مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amiroo e
  • تاریخ عضویت : 1391/3/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 144

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 144 مورد

HTC One M8 HTC One M8

1394/9/20 گوشیم m8x تایوان 3 روزه آپدیت رو گرفتم.. بیلد 709
مهمترین تغییرات :
1)میزان نگهداری شارژ گوشی بهتر شده و در اصل یکی از اهداف اصلی آندروید 6 همین بود.
2) در سنس 7 رابط کاربری به دلیل پیاده شدن قابلیت شخصی سازی در کلیه ی آیتم های گوشی ( منوی contact ، منوی sms و music و آیکون های ناوبر) بسیار زیبا شده و به جرات میشه گفت تو زمینه رابط کاربری سنس بی رقیب تر از همیشه شده و مخصوصا widget ساعت با توجه به قابلیت شخصی سازی خیلی زیبا شده.
3) سرعت اعمال حرکات بین منو ها تغییر محسوسی نداره و مثل قبل کم نقص و بسیاز سریع و بدون lag

اگر نکته منفی پیدا کردم حتما با اشتراک میذارم..

اما در مورد تفاوت m8x با سایر نسخه ها که بطور خلاصه میگم:
1) cpu 2.5
2) دوربین با لرزشگیر ois که کیفیت عکاسی و فیلم برداری رو بسیار بالا برده

در کل m8x بهترین مدل m8 در بازاره واقعا ازش راضیم

HTC One M8 HTC One M8

1394/1/26 سلام دوست عزیز بهم ایمیل بزن کامل راهنماییت کنم.
Amiroomg3@gmail.com

HTC One M8 HTC One M8

1393/12/13 دوستانی در مورد گوشیه m8x با علامت ویبره زیر دوربین باید بگم این مدل سری ساخت جدید htc برای m8 و بازار آسیاست که upadte هارو زودتر دریافت میکنه و دارای سرعت پردازنده 2,5 ghz هست که قویتر از ورژنهای عادی با 2.3 ghz هست و معمولا تو بازار گرونتر ولی در کل مشخصات دیگرش با m8 هیچ فرقی نداره..

در مورد آندروید lolipop باید بگم این upadte مطمئنن performance گوشی رو حتی بهتر کرده و notification گوشی زیباتر شده بطور خلاصه امکاناات بهینه سازی تو این ورژن وجود داره اما در مصرف باطری بهینه نشده و شارژ رو بیشتر استقاده میکنه..
اما مهمترین نکته اینه که برای گرفتن update های بعدی مسلما و باید گوشی به ورژن قبلی update شده باشه پس تو update این ورژن شک نکنید..
دوست عزیزمون که بتازگی m8 گرفته اولا که مبارکت باشه به جرات میتونم بگم m8 هنوز هم number one گوشی های بازار و برای شارژ ابتدایی 6ساعت کافیه اما در هنگام شارژ به هیچ عنوان از گوشی استفاده نکن تا باتری کالیبره بشه.
در مورد دوربین به جرات میتونم بگم 90% از کاربران m8 نمیدونند با چه دوربین حرفه ای طرف هستند و با استفاده از تنظیمات و فوکوس دستی در هنگام عکاسی عکس های با این گوشی قابلیت گرفتن داره که به شخصه با هیچ گوشیه دیگه ای بدست نیاوردم مخصوصا با اتکا به دوربین دوم این گوشی افکت های بینهایت زیبا و حرفه ای در دسترس کاربره مخصوصا کیفیت ضبط صدا در فیلمبرداریه این گوشی در بین کلیه گوشی های بازار در صدر قرار میگیره.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/9/14 کاملا باهات موافقم دوست عزیز خیلی نقطه نظر دقیقی داشتی دقیقا htc مخصوص افرادیه که خواستشون بیشتر از یک گوشیه صرفا آندروید

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/29 سلام دوست عزیز برو بازار موبایل طبقه -1 فروشگاه داتیس اصل تایوان داره و قیمتش واقعا خوبه.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/24 سلام دوست عزیز با کلیه حرفات موافقم جز کیفیت دوربین که بنظرم واقعا خوبه فقط فقط و فقط باید تنظیماتش رو با شرایط نوری محیطی تنظیم کنید من گوشیه قبلیم s4 black edition بود تو مقایسه ای که بین عکس های گرفته شده بین 2 گوشی تو مانیتور دیدم s4 فقط در نور شب بهتر عمل میکنه البته حتما باید در شب از mode night یا hdr در 816 استفاده کنید..
در نور روز و کیفیت فیلم های گرفته شده 816 کمی از s4 بهتر عمل کرده و واقعا عالی بود ..کیفیت صدای ضبط شده هم در 816 بمراتب بهتر از s4 بود..
در کل دوربین 816 از رقبای همسطحش بمراتب بهتره و تنها اشکال که htc نباید انجام میداد پیش فرض mode auto این گوشی برای عکاسیه که اصلا بهینه نیست و تصاویر بسیار مات اما وقتی از mode night یا hdr استفاده میکنید کیفیت واقعیه دوربین 816 رو مشاهده میکنید.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/21 سلام بله برای منم اومده و update کردم..تغییر خاصی رو احساس نکردم ولی حتما مفید بوده.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/21 دوست عزیز شک نکن 816 بهترین گزینست و حتما تایوانش رو بگیر وقعا ازش راضیم..

دوستانی که میخوان بهترین کیفیت دوربین رو داشته باشند حتما پیش فرض گوشی رو روی گزینه night بزارند کیفیت عکس و رنگ بسیار بالاتر میره تقریبا 1 هفتست تمام mode های مختلف عکاسی رو روی 816 تست کردم چه در روز چه در شب night بهترین گزینست..hdr هم عکس های بسیار با کیفیتی در نور کم میگیره و کلا از auto در هیچ شرایط استفاده نکنید چون پیش فرض ضعیفی داره و رنگ ها مردست.
سپاس.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/19 تا قبل از اینکه یادم بره اضافه کنم دوستان refresh مدل گوشی هایی که بیشتر از 7 ماه از اومدنشون تو بازار میگذره زیاده و خرید هرنوع گوش کاملا دقت کنید حتما آک باشه و در قسمت usage آمار مربوط به کارکرد وجود داره..
برای این گوشی حتما تایوان گیرید و سنس 6 روش نصب باشه و ترجیحا از فروشگا ههای معروفتر با تضمین 48 ساعت مهلت تست در فاکتور با ذکر imei در فاکتور خرید کنید.

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/19 دوستان خواهشا اگر واقعا با این گوشی کار کردید نظرتون میتونه برای باقیه دوستان مفیدتر باشه..
باطری 816 به هیچ عنوان نقطه ضعف بحساب نمیاد چرا که در تناسب با تراکم پیکسلی گوشی میزان شارژ گوشی واقعا مناسب..نمیگم عالیه ولی براحتی با استفاده نسبتا سنگین 1 روز و نیم دووام داره.
دوستم نوت 3 هم داره 1 روز در میان گوشیش رو شارژ میکنه و در حالت استفاده سنگین آخر شب مجبور بزنه تو شارژ.. من قبلا one max داشتم ولی بدون اغراق در یک حد باطری شون دوام داره .
بشخصه که کاملا راضیم..
از طرف دیگه یکبارهم گفتم دوستان سمت چینیه این گوشیه نرند چون اشتباه محض تعجب نمیکنم اگر بعضی دوستان از بعضی اشکالات متعدد و بقول معروف بنی اسرائیلی نام میبرند چون مطمئنم گوشیه تایوانش واقعا بدون مشکل و بسیار روون و عالیه..
تو این قیمت و حتی اختلاف 200 بیشتر بهتر از این مدل تو بازار نیست به عنوان یک گوشی باز و خوره آندروید میگم..باز هم تصمیم با شما.
سپاس

HTC Desire 816 Dual SIM HTC Desire 816 Dual SIM

1393/8/9 سلام دوست عزیز شک نکن 816 بهترین انتخابه..واقعا فوق العادست به شخصه تا 1200 حاضر بودم براش بپردازم.

HTC Desire Eye HTC Desire Eye

1393/7/23 دقیقا درست گفتید دوست عزیز!!
مهمترین چالش گوشی های ضد آب صدا و اسپیکر ضعیفشون که این مشکل به دست htc حل شد و با مهندسیه و طراحی فوق العاده ارگونومی و کیفیت خوش ساخت این گوشی به ابرقدرت بازار mid-range تبدیل شده با توجه به اینکه از لحاظ سخت افزاری پا به پای پنچ مارک های گوشی های high-range یا پرچمدار پیش میره و حتی در مواردی از اون ها هم پیشی گرفته.
بیصبرانه منتظر ورود این گوشی هستم ..
htc غول بلامنازع دنیای آندروید و همانطور که در جریان هستید گوشی m8 توسط سایت/مجله تکنولوژی t3 مرجه اصلی انتخاب برترین گوشیه سال در رتبه اول قرار گرفت..
تبریک به طرفداران این برند محبوب و باکلاس.

HTC One M8 HTC One M8

1393/7/11 http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/t3-gadget-awards-htc-one-beats-out-the-iphone-to-win-best-phone-of-the-year-9771812.html

خبر فوری!!!!
تبریک به طرفداران htc گوشی m8 مجددا به عنوان برتربن گوشیه سال انتخاب شد همانند برادش m7 در سال قبل
مرجع اصلی انتخاب مجله و بسایت t3 که معتبرترین منبع انتخاب بهترین گوشی ساله و متشکل از کارشناسان نخبه و آرای مردم..
Just m8

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/7/7 سلام امیرجان آقا مبارک بهترین گوشیرو گرفتی من one تک سیم داشتم میخوام 2 سیم بگیرم..
میتونی اسم فروشگاهی که'گوشی رو گرفتین رو برام تو ایمیل بزاری ممنونت
amiroomg3@gmail.com

HTC Desire 500 HTC Desire 500

1393/5/31 سلام دوستان عزیز 2 ماهی میشه که desire 500 dual رو گرفتم و خلاصه ی تجربایتم در رابط با این گوشی رو براتون شرح میدم :
در ابتدا به عرضتون برسونم بنده یک موبایل باز تمام عیارم و تقریبا هر 2 ماه گوشیم رو تعویض میکنم..تا بحال با گوشی های htc one - one max - s4 black edition - ascend 850 dual - htc 8x - butterfly - g2 کاملا کار کردم و متعصب به برند خاصی نیستم..اگر کمکی در هر زمینه در رابط با گوشی های فوق خواستید در خدمتتونم.
و اما دیزایر 500 (با توجه به کلاس گوشی و میان رده بودن آن )
- سرعت و performance : بزرگترین تفاوت htc با تمامی برندها در رابط کاربریش و مهمترین و بالاترین مزیت مصرف کنندگان بطور کل برند htc سرعت بسیار بالا ، رابط کاربری بسیار شیک و روون..این گوشی هم از این حیث مستثنا نیست و عملکرد بسیار بالایی داره حتی با پر شدن ram شاهد افت سرعت به هیچ وجه نخواهید بود..

کیفیت ساخت : گوشی بسیار شیک و خوشدست و در کلاس خودش جزو زیباترین گوشی هاست.

- کیفیت صفحه نمایش : در یک کلام بسیار از کیفیت صفحه نمایش این گوشی راضیم ، رنگ ها واقعی ، خلوص رنگ بسیار متناسب و کاملا شفاف . بمراتب بهتر از desire 816 که از نزدیک دیدم.

دوربین : در بین گوشی های 8 مگ یکی از دوربینهای خوب محسوب میشه ولی حتما باید از option های عکاسی night - hdr - auto این گوشی متناسب و بجا با توجه به فضا و نور مورد نظر استفاده کنید..در مقایسه با htc 8x که قبلا داشتم و دوربین 8 خوبی داشت این گوشی جزئیات رو با دقت بسیار بهتری ثبت میکنه..

فیلم برداری : برای فیلم برداری بهترین کیفیت رو 800 در 480 بهتون میده و اصلا از کیفیت hd استفاده نکنید چون سرعت فیلم برداری پایین و پرش زیادی داره. کیفیت صدای ضبط شده نسبت به کلاس گوشی خوبه ولی کاملا رضایت بخش نیست.

باطری : موضوع لاینحل تلفن همراه.. با استفاده معمولی براحتی 1 روز شارژدهی خواهید داشت و حتما مثل سایر گوشی ها پایان شب باید گوشیتون رنگ شارژر رو ببینه..در مورد داغ کردن میشه گفت بسیار نامحسوس.

صدا : کیفیت مکالمه خوب - واضح - بلندی صدا در حد معمول ..

آنتن دهی : بسیار عالی حتی در شرایط خاص و منزل یکی از دوستان که گوشی بسختی آنتن میداد براحتی صحبت میکردم.

در انتها بنده هم منتظر آندروید 4.2 هستم..گوشی ساخت تایوان. 2 سیم.
سپاس .

HTC One Max HTC One Max

1393/4/23 سلام مجید جان :
یک پاسخ برای مشکلاتت بیشتر نیست و اونم اینه که گوشیت ریفرش و احتمال زیاد اصل نیست یا حداقل به قول معروف آچار خورده..
دقیقا کاری که باید بکنی اینه :
-گوشیت رو حتما reset factory کن.
-imei گوشیت رو چک کن ببین ساخت کجاست

ورژن آندرویدت رو چک کن نمیدونم الان گوشیت و به کیت کت up کردی یا نه.
گوشیت 32 یا 16 ?
میتونه ویروس باشه.. میتونه ram ر rom گوشیت پر باشه.
داغ کردن تو one max حتی بازیهایی مثل real race 3 بسیار کم و کمتر از هر گوشیه دیگه بوده که باهاش کار کردم.
استندبای گوشی بسیار قوی تو 16 ساعت فقط حالت استندبای شاید 15 تا 20 درصد باطری کم کنه.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/21 علیرضا جان:
اولا بهت تبریک میگم چون با update کیت کت و سنس 6 گوشیت رو وارد یک دنیای دیگه کردی ضمن اینکه مشخصات گوشیه منم دقیقا مثل گوشیه خودت..
کلا وقتی قرار ورژن جدید آندروید برای گوشی های برندی عرضه بشه این کار با تلاش و تحقیقات گسترده اون برند و تطابق کامل با سخت افزار و نرم افزار گوشیه مورد نظر انجام میشه و به تفکیک مدل های مختلف و در تاریخ های مختلفی ارائه میشه پس کاملا عاقلانست که بروز باشید مخصوصا که android l بصورت مستقیم برای max و چند گوشیه دیگه htc ارائه میشه و شرط اصلی هر آپدیت بروزرسانی آندروید پیشینه.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/21 دوست عزیز :
بزرگترین لطفی که میتونید به دنیای تکنولوژی کنید اینه که سونی رو کلا با htc مقایسه نکنید. بالاترین performance و زیاترین و قویترین مچگیری بین سخت افزار و نرم افزار تو آندروید برای htc و بهمین دلیل با اپل آندروید معروفه.
سونی الان تو آندروید جایگاه 4تا5 رو داره چون مشکلات گوشیاش زیاده.
تقریبا با تمام flagship ها کار کردم تو سال پیش 2شرکت اختلافشون رو با بقیه بیشتر کردند.
Lg و htc.
تنها گوشیه که واقعا میتونست از لحاظ قدرت، performanc و رابط کاربری بدون هنگ و لگ باگوشی های سری one رقابت کنه g 2 بود که واقعا باهاش حال کردم ولی همونم کافی بود تا با گرفتن max کلا از خاطرم محو بشه.
Max شاهکار htc و میشه گفت شاهکار تکامل آندروید هیچ گوشیه تابحال ندیدم انقدر کامل و بینقص باشه.
در مورد فیلم برداری تناقض جالبیی بود sara p عزیز شما دقیقا به یکی از نقاط قوت این گوشی اشاره کردی جایی که با استفاده از قابلیت های مختلف فیلم برداری در کنار ضبط بینظیر صداش به لطف استفاده از اسپیکرهای boom sound تا بحال و در مجموع فیلم برداریه کامل تر و با کیفیت از max ندیدم ولی همیشه یادت باشه دوربین سری one یک دوربین حرفه ایه باید بتونی بصورت manual بهترین تنظیمات رو با توجه به شرایط نوری مختلف انتخاب کنی.
تو نور روز کافیه با آپشن 60فریم hd این گوشی فیلم برداری کنی تا کیفیت واقعی دوربین max رو از نزدیک ببینی.
موفق باشید.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/16
مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!

دوستان عزیز max به همراه desire 816 , butterfly s و چند مدل ذیگه مستقیم به android L آپدیت میشه..
http://www.designntrend.com/articles/15916/20140625/htc-one-m8-m7-android-l-release.htm

ساپورت htc از محصولاتش بینظیره همیشه جدیدترین update ها بعد از گوگل و سری نکسوس مال htc بوده و هست. پس خیالتون دیگه کاملا راحت باشه.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/14 دوست عزیز من استناد میکنم به سخن مدیریت htc پیتر چاو که قول داده بود تا 2 سال آپدیت محصولاتش رو ادامه بده مطمئنن max با توجه به قابلیت ها و سخت افزار فوق العادش این update ها رو دریافت خواهد کرد ولی شاید کمی دیرتر از مدل های یاد شده.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/12 امیر ا :
دوست عزیز بنظرم شما با update نکردن گوشی اشتباه کردی تفاوت android 4.3 و 4.4 کیت کت وقتی میفهمی که در کنار نصب کیت کت از سنس 6 نیز استفاده میکنی .
- تغییرات محسوس در سرعت و performanc گوشی
- اضافه شدن option های بیشتر با محیط زیباتر و ارتقائ کیفیت دوربین .. هیچگونه مشکل بنفشی به هیچ وجه ظاهر نشده..

- blink feed با ظاهری بسیار زیباتر در کنار اضافه شده گزینه ای بیشتر اخبار در زمینه های مختلف..
- و بسیار موارد ریز دیگه از کیبورد sms تا دسترسی بسیار راحتتر به شماره و contact ها و ...
مهمترین نکته اینه که این update 4.4.2 و در ورژن 4.4.3 کلیه معایب ورژن پیش بر طرف میشه و بزودی android L هم قراره عرضه بشه و لزوم استفاده از کلیه ورژن های جدید آندروید مستلزم update کردن گوشی به ورژن های قبلی آندروید.
تنها نکته منفی کیت کت که با دوستمون همنظرم مصرف تا حدی بیشتر باطری اما برای گوشیه مثل مکس این امر زیاد مهم نیست در کنار اینکه در ورژن های بعدی 4.4.3 , 4.4.4 پیشرفت بزرگی در زمینه مدیریت باطری اضافه خواهد شد.
موفق باشید.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/9 دوست عزیز ناسلامتی گوشی که دستته htc حتی فکر فیک بودنم نکن غول عظیمی که این گوشی رو ساخته بقدری رو حساب اینکارو کرده که عملا دسترسی به قطعات داخلی وجود نداره مگه گوشی چینی با glx دسسته میگی گوشی ما تقلبیه!! وقتی پشت گوشیرو باز میکنی تو جای پیچش که آک مشخص میشه اصلا دست خورده یا نه باید یه پرچ آک روی جای پیچش باشه که مشخص میکنه تاحالا باز شده یا خیر..
در مورد باطری 12 ساعت فقط 9% کم شدن یک مقدار عجیبه مگر اینکه کلا گوشی stand by بوده باشه هیچ گوشیه در حالت استفاده این توان شارژ رو نداره بعد از 12 ساعت استفاده معمولی چیزی حدود 30 تا40% طبیعیه فکر میکنم شما هم رو این قضیه حساس شدی ولی کلا یادت باشه بعضی سری ساخت ها ممکن توشون مشکل باشه مثل بنفشی دوربین one که تو سری جدید برطرف شده احتملا اگر مشکلی واقعا وجود داشته باشه تو up بعدی htc برطرف میشه جای نگرانی نیست باز هم میگم ساخت fake این گوشی با وجود سنس ,اثر انگشت، اسپیکرهای boom sound و این کیفیت صفحه نمایش غیر ممکنه.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/8 007 رفیق اصلا نمیشه با قطعیت گفت باطری 32 مشکل داره با توجه به کامنت های دوستان در مورد 32 گیگ و تجربه خودم و بعضی دوستان. با 16 میتونم بگم 16 کاملا مطمئن بازهم تاکید میکنم گارانتی گوشیت مهم چون باطری اگر مشکل داشته باشه حداکثر تعویضش میکنند.
Black storm عزیز من گوشیمو از دوستم گرفتم با گارانتی آرین پیشنهادم اینه حتما از بازار موبایل بگیر خیلی مطمئن تره یه search بزنی زود پیدا میکنی.
متوقف شدن ساخت max هم بیشتر جوک تا واقعیت.
اون سایت یاد شده واقعا گرون گاز بیشتر واردش نمیشم.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/6 سلام دوستانی که میخواید این گوشیرو بگیرید حتما به موارد زیر دقت کنید بارها گفته شده تو این پیج.
1) در درجه اول گوشی رو حتما 16 بگیرید تو سری 32 مشکل باطری متاشفانه تو بعضی موارد دیده شده.
2) گوشیرو با گارانتی آرین بگیرید چون گوشی ها تست شده و توسط این شرکت آنلاک میشه کاملا مطمئن و بدون مشکل.
3هیچ نگرانی بابت ظرفیت گوشیتون نداشته باشید اکثر برنامه رو براحتی میتونید به sd انتقال بدید همینطور کلیه فیلم و عکس و آهنگاتون رو .
4) حتما حتما و حتما ساخت تایوان بگیرید و خیالتون رو راحت کنید من از one x چینی اصلا تجربه خوبی نداشتم در صورتیکه تایوانش عالی بود و کلا کیفیت ساخت بالاتری داره شک نکنید.
5) هنگام خرید حتما داخل فاکتور 48 ساعت مهلت تست بگیرید.
6) آندروید 4.4 به همراه سنس 6 فوق العادست حتما گوشیتون رو با توجه به توضیحات گذشته ارتقا بدید.
7) این گوشی شاهکار واقعی htc.
موفق باشید.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/4 گوشی در درجه اول باید مطابق با نیازهاتون باشه..
محاسن این گوشی : باطری عالی ، صفحه نمایش بینظیر و اسپیکرهای فوقالعاده ، دوربین کاملا حرفه ای .
معایب : باید با سایزش کنار بیاید ..یادم اولین بار که این گوشیرو دیدم محو سایزش شدم و بنظرم تو استفاده سخت میومد ولی الان با هیچ گوشیی جز این نمیتونم کار کنم . داغی گوشی وجود داره و امر کاملا طبیعیه در بین کلیه گجت های 4 هسته ای..اگر قاب رو گوشیتون باشه این گرما رو اصلا احساس نمیکنید..در کل اصلا آزار دهنده نیست.
بارها گفتم تو بین تمامی flagship ها که امتحان کردم این گوشی خاص ترینشون بوده و تجربه کاملا متفاوت.
موفق باشید.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/4 سلام دوست عزیز android 4.4 به همراه سنس 6 و ظرفیت حدود 560 مگ هست و حتما برای update از حجم اینترنت مطمئن باشید که بینش قطع نشه..پس از update حتما گوشیرو یکبار reset کنید..اگر reset factory هم کنید بهتره ولی حتما لزومی نداره..
میتونم بگم با آندروید 4.4 و مخصوصا سنس 6 این گوشی واقعا عالی و بشدت روون شده من کاملا ازش راضیم و پیشنهادم اینه update های رسمی htc به هیچ عنوان از دست ندید.
موفق باشید.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/2 به هیچ عنوان این یکی از خنده دارترین مواردیه که راجب باطری مکس و بطور کل li-po شندیم پیشتر هم گفتم مسئله باد کردن گوشی برای سری باطری های li-ion مثل سری گلکسی و نوت سامسونگ که دوام کمتری داره و قابل تعویض ولی باطری li-po اکثرا بدلیل کیفیت بسیار بالاش غیر قابل دسترسی و کاملا خیالتون میتونه از این جهت راحت باشه.
موفق باشید.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/1 دوستان تو جواب کلی دوستان میگم!!
من گوشیمو از یکی از دوستانم گرفتم باگارانتی آرین 16گیگ بارها شنیدم دوستان میگند 32 مکس خوب نسیت واقعا نمیدونم ولی پیشنهاد میکنم 16 گیگ این گوشیرو با گارانتی آرین بگیرند چون خودم دارم استفاده میکنم و بقدری ازش راضیم که به عنوان گوشهیه دیگه جز m8 واقعا سمت هیچ گوشی دیگه ای نمیرم..
شارژ گوشی به معنای واقعی عالیه برای من با استفاده سنگین یک روز و نیم دووم میاره با استفاده ساده راحت تا 2روز.
در رابطه با نوت 3 من به عنوان تجربه هیچ وقت htc رو با سامسونگ مقایسه نمیکنم چراکه فقط یک کاربر میتونه اینو تشخیص بده که مکس تمام نیازهاتونو به بهترین شکل پاسخ میده تو هر قسمت که فکرشو کنید این گوشی بالاتر از سطح رقیباش بازهم میگم اعداد و ارقام رو بریزید دور فقط گوشیرو خودتون امتحان کنید..
در یک کلام تجربه عکاسی و فیلمبرداری این گوشی از g2 که داشتم بمراتب بهتره یجورایی بینظیر.. عکاسیش عالیه برای چیزی که میبینید نه چاپ میکنید چون 90% ما با تصاویر گرفته شده تو صفحه نمایش روبروییم نه کاغذ چاپی.
عکس ها فوقالعاده شارپ و با کیفیت .فیلم برداریش با اسپیکرهای استریوش قویتر از هر گوشیه که تا به حال دیدم واقعا عالیه تعریف بیخود و بیجهت نمیکنم بعد از یک استفاده ساده متوجه حرفم میشید.
قیمت این گوشی بعداز یکسال همچنان بالاست واین حاکی از کیفیت بالای این گوشیه از دوستانی که عرض کردند این گوشی قیمتش پایین اومده اینطور نیست الان با گترانتی تا 1650 برای 16گیگ و 1750 برای 32گیگ که از s5 که امسال اومده و بشدت افت کرده گرونتره.
پیشنهادم به دوستان اینه چون مکس رم میخوره سری مطمئن 16گیگ با گارانتی بگیرند که حرفی توش نباشه پشت جلدشم انگلیسی نوشته از دوستان میتونند به ایمیلم پیغام بدند من عکسشو میفرستم.
Amiroomg3@gmail.com
در رابطه با آپ سنس 6 حتی یک لحظه شک نکنید از وقتی آپدیتش کردم حتی دستگاهم خیلی قویتر شده این سنس یک نعمت تمام عیار برای htc و آندروید، حتی کیفیت دوربینش هم بالتر رفته من که خیلی راضی بودم.
سپاس.

HTC One Max HTC One Max

1393/3/30 دقیقا برعکس به عرضتون رسوندند
باطریهای li-ion موجود در گوشیهای سامسونگ کیفیت و دوام بسیار کمتری نسبت به باطریی های li-po موجود بر روی سری one داره و از لحاظ شارژدهی هم li-po قویتر از li-ion..
از مزایای غیر دسترس بودن باطری مکس همین مسئله هست که دیگه نگران تعویض شدن باطری پک آک این گوشی مثل سایر گوشی ها نیستید که متاسفانه تو بازار موبایل زیاد اتفاق میفته.

HTC One Max HTC One Max

1393/3/28 سلام دوستان باهال htc باز من 3 روز به جمع max دارا پیوستم واقعا این گوشی بینهایت عالیه..
چند نکته بسیار مهم که باید باهاتون در میون بزارم مخصوصا عزیزانی که میخوان این گوشی رو بگیرند..
1) گوشی حتما 16 سفارش اروپا بگیرید هم updatesh زود میاد هم هیچ مشکلی از قبیل باطری و این مسائل نداره..
2) حدالمکان سعی کنید با گرانتی آرین بگیرید چون هم خودم هم یکی از دوستانم با این گارانتی گرفتند هیچ مشکلی نداره
3) برای مطئن بودن از سلامت گوشی حتما داخل فاکتور 24 اعت مهلت تست بگیرید
4)باطری این گوشی بینظیره راحت 2 روز رو دووم داره
5) به عنوان تجربه اگر با فبلتی مثل مکس کار کنید واقعا دیگه نمیتونید سراغ گوشی هایی با سایز کوچکتر برید به شدت اعتیاد آوره مخصوصا وقتی به اندازش عادت کنید خیلی حال میکنید..

کیفیت صدا و دوربین گوشی عالیه ..
تو عکاسی شب حتما با تنظیمات hdr و night mode کار کنید عالی کیفیت میده..
در نور روز جا برای هیچ حرفی نذاشته من گوشیه قبلیم g2 بود به جرات میگم تنوع عکاسی و رنگ بندی تصاویر مکس خیلی بهتره..
تو فیلم برداری با قدرت اسپیکرهاش کیفیت صدای ضبط شده بی نظیره مسئله ای که تا حدی تو g2 اذیتم میکرد.

الانم به سنس 6 update کردم یعنی حسرت رابط کاربری سنس 6 واقعا کسانی که با رابط سونی یا سامسونگ کار میکنند میخورند بسیار شیک، دست رسی راحت به آپشنها و پر سرعت طوری که هنگ و lag برای این گوشی تعریف نشده.
باز هم سوالی بود در خدمتتونم دوستان.

LG G2 LG G2

1393/2/17 دوستان قابلیت فیلم برداری slow motion در g2 چطوریه!!؟؟
تو بعضی سایت ها عنوان شده قابلیت up به 120 فریم هم داره...

LG G2 LG G2

1393/2/15 مرسی علی جان راجب راه راه بالا توضیح دادم کاملا طبیعیه تو one هم بود ولی گوشی که روشنه کاملا محوه برای خود lcd ..
راجب ساعت دیجیتال هم واسم عجیبه نمیدونم چطوری میشه اووردش عین lock screen اورجینال شه..

LG G2 LG G2

1393/2/15 مصطفی جان فهمیدم منظورت چی بود تو htc one هم صفحش خاموش بود خطوط عمودی تو نور معلوم بود که تو تمام گوشی ها هست اصلا مشکل نیست برای خود lcd ولی وقتی گوشی روشنه حتی توی کمترین نور هم دیده نمیشه.

LG G2 LG G2

1393/2/14 دوستان بعد از 8 سال که واقعا از برتد htc نمیتونستم جدا شم g2 اولین گوشیه که واقعا باهاش حال کردم..

- تاچش یکمدار از one کندتر
-هیچ مشکلی بعد از up کیت کت براش پیش نیومده که هیچ تازه متوجه سرعت g2 خواهید شد
- قضیه خط راه راه روی صفحه نمایش رو نمیدونم کی باب کرده شوخی بیشتر نبود
بطور کل هیچ مشکلی تو این گوشی جز صدای اسپیکر نداره که البته چون one قبلا داشتم فکر میکنم تا این حد برام بارزه.

دوستان فقط یه سوال :
چطوری میشه ساعت دیجیتال رو بروی lock screen برگردوند..من اشتباهی بردمش و گزینه tap to add widgets روش اومده که واردش میشم ساعت دیجیتال رو نداره فقط ساعت گرد معمولیه..

ممنون میشم از کمکتون.

HTC One M8 HTC One M8

1393/1/8 برای اینکه دوربینش ۴ مگاپیکسله برای ۴k باید بیش از ۸ مگاپیکسل باشه
شما تلویزیون یا صفحه نمایشی داری ۴k ساپرت کنه ؟

HTC One HTC One

1392/12/15 اصلاح میکنم
amiroomg3@gmail.com

HTC One HTC One

1392/12/15 ..سلام اىمىل بزنىد راهنناىىتون مىکنم بدلىل تبلىغات نمىشه اسم فروشگاه رو آورد.
Amioomg3@gmail.com

HTC Butterfly HTC Butterfly

1392/11/8 اصلاح میکنم :
htc اعلام کرد برای استفاده از 8مگاپیکسل واقعا این گوشی این تنظمیات رو انجام بدید :
1-تو قسمت setting دوربین ابتدا گزینه crop رو روی regular قرار بدید.
2-در قسمت Resulation گزینه اول 4x3 با رزولیشن 3264x2448 ایجاد میشه که اونو انتخاب کنید.

مورد 2 رو اشتباه تایپ کرده بودم.
موفق باشید.

HTC One HTC One

1392/11/8 رفیق این منبع مثل اینکه بد جو میده یا از دنیا عقب بابا الان نسل جدید باترفلای آندروید 4.3 رو براحتی میگیره الان گوشیه من 4.3 و htc zoe بهش اضافه شده one هم 4.4 رو گرفت و تا ماه 3 سال 2014 باترفلای هم 4.4 رو میگیره.

HTC Butterfly HTC Butterfly

1392/11/8 دوستانی که این گوشیرو دارند میدونند چی میگنند واقعا هیچ گوشیه تو بازار به این گوشی نزدیکم نیست ..
مهمترین نکته زمان شارژ شدن این گوشیه که تا بحال تو هیچ گوشیه ندیدم براحتی تو 1.15 تا 30 گوشیه شارژ کامل میشه و فوق العاده روونم موندم کی برنامه ای میاد که این گوشی هنگ کنه یا حتی lag بزنه شاهکار htc این گوشی.
نکته بسیار مهههههههههههههههم !!
htc اعلام کرد برای استفاده از 8مگاپیکسل واقعا این گوشی این تنظمیات رو انجام بدید :
1-تو قسمت setting دوربین ابتدا گزینه crop رو روی regular قرار بدید.
2-در قسمت video quality گزینه اول large با رزولیشن 3264x2448 ایجاد میشه که اونو انتخاب کنید.

به جرات میتونم بگم بعد از این تنظیمات دوربین باترفلای در صدر بهترین 8 مگ بازار قرار میگیره.
تایید میکنم باید آندرویدتون 4.3 باشه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 144 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا