مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : احسان د
  • تاریخ عضویت : 1398/10/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1400/3/21 سلام در مورد آپدیت کروم از طریق پلی استور باید بهت بگم که همه این مشکل رو دارن اولا هر گونه آپدیت از طریق بازار روی کروم آپدیت گرفتی باید uninstall کنی به این صورت که روی آیکون گوگل کروم روی صفحه گوشی نگه دار چند گزینه ظاهر میشه گزینه info رو بزن و در پنجره ای که باز میشه از قسمت بالا سمت راست روی علامت سه نقطه بزن گزینه uninstall updates ظاهر میشه روی همین بزن تا همه آپدیتهای کرومت پاک بشه حالا این بار در صفحه اصلی گوشیت روی آیکون پلی استور نگه دار و گزینه info رو بزن و در پنجره ای که باز میشه روی گزینه storage بزن و گزینه clear cache رو بزن حالا میتونی اگه میخوای اپ های تحریمی رو هم پلی استور بهت نشون بده اول فیلتر شکن رو باز کن بعد وارد پلی استور بشو و اگه تحریمی ها برات مهم نیست که نشونت بده یا نه میتونی بدون فیلتر شکن پلی استور رو باز کنی و بعدش روی دایره رنگی بالا سمت راست یا چپ میزنی و منویی ظاهر میشه از اونجا گزینه manage apps and device رو میزنی و در اونجا روی گزینه update available میزنی و در لیستی که میاد به دنبال گوگل کروم میگردی و اپدیت براحتی با خود پلی استور انجام میشه البته اکثر وقتا بهتره که اول بدنبال اپ android system web view بگردی و اونو بزنی اپدیت کنه متاسفانه این اپ اپدیتش زمان بر و طولانی هست صبر کن تا آپدیتش انجام بشه و در این مدت از اپ پلی استور هرگز خارج نشو و همینطور نگذار صفحه گوشی خاموش بشه و بعد از زمان نسبتا طولانی که اپدیت اندروید وب ویو انجام شد حالا راحت تر میتونی گوگل کروم رو در لیست پیدا کنی و اپدیتش کنی. امیدوارم با این روشی که گفتم موفق بشی گوگل کرومت رو از طریق خود پلی استور آپدیت کنی.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/12/20 سلام میتونم بگم اگه استفاده درست و روزمره داشته باشی مثل من هرگز هنگ و لگ روش نمیبینی. باتریش هم اگه دائم استفاده نکنی و آلویز ان دیسپلی خاموش باشه و بکگراند برنامه ها رو هم باتری و هم دیتای بکگراند رو ببندی و حالت پاور سیوینگ مود رو روی مدیوم بزاری راحت یک روز کامل رو بدون مشکل جواب میده.
در مورد عکاسی نظر خاصی نمیتونم بدم بنظرم این سری آ حتی A51 هم عکاسی جالبی نداره کلا در نور زیاد شاید یه عکس معمولی بگیره همین. سامسونگ در سری آ روی عکاسی حرفی برای گفتن نداره. ولی به شخصه از فیلمبرداریش خیلی راضی هستم کیفیتش به مراتب بهتر از عکاسیش هست.دوستانی هم که مدتی قبل در این صفحه فقط ایراد میگرفتن و میگفتن آ۳۰ بدرد نمیخوره اکثرا یا فروشنده موبایل هستن یا گیمر حرفه ای هستن که خب ایراد گرفتن این افراد از این گوشی طبیعی هست.
در مورد جنس بدنه هم خودت باید از نزدیک ببینی که سری آ جنس بدنه پلاستیکی بسیار ضعیفی داره که حتما باید با گارد مناسب محافظت بشه و گلس خوب هم حتما روش بزاری.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/12/17 بازم سلام در مورد اسمش کمی اشتباه کردم اسم گزینه اش در ریکاوری مود سامسونگ گزینه wipe cache partition هست که اگه دقیقا همین گزینه رو انتخاب کنی فقط کش اضافه گوشی پاک میشه و چیزای دیگه و اطلاعتت همه سرجاشون باقی میمونن و بعد هم باید ریبوت کنی تا گوشیت بالا بیاد. ولی اگه اشتباها یا سهوا گزینه wipe data/factory رو بزنی کل اطلاعاتت پاک میشه. کلا در استفاده از این قسمت خیلی باید دقت کنی و اگه زبانت خوب نیست یا میترسی اصلا انجامش نده. این گزینه بیشترین تاثیرش روی از بین بردن هنگ گوشی هست. اینم بگم که خودم هم مشکل دیرشارژ شدن گوشی رو دارم ولی مشکلی باهاش ندارم. شارژ خالی کردن گوشیم هم در حال استفاده نسبتا زیاد هست. دیگه برای یه گوشی میان رده نباید انقدر سخت بگیری. همینه دیگه. بازم میگم از همه بیشتر تاثیر تنظیم روی گزینه مدیوم پاور سیوینگ رو خودم روی گوشی خودم شاهد بودم. قبل از اون واقعا از باتری گوشیم ناامید شده بودم.
اینطور که شنیدم گوشی های ساخت هند باتری شون بدتر هست مال منم ساخت هند هست. مال شما ساخت کجاست؟

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/12/17 سلام با تجربه نصب اندروید ۱۱ روی گوشی برادرم تا به حال دو تا اشکال و کمبود در اندروید ۱۱ دیدم که اینجا مطرح میکنم شاید بدرد دیگر دوستان بخورخ یک اشکال این هست که در اندروید ۱۱ گزینه دیلیت کش پارتیشن با خاموش کردن گوشی و فشار دکمه پاور و ولوم دیگه نمیاد و دومین اشکال این هست که آپشن پرکاربرد وای فای دایرکت عملا بدرد نخور شده چون دیگه فقط با این ویژگی در اندروید ۱۱ میشه فایل رو دریافت کنی نمیشه دیگه به این روش برای کسی فایل ارسال کنی.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/12/16 سلام داداش این همه روش تست کردی حالا یک تنظیم ساده الان برات توضیح میدم برای گوشیت تست کن شاید وضعیتش بهتر بشه. تنظیم پاور سیوینگ مود گوشیت رو فعال کن و در حالت مدیوم قرار بده‌. من خودم گوشیم شدیدا پارسال اسفند ماه بعد از یکی دو تا آپدیت که یکیش اندروید ۱۰ بود مصرف باتریش بالا رفت و دیگه همونجوری موند دیدم خیلی رو مخه. همه روشهای دوستان رو تست کردم مثلا پلی رو بستم بکگراند هم برنامه ها رو در قسمت اپ اینفو هم بکگراند باتری رو بستم و هم بکگراند مصرف دیتا رو برای همه برنامه ها بستم.آلویز ان دیسپلی رو هم خاموش کردم که خیلی تاثیر داشت ولی از همه بیشتر تاثیر تنظیم گوشی روی حالت پاور سیونگ مدیوم رو حس کردم که واقعا مصرف باتری رو نصف کرد.
از طرف دیگه شاید باتری گوشیت در اثر ضربه یا گرما آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشه.
اون حالت دیلیت کش پارتیشن رو هم خیلی مفید دیدم برای گوشی. اون رو هم امتحان کن. امیدوارم که به نتیجه برسی و موفق باشی.
راستی برادرم A51 داره و بعد از آپدیت به اندروید ۱۱ حالت دیلیت کش پارتیشن با فشار دکمه پاور و ولوم دیگه بالا نمیاد کسی از دوستان میدونه در اندروید ۱۱ چطور میشه به این گزینه دسترسی پیدا کرد؟

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/30 خیر نداره

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/5/30 سلام من تا حدودی با شما مخالفم چون از نظر من ارائه اندروید ۱۰ برای A30 یک پیشرفت واقعی در رابط کاربری و روان شدن گوشی و روان شدن تایپ شد که بعد از ارتقا به ۱۰ کاملا شاهد این تغییر جذاب ظاهری و عملکرد روانترش به شخصه روی گوشی خودم بودم. ولی آپدیت قبل از اون یا آپدیت بعدش بنظرم هردو پسرفت در عملکرد گوشی بودن.

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/12 سلام داداش اولا که من اصولا آدمی نیستم که داخل این سایت کامنت بگذارم وقتی کامنت میدم که احساس کنم کسی نیست که جواب درستی به کسی که در اون لحظه درباره چیزی تردید داره و منتظره که به سرعت کسی جوابش رو بده اونجاست که کامنت میگذارم اون دوستمون پرسید a51 داغ میشه و آیا دوربین خیلی بهتری از a20 داره که دوستش اپلش رو بزاره کنار از این بخره من وظیفه خودم دونستم اون فرد رو از واقعیتی که وجود داره مطلع کنم که بگم بله داغ میشه حتی در استفاده عادی چه a30 خودم باشه چه a51 باشه. من تعجب میکنم شماها چرا یه واقعیت رو منکر میشید من اصلا بازی رو گوشی نمیریزم که بخاطرش گوشیم داغ کنه. این اشکال در سری a وجود داره نه فقط 51. حالا علتش معلوم نیست که چی هست. من هرگز در گوشی قبلیم این حد از داغ شدن رو حس نمیکردم. حتی دوستان در صفحه a30 گفتن که باتری و دیتا همه برنامه ها در بکگراند بسته بشه داغی حل میشه که من اینکارم کردم فایده نداشت. نمیگم که گوشی در طول روز تمام مدت داغ میشه اصلا منظورم این نیست. اتفاقا به غیر از عیب داغی و کیفیت عکاسی پایین از همه موارد از هردوی a51 و a30 راضی ام. هردو هم گوشی های خوبی هستن و این توضبحات فقط و فقط در جواب دوستمون بود که گفت عکاسی و داغی چطوره و من موظف بودم صادقانه بگم با توجه به مبلغ پرداختی برای a51 این دو مورد تعریفی نداره. در پایان اینم یادم رفت بگم که اتفاقا برعکس عکاسی، قسمت فیلمبرداری این دو مدل بخصوص a30 عالی هست. امیدوارم اون دوستمون این کامنت رو هم بخونه.

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/11 دوست عزیز بنظرم هرگز عکاسی این گوشی به پای آیفون و یا پرچمدارهای سامسونگ نمیرسه و از نظر من با توجه به اینکه دوربین کانن ایکسوس دارم میتونم بهت بگم اگه میخوای تجربه عکاسی جذابی داشته باشی یا پرچمدارهای سامسونگ بخر و یا اینکه برو دوربین عکاسی حرفه ای و نیمه حرفه ای کانن و نیکون بخر. از سری a تا جایی که من خبر دارم دنبال عکاسی جذاب نباش. من حتی از کانن غیرحرفه ای خودم برای عکاسی راضی نیستم چون در نور معمولی روز در اتاق نسبتا پرنور حتی کانن غیر حرفه ای و a51 عکس خوبی تحویلت نمیدن. عکسا وضوحی که باید رو ندارن. سایت دیجی کالا در ابتدای راه اندازی راهنمای درجه یکی برای خرید دوربین عکاسی مناسب سلیقه افراد ارائه میداد که الان دیگه دیجی کالا اون کاربردش رو از دست داده. این گوشی a51 و حتی a30 در استفاده روزمره من بدون روشنی دیتا هم داغ میکنه که نباید یک گوشی بنظرم با استفاده عادی داغ کنه همین قدر بدون که cpu قویتر حداقل در exynos سامسونگ باعث جلوگیری از داغ شدن نمیشه. باز هم از دیگران بپرس. من فقط میتونم بگم کسانی که میگن سری a داغ میکنه کاملا درست میگن و حرفشون صحت داره.

Samsung Galaxy A51 Samsung Galaxy A51

1399/5/10 سلام اول از همه باید بگم که من خودم گوشی A30 دارم ولی برادرم جدیدا A51 خریده با توجه به بررسی کاملی که هم رو گوشی خودم کردم و هم کاملا گوشی برادرم رو چک و تست کردم میتونم راحت بهت بگم که حتی گوشی خودم که A30 هست و از گوشی شما باید قوی تر باشه هم حتی با استفاده عادی روزمره وب گردی و روشن بودن فقط وای فای داغ میکنه چه برسه به بازی و روشن بودن دیتا که قشنگ آتش میشه. گوشی A51 برادرم هم کاملا داغ میشه حتی برای وب گردی و استفاده روزمره ربطی به روشنی دیتا و بازی نداره. ربطی به کشور ساختش هم نداره چون a51 برادرم ویتنامه و a30 خودم هندی هست. بنظرم کلا سری a داغ میکنه و این یک موضوع اساسی و ساختاری سری A بنظرم هست. پس نمیشه بگی a51 یا a71 چون امکانات بیشتری دارن داغ نمیکنن ولی مدلای پایین تر مثل a20 و a30 مثلا داغ میکنن نه خیر. کیفیت ساخت این سری a از ارزون ترین تا گرون ترینش یکی هست فقط برای گرونتر ها الکی امکانات بیشتری قرار دادن که پول بیشتری بگیرن. بنظر من حتی a30 با a51 از نظر کیفیت عکاسی هم فرق چندانی نداره من از کیفیت عکاسی a30 خودم راضی نیستم و از a51 هم راضی نیستم a51 بنظر من یکمی فقط یکمی کیفیت عکاسیش از a30 بهتر هست تفاوتش هم بیشتر در قدرت فوکوس و اون لنز ماکرو برای عکاسی از نزدیک در a51 هست پس بخاطر دوربین پول اضافه برای گرونترهای سری a نده بنظرم برای دوربین چون من خودم در گوشی های قدیمی سری s سامسونگ وضوح بهتری دیدم بهتره بری سری s چند سال پیش بخری که الکی پولت هدر نره. در کیفیت و مقاومت بدنه هم من تفاوتی بین a30 و a51 ندیدم فقط a51 خوشگلتره همین. ماندگاری باتری a51 هم عین a30 هست همون یکروز دوام میاره. خلاصه بدنبال رضایت از عکاسیa51 نباش. نمیگم بدتر از a20 و a30 هست ولی آنچنان بهتری نیست که پول بیشتر بدی. برای هرکی میخوای بخری بنظرم بپرس اگه کیفیت وضوح صفحه نمایش براش مهم نیست همون a30s بخر یا حتی a30 که کیفیت صفحه اش خوبه اگه آکبند سالمش باشه کفایت میکنه. اثرانگشت هم فرقی با a30 نداره فقط تفاوتش روی صفحه و پشت گوشی هست که اتفاقا روی صفحه a51 بعد از نصب گلس معمولی که دیگه اثر انگشت رو نشناخت احتمالا فقط گلس نیلکین amazing h +pro باید برای گوشی برادرم بخریم تا اثر انگشت رو دوباره بتونه بشناسه. اصلا وقتی a20 داری چرا دیگه دنبال خرید بعدی از سری a هستی همون a20 خوبه فکر نکن این گرونا خیلی بهتره. این حرفا رو خداشاهده از سر دلسوزی گفتم حالا دیگه انتخاب با خودته. موفق باشی.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/4/14 سلام من که در ماه اسفند به اندروید ۱۰ آپدیت کردم بنظرم گوشیم بعد از آپدیت خیلی روان تر و عالی تر شد بنظرم بعد از آپدیت آخر اندروید ۹ گوشیم لگ پیدا کرده بود و خیلی موقع تایپ کردن اذیت می کرد ولی به طرز شگفت انگیزی بنظرم گوشیم بعد از آپدیت به اندروید ۱۰ خیلی روان تر شد سرعتش بالاتر رفت و مشکل تایپش هم برطرف شد ولی از این آپدیت ماه اردیبهشت و خرداد ۹۹ خیلی مطمئن نیستم به نظرم قبلش گوشیم خیلی عالی تر بود. اگه بتونی آپدیت قبل از این آپدیت فعلی رو پیدا کنی که فقط گوشیت به اندروید ۱۰ ارتقا پیدا کنه خیلی بهتر باشه. البته من الان مشکل خاصی حتی با آپدیت آخرم که انجام دادم نمیبینم ولی بنظرم همون آپدیت قبلی که فقط شامل ارتقا به اندروید ۱۰ هست کفایت میکنه الان خیلی از کشورها از جمله هند تاجایی که خبر دارم این آپدیت آخر رو ارائه ندادن.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/4/5 سلام داداش من خودم شش ماه هست که A30 خریدم دقیقا اثر انگشت مال گوشی من از روز اول که بهش اثر انگشت دادم بعد از چهار پنج روز دیگه کار نمیکرد و فقط بعد از دوباره پاک کردن اثر انگشت و دوباره اثر انگشت دادن کار میکنه و دوباره پنج روز دیگه همون چرخه و اتفاق تکرار میشه طوری که من دیگه الان چهار ماهه که کلا بی خیال اثر انگشت شدم و با تشخیص چهره اش فقط کار میکنم. در مورد مشکل تایپ و کیبورد گوشی من این مشکل هنگ کردن رو نداره ولی یکی از فامیلا این مشکل رو داشت برد داد تعمیراتی موبایل که بهش گفتن این گوشی هیچ اشکالی نداره فقط باید نرم افزاراش رو تعدادش رو کم کنی و یه ریست فکتوری بکنی و با تعداد کمتری از نرم افزار باهاش کار کنی مشکل حل میشه و واقعا همینطور شد البته گوشی فامیلمون A3 بود A30 نبود. گوشی من ساخت هند هست مال خودت ساخت کجاست؟ میخوام بدونم این مشکل اثرانگشت به کشور محل ساختش ربطی داره یا نه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/1/5 سلام استفاده از وایتکس برای گوشی بنظرم اصلا کار درستی نیست حالا یه کمی پنبه آغشته به الکل رو گوشیت بزنی فکر نکنم اشکالی داشته باشه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/1/3 سلام داداش والله من رام گوشیم عراقه از وقتی اندروید ۱۹ برایرام عراق بصورت ota اومد دانلود و نصب کردم و تا الان هم هیچ گونه مشکلی نداشتم نمیدونم چرا یه عده شایعه پراکنی میکنن که اندروید ۱۰ باعث بگ و مشکل میشه؟ در حالیکه اکثریت که آپدیت کردن میگن سرعت گوشی زیاد شده و راضی هم هستن. برای من هم سرعت گوشی خیلی بهتر شد و باگ گاهی اوقات کیبوردش هم کلا از بین رفت. کلا احساس میکنی گوشی سبک شده. بعضی دوستان هم که مشکل دارن احتمالا گوشی ویروسی بوده بعد از آپدیت بیشتر خودشو نشون داده و یااینکه برنامه های باز گوشی رو موقع آپدیت نبستن یا اینکه شارژ گوشیشون کم بوده گوشی وسط کار خاموش شده. من اول برنامه های باز گوشی رو بستم بعد وایپ کش کردم بعد آپدیت کردم. در مورد انجام آپدیت یا آپگرید حتی برای نرم افزار تلویزیون ها هم گفته شده که اگه وسط آپدیت برق بره کلا بیچاره میشی و باید تلویزیون رو ببری نمایندگی. حالا برای گوشی هم همینه اگه شارژ کم باشه یا گوشی ویروسی باشه یا مسائل دیگه ممکنه آپدیت به مشکل برخورد کنه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/26 سلام دقیقا همین اتفاق سرگوشی a5 برادر من هم پیش اومد و باید ریست میکرد تا درست بشه تاجایی که من فکر کردم گوشیش خراب شده. یه روز گوشیشو ازش گرفتم و تمام اپلیکیشن های بیخودی رو از روی گوشیش uninstall کردم بعدش هم تمام کش تمام اپلیکیشنهای فعلیش رو پاک کردم. داداش مشکل اینه که زیادی اپ رو گوشی ریختی و کش گوشی رو هم پاک نکردی. این کارو بکن صددرصد درست میشه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/21 نه شما هرگز نمیتونی منطقه سفارش گوشیتو تغییر بدی گوشیت سفارش کشور عراق هست و تا ابد هم عراق باقی میمونه. ولی رام گوشی رو میشه براحتی تغییر داد الان گوشیت رام ایران هست میتونی بصورت دستی یا همین رام ایران فعلیت رو از سایت دانلود کنی و بریزی روی گوشیت و یا اینکه رام گوشیتو دوباره به عراق با نرم افزار تغییر بدی و بعدش اتوماتیک آپدیت برات میاد. در هردو روش اگه بلد نیستی ببر موبایل فروشی برات انجام بده چون اگه بلد نباشی گوشیت تعطیل میشه. روش کارشو من چون خودم انجام ندادم دقیق بلد نیستم ولی سایر دوستان در همین صفحه در نظرات قبلتر توضیح دادن.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/20 اتفاقا این مطلب رو به زبان انگلیسی از یک سایت هندی دیدم کاملا هم درست و موثق هست اینکه شما نودت رام هند زدی کل داستان گوشیتو تغییر دادی.مجبورم کامل برات توضیح بدم. منطقه خاورمیانه در شرکت سامسونگ شامل چندین کشور مثل ایران و عراق و عربستان و مصر و کویت و امارات و غیره میشه هرکسی که گوشی متعلق به یکی از کشورهای خاورمیانه رو بخره و سیم کارتش هم متعلق به هرکدوم از کشورهای خاورمیانه باشه چون سامسونگ کل این کشورها رو دریک منطقه دسته بندی کرده پس مثلا کاربر دارای سیم کارت ایران میتونه سیم کارت ایران رو در گوشی رام امارت و همه کشورهای خاورمیانه بدون هیچ مشکلی قرار بده چون همه یک منطقه هستن پس بعد از گذاشتن سیم کارت همون منطقه بلافاصله منطقه سیم رو تشخیص میده ولی شما که رام هند زدی رو گوشیت رام هند منطقه اش فقط شامل کشور هند میشه پس در نتیجه منطقه سیم کارت کشورهای خاورمیانه رو نمیتونه تشخیص بده پس همون ins که منطقه هند هست باقی میمونه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/20 رام گوشیت الان ایرانه ولی گوشیت سفارش عراق هست و در نتیجه رام گوشیت و منطقه گوشیت مطابقت نداره و بعید میدونم آپدیت خودبه خود برات بیاد. این ایرلند رو از کجا پیدا کردی؟!!!!! Mid یعنی کشور عراق

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/20 سلام داداش رامت عراق هست و رام گوشیت با منطقه سفارش گوشیت یکی هست و هردو عراق هستن دلیل اینکه اون دوتاوسطی یکیش thr هست یعنی اینکه گوشیت دو سیم کارته هست ولی فقط داری از سیم شماره یک گوشیت استفاده میکنی و چون سیم کارتت مال ایرانه اون یک سیم کارت در حال استفاده گوشیت رو بصورتthr نشون میده و اگه سیم کارت دومت رو هم بزاری خواهی دید که اون mid بغلی اون هم تبدیل به thr میشه هیچ مشکلی نیست برای همه همینطوره اون دوتا وسطی نشون دهنده سیم کارت فعال گوشیت هست و اصلا مهم نیست. وقتی هم خالی باشه یعنی هیچ سیم کارتی رو گوشیت نباشه اون رو مطابق منطقه سفارش گوشیت حالاهرچی که باشه نشون میده.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/10 سلام به همه دوستان یک سوالی داشتم از کسانی که آپدیت اندروید ۱۰ براشون اومده آیا بعد از آپدیت حافظه گوشی پاک میشه؟ یعنی منظورم اینه که باید بک آپ از گوشی بگیرم یا لازم نیست؟ میخوام بدونم اطلاعات روی گوشی پاک میشه یا نه؟ و اینکه به قول یکی از دوستان باید بعد از آپدیت ریست فکتوری کرد یا نه؟

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/10 سلام داداش رام گوشیت عراق هست نگران نباش هنوز برای رام عراق آپدیت اندروید ۱۰ نیومده. باید صبر کنی

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/4 بله داداش صددرصد مطمئنم از ۵ درصد تا ۱۰۰ درصد حدود ۲ ساعت و پنج الی ده دقیقه برای من طول میکشه البته گوشی من ساخت هند هست خودت از صفر تا صد شارژ میزاری که میگی یک ساعت و چهل دقیقه؟ مال خودت ساخت کجاست ؟

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/12/2 سلام خانم من این گوشی a30 رو دارم روی فست شارژصفر تا صدش دو ساعت و ربع میکشه. و روی شارژ معمولی سه ساعت و خرده ای وقت میبره که صد درصد بشه. پس اگه بخوای روی معمولی بزاری شارژ بشه معمولا وسطش مجبوری گوشی رو برداری و فکر نمیکنم وقت بشه صددرصد بشه. تفاوت فست با شارژ معمولی اینه که روی فست بالای گوشی گرم میشه. تایم شارژش از دوساعت هیچ وقت کمتر نمیشه هرکی گفته دروغ گفته.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/11/26 امیدوارم که من اشتباه فکر کرده باشم ولی مطابق اون چیزی که در سایتهای انگلیسی زبان خارجی نوشته رام گوشی بصورت mid/thrthr/mid اگه باشه یعنی رام گوشی عراقه ولی اگه اولی thr باشه یعنی رام فعلی گوشی ایران هست ولی رام اولیه اش عراقه. اگه گوشی ای رام اولیه اش ایران باشه هم باید اینطور باشه بصورت thr/thrthr/thr هست.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/11/26 به احتمال زیاد اینطور که نوشتی رام اولیه گوشیت رام عراق بوده و بعدا رام ایران روی گوشیت ریخته شده. شاید بخاطر همین باشه که آپدیت برات نمیاد. الان رام گوشیت رام ایران هست.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/11/17 سلام نه این گوشی چراغ اعلام نداره و گوریلا گلس چهار هست

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/11/17 سلام داداش چند وقته این گوشی رو خریدی؟ این گوشی باید بطور پیش فرض وقتی به شارژ میزنی فست شارژ باشه اصلا به عوض کردن کابل و تغییر جهتش ربطی نداره. گوشیت ساخت کجاست که انقدر ایراد داره؟ یا پورت شارژت خرابه یا کابلت خرابه اگه تازه خریدی و فرصت یک هفته ای مرجوعی داری حتما مرجوع کن.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/11/11 مال منم همینطوره شب تا صبح ۸ درصد کم میکنه

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/11/11 سلام داداش این قضیه ضبط مکالمه در گوشی آ۳۰ مربوط به رام گوشی هست که منم به همین مشکل برخوردم ظاهرا گوشی های با رام های ایران و عراق و کشورهای خاورمیانه طوری طراحی شدن که به هیچ عنوان نشه مکالمه رو ضبط کرد تنها راه تغییر رام گوشی به رام هند فکر کنم باشه که چون ما ساکن هند نیستیم آنتن و نوع سیستم کشور هند با کشورهای خاورمیانه فکر کنم فرق داره و ریسک داره ارزش نداره بی خیال ضبط مکالمه باش. در اندروید ده اینطور که شنیدم وضعیت ضبط مکالمه خیلی خیلی ناممکن تر شده.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/10/29 سلام داداش احتمالا گوشیت ضربه خورده. یا اینکه مودم وایفایت خراب شده یک تماس با پشتیبانی شرکت اینترنتی adsl بگیر شاید با تماس با اونا متوجه بشی که آیا اشکال از گوشیت هست و یا اینکه اشکال از مودم وایفای هست. اگه مودم وایفای اشکال نداشته باشه بنظرم ببر گارانتی ببین چی میگن. البته میتونی با یک وایفای دیگه جای دیگه امتحان کنی تا مطمئن بشی که اشکال از مودم خونه ات هست یا اشکال از گوشیت هست

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/10/29 سلام من گوشی a30 رو تازه خریدم کسی میدونه این گوشیa30 اصلا قابلیت تماس volte رو داره یا نه؟ در سامسونگ ممبر زده برای همراه اول قابل استفاده هست ولی وقتی کد فعالسازی همراه اول رو برای فعالسازی ولته میزنم یک مسیج میاد که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه. ولی داخل سایت همراه اول هم نوشته که a30 این قابلیت رو داره. کسی از نحوه فعالسازی volte خبر داره؟ ضمنا آخرین پچ امنیتی آپدیت این گوشی رو هم دانلود و نصب کردم.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/10/13 سلام دوستان من گوشی a30 رو تازه خریدم ولی براش گلس و کیف هنوز نخریدم لطفا راهنمایی کنید که آیا لازمه گلس و کیف براش بخرم؟ گلس نیلکین مدل amazing -H AH-9 رو قیمت کردم ۱۳۸ تومنه بنظرتون مدل خوبیه؟ اصلا گلس بخرم یا نه؟ کیف بخرم یا کاور بخرم؟ کیف برند مومکس بنظرتون خوبه؟ میخوام هزینه الکی نکنم تا اینجاش هم خیلی هزینه رو دستم گذاشته. لطف کنید راهنماییم کنید. چون شنیده بودم صفحه نمایشش ظریف و حساسه میخوام بدونم خرید گلس و کیف واقعا لازمه یا نه؟
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
ایسام