مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ض
- تاریخ عضویت : 1398/11/1
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
-
معرفی Honor Pad X7 – تبلت 93 دلاری آنر با SD 680، باتری 7,020mAh و شارژر معکوس سیمی
دوستان لطفا همه برید و امضا کنید
هیچ کار سختی نیست کلا 2 یا 3 دقیقه وقتتون رو میگیره
یکی از سیم کارت هارو در بیار و دوباره تست بگیر
ترجیها با برنامه speedtest
و اینکه معمولا سرعت اپلود از دانلود کمتره
همیشه دانلود بیشتر از اپلوده
منم با دوتا همراه اول تو گوشی تست کردم مشکلی نبود ولی سرعت پایین بود و با یدونه همراه اول تست کردم سرعت خیلی رفت بالا
یکی از سیم کارت هارو خاموش کن ترجیها از گوشی در بیار بلد دوباره تست کن
و اینکه دوتا سیم کارتتون چیه؟ برای من یکی همراه اول و اون یکی ایرانسل که از اینترنت ایرانسل استفاده میکنم
من به پشتیبانی سامسونگ پیام دادم و گفتن که رسیدگی میکنن
شماهم برید و پیام بدید تا زودتر اپدیت بدن و مشکل حل بشه
http://livechat.support.samsung.com/customer_new/ir
وارد لینک بالا بشید گوشی و تبلت رو انتخاب کنید بعد فرم رو پر کنید
فقط فیلد های ستاره دار رو پر کنید هم کافیه
روی شروع کلیک کنید و وصل میشید به یک اپراتور و میتونید باهاشون چت کنید
مشکل رو بهشون بگید
در اخر هم اینکه اپراتوری که باهاش چت میکنید یک ایرانی هست و نیازی نیست انگلیسی صحبت کنید