مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Farhad r
  • تاریخ عضویت : 1398/8/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1399/7/16 با سلام ، دوستان عزیز نحوه مشاهده بیلد نامبر تو این گوشی چطوریه؟ میخوام ببینم اندروید گوشی ورژن چنده و چیز جدیدی براش اومده یا نه

ممنون میشم کمک کنید

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/9/10 نه همه چی چک کردم میگم که خیلی ها 3 هفته به بالاست کد نگرفتن!

4 تا خط دارند زنگ میزنم اصلا پاسخگو نیستند خط تهرانم گوشی رو ورمیداره قطع میکنه! حتی فروشگاهشون هم پاسخ تیکت رو نمیده !!!!!!! تلگرامشون که کار نمیکنه اینستاشون هم پاسخ دایرکت و اینچیزا رو نمیدن

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/9/9 من از سایت تکنوکده این گوشی رو خریدم 4روزه بدستم رسید منتها بنده بصورت رجیستری شده و همراه با کد فعال سازی خریدم که همرا گوشی برای بنده ارسال نکردند !!!!!!!!

هر چقدر هم تماس میگیرم هیچ کدوم از خط هاشون پاسخگو نیستند و بعد رفتم اینستاگرامشون رو چک کردم دیدم بعضی دوستان چند هفته است که کد فعال سازی دریافت نکردند و در کمال تعجب حتی در محیط مجازی هم هیچ گونه پاسخگویی یا اطلاعیه نمیدن که مشتری ها بفهمن دلیل اینکاشون چیه ایا حل میشه یا نه !!!!

موضوع اینجاست هیچ جا نگفتند که مشکل دارند و کد فعال سازی نمیفرستند که مشتری در موضوع کار باشه !!! بنده که برای اینکه خیالم راحت باشه گوشی رو با پرداخت پول بیشتر رجیستر شده و همراه کد فعال سازی خریدم و الان که تو اینستاگرام میبینم کل مشتری های اخیر این سایت این مشکل رو دارند و حداقل 3 هفته است !!! این شد نتیجه خرید بنده از این سایت که فقط اعصاب خردیش موند برای منی که گوشی قبلیم سوخته بود و حدود 1.5 سال گوشی معمولی دستم بود و با زحمت دوستان تکنوکده شیرینی و خوشحالی گوشی دار شدن و برگشت به اندروید بعد از 1.5 سال شد این :))

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/8/1 سلام خدمت دوستان عزیز

من چشمم گرفته این گوشی رو و اینکه قصد خریدشو دارم (6-128 گلوبال ریجستر شده) منتها دوستان اگر سایت مورد اطمینان و قیمت مناسب میشناسن لطف کنن اگر زحمتی نیست معرفی کنن.

تشکر
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا