مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amir b
  • تاریخ عضویت : 1398/9/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/10/9 ادامه از پست قبلی بدلیل محدودیت تعداد کاراکتر :

دوربین:
1. دوربین فوق العاده ای داره خصوصا دوربین پشت که اگر تنظیمات دستی انجام بدین حتی در تاریکی مطلق میتونین تصاویر خوبی ثبت کنین.
2. دوربین سلفی هم خوبه و دوست داشتنی.
3. اگر فایل raw رو فعال کنین عکس هایی با حجم بالای 20 مگ براتون ذخیره میکنه که تو کامپیوتر میتونین اندازه یک بنر تصویر رو بزرگ کنین.
4. کیفیت فیلمبرداری فوق العاده هست و میتونم بگم حرف نداره. و بالا بودن رم داخلی 128 برا ذخیره سازی لذت خوبی برای تصویر برداری میده.
5. و اما یک مساله: اینکه وقتی عکس میگیریم گاهی اوقات حدود 2-3 ثانیه طول میکشه که تصویر پردازش بشه که کمی می زنه تو حال ادم البته فکر میکنم این مشکل برای ترکیب سه تا دوربین رخ میده ولی در خروجی کار جبران میکنه خخخ.

صفحه نمایش:
1. با اینکه ips هست ولی کیفیتش مطلوبه و اتفاقا رنگ صفحه واقعا مناسب و انگار طبیعی است.
2. درخصوص کیفیت تاچ باید بگم حساسیت بالایی داره و مناسبه.

اما اشکال بزرگ:
واقعیتش احساس میکنم در پردازش تصویر کمی با مشکل روبرو هستیم . ازطرفی یکبار یک بازی گرافیکی روی گوشی نصب کردم که یکی دو روز بعد دیدم فیلمها بصورت شطرنجی پخش شد . بازی رو پاک و گوشی رو ریست و یک پلیر نصب کردم فعلا که مشکل حل شده و نمیدونم که ربطی به بازی داشت یا نه؟ تنها مشکلی که من این یکماهه داشتم این مورد بود که یکبار اتفاق افتاده.
گاهی هم در بازکردن فایلهای تصویری احساس تاخیر چند میلی ثانیه دارم. البته شاید باید یک اپ ویژه گالری نصب کنم ! نمیدونم راهنمایی کنین.

در نتیجه:
باتوجه به قیمتی که این گوشی داره نسبت به انواع ایفنهایی که داشتم اگر کسی دنبال بازی نباشه و با وزن و سایز این گوشی مشکلی نداشته باشه میتونم بگم یکی از بهترین گزینه هاست. در مورد بازی هم نمیدونم شاید اشکاالی که برای من پیش اومده دلیل دیگه ای داشته که اگر دوستان تجربه ای دارند ممنون میشم راهنمایی کنن.
امیدوارم مفید بوده باشد.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/10/9 سلام.
گوشی نوکیا 7.2 با مدل TA 1196 ، 128 گیگ. رو حدود یک ماه پیش از بازار موبایل خریدم که نتیجه ارزیابیم رو خدمت شما عرض میکنم:
البته قابل ذکر است که من همیشه ایفن داشتم و برای کارم باید یک گوشی اندروید میگرفتم و این اولین گوشی اندرویدی من هست، و اما تجربم از این گوشی:
ظاهر گوشی و لوازم جانبی:
1. خب انصافا ظاهر قشنگ و خوبی داره و زمانیکه من میخواستم بخرم فقط رنگ زغالی (مشکی) بود که زیباست.
2. عرض و قطر گوشی کمی زیاد ولی طول (ارتفاع) آن مناسب است که جزئیات این موارد در همه سایت ها قید شده هست.
3. اصلا از جنس هندز فری و شارژر خوشم نیومد و حس بی کیفیتی داشتم.
4. خب لنز دوربین رو باید خیلی احتیاط کرد و باید دیگه برای این قاب تهیه کرد.من هیچ وقت برای ایفن هایی که داشتم قاب تهیه نکردم ولی دیگه باید برای این بگیرم متاسفانه هنوز قاب خوب هم پیدا نکردم.

وزن گوشی:
1. کمی وزن گوشی برای من سنگین بود.
2. عدم رعایت تعادل در وزن گوشی: قسمت بالای گوشی سنگین تر از قسمت پایین هست و این هم بدلیل وزن لنز باید باشه. صفحه گوشی و بدنه کاملا سر هستن و اگر روی یک سطح صاف بذارین بعد از مدت کوتاهی گوشی سقوط می کنه چون بالای گوشی سنگین تر هست و باعث حرکت گوشی میشه.

اثر انگشت:
1. سرعت تشخیص در این یک ماه اگر نگم بهتر از ایفن عمل میکنه کمتر هم نبوده.
2. قبل از خرید تو نظرات خونده بودم که جای آن خوب نیست و دست دایم روی لنز می رود درحالیکه من اصلا چنین مشکلی رو ندارم و بسرعت اکی هست.
3. فیس ایدی رو فعال نکردم برای همین نظری نمیتونم بدم.

کیفیت مکالمه تلفنی:
1. کیفیت تماس ها از خطوط مخابراتی مناسبه و برای ارتباط تصویری با اپهای اینترنتی عالی هست.
سیستم عامل:
1. اندرویدش خامه و این برای من خیلی خوبه چون همیشه از اینکه برنامه هایی بالاجبار نصب باشه متنفرم و هرانچه که نیاز دارم روی گوشی نصب کردم.
2. سرعت سیستم عامل تا اینجا که خوب بوده و مشکلی نداشته.
باطری:
1. درخصوص باطری خیلی خیلی نگران بودم ولی خداروشکر برای کاری که من با گوشی دارم بسیار عالی بوده و تقریبا هر 1.5 تا دو روز یکبار شارژ کامل میکنم.
2. حدود 2 ساعت شارژ کامل میشه که نسبت به ایفن عالی نیست ولی خوبه
صدا:
1. اسپیکرش مناسبه نه بد هست نه عالی.
2. کیفیت ضبط صدا رو نمی پسندم البته من این رو با ایفن دارم مقایسه میکنم و تجربه سایر گوشی اندروید ندارم. البته شاید هم باید یک اپ خوب نصب کنم!
3. در استفاده از aux ضبط ماشین اگر هیچ فعالیتی انجام نشه و چیزی هم پخش نشه احساس نویز ریز دارم.

نت:
درخصوص نت همراه باید بگمم که مشکلی نداشتم و 4.5+ رو همیشه داشتم. و با سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل کار کردم. اختلالی هم مشاهده نشد.

ادامه در پست بعدی

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/9/10 متشکرم از راهنمایی و وقتی که گذاشتین

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/9/10 باسلام. دوستان لطفا من رو در خرید گوشی راهنمایی کنین. حداکثر قیمتی که میخوام هزینه کنم 4 هست. ترجیحا شیائومی و هواوی نباشه. دایم در سفر کاری هستم. دوسیم کارته بودن. دوربین کار راه انداز، سبک و نازک و کم نیاوردن در برنامه های خدماتی و کاربردی -اهل بازی و کار گرافیکی سنگین نیستم- باتری هم با توجه به اینترنت همراه خوب باشه. چند نفر این گوشی رو پیشنهاد دادن روی کاغد بنظرم خوب هست برام ولی واقعا نظرات رو ک خوندم خصوصا از باتریش نگران شدم! از طرفی میگن که تا یکی دو ماه دیگه کاهش قیمت بالایی داره!!! همچنین میگن که باتریش روی کاعذ خوبه و در واقع 48 فیک هست! باتشکر از شما دوستان متخصص.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام