مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : reza s
  • تاریخ عضویت : 1398/7/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1400/3/18 بروز رسانی رام اروپا هم آمد

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1400/3/15 تشکر از اطلاع رسانی شما.بله نسخه جهانی آمد.نسخه رام اروپا نیومده هنوز.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1400/1/8 سلام دوست عزیز. من هم همچین مشکلی چند وقتی هست رو گوشیم پیدا شده و بجز این مورد مشکل دیگه ای ندارم و خیلی راضی هستم . در مورد این مشکل ایمیل زیاد به شیائومی زدم و خیلی زود هم جواب میدادن از تمیز کردن با مساوک قسمت میکروفون و اسپیکر و چند روش دیگه هم گفتن و امتحان کنم چند روز مانده به عید داخل ی انجمن تالار گفتگو همین مدل گوشی ی کاربری مشکل عنوان کرد و ی کاربر دیگه روشی گفت که وقتی من هم امتحان کردم الان نزدیک ده روز هست مشکل بطور کامل برطرف شده حد اقل برای من شده گوشی من گارانتی تسک میران هست و اصلا هم در موردش با شرکت صحبتی نداشتم . برای من رو بغضی از شماره ها که داخل گوشیم به عنوان مخاطب بودن تماس که میگرفتن خشش خشش میکرد بعد چند ثانیه صدا کامل قطع میشد الان دیگه مشکلی نیست و داره کار میکنه .
خدمت شما هم میگم امیدوارم مشکل شمار هم حل بشه فقط اگه برطرف شد لطف بفرمائید اعلام کنید بقیه دوستان هم که این مشکل را دارن امتحان کنن.
داخل تنظیمات گوشی وارد میشین + تنظیمات بیشتر میزنین + دسترسی پذیری انتخا کنید وارد این بخش که شدین عموی ، دیداری ، شنوایی ، فیزیکی تک به تک وارد هر بخش بشد و هر گزینه که فعال هست غیر فعال کنید و هر گزینه که روشن هست خاموش کنید. والسلام . برای من با این کارها که خدا پدر اون کاربر خارجی بیامورزه که گذاشته بود ، حل شد . ایشالا برای شما هم انجام بشه. سال نو مبارک . یا علی

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/8/20 سلام. برای بنده که تا این لحظه مشکلی نداشته .

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/8/14 ایران.ی چک کنید تو تنظیمات ی تیک داره به نام دریافت زود هنگام به روزرسانیها اون گزینه احتمالا برای شما غیر فعال باشه.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/8/13 من خرید کردم تا الان که مشکلی نبوده قبل خرید چندتا سوال پیش امد که پاسخگو بودن . در مورد ریجستری هم که عالی بود.نمیدونم در مورد گارانتی تا این لحظه برام پیش نیومده .

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/8/13 سلام به همگی. خواستم اطلاع بدم همین الان MIUI 11 نسخه گلوبال برای گوشیم امده دارم دان میکنم.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/7/28 سلام وقت بخیر. خواستم اطلاع بدم من از تسک میران همین گوشیو هفته قبل خرید کردم. و واقعا قیمتش مناسبتر هست و گارانتی هم داره . پشتیبان خوبی هم داشت چند بار قبل خرید تماس داشتم و خیلی خوب راهنمایی کردن.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا