مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهرداد ج
  • تاریخ عضویت : 1398/9/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Sony Xperia 1 Sony Xperia 1

1398/10/11 پیشرفت این گوشی در قسمتهایی هست که شما نمیبینی ولی کسی که اهل فن باشه میبینه.. سونی هیچوقت عامپسندترین گوشیا رو تولید نکرده.. دنبال این نیست یه ناچ بندازه بالای گوشی ... دنبال اینه که کیفیت رو بهبود ببخشه مخصوصا در زمینه صدا و تصویر.

فقط برخی تکنولوژیهای اختصاصی این گوشی رو نام میبرم:

CinemaWide
multi-dimensional sound
ITU-R BT.2020
BIONZ X
Eye AF
Optical SteadyShot™
CineAlta
DSEE HX

و برای توسعه این تکنولوژیها هزینه زیادی شده.

Sony Xperia 1 Sony Xperia 1

1398/10/11 بهترین گوشی بازار همینه. اگر دنبال ظاهر شیک نباشی و به باطن گوشی اهمیت بدی. مخصوصا اگر اهل موسیقی گوش کردن باشی هیچ گوشی حتی نزدیک به این هم نیست. برای فیلم دیدن هم هیچ گوشی نزدیک به این نیست. ولی چیزیش که بده ... یعنی خیلی بده باطری کمشه. نبود جک 3.5 میلی متری هم مشکل دیگه که البته به خاطر اینه که یه هدفون WH1000Mx3 هم باهاش بخری.. ولی اگر این گوشی رو بزاری کنار هدفون WH1000Mx3 به قدری صدای شفاف و با کیفیت میده که تا عمر داشته باشی سمت هیچ گوشی دیگه نمیری.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1398/10/4 گرم شدنش طبیعیه. الان سال 2020 هست و 4.5 سال از زمانی که گوشی اومده بازار میگذره.. البته در شرایط استفاده معمولی نباید داغ کنه... ولی بقیه موارد غیر عادی هست.

Xiaomi Mi Note 10 Pro Xiaomi Mi Note 10 Pro

1398/9/30 خرید این گوشی با قیمت فعلی مسخره هست. در ضمن حتی با قیمت پایینتر هم من سمت این گوشی نمیرفتم بخاطر این که از لحاظ طراحی صتعتی کاملا مشکل داره و تمام تجهیزات دوبین باید در یک برآمدگی جدا میشدند. نه این که نصفش برت تو برآمدگی و نصفش بیرون برآمدگی. از لحاظ طراحی صنعتی K30 به مراتب بهتره. از لحاظ دوربین هم باید بگم اگر دنبال جزئیات عکس هستید این گوشی خوبه. ولی اگر دنبال زیبایی عکس هستید و این که عکس نویز نداشته باشه و رنگاش خوب باشن اصلا سمت این گوشی نرید... در یک ماقیسه بین این گوشی و گوشی نوت 10 سامسونگ شخصا به این نتیجه رسیدم که هیچ دوربینی بهتر نیست و بستگی به ترجیحات شخصی داره.

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1398/9/27 سلام.

این گوشی هنوز هم در سال 2020 گوشی خوبی هست، کیفیت عکاسی باورنکردنی داره نسبت به قیمتش. شاید فکر کنید با این قیمت میشه یه گوشی 48 مگاپیکسلی خرید، ولی همه چیز تعداد پیکسل نیست و این گوشی عکس کم نویزتر و با رنگ طبیعیتر تحویل میده. نکته بعدی در مورد بازی با این گوشی هست که اصلا به بازی کردن با این گوشی فکر نکنید، افتضاحه. البته طبیعی هم هست، شرکت TCL گفته گوشی بلکبری برای سرگرمی و بازی نیست، برای بیزینسمنا ساخته شده و نیازی به پردازنده گرافیکی قوی نداره. استفاده از کیبورد فیزیکی سخته ولی بعضی موارد خیلی هم جذاب و لذت بخش، بخصوص وقتی دارید در تویتر یا سایتای خبری میچرخید و مطالعه میکنید، چون با کیبورد فیزیکی میشه اسکرول کرد و دستت جلو صفحه نمیاد دیگه. سلفی این گوشی فاجعه هست، البته بازم به خاطر این تفکر بلکبری هست که میگه بیزینسمنا سلفی نمیگیرن پس دوربین سلفی لازم نیست. بدنه گوشی واقعا عالی طراحی شده، با بدنه فیبر کربنی که داره اصلا نیازی به قاب ندارید، چون بدنه این گوشی محکمترین بدنه در بین کل گوشیها هست به لطف فیبر کربن مقاوم. همچنین این فیبر کربن ظاهر بسیار زیبایی به گوشی داده. رزولوشن این هنوز بعد 5 سال جزو برترین گوشیا هست. عمر باطری معمولیه، قابلیت فست شارژ 2 داره ولی شارژ خودش فست شارژ نیست، پس باید یه شارژر جداگانه بخرید. به دلیل اینکه تمام فایلا انکریپت میشه تو گوشی، گاهی فایلی که رو گوشی ذخیره میکنید وقتی میزنید به کامپیوتر اونو سریع نشون نمیده و این تاخیر تا چند ساعت بعصی وقتا طول میکشه.. ولی فایل داخل گوشی کاملا در دسترسه. گوشی اگر ازش کار سنگین بکشید داغ میکنه ولی در استفاده روزمره داغ نمیشه.

سخن نهایی اینکه این گوشی بلکبریه برای مردم عادی ساخته نشده و برای مخاطب خاص خودش ساخته شده اگر مخاطب خاصش باشی این گوشی برای شما به قدری خوبه که بعد 5 سال هم دلت نمیاد عوضش کنی.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا