گوشی هم آنر 10 لایت هست. کسی راهکاری بلده که بتونم بدون تعویض نمایشگرو درست کنم؟
اینم بگم که وقتی خاموش و روشن میکنم گوشی رو سایه ها(که برای کیبوردن) کمرنگ تر میشن

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/2/19 درسته.
هواوی اومده اون ناچ میت 30 پرو رو کوچیک کرده که face id رو هم داشته باشه.
این خودش یه پیشرفته که تونسته اون ناچ بزرگو به یه پانچ هول متوسط تبدیل کنه.
درسته زشته اما پیشرفت فناوریه و face id از تشخیص چهره قابل اعتماد تر هستش

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/29 خوب دوست عزیز هواوی هم همینطوره خودش پرچمدارای حدودا گرون قیمت میزنه که تقریبا همه فن حریفه.یه برند هم هست به نام آنر که اقتصادی تر تولید میکنه مثل آنر 30 اس یا آنر ویو 20 یا اصلا همین آنر 20 پرو که نسبت به قیمتشون واقعا خوبن مخصوصا آنر ویو 20 که ترکوند ازبس با کیفیت بود.
قبلا هم گفتم هیچ شرکتی عاشق چشم و ابروی ما نیست که بیاد با سود صفر گوشی بزنه. برند هایی مثل اپل و سامسونگ و اخیرا یه مقدار کم هواوی میان یکم گوشی گرون تر میزنن به خاطر اینه که بالاخره خرج تبلیغات و تحقیقات رو باید از یه جایی در بیارن و چون مشهور هستن(مخصوصا سامسونگ و اپل) میان پول برند هم میگیرن.
ردمی و شیاؤمی و وان پلاس ارزونن و پول برند نمیگیرن چون اصلا برند مشهوری نیستن که بخوان پول بگیرن. الان شما یه جا بگن گوشیت چیه، بگی اپل با کلاس تره یا ردمی؟ (من خودم از این کارا متنفرم اما بعضیا دوس دارن).
یه چند وقت دیگه هم که مشهور شن مطمئن باش میکشن رو قیمتاشون.
یکی از پسر عمو هام اونموقع ها که گوشی سامسونگ و اپل همه دوروبر 2 یا 3 ملیون بود گوشی های پرچمدارشون گوشی آنر 8 خرید 600 هزار تومن. یعنی حدود یک سوم یا یک پنجم. این یه خرید برد برد بود اونزمان که با 600 تومن پرچمدار بگیری دستت.
و انصافا هم امکانات عالی داشت. مثل اینفرا رد که واقعا محشر بود.
درسته در یک سری نوآوری ها شرکت هایی مثل اوپو و شیاومی پیشگام بودن اما هواوی اومد این نوآوری هارو به صورت گسترده تولید کرد. مثل حسگر اثر انگشت زیر صفخه نمایشگر که بعد از میت 20 پرو هواوی به صورت گسترده در پرچمدارا استفاده شد.
الان سامسونگ نوآوری خاصی داشته؟ (غیر از نمایشگر)
فقط اومده نوآوری های دیگران رو تکمیل و به تولید انبوه رسونده. وگرنه نوآوری خاصی نداشته.
مثل دوربین چرخشی سه گانه هواوی که سامسونگ در آ80 استفاده کرد.
در ضمن به نظر من بد نیست یک شرکت در یک سری از امکانات گوشی خودکفا باشه تا همش از وسایل این و اون استفاده کنه مثل شیاؤمی. (درسته اسنپ بهترینه اما اگه رقیبایی مثل کرین هواوی یا اگزینوس سامسونگ در گوشی های اندرویدی نبودن به نظرت الان اسنپ اصلا در حد و اندازه های رقابت با پردازنده های اپل بود؟
همیشه رقابت باعث پیشرفت میشه. خودکفایی هم همینطور.به نظر من هواوی تا 2 یا 3 سال آینده خیلی به رقابت ها اهمیت نمیده چون داره سخت روی سیستم عامل کار میکنه. قبلا وقت برای رقابت ام داشت اما الان نه. پس چون بالاخره گوشی های شیاؤمی(میانرده ها) اومدن از هواوی زدن بالا به خاطر اینه که هواوی این چند وقت همش درگیر تحریم و درگیری با آمریکا بوده و وقت نداشته روی گوشی هاش به خوبی کار کنه. در ضمن گوشی هواوی پی 40 پرو پرچمدار اصلی بوده و قیمتش هم حدود 1100 یورو اعلام شده که خیلی نجومی نیست اون مدل پلاس برای افراد خاصه مثل Rs و پورشه دیزاین های سری میت. برای همین انقد گرونه. شیاؤمی هم چون دید هزینه هاش زیاده و کم کم داره یه شرکت جهانی و خیلی گسترده میشه(درسته شرکت بزرگیه اما به پای سامسونگ که نمیرسه خداوکیلی) مجبور شد گوشی گرون تولید کنه که هزینه هاش تامین بشه. حالا هرچی هم بهونه بیارن که چون میخواد با بهترینا مقایسه بشه مجبور شدیم سری mi رو گرون کنیم و اینا. همه میدونن که جنس درجه یک گرونه. نه به گرونی اپل. نه به ارزونی ردمی و شیاؤمی. (یه چیزی مثل قیمتای جدید سری mi شیاؤمی).
علی مدد

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1399/1/29 آره داداش نصب کن هیچ مشکلی نداره
گوشس خیلی زیبا تر میشه

Sony Xperia 1 II Sony Xperia 1 II

1399/1/28 گل گفتی دوست عزیز👌🌹

Honor V30 Pro Honor V30 Pro

1399/1/27 بله درسته اونموقع اومد 40 مگاپیکسل زد که خیلی زیاد بود.
منظور بنده هم بیشر روی میانرده ها بود که مگاپیکسل های 48 و64 میزنن یعنی اینا از 12 مگاپیکسل اپل بالاتره؟ 😁

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/27 خوب معلومه بعد از تحریم های گوگل و اونهمه فشاری که روش هست نمیتونه پیشرفت زیادی داشته باشه. معمولا هواوی بهترین تکنولوژی های خودشو با سری میت معرفی میکنه.
شما هم اگه خیلی سنگ شیاؤمی رو به سینه میزنی برو از همون گوشی بخر.
من به این نتیجه رسیدم که شیاؤمی گوشی های خیلی خوبی میزنه اما هنوزم ازش دل خوشی ازش ندارم به خاطر خرابی هایی که ازش دیدم تو فامیل.
هواوی هم چند وقت بعد برمیگرده به جایگاه بهترین باتری. بزار یکم مشکل تحریماش بهتر بشه. در ضمن هواوی که مال من نیست که بخوام بیخودی نگرانش باشم هرچی شد شد به من چه.
ولی شما یه جوری میاید از هواوی بد میگین و از شیاؤمی تعریف میکنید که انگار به خاطرش پول میگیرید. چه اسراری دارین که شیاؤمی رو بکنید تو پاچه طرفدار های هواوی و سمسونگو سونی و...
سعی کنید یکم برای نظر هر کس ارزش قائل باشید.
تازه یه ضرب المثل هم هست که میگه شهر که کلانتر نداشته باشه قورباغه‌ هفتیر کش میشه. دقیقا داستان هواوی و شیاومی هست. شیاؤمی یه چند وقته میخواد از هواوی بزنه بالا نمیتونه. بعد با تحریم هواوی بالاخره تونست خودشو نشون بده وگرنه اگه هواوی تحریم نمیشد شیاؤمی رنگ جایگاه سوم فروش رو هم نمیدید. حالا شما باز بیا بگو نه شیاؤمی فلانه و...
چه اصراری داری که بگی شیاؤمی بهتره؟
توی هر صفحه گوشی(فرقی نمیکنه سامسونگ باشه یا هواوی یا آنر یا...) که بیای بگی گوشی که شما طرفدارشین بده و فقط شیاؤمی خوبه و ارزونه. باهات مخالفت میکنن.
الان به طرفداری اپل بیای بگی شیاؤمی گوشی با همین امکانات میزنه یک پنجم قیمت بازم میان اپل میخرن چون عشقشون اپله و به نظرشون اپل کلاس میاره😐
توی باتری هم هیچ برندی به گرد پای اپل نمیرسه(با اینکه خودم خیلی از اپل خوشم نمیاد) ولی باید قبول کنیم که بهینه ترینن. آیفون 11 پرو مکس با باتری نزدیک 4000 شد پادشاه‌ باتری.
کسی شیاؤمی رو کار نداره. باز شما بیا بگو خوبه و ارزونه.
ارزونی همه چیز نیست.

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1399/1/27 داداش همرده این گوشی آ30 هست که حدود 3300 قیمتشه. این گوسی نسبت به امکاناتی که داره واقعا قیمت خوبی داره.

Huawei P40 lite E Huawei P40 lite E

1399/1/26 دوست عزیز کرین 710 اف آخرین چیپست میانرده هواوی قبل از تحریم های گوگل هستش و هواوی نمیتونه روی این گوشی کرین 810 یا 820 بزاره چون اونا بعد تحریم هست و دیگه اپ های گوگلو نداری

Sony Xperia 1 II Sony Xperia 1 II

1399/1/26 دوست عزیز توی این زمونه اصالت اصلا اهمیتی نداره.
هرکسی که دلیل دیگه ای ندازه از اصالت حرف می زنه.
در ضمن من قصد تخریب ندارم فقط وقتی میبینم کسی میاد در این حد اغراق میکنه و میگه که سونی همه رو له میکنه میام میگم که اشتباه میکنی.
اگه به زمانی که این و اون نبودن اکتفا کنیم که اونموقع که هیچکی نبود نوکیا و موتورولا گوشی میزدن ولی الان نوکیا اول جهان هست آیا؟
اتفاقا من گوشی دوم اندرویدی که گرفتم سونی بود و ازش خوشم میاد(اونموقع گوشی زد آب میزد که واقعا محشر بود) ولی آخه 1200 یورو برا یه گوشی که غیر از صفحه نمایش هیچی نداره برا گفتن🙄!! توی دوربین که اول نیست و صدا رو نمیدونم اما توی صفحه نمایش هم سامسونگ اوله با داینامیک امولد. (همه چی رزولوشن نیست برادر) چشم انسان نمیتونه کیفیت بیشتر از 300 ppi رو تشخص بده مثلا فرق بین 500 با 700.
کدوم شرکتا پول میگیرن و تبلیغ میکنن؟؟؟؟
اگه منظورت dxomark هست که اینو بدون که معتبر ترین شرکت هست توی بررسی دوربین و بررسی هاش خیلی تخصصیه و شما میخوای نظر کلی کارشناس دوربینو زیر سوال ببری؟ حتی توی بررسی موبایل های سایت های مختلف مثل زومیت، گجت نیوز، دیجی کالا و... هم مشخصه توی دوربین هواوی اوله. کجا دوربین هواوی رو سونی زده؟
هواوی با کمک شرکت لایکای آلمان دوربین گوشی های پرچمدارشو میسازه. سونی کجا بود؟
یه چیزی هم فرموده بودین بنده خندم گرفت.
پیشرو در زمینه شبکه های جدید 4g؟
اولا که 4g جدید نیست و احتمالا منظورتون 5g بوده.
دوما که کلا تکنولوژی 4g و 5g ساخت هواوی هست و طبیعتا اولین بار در گوشی های هواوی به کار رفته.
علی مدد

Honor V30 Pro Honor V30 Pro

1399/1/25 در رابطه با دوربین که گفتین این دو شرکت برای اینکه بازارو به مگاپیکسل های بالای شیاؤمی نبازن(چون اکثر مردم فکر میکنن مگاپیکسل همه چیزه) اومدن این کارو کردن.
بقیه حرف هاتون رو هم قبول دارم.

Sony Xperia 1 II Sony Xperia 1 II

1399/1/25 دوست عزیز منظور من شما نبودین کلی گفتم در ضمن من توی لیستی که دادین p40 Pro و اس 20 اولترا رو نمیبینم. توی نت سرچ کنین DXOMARK بعد به بخش دوربین ها برین و لیست رو که هواوی پی 40 پرو با 128 امتیاز اول هست ببینین و بشماری بیاین پایین تا ببینید من دروغ گفتم یا نه

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/25 اتفاقا تمام و کمال به مشخصاتش آگاهم اما گفتین Fhd+ فکر کردم p30 Pro رو میگین. چون این گوشی یه مقدار رزولوشن بالا تری داره. این ایراد صفحه نمایش به هواوی وارده و من نمیدونم چرا بعد از میت 20 پرو دیگه صفحه qhd نزد.
چون توی گوشی بنده گیفیت خیلی عالیه.
قیمت زیادش هم سیاست هواوی هست تا بتونه با اپل رقابت کنه(سامسونگ هم در اولترا همین کارو کرد)
اگه دقت کرده باشین اکثر پولدارا اپل دارن چون گرونه و همهم میدونن. بنابراین اگه یه گوشی گرون داشته باشه هواوی میتونه بازار پول دارا رو هم بدست بیاره.
درضمن این گوشی یه چیزی مثل RS سری میت هست که برای افراد ثروتمند طراحی شده وگرنه مدل اصلی p40 Pro هست.
اسپیکر مونو هم ضعف آنچنانی به حساب نمیاد.

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/25 دوست عزیز عرض کردم که. هر شرکتی روی چند چیز موبایلش مانور میده.
دروغ چرا من خودم رابط کاربری EMUI رو اصلا دوست نداشتم و کلا نسبت به دیگر گوشی ها برتری نداشت تا EMUI 10 که هواوی نشون داد برای کاربرانش ارزش قائله.
در ضمن من طرفدار فقط هواوی نیستم و کلا از شرکت های چینی دفاع میکنم که آینده خوبی دارن اما طرفدار دو آتیشه نیستم.
دارم میگم هر سخن جایی داره. شما میگی میان رده های هواوی خوب نیست برو توی صفحه میان رده ها بگو که ببینی باهات مخالفت میکنن یا موافقت.
من یه آنر 10 لایت گرفتم که خیلی ازش راضیم و ازش بدی ندیدم.
میت 20 پرویی که داشتم به دلیل چند بار بی دقتی و قرار دادن نور روی مکس لکه ی کیبورد گرفت و کلی خرجش کردم. اما روی IPS چیزی ندیدم.
راجع به شیاؤمی هم چون تا چند وقت پیش همش بدی دیده بودم ازش خوشم نیومد ولی وقتی نشستم منطقی فکر کردم با خودم گفتم که تمام شرکت هایی که وارد این عرصه شدن بالاخره یه مقدار مشکل داشتن که بعد حل شد. یه مقدار دیگه هم تحقیق کردم و متوجه شدم که انصافا گوشی های خوبی میزنه.

Sony Xperia 1 II Sony Xperia 1 II

1399/1/23 از بهترین نظراتی بود که توی این صفحه خوندم👌👌👌
عالی

Sony Xperia 1 II Sony Xperia 1 II

1399/1/23 چی میگی داداش؟؟
سونی توی جدول دوربین چندمه. که بخواد همه رو له کنه؟؟
اول؟
دوم؟
سوم؟
دهم؟
بیستم؟
سیم؟
چهلم؟
اکسپریا 5 چهل و سومه
اکسپریا 1 چهل و پنجمه
هواوی با پی 40 پرو اوله تازه هنوز پی 40 پرو پلاس نیومده.
معمولا متعصبای بعضی برندا چون برندشون حرفی برای گفتن نداره میان از اصالت حرف میزنن
الان همین برندهای چینی به قول شما بی اصالت مثل هواوی، شیاؤمی، اوپو و... دارن حرف اولو میزنن تو جهان.
همچین حرفه ای حرفه ای میکنی و میگی سونی یکی از کار های خیلی کم سودش موبایله انگار بقیه برندا فقط گوشی میزنن. مثلا سامسونگ تو همه چی یک غوله تکنولوژیه، هواوی توی مخابرات و قدرت سایبری از بهتریناس و یه جورایی حرف اولو میزنه، شیائومی توی اینترنت اشیا خیلی خوب داره عمل میکنه و...
اکثر نوآوری های روز موبایل کار همین شرکت های چینیه.
بعدش 1200 یورووو واسه این گوشی؟؟؟
آدم 50 یورو دیگه میزاره روش آیفون می‌خره یا حداقل میاد سامسونگ می‌خره.یا هواوی یا شیاؤمی با قیمت خیلی به صرفه ترش.
این گوشی چه مزیتی داره نسبت به رقبا غیر از رزولوشن صفحه نمایش؟ (تازه اولده و به داینامیک آمولد سامسونگ نمیرسه)
دوربینش که حریفشون نیست. (هواوی، اوپو، شیائومی هستن)
باتریش که نیس برای مثال حریف هواوی نیست (به میلی آمپر کاری ندارم چون کیفیت باتری گوشی های هواوی ثابت شدس میگم)
شارژش که خیلی خیلی ضعیفه. الان حتی بعضی از میانرده ها هم شارژر 40 واتی دارن. (یا شرکت‌هایی مثل اوپو 65 وات)
شارژ وایرلس معکوس که میگن نداره. (که همه ی پرچمدارا دارن)
سونی امروزه کلا هیچ برتری توی هیچ زمینه(البته توی صنعت موبایل) نداره.
الان آدم بخواد یه پرچمدار بخره یه چیزی می‌خره که یه برتری داشته باشه. مثلا
هواوی برای دوربینش و باتریش، سامسونگ برای صفحه نمایش و دوربینش، شیاؤمی برای قیمت و امکاناتش، اپل برای همه چی تمام بودنش. لطف کن کمتر تعصب نشون بده دوست عزیز
موفق باشید

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/23 این پیج مال سوال و جواب برای p40 Pro+ هست
و حالا برای هر چی که هست میدونم برای شیاؤمی نیست😂😂

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/23 اگه تحریم شه می‌سازه. گفتم قبلا چین داره میشه اول جهان و آمریکا رو به افوله

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/23 اول در رابطه با اپل بگم. چون آمریکاییه یه جوری فرهنگ سازی کردن که انگار اپل داشته باشی همه چی تمومی و خیلی باکلاسی و پولدار الان اکثر ثروتمندان جهان اپل دارن. وگرنه بالا ترین محبوبیت در تمام تمام زمینه ها بدون استثناء با اختلاف زیاد سامسونگه(بالا ترین تکنولوژی و اینا نه محبوبیت در مردم) اپل با اختلاف زیاد در جایگاه دوم قرار میگیره.
هواوی چون میخواد کالای باکیفیت با قیمت مناسب و مصرف انرژی کم در اختیار مردم قرار بده مجبوره از صفحه نمایش های ips استفاده کنه وگرنه اکثرا fhd+ هستن.
اگه معیار دوربین برای شما مگاپیکسل هست که بله هواوی نمیاد گوشی های با مگاپیکسل الکی عرضه کنه. مثلا همین ردمی نوت 7 یا 8 که 48 مگاپیکسلن. اینا برای گول زدن افکار عمومیه چون اکثر مردم از دوربین سر در نمیارن و فک میکنن دوربین با مگاپیکسل بالا عالیه. یعنی نوت 8 شیاؤمی از نوت 10 سامسونگ با 12 مگاپیکسل بهتره؟
یا مثلا از بعضی از دوربین های کنون و نیکون با 16 و 20 مگاپیکسل که برای عکاسی حرفه ای و فوق حرفه ای ساخته شدن؟😂😂😂
من قبلا هم در جواب شما پاسخ داده بودم اما مدیران نظر بنده رو قرار ندادن توی کانال امیدوارم ایندفعه لطف کنن و قرار بدن.
در میان رده ریلمی و شیاؤمی از بقیه جلو ترن چون ارزون میدن مثل هواوی که اوایل با این روش تبدیل به یکی از محبوب ترین شرکت های تولید موبایل شد.
مطمئنی بپرچمدارای هواوی غیر از دوربین برتری دیگه ای ندارن؟
شما غیر از اسپیکر یه مورد نام ببر که ضعیفه.
رزولوشن هم بخاطر مصرف بهینه تر باتری و قیمت کمتر گوشی هست. وگرنه کاری داره بیان صفحه نمایش 10k بسازن بزارن رو گوشی؟
نه.
ولی چون خیلی گرون تر میشه میان بجای qhd، فول اچ دی پلاس میزارن که ارزون تر دربیاد.
برتری دوربین هم حالا حالا ها دست هواوی میمونه و هیچ شرکتی قدرت مبارزه با دوربین هواوی رو نداره. یه نکته دیگه کدوم باتری گوشی حریف هواوی میشه؟
اگه به میلی آمپر زیاده که الان m30s با 6000 یکی از بهترین‌هاس
توی یکی دیگه از نظر ها راجع به باتری گفتم.
با تشکر از مدیران سایت که برای ما مخاطبان ارزش قائل میشن و نظراتون رو به نمایش درمیارن 🙏🌹

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/23 خیلی از شرکتای چینی مثل شیاؤمی، اوپو و... اومدن از سیستم عامل هواوی حمایت کردن و گفتن که وقتی ساخته بشه از اون توی گوشی هاشون استفاده خواهند کرد.

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/23 بعدشم این اسپیکر برای مثلا من اصلا و اصلا مهم نیست چون خیلی کم میشه از استفاده کنم تا هدفون و هندزفری هست کی میاد از اسپیکر استفاده کنه.
البته از یه طرفم خیلی مهمه مثلا تو یه جای شلوغی و گوشیت زنگ میخوره.
دوست عزیز این ارزونی هم بخاطر دست گرفتن بازاره همون کاری که هواوی قبلا انجام داد. مثلا کی میاد با وجود پرچمدار 800 دلاری شیاؤمی بره 1400 دلاری سامسونگ بخره که تقریبا دوباره؟ پولشو که از سر راه نیوورده.
این ضعف هایی که میبینی درسته ولی همین ایران خودمونو نگاه کن. 40 ساله تحریمیم ولی ببین چه قدرت نظامی شدیم. اتفاقا تحریم باعث رشد میشه(البته نه برای همه جا😅) چون دیگه به جایی وابستگی نداری و خودت میسازی

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/23 دوست عزیز و محترم اتفاقا هواوی اون اوایل که معروف شده بود خیلی ارزون بود و با اینکه جنس درجه یک نبود اما به دلیل ارزونیش خیلی از افراد گوشی دار شدن.
هواوی که مال بابای من نیست که بخوام ازش دفاع کنم. هیچ شرکتی نیست. شیاؤمی، ریلمی، ویوو، وان پلاس و این شرکت های چینی که اکثرشون (البته غیر از شیاؤمی) بازار گرم کنن و جایگاه زیادی توی بازار آینده نخواهند داشت.
شیائومی هم که به فکر چشم و ابروی ما نیست. مطمعن باش من بهت تضمین میدم که بعد از این که پاشو توی بازار سفت کرد و یک شرکت عظیم با کلی کاربر شد کم کم میکشه رو قیمتش. هواوی هم همینطور بود. اکثر شرکتا همینطور بودن. (اصلا شعار هواوی این بود:بهترین کیفیت با مبلغ پرداختی مشتری) که انصافا شعار درستی هم بود اونموقع که من y330 گرفتم باورت میشه حدود 140 هزار تومن گرفتم. در صورتی که میخواستی سامسونگ بخری حدود 600 هزار تومن یا بیشتر بود.خوب حداقل کاری که هواوی کرد این بود که اومد گند زد به بازار، سامسونگ، سونی، ال‌جی و...
چون مردم با وجود این قیمتا(البته مردم قشر متوسط و متوسط به پایین) دیگه نمیومدم پولشونو بریزن دور. هم پس‌انداز میکردن هم یه گوشی لمسی که اونموقع ها جدید بود داشتن. برا همین نوکیا نابود شد. چون اون زمان فقط با گوشی دکمه شناخته می‌شد و هیچ آدم عاقلی نمیومد گوشی دکمه ای اعصاب خورد کنو به گوشی لمسی با کلاس و مدرن ترجیح بده.
در رابطه با این نقطا ضعف هایی که از پی 40 پرو گفتی درسته نقطه ضعفن ولی اصلا مهم نیستن.برات عجیب نیست که هی میان دست میزارن روی اسپیکر های پرچمدارای هواوی که ضعیفه؟ چون ضعف دیگه ای پیدا نمیکنن که ایراد بگیرن(البته هیچ گوشی بودن ضعف نیست نمیگم بدون ضعفه)
اکثر شرکتا روی یک یا دوچیز مشخص بیشتر وقت و قدرتشونو میزارن مثلا سامسونگ از اول به صفحه نمایش باکیفیت معروف بوده چون روش تمرکز کره و الان هم توی این زمینه حرف اولو میزنه و حق داره. سونی اوایل توی دوربین حرف اولو میزد الان هم توی رزولوشن وکیفیت صفحه نمایش الان کدوم گوشی صفحه نمایش 4k داره؟
هواوی هم تمرکز اصلیش روی دوربین و باتریه که حرف اولو میزنه. الان مثلا کدوم گوشی تونست حریف میت 30 پرو بشه توی باتری؟ (نیمه دوم سال 2019)حتی با اس 20 اولترا هم مقایسه کردن بهتر بود. کدوم گوشی سرعت شارژش به هواوی میرسه؟
(70 الی 80 درصد یه باتری 4500 میلی آمپری رو در 30 دقیقه شارژ میکنه اونم با شارژر 40 واتی نه مثلا 65 واتی)
شاید توی تستا یکی از گوشی ها جلو بیوفته ولی خوب باید به ظرفیت باتری هم توجه کرد.
الان مثلا چطور اس 20 اولترا سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپری کمتر از نوت 10 پلاس پارسال دووم آورد با باتری 4300؟؟؟😂😂اینو من نمی‌فهمم.
شاید مثلا بخوان با صفحه نمایش بزرگتر یا مثلا صفحه نمایش 120 هرتزی و امکانات بروز تر و پرمصرف تر توجیه کنن ولی اولا که این باتری 700 میلی آمپر بیشتره و توی رده ی باتری های بزرگ که بالا تر از 5000 هستن قرار میگره. دوما اینکه همونطور که
تکنولوژی پیشرفت میکنه و پرمصرف تر میشه طبیعتا باید مصرف باتری ها بهینه تر هم بشه. این همون چیزیه که قبلا ناباورانه بود. چطور میشه باتری 4500 میلی آمپری از 3000 میلی آمپری زود تر شارژ شه؟؟؟ اینا بر میگرده به صنعت پیشرفته یک شرکت.
توی دوربین که معلومه اما توی همین باتری مثلا،هواوی پی 30 پرو باتری 4200 داشت و حدود 7 ساعت و نیم جواب داد و اول شد. توی نیمه دوم سال میت 30 پرو با 4500 تا حدود 8 ساعت و بیست دقیقه جواب داد. با 200 میلی آمپر. این یعنی پیشرفت نه اینکه بیای باتری بزرگ بزاری.

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1399/1/23 دوستان عزیز در رابطه با مولتی تسکینگ این نکته رو بگم که چون سیاست هواوی اینجوریه(البته جدیدا) که میخواد تو تمام رده های گوشیش(از پرچمدار گرفته تا پایین رده ها) بهترین باتری تو اون رنج قیمت و توی اون میزان ظرفیت(برای مثال 3400)
رو داشته باشه پردازنده های کرین رو طوری طراحی میکنه که بسیار بسیار بهینه باشند حتی شاید کم مصرف از از کوالکام.
برای مثال اگه فیلم های تست باتری رو در یوتیوب دیده باشید ظرفیت باتری هواوی به بعضی ارقباش نمیرسه اما شکستشون میده مثل اس 20 اولترا یا نوت 10 پلاس.
(اگه دقت کرده باشین معمولا پردازنده هایی که معماری کوچک تری دارند و طبیعتا کن مصرف تر هستند ساخت کرین هست. مثل کرین 980 و یا کرین 1000 که چند وقت دیگه معرفی میشه که احتمال زیاد 5 نانومتر)

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1399/1/21 خوب دوست عزیز این آپدیتو که من حدود دو ماهی هست گرفتنم این EMUI 10 هستش😁😅 اگه اون بیاد مینویسه 10.1

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/21 دوست عزیز زمان نشون داده که هیچ چیز غیر ممکن نیست.
الان خود ایران زمان جنگ چی داشت؟
اما الان ببین چه قدرتی داره. حتی آمریکا هم جرأت نداشت جواب ایرانو بده.
حرف شما درست اما اگه شیائومی تحریم بشه خیلی بیشتر طول میکشه که بخواد چیپست های خودشو بسازه تا هواوی. هواوی خیلی پیشرفته تره از شیاؤمی از همه نظر.
بعدشم هواوی نزدیک 8 ساله داره روی سیستم عاملش کار میکنه و دیگه تقریبا تکمیل شده. درسته خیلی شرکتا سعی کردن بسازن ولی اون زمان تکنولوژی الان نبود و تقریبا فقط آمریکا خیلی پیشرفته بود. ولی الان چین داره میشه اولین اقتصاد جهان و خیلی پیشرفت کرده نسبت به اون زمان.
در ضمن احتمال اینکه خود شیاؤمی، اوپو، ریلمی، وان پلاس و... بیان از سیستم عامل هواوی استفاده کنن هست. چون چینیا وطن پرست تر از چیزین که فکر میکنیم😂😂

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/21 انقد خوشم میاد از افرادی که میگن من طرفدار فلان کمپانی نیستم بعد ازش طرفداری میکنن😂😂(منظورم شما نیستی دوست عزیز کلی عرض کردم)
هواوی هم برای من نیست اما حرف من اینه که لطفا توی صفحه گوشی های هواوی و آنر انقدر از شیاؤمی تبلیغ نکنید ممنون.

Huawei P smart Pro 2019 Huawei P smart Pro 2019

1399/1/19 دوست عزیز این گوشی و وای 9 اس یکی هستن فقط چون برای دوبازار متفاوتند اسم هاشون فرق میکنه

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/19 راستی فراموش نکن که آمریکا با چین مشکل داره نه با هواوی یه چند وقت دیگه احتمالا شیاومی هم تحریم می شه و اگه تحریم شه کلا برشکست میشه. چون هیچی شو خودش نمیسازه و همش وابستس.
ولی هواوی اتفاقا خیلی خوب فکری کرده که پردازنده هاشو خودش میزنه. شاید به خوبی اسنپ نباشه ولی با تلاش فراوان بهش میرسه. حالا فکر کن شیاومی تحریم شه😂😂
نه پردازنده های کوالکام آمریکایی رو داره نه آمولد های سامسونگ که عملا دیگه نمیتونه گوشی تولید کنه. ولی هواوی برای تحریم برنامه داشته و از حدود سال 2012 داره روی سیستم عامل هارمونی کار میکنه و به زودی از اون رونمایی میکنه.
شما هم به نظر من با اطلاعات بالایی که داری بهت میخوره فروشنده موبایل باشی.
پدر یکی از دوستای من عمده فروش موبایله و میگه اکثر فروشنده ها سعی میکنن گوشی های شیاومی رو به مشتری غالب کنن چون فروش نمیره مجبورا هی ازشون تعریف کنن تا فروش بره🤣
بعدشم من اوایل تعصب خیلی زیادی روی سامسونگ داشتم و میخواستم مثل اکثر افرادی که از موبایل سردرنمیارن برم سامسونگ بگیرم ولی تصمیم گرفتم تحقیق کنم راجع به گوشی و خوشبختانه بعد از چند ماه تحقیق تصمیم گرفتم میت 20 پرو هواوی بگیرم که اوایل یه سری مشکلات داشت ولی بعد حل شد با آپدیت.(نه مثل شیاومی که تند تند آپدیت میده و یه سری مشکلات رو از بین میبره و دوباره چنتا باگ به گوشی اضافه میشه)
چند وقت پیشم یه آنر 10 لایت گرفتم برای گوشی دم دستی که اونم خیلی کار راه اندازه و اونموقع که میخواستم بگیرم بین اونو آ20 و ردمی نوت 7 شک داشتم که آنرو انتخاب کردم.
راستی شما که انقد طرفداری گوشی های شیاومی رو میکنی گوشیت چیه؟

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/19 لینکشو میشه بزاری

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/19 در ضمن پی 30 پرو هواوی حدود 700 دلار بود 1500 دلارو از کجا آوردی دقیقا؟؟؟؟
اینو باید به کاربرای اپل بگی که انقد گوشی گرون میخرن نه به کاربرای هواوی.

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/19 شماها که یه سری شیاومی دوستین که آرزو دارین شیاؤمی از هواوی بزنه بالا چرا نمیری تو پیج شیاومی با هم بحث کنین؟
اینجا مال طرفدارای هواویه

Huawei P40 Pro+ Huawei P40 Pro+

1399/1/19 اینجا هم داری تبلیغ شیاومی میکنی؟
شما بفرما تو پیچ شیاومی
افرادی که اینجان طرفدار هواوین
اگه چیزی نمیدونی لطفا سکوت کن
هواوی هر کاری که کرده مثل اسپیکر مونو سلام و یا صفحه fhd+ در پرچمدارش به خاطر اینه که قیمت بیاد پایین و افراد بیشتری بتونن یه گوشی پرچمدار داشته باشن
همچنین کیفیت گوشی هم حفظ میشه نه مثل شیاومی ...
بعدشم انقد از پردازنده های اپل میگی صحبت درباره گوشی های اندرویده تو کدوم گوشی اندرویدی میتونی پردازنده A اپل پیدا کنی؟
اتفاقا میان رده های هواوی از بهترین هان. اگه نبودن که انقد طرفدار نداشتن. صفحه های نمایشم سلیقه ایه. من خودم صفحه های ips رو از آمولد های دوزاری بیشتر میپسندم که بیخودی تو نشون دادن رنگ اغراق میکنن و پرمصرف و با مشکل سایه گزاری دست و پنجه نرم میکنن.
بدنه پلاستیکی هم که میزاره برای خانوم هاس که وزنش کم باشه.
هواوی با این پیشرفتی که داشته مطمئن باش به سرنوشت نوکیا دچار نمیشه چون تا چند وقت دیگه چین میشه اقتصاد اول جهان و آمریکا رو میزنه زمین.
شرکت اول تولید موبایل هم هواویه توی چین نه اون شیاومی. دولت چین هم به خاطر تجهیزات پیشرفته ای که هواوی تولید میکنه و توی قدرت سایبری چین تاثیر اساسی میزاره همیشه حامی شرکت هواوی خواد بود.
هواوی که مثل شیاومی یه شرکت تکنولوژی کوچیک میس که فقط گوشیو تلویزیونو ساعت یه سری از این جور چیزا تولید کنه
بد نیست یکم تحقیق کنی راجع به هواوی
...

Honor V30 Pro Honor V30 Pro

1399/1/19 یه چیز دیگه اینکه من نگفتم مگاپیکسل بالا کاربردی نداره متنو با دقت بخون.
من گفتم وقتی شرکتی میاد توی میان رده ها همش از سنسور های بزگ و مثلا 48 مگاپیکسلی استفاده میکنه برای گول زدن افرادیه که از دوربین سر در نمیارن و فک میکنن دوربین با مگاپیکسل بالا عالیه.(مثلا ردمی نوت 7 که با این که 48 مگاپیکسله ولی کیفیت خوبی نداره دیدم که میگم) حتی بعضی از دوربین های حرفه که شرکت کنون می‌سازه بیشتر از 20 مگاپیکسل ندارن.
شما مطمئنی هواوی رو میشناسی که میگی یه بازو بیشتر نداره؟
شما هم اگه خیلی علاقه داری برو همون شیاومی رو بگیر و لطفا برو توی پیچ خود شیاومی نظرات تخصصی بزار.
اگه شیاومی خوب بود که شما طرفداراش تو همه ی پیجا نبودین😂😂
خداوکیلی چرا همه جا هستین؟🤔
تو پیجای سامسونگ، هواوی، آنر، اپل همه جا
تا حالا دیدی کسی بیاد توی پیجای شیاومی تبلیغ آنر بکنه؟

Honor V30 Pro Honor V30 Pro

1399/1/19 دوست عزیز اولا که من توی بعضی نوآوری ها گفتم از اولین نگفتم اولین.
دوما یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه هیچ ارزونی بی حکمت نیست. که البته شرکتی مثل هواوی تقریبا این ضرب المثلو بدون کاربرد کرده. ولی وقتی یه شرکت مثل شیاومی میاد انقدر گوشی رو ارزون میفروشه معلوم نیست از چه جنس هایی استفاده کرده که انقد ارزونه خود پردازنده اسنپ 855 حدود 100 دلاره بعد شیاومی میاد گوشی رو میفروشه 700 دلار. این یکم مشکوک نیست؟
بعدشم کمپانی هایی مثل سامسونگ، اپل، هواوی، نوکیا، سونی و امثالهم خودشونو ثابت کردن که کیفیت اکثر کالاهاشون خوب و مرغوبه اما شیاومی و یک سری از شرکت های تازه وارد مثل اوپو و ریلمی و... میخوان با ارزون فروختن کالاهاشون خودشونو به زور وارد این رقابت سخت که بین 3 شرکت بزرگ ساخت موبایل (سامسونگ، اپل و هواوی)هست کنن.
معیار من دوام گوشی ها بود نه تست زود تر بازکردن گوشی ها یا امتیاز بنچمارک. چون یه سری شرکت ها مثل اپل یا همین شیاومی(البته بیشتر شیاومی) سعی میکنن تا با تقلب و یه سری سخت افزار های دیگه امتیاز بالایی در بنچمارک بگیرن(که البته خود هواوی هم در گوشی پی 20 پرو این کارو کرد اما بعد از اون نه)
شاید گوشی های شیاومی اول که در دست بگیری عالی و خیلی خوب به نظر برسن ولی بلند مدت چی؟
بسیاری از فامیل های خود من برای قیمت ارزان به شیاومی روی آوردن که به شدت پشیمون چون گوشی های شیاومی(البته تا اونجایی که من دیدم و تحقیق کردم) گوشی های با کیفیت و خوشساختین اما حداکثر تا 1 سال. بعد از اون شروع میکنن به خراب شدن که این نشان از بی کیفیتی کالاست. (مثل می 6, می 5, redmi 6 و...) ولی سامسونگ و هواوی اینجوری نیستن من خودم دیدم که میگم الان من یه دونه گلکسی فیت دارم که هنوز که هنوزه داره برام کار میکنه بعد حدود 9 سال یا بیشتر و یه دونه هواوی y330 دارم که اونم داره مثل ساعت کار میکنه اما یکی از دوستام ردمی نوت 8 شیاومی گرفت و 2 ماه نشده بود میخواست ردش کنه بره ولی نمیتونست چون شیاومی مشتری اول وآخرش خودتی خراب شه مستقیم باید بندازی تو سطل آشغال.
گوشی های می میکس شیاومی گوشی های نوآور و خوبی بودن این درست ولی قبول کن که اسکی هم میره مثلا رابط کاربریش که خیلی به ios شباهت داره و...
حرف من اول سر بد بودن شیاؤمی نبود، سر این بود که شاید شیاؤمی در چین و هند خوب باشه ولی توی ایران خریدش ریسکه چون اگه خدای نکرده یه اتفاق براش بیوفته(که مطمئنا میوفته به خاطر کیفیتش) دیگه تمومه. مورد بعدی هم آپدیتای ناقص و کندشه که اصلا مورد پسند نیست.
راستی یه چیزی
کدوم آدم عاقلی تا برند های معتبری مثل سامسونگ و هواوی هست میاد شیاؤمی می‌خره؟ 🤣🤣 در صورتی که میدونه ریسک بزرگی داره میکنه
هواوی و سامسونگ امتحانشونو پس دادن و همه میدونن که گوشی های با کیفیتی میزنن ولی شیاومی حالا حالا ها مونده خودشو ثابت کنه و برای این کار باید سخت تلاش کنه تا بتونه هواوی رو شکست بده. بعدشم هواوی یه غول چینیه که دولت چین پشتشه به خاطر تکنولوژی های پیشرفته ای که می‌سازه(فقط هم موبایل نمیسازه که شیاومی بتونه از روش رد شه😏)
بعدشم یه سوال کجا دیدی که توی مقایسه های خیلی مهم بیان شیاومی رو به عنوان یه رقیب قرار بدن؟
همیشه اکثر مقایسه های معتبر بین 3 شرکت اول دنیا برگزار میشه که شیاومی به گرد پاشون هم نمیرسه. شیاومی رو همیشه با شرکت های ارزون و نامعتبری مثل اوپو، ریلمی و... مقایسه میکنن چون در حد دو غول تکنولوژی نیست. هواوی و سامسونگ غول تکنولوژین حتی به اپل نمیگن غول تکنولوژی.
ببخشید طولانی شد.

موارد 1 تا 40 از مجموع 68 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا