مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ا
  • تاریخ عضویت : 1391/3/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 85

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 85 مورد

Apple iPhone 15 Pro Max Apple iPhone 15 Pro Max

1402/9/12 سلام
بالاخره رجیستری میشه یا نه؟ مسئولان باهم سازش میکنن یا نه🥴

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1401/1/26 هر برندی خواستی بخری به سخت افزار ، کیفیت ساخت و جنس بدنه هم توجه کن. به اعداد و ارقام اکتفا نکن.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1401/1/26 سلام
روی صحبتم با دوستانی هست که متاسفانه بصورت مغرضانه اقداماتی اینجا انجام میدن ، دوستان اینجا یه پیج عمومی هست و هر پیجی در مورد یه گوشی و مدل خاص هست و نه انجام تبلیغات برای برند دیگه. اینکه زحمات عزیزانی که دستی در اینکار دارند و با کمال میل اقدام به راهنمایی دیگران میکنند را با فیدبکهای منفی و کامنتهای نامناسب کم اهمیت جلوه بدیم کار خوبی نیست . من آقای (( علی ه )) را نه میشناسم و نه چیزی اما اونقدری میتونم تشخیص بدم که ایشون تسلط بالای نرم افزاری و سخت افزاری روی تمام راههای حل مشکل دارند و در اینجا صادقانه دیگران را راهنمایی میکنند. نگاهمون به مسائل تخصصی باشه و نه تعصبی. به هر حال محصولی با برند خاص خریداری کردیم و ممکنه به مشکلی بر بخوریم، در اینجا با مشورت و راهنمایی بزرگان اهل فن تا حد زیادی میتونیم به حل مشکل کمک کنیم ، نقاط ضعف و قوت محصول را هم بشناسیم و اگر قصد خرید داریم در تصمیم خود لحاظ کنیم. تشکر میکنم از اهالی فن و همچنین این سایت با ارزش ، سال نو هم مبارک

Xiaomi Mi 10T 5G Xiaomi Mi 10T 5G

1399/7/11 باید ببینیم نسبت به مدل قبلی (9T) بواسطه افزایش قدرت پردازش پردازنده و افزایش توان باتری چقدر وضعیت کارکرد و دوام باتری بهبود پیدا کرده. من 9T را استفاده میکنم انصافا در کل ازش راضی هستم اما از این سخت افزارش توقع بیشتری دارم ، گاها یه هنگ یا لگ مختصر در حین کارکردن داره اما از پس هر برنامه و بازی بر میاد

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/4/9 حدود سه ماهه که این گوشی رو خریدم کلا نظرم نسبت به این برند تغییر کرد چون تابحال نداشتم. دوستانی که از باتری این گوشی ایراد گرفتن محض اطلاعشون باید بگم درسته که 4000 میلی هست اما با 4500 گوشی A71 از نظرمدت زمان و دوام شارژدهی برابری میکنه، حدود بیست درصد هم از A70 که ۴۰۰۰ هست بهتر عمل می‌کنه. در کل برای من که چندین گوشی رو تو دوسال اخیر باهم داشتم و مقایسه کردم بجز یکی دو مورد هنگ مختصر اما ایرادی ندارد و برای هر برنامه و بازی کاملا قابل اعتماد و قوی هست. آپدیت ها هم میاد اما مثل سامسونگ یا هوآوی منظم و به موقع نیست اما میشه یکم تحمل کرد. با قیمتهای وحشتناک فعلی توی رنج این قیمت از همه مناسب تر هست ،

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/1/18 مصرف باتری چی؟؟؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/1/18 اگه در حین استفاده این مقدار کم میکنه که واقعا خوش بحالت شده چون طبق حرف خودت طول زمان شارژدهی گوشیت میشه هشت ساعت و خرده ای که با این اندازه ی صفحه و تراکم عالیه.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/1/18 واسه من ۹ هست، از سنسور اثر انگشت راضی نیستم،
مطمئنی اگه آپدیت کنم درست میشه؟؟؟

Samsung Galaxy A10 Samsung Galaxy A10

1399/1/18 خدایی من کار ندارم اما کیفیت ساخت A3 2017 مثل هیچکدوم نیست، تنها عیب این گوشی کوچک بودنشه که واسه خیلی‌ها مخصوصا خانما حسن محسوب میشه، نوع صفحه نمایش ، بدنه ، شارژر و کابل ، سنسور اثر انگشت، پردازنده ، غیر قابل نفوذ بودن...کاملا نسبت به این گوشی برتری داره، هنوز بعد از دو یا سه سال هم باتری اون سالم هست و گوشی روان و خوش دستی هم هست، من فقط تجربه ی خودمو در برابر توصیه های شما گفتم و مطلقا نمی گم بهتر یا بدتر.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/1/17 راستی در حین شارژ هم از گوشی استفاده نکن مخصوصا انجام بازی ، تماشای فیلم و یا وب گردی

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/1/17 ناراحت نباش
داخل قسمت تنظیمات‌ باتری گزینه ی فست شارژ رو غیر فعال کن، با اینکار قدری عمر باتری رو هم افزایش میدی. بصورت اضطراری در حین مسافرت یا داخل ترمینال و جایی اگه گیر افتادی فعال کن.
در مورد بازیها هم متاسفانه راهی وجود نداره، یا بازی سبکتر نصب کن و یا کمتر در حالت بازی از گوشی استفاده کن.‌ پردازنده های گوشی موبایل بعلت کوچک بودن و عدم امکان دفع حرارت همواره با این مشکل مواجه هستند.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1399/1/17 بدون تعصب بهت بگم:
من آ۵۰ دارم ، پسر داییم p30لایت
باتری هر دو اون جوری که باید باشه نیست اما واسه هوآوی افتضاح تره
اثر انگشت هوآوی بهتره از مال آ۵۰ که من دارم، واسه آ۵۰ اذیت میکنه اما فیس آی دیش سریع تره
هر برنامه ای رو هر دو براحتی ران میکنن و ازون بابت نسبت به پولی که میدی خیالت راحت. یعنی هنگ و لگ که من تو هیچکدوم ندیدم و روان و سریع بودن.
بدنه ی آ۵۰ علیرغم اینکه گارد داره اما خط و خش میگیره اما واسه هوآوی این مشکل و نداره. ظاهر و بدنه ی هوآوی ظریف تر و زیباتر هست اما دوام سخت افزار اونو نمیدونم که مثل سامسونگ باشه یا خیر ،
کیفیت صدای اسپیکر آ۵۰ بسیار بهتر از اون یکی هست، اگه مثل من آدم حساسی هستی سخت باهاش کنار میایی.
تصاویر و کیفیت صفحه ی نمایش سامسونگ به نظر بهتر هست از هوآوی.
همه رو بدون تعصب و تجربی گفتم چون کلا روی هیچ برندی تعصب ندارم مخصوصا روی این دو مدل که میان رده محسوب میشن. متاسفانه مجبوریم بخریم و چیزی نگیم چون هر کالایی دو برابر ارزش واقعی بدست ما میرسه.

BlackBerry Passport BlackBerry Passport

1398/11/16 مهمترین عیبهای این گوشی یکی اینکه بیش از حد خاص هست و ایرانی جماعت خاص پسند نیست. دوم اینکه توی ایران متاسفانه نمایندگی و پوشش خدماتی نداره که هیچ ، کارشناس با سواد هم که بتونه واسه مشکلات نرم افزاری راهنمایی کنه وجود نداره،
و الا اگه کمی به کیفیت ساختش دقت کنید بجز آیفون هیچی رو در برابرش نمی بینین، در خصوص بازار دست دوم افتضاح این گوشی هم باید بگم‌ یه گوشی نوکیا دکمه ای متوسط با امکانات صفر رو میگن ۵۰۰ تومن.
پس چه کاریه حداقل بعنوان گوشی دوم با کلی امکانات و زیبایی اینو هم نگه دارین.

HTC Wildfire S HTC Wildfire S

1398/2/8 دوستان کسی تاچ این گوشی رو سراغ نداره؟؟؟

Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J6+

1397/12/10 قیمت این گوشی از ۲۲۰۰ تا ۳۲۰۰ درج شده، چه خبره؟؟؟ مگه اینهمه اختلاف قیمت هم دااااریم؟؟؟؟ حرف کدوم فروشنده ها درسته؟؟؟ اینهمه دردسر و گرونی واسه مردم درست کردن و بعدشم که ماحصل شده این وضع‌‌؛ گرونی و بی در و پیکری

Samsung Galaxy Grand Prime Pro Samsung Galaxy Grand Prime Pro

1397/9/28 سلام دوستان
قیمت آکبند این گوشی رو از۱۲۲۰ درج کردن تا ۱۸۸۰ !!!
به نظر شما منطقیه اینهمه اختلاف قیمت؟؟؟ کسب قیمت واقعیشو میدونه؟

Motorola Moto G5 Motorola Moto G5

1397/9/23 نگران نباش و با خیال راحت بخر... نسبت به این مقدار پول که بجای این پرداخت میکنی ارزش خرید داره، معادل با هزینه ی این میتونی یه هوآوی یا سامسونگ بخری که نصف اینم کارایی نداره، این گوشی از هر نظر قابل اطمینان هست و سایه ی یک برند قوی و با اصالت که خودش مخترع موبایل هست پشت سرشه. گارانتی واقعی هم داره و رابط کاربری خوب و کلا گوشی روان و بدون لک هست. موفق باشی

Nokia 3310 2017 Nokia 3310 2017

1397/4/15 از مدل نوکیا ۱۵۰ تا مدل ۲۳۰ و ۳۳۱۰ جدید همگی دارای یک پلتفرم مشترک بسیار ساده اما با رابط کاربری نامطلوب هستند.

Nokia 3310 2017 Nokia 3310 2017

1397/4/15 قیمت این گوشی زاغارت رو یکی از فروشندگان معتبر ۵۵۰ هزار تومن اعلام کرده. احتمالا باید تعداد زیادی سنگ سر راه مشتری باشه تا این پولو بده بجای این.

Nokia E66 Nokia E66

1397/4/15 پیدا میشه دوست عزیز...یعنی مغازه ها بعضا موجود دارن

Nokia E66 Nokia E66

1397/4/15 تو یکی از سایتها یه دونه نو از این گوشی رو دیدم که قیمت ۴۰۰ تومن واسش گذاشته. در حال حاضر اگه قرار باشه بجای گوشی شبه نوکیا مدل ۳۳۱۰جدید و یا ۲۳۰ مبلغ ۳۹۵هزار تومن پرداخت بشه خب به ده تا از اینا ارزش داره. دوستانی که گوشی نوکیا داشتند و دارن معنی حرف منو میفهمن.
نوکیا همیشه بهترینه

LG V10 LG V10

1397/4/8 دوستان برد این گوشی را از کجا باید تهیه کرد؟؟؟

Panasonic P51 Panasonic P51

1397/4/1 خواب یک اسطوره...😔
یکی از وفادارترین طرفداران و مشتریان این برند دوست داشتنی و با اصالت هستم اما نمیدانم چرا محصولی جدید از آن در بازار به چشم نمیخورد و حتی خبری تازه منعکس نمیشود.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/1/14 قیمت این گوشی روزی سی هزار تومن افزایش داره...به نظر شما ارزش خرید داره با این شرایط؟؟؟ میشه به جای پس انداز کردن یه چنتا ازین گوشی رو بخریم؟؟؟

Nokia 230 Dual SIM Nokia 230 Dual SIM

1396/9/14 به جز نوکیا ۱۰۵ که فاقد دوربین هست مابقی صفحه کلید دارها از پلتفرم یکسان و امکانات یکسان برخوردار هستند. البته من نسل جدید نوکیا مایکروسافت رو میگم. هیچ فرقی یا تفاوتی ندارند با هم فقط ابعاد صفحه و اندازه گوشی متفاوت است. امکانات بسیار محدود این گوشی فقط بدرد کسانی میخورد که انتظاری بجز پیام و گفتگوی تلفنی و بعضا گوش دادن به آهنگی که این گوشی بتواند آنرا ساپورت کند. چیز خاصی و یا قابلیت خاصی همچون نسل گذشته سری N و یا E ندارد .اما از محاسن آن ظاهر زیبایی دارد و بدلیل بزرگتر بودن کیبورد براحتی افراد مسن میتوانند با آن کار کنند. لیکن درب پشت جای باتری سریعا جدا میشود و همیشه شما مجبور خواهید بود با استفاده از نوار چسب آنرا نگه دارید. استحکام زیادی ندارد و چنانچه روی زمین سخت فرود بیاید سریعا متلاشی میشود. قصد دلسرد کردن شمارو نداشتم و فقط تجربه شخصی خودم را گفتم. من چندماه قبل ۳۰۰ خریدم اما در کل راضی نشدم ازش.

Nokia 8 Nokia 8

1396/8/21 بعضیا میگن زشته بعضیام میگن ضعیفه...اما من همیشه به خوبیهای نوکیا ایمان داشتم و ازش بدی ندیدم. گذشته از داشتن بهترین رزومه و سابقه ، اشتباه نوکیا سماجت بر روی سیمبین بود.بعد از اون یکدندگی روی ویندوز فون و بدتر از اون عدم بروزرسانی سریع و خدمات اون. اینا بود که راه را برای برندهای دیگه هموار کرد و خودش عقب موند.
اینکه تو چین مونتاژ میشه دلیلی بر کیفیت ساخت پایین نیست، اتفاقا کیفیت ساخت گوشیهای نوکیا به مراتب از برندهای بازار بجز آیفون بالاتر بوده همیشه.
بجز چند مدل انگشت شمار تمامی گوشیها با برندهای مختلف در چین مونتاژ میشن. بعد از اسطوره لومیا ۱۵۲۰ این گوشی میتونه احیاگر مسیر درخشان نوکیا باشه با سیستم عامل عمومی اندروید، همه برندها خوب هستند اما برای ما که ده سال با نوکیا خاطره داریم نوکیا چیز دیگس، صد درصد گوشی بعدی من مجددا نوکیا خواهد،بود به شرط اینکه لوگو و نام نوکیا بروی گوشی محفوظ باشد.
در پایان اینکه امروزه گوشی موبایل فقط تلفن همراه نیست یه دوست همراه هست. و هرکسی هرنوع دوستی مناسب کارش،بود انتخاب میکنه. باوفاترین دوستان: آیفون،نوکیا، موتورولا، سامسونگ، بلک بری !

LG V10 LG V10

1396/1/14 خیلی از گوشیها عیب و ایراداتی دارن، این گوشی هم ممکنه بصورت شانسی مستثنی ازین قاعده نباشه ؛ واسه من حدود هشت ماهه دارم تقریبا ازش راضیم...اما خدایی کدوم گوشی ظاهر اینو داره؟! نمای جلوش زیباترینه. سایزش هم مناسب وبگردی و مدیا هستش. بسیار روان و پرقدرت هست از من تنها عیبش دشارژ سریع باتریش هست که با این صفحه و تراکم پیکسلی بالا نمیشه دست رو دلش بذاری! حیف ازین گوشی که سازندش نتونست این عیبشو برطرف کنه. اما اگه خواستین بخرین حتما با گارانتی و ورژن H960A اروپایی رو انتخاب کنید تا دچار ضدحال نشین. ایشالا هر نوع گوشی با هر برندی خریدین لحظات زیبایی باهاش تجربه کنید.

LG V10 LG V10

1394/12/10 دوستان در خرید این گوشی دل دل نکنید...

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/12/5 5.2 هست

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/11/29 کسی سوال منو جواب نمیده؟؟؟
اساتید/بزرگواران/متخصصین/کاربران/
پرسیده بودم زمان شارژ دهی گوشی مال شما چقدره؟ چون مال من 5 ساعت بیشتر نیست. حس میکنم باتری خرابه البته گوشی رو کلا 2 ماهه خریدم.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/11/29 سلام
دوست عزیزم تو این سایت تقریباً توضیحات کاملی در رابطه با این موضوع ارائه شده البته عنوان مال گوشی الجی بوده اما موضوع عمومی هست :
http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/2185-lg-g3-laser-auto-focus-technology-explained

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/11/27 سلام دوستان
اونایی که با این گوشی کار میکنین میشه بگین با یه بار شارژ کامل چند ساعت میتونین از گوشی تو وضعیتهای مختلف استفاده کنین؟(معمولی، نت، بازی)
مال من حس میکنم باتری خوره داره... همینجوری خودیخود شارژ خالی میکنه... صب صد در صده ...یکساعت حدوداً میرم نت ، عصری میشه 40 یا 50 درصد. به نظرم غیر عادیه قبلاً نوت3 داشتم محشر بود تو شارژدهی
ممنونم از همتون

Nokia C5 5MP Nokia C5 5MP

1394/6/8 من گوشی خیلی عوض کردم اما به جان خودم این چیز دیگس!!! چند سال قبل از 5 متری بدون گارد به زمین خورد و ال سی دیش اون موقه گفتن 100 تومن. گذاشتمش کنار و امسال با 25 تومن اوکی شد و مثل روز اولش خاطرات خوشمو باهاش میزون میکنم. کوچولو ، خوشدست،محکم ، باوفا ،جی پی اس، ظرفیت حافظه بالا و کلی امکانات دیگه داره که در مقیاس خودش جز بهترینهاس. من که با هیچی مقایسش نمیکنم!

LG G3 LG G3

1394/5/21 به نظر من بزرگترین مشکلش همین ضعف شدید آنتن دهی شه... متاسفانه شرکت و نمایندگیهاش هم هیچگونه راهنمایی یا راه حلی واسش در نظر نگرفتن. مادامی که این معضلات بزرگ رو داره اصلا و ابدا نباید اونو یه عنوان یه گوشی شاخ مطرح کرد. واسه خرید این گوشی زیاد عجله نکنید.

LG G3 LG G3

1394/5/17 آقا وحید کارتون درسته...
چشم انجام میدم؛
فقط ایکاش اول میفرمودین راهی وجود داره که بفهمم این ایراد لعنتیش سخت افزاریه و یا نرم افزاری...

LG G3 LG G3

1394/5/13 منم کاملاً موافقم !
دست ایشون درد نکنه.

LG G3 LG G3

1394/5/13 با سلام
گوشی من 16 گیگ هستش و کارکرده گرفتمش، همه چیزش خوبه بجز اصل کاری یعنی آنتن دهیش، تند و تند آنتنش میره مخصوصا اگه یکم از دکل فاصله داشته باشی.َدر ضمن خدمات پس از فروش ال جی بسیار ضعیف و در این خصوص باید از نماینده اون گلایه مند بود.
دوستان عزیزم راهنماییم کنین. با تشکر

LG G3 LG G3

1394/5/7 با سلام
گوشی من 16 گیگ هستش و کارکرده گرفتمش، همه چیزش خوبه بجز اصل کاری یعنی آنتن دهیش، تند و تند آنتنش میره مخصوصا اگه یکم از دکل فاصله داشته باشی. در ضمن خدمات پس از فروش ال جی بسیار ضعیف و در این خصوص باید از نماینده اون گلایه مند بود.
دوستان عزیزم راهنماییم کنین. با تشکر

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1394/3/3 اگه سالم و تمیز باشه یه سر و گردن از زد بالاتره و شک نکن.

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1394/3/3 سلام بر دوستان کارشناس
من سالهای قبل هم این گوشی رو داشتم اما مشکل فعلی اینو که الان دارم نداشت.
زود شارژ خالی میکنه و آنتن دهیش هم ضعیفه. البته اینو دست دو گرفتم ، ممنونم اگه کسی راهنماییم کنه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 85 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا