مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ک ک
  • تاریخ عضویت : 1398/12/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/12/19 سلام. من قسمت اول پیامم رو دوباره گذاشتم و امیدوارم مدیر محترم سایت اون رو منتشر کنن. ولی اگر بازهم تائید نکردن من نظرمو در قسمت دوم به روشنی نوشتم و تصمیم رو بعهده شما گذاشتم.

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/12/19 سلام دوست عزیز.
حق با شماست ظاهرا قسمت اول پیام من حذف شده که عینا اینجا تکرار میکنم. امیدوارم مدیر محترم سایت این مطلب رو درج کنن:
سلام به همه دوستان.
من در تهران هستم و یکشنبه گذشته این گوشی رو از سایت تکنولایف سفارش دادم که با یک گلس پیشنهادی خودشون شد 2650. قبلش هم بهشون تاکید کردم حتما گوشی رو برام ارسال کنن که صفحه اش Goodix باشه. ولی وقتی گوشی چهارشنبه به دستم رسید بعد از باز کردن پک و روشن کردن گوشی دیدم در توضیح تاچ پنل نوشته Novatek-V07 Goodix-v1.017.20. گارانتی هم شرکت کسری پارس هست. وقتی برای اعتراض زنگ زدم به تکنولایف و درخواست مرجوعی و تعویض با گوشی رو کردم که تاچ پنلش Goodix باشه با کلی توجیه از اینکار امتناع کردن و گفتن چون پلمپ جعبه (که فقط یه چسب با اسم شرکت کسری پارس هست) باز شده نمیتونن پس بگیرن! این در حالی بود که من هنوز نه گوشی رو با کدی که روی جعبه بود در همتا رجیستر کردم و نه اینکه گلسشو رو چسبوندم. بگذریم از اینکه یک صبح تا ظهر طول کشید تا من بتونم به اپراتور وصل بشم تا اعتراضمو مطرح کنم. ایشون هم بعد از اینکه دو بار منو مدتها پشت خط نگه داشت تا با مسوولش مشورت کنه نهایتا گفت مشخصات تو صفحه مربوطه تو سایت نوشته و من با آگاهی از این مشخصات گوشی رو خریدم. لذا، نمیتونن عوض کنن. در پاسخ بهش گفتم درسته که همه مشحصات رو نوشتید ولی شما اشاره ای به نوع تاچ پنل نکردید و در نتیجه توجیه تون فابل قبول نیست. ایشون وقتی از جواب تکراری قبلیش عاجز شد دوباره بنده رو پشت خط نگه داشت تا با مدیرش صحبت کنه وبعد منو به اون آقا وصل کرد و ایشون هم همون حرف های قبلی رو که از طریق اپراتور تحویلم داده بود با نهایت بی مسوولیتی مثل بقیه فروشنده های ایرانی که احترامی برای حق و حقوق مشتری قائل نیستن برام تکرار کرد و از مرجوع کردن و تعویض گوشی خودداری و منو به شرکت گارانتی کننده حواله داد که خب از قبل صد البته معلومه که اگر با شرکت کسری پارس هم تماس بگیرم یه جواب سربالا هم از اونها میشنوم چون طبعا برای آب کردن گوشی هاشون با تکنولایف کاملا هماهنگ هستن. این آقایون هم میدونن مشتری های مثل من دستشون به جایی نمیرسه لذا کاملا در اجحاف و پایمال کردن حقوق مشتری ها یکه تازی میکنن.
این موضوع رو به این دلایل اینحا نوشتم:
1- مطالبی که دوستان دیگه در صفحات قبلی همین فوروم در مورد اشکالات رایج تاچ پنل هایی که در اونها به کلمه Novatech اشاره شده کاملا درست و قابل تائیده به اینصورت که اولا صفحه گاها فریز میشه البته برای یک تا دو ثانیه و ثانیا اینکه نور گوشی در هیچ حالتی از 16% کمتر نمیشه و در نتیحه هیچوقت نمیتونید نور صفحه رو کاملا تاریک کنید. این مورد اخیر البته برای افرادی که در شب برای مطالعه به گوشی خیره میشن میتونه آزار دهنده باشه بخصوص اگر مثل من دچار پیر چشمی و مجبور به استفاده از عینک مطالعه باشن. لازم به ذکر هست که این دو اشکال فنی مدتهاست به تفصیل در سایت ها و فروم های خارجی هم مکتوب و مستندسازی شده و حتی وجود این اشکالات از سوی شرکت نوکیا هم تائید شده ولی سازنده نه راه حل درستی برای رفع این اشکالات ارائه داده و نه هیچیک از آپدیتها از جمله ادروید 10 مشکل رو برطرف کرده. ظاهرا امیدی هم به رفع این اشکالات در آیده نیست. در نتیجه اگر قصد خرید گوشی 7 پلاس رو دارید و در توضیح تاچ پنل نوشته Novateck Goodix باید بدونید چه مشکلاتی در انتظارتون هست.

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1398/12/18
2- علیرغم وجود این دو مشکل در تاچ پنل، گوشی 7 پلاس یک گوشی فوق العاده به لحاظ سخت افزاری هست و ارزش خرید بسیار بالایی داره. دوستان دیگه بارها در اینجا از محسنات این گوشی صحبت کردن و من دیگه تکرار مکررات نمیکنم. فقط این توصیه رو به افرادی که قصد خرید این گوشی رو دارن و کمی دودل هستن عرض میکنم به هیچ وجه در خرید این گوشی تردید نکنن. تنها کمبود این گوشی از نظر شخص خودم نداشتن اسلات اختصاصی برای کارت حافظه است که اگر میداشت ایده آل بود. ولی خب هر گوشی یک سری معایب و یک سری محاسن داره و این گوشی هم از این قائده مستثنی نیست. اما، شک نکنید در صورت خرید بسیار از تصمیم تون خوشحال خواهید شد چون محاسنش بسیار بیش از معایبش هست.
3- کلام آخر اینکه توصیه اکید میکنم اگر تصمیم به خرید گوشی دارید تحت هیچ شرایطی از تکنولایف خرید نکنید. این فروشگاه فرقی با فروشندگان ناراست و دغل برای فروش کالاشون به هر قیمت از جمله زیر پا گذاشتن حقوق مشتریان نداره جز اینکه یک سایت جذاب و یک فروشگاه بزرگ در طبقه همکف بازار موبایل داره. ترجیحا حضوری و از کسی خرید کنید که برای شما احترام قائل باشه و رضایت خاطر شما رو در اولویت کارش قرار بده (گو اینکه تعداد این فروشندگان در ایران بسیار کم هست). دوست نداشتم اینطور بشه ولی بدلیل عدم صداقت این فروشگاه این اولین و آخرین خرید من از تکنولایف هست.
امیدوارم این مطالب مفید بوده باشه.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام