مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش ا
  • تاریخ عضویت : 1398/9/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

BlackBerry Priv BlackBerry Priv

1398/9/12 سلام خدمت دست اندرکاران سایت "مرجع موبایل ایران" و همهٔ کاربران عزیز ؛ سالهاست که گوشی موبایل در نظر من فقط یک مصداق داره و اونهم blackberry این شاه توت با اُبهت و دوست داشتنی هست . به همین دلیل به دوستان و کسانی که قصد خرید کلا محصولات blackberry و مخصوصا مدل جذاب priv رو دارن اکیدا پیشنهاد میکنم اگر تا حالا تجربهٔ کارکردن با گوشیهای این برند رو ندارن و این اولین گوشی blackberry هست که میخوان بخرند ، بیشتر در موردش تحقیق کنن و با آگاهی کامل از خصوصیات منحصر به فرد که البته مورد پسند عامهٔ مردم هم نیست ، اقدام به خرید کنند . من برای آشنایی این دوستان خلاصه و چکیده ای از محاسن و مزایای priv رو مینویسم . تا چه قبول اُفتد و چه درنظر آید !
محاسن : بسیار شیک و باکلاس و طراحی خاص و جلب توجه کننده ، صفحه نمایش بسیار باکیفیت ، داشتن لذت فراوان کارکردن با آن و حتی در دست گرفتن آن ، حساسیت بالای تاچ و عکس العمل سریع و بسیار روان به تایپ کردن با سرعت بالا ، امنیت بسیار بالای اطلاعاتی که کاربر وارد این گوشی میکنه و گوشی پردازش میکنه ، هم با یکدست میشه با اون کار کرد و هم با دو دست ، درصد بسیار بالائی از نرم افزارها و بازیهای اندرویدی رو اجرا میکنه ( البته نه صد در صد ) , اسپیکر قوی که به شکل هنرمندانه ای جلوی گوشی و روبه روی کاربر تعبیه شده ، حالت کشویی بسیار زیبا ، هم صفحه کلید فیزیکی داره و هم مجازی ، تنظیمات این گوشی چنان لایه لایه و متنوع طراحی شده که هر سلیقه ای رو اقناع میکنه ، فَست شارژینگ و در ریجن 1 و 2 شارژ وایرلس و بسیاری محاسن دیگر که نوشتن همهٔ آنها در اینجا مقدور نیست... .
معایب : قدرت و کیفیت پائین باطری ، داغ کردن بیش از حد چنان که احتمال سوختن board هم هست ، تا حدودی وزن سنگینی داره ، نوع و کیفیت متریال بدنه خیلی بالا و درحد نام blackberry نیست ، کم بودن و حتی نایاب بودن لوازم جانبی و قطعات مخصوصا در شهرستانها ، دوربین جلو ( سلفی )در کمال تعجب 2 مگا پیکسل است و اصلا سلفی های خوبی نمیدهد ، مثل گوشیهای دیگر این برند منوی فارسی ندارد ( البته از منوی فارسی پشتیبانی میکند ) ، فقط تا اندروید 6 قابل ارتقا است ، در بعضی از ریجن ها مثلا ریجن 2 صفحه کلید فیزیکی حروف فارسی و حتی عربی ندارد ، در این مدل تایپ با صفحه کلید فیزیکی به اندازهٔ مدلهای دیگر راحت و لذت بخش نیست ، بیش از حد هنگ میکند ، سخت افزار با نام افزار اندروید تطابق کامل و صد در صد ندارد ، برای بازی و گیم زیاد مناسب نیست ، در اکثر پَک ها هندس فری وجود ندارد و معایب دیگری که باز در این مجال نمیگنجد . در پایان ذکر این نکته هم ضروریست که برای blackberry بازها هیچ عیب و نقصی مانع نخریدن این مدل منحصربفرد نمیشود...! موفق باشید
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا