مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : AmirMahdi .
  • تاریخ عضویت : 1398/11/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Honor X10 5G Honor X10 5G

1399/3/29 بردار این موبایل ۱۰۰٪ بهتر از آنر9x هست و جز بهترین میانرده های جهان هست.
و اینکه مدل پرو و مدل مکس این موبایل هم در راه هست که ظاهراً نسخه پرو دارای: نمایشگر OLED، پردازنده قویتر کایرین 985 و دوربین پیشرفته تر داره.

Xiaomi Mi 10 Youth 5G Xiaomi Mi 10 Youth 5G

1399/2/13 سلام
دوستان کسی از سایت بنگ گود خرید کرده؟
میشه اطمینان کرد؟

Honor 30 Pro+ Honor 30 Pro+

1399/2/10 داداش سرویس های گوگل رو که میشه نصب کنی و چندین راه حل هم داره که تو یوتیوب هست و تازه خود سرویس های HMS هم هستند که کار رو راه می اندازند.

Honor 9X Honor 9X

1399/2/10 دوستان اگر می خواهید آنر ۹x بخرید فقط رام چین بخرید چون هوآوی در رام چین از چیپست کایرین ۸۱۰ استفاده کرده اما در رام گلوبال از کایرین ۷۱۰f استفاده کرده که از لحاظ سخت افزاری کاملاً ضعیف تر از رام چین است.
البته الان بعضیا میگن رام چین گوگل روی اش نصب نمیشه،ولی اگر از بست چاینا بخرید خدمات گوگل هم نصب هستند در زمان تحویل و البته رام چین آپدیت هم سریعتر میگره و بعضی معتقدند که حتی کیفیت ساخت بهتری دارد خصوصاً در بحث باتری ، تنها بدی رام چین نبود منو فارسی
است وگرنه دیگه مشکلی ندارد و مهم تر از همه رام چین حدود یک میلیون تومان ارزون تر است و می توانید که قیمت اش رو تو بست چاینا ببینید، حدوداً ۲/۵ میلیون قیمت دستگاه است و با ریجستری که خود سایت انجام میده و گمرکی تقریباً ۳ میلیون تومان قیمت اش هست.
در ضمن پردازنده رام چین این موبایل از پردازنده های مدیاتک که در بنچمارک تقلب و داغ می کنند بهتره.

Honor 9X Pro Honor 9X Pro

1399/2/7 ببینید اصلاً این اشتباه رو نکنید.
آنر ۹x (گلوبال)چیپ کایرین ۷۱۰f داره که اصلاً برای خرید درست نیست اما آنر ۹x(رام چین) کایرین ۸۱۰ دارد که نسبت به710f خیلی بهتر است و رام چین آنر ۹x رو می تونی از بست چاینا بخری با قیمت ۲۸۸۰۰۰۰ که با گمرکی و ریجستری که توسط خود سایت انجام میشه حدود ۳/۵میلیون .
اما آنر ۹x پرو:
در اکثر امکانات تقریباً برابر هستند الا دوربین،آنر 9x پرو داری ۳ دوربین است و نسخه معمولی دارای ۲ دوربین و قیمت نسخه پرو ۴۷۶۰۰۰۰ است که با سایر هزینه‌ها حدوداً ۵ میلیون.
در کل اگر بین این دو محصول می خواهی خرید کنی فقط رام چین بخر چون سخت افزار بهتری دارند نسبت به رام گلوبال ۱۰۰٪.
بست چاینا هم بعد از ۱۸ تا ۳۰ روز بسته رو بهت می دهد و البته خدمات گوگل هم نصب است و رام چین آپدیت هم زودتر میگره ، تنها مشکلش نبود زبان فارسی است.
پیشنهاد بنده هم به شما نوا ۵ i پرو هست که می توانید در بست چاینا با قیمت کمتر از آنر ۹x پرو بخرید اما دوربین قدرتمند تر دارد و البته سایر مشخصات اش هم با آن ۹x پرو برابر است و حتی بهتر.

Honor 30S Honor 30S

1399/2/4 اگر سایت بست چاینا این موبایل رو موجود کنه بنظرم واسه خرید انتخاب خوبی است،چونکه بست چاینا تمام محصولات شرکت های چینی رو با رام چین+خدمات گوگل پلی عرضه می کند.
یعنی سرویس های GMS رو در ایران بر روی این موبایل ها نصب می کند ، و بنظرم این موبایل قیمت معقولی داره و همچنین مشخصات عالی داره.
اگر کسی با زبان پیشفرضی بجز فارسی مشکل ندارد بنظرم خرید رام چین بهتر است چون هم کیفیت بهتری در سخت افزار دارند،خصوصاً باتری و هم آپدیت ها رو زودتر می گیرند.
همچنین قیمت کمتری هم نسبت به پک گلوبال دارند.
در ضمن بر روی این موبایل سرویس های HMS به صورت پیشفرض نصب هست و می توانید با آیدی هوآوی وارد شد،منتها باید نام کشور رو یک کشور دیگر انتخاب کنید.
این موبایل واقعاً چیپ خیلی قوی نسبت به اکثر میانرده ها دارد و البته دوربین و طراحی خیلی خوبی هم دارد،باتری این موبایل هم با بهینگی چیپ های هوآوی حدود ۴۵۰۰ سایر است.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا