مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : هومن ج
  • تاریخ عضویت : 1398/7/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/10 دوست عزیز تا جایی که من اطلاع دارم در حال حاضر هوآوِی مشغول بروزرسانی سری بالارده Mate و P و سری nova هستش، مثلا به تازگی برای گوشی شما در کشور اندونزی نسخه 10.1 منتشر شده و برای مناطق دیگه هم کم و بیش با یه مقدار تاخیر میاد. اما در رابطه با Y9s تا به این لحظه، آخرین نسخه ای که برای این گوشی منتشر شده 10.0.0.229 هستش که اونم یه آپدیت مربوط به امنیت دستگاه هست و هنوز حرفی از 10.1 واسه این گوشی زده نشده یعنی حداقل من جایی ندیدم، اما چیزی که پر واضحه اینه که واسه گوشی های که مشخصات سخت افزاری ای شبیه به این گوشی دارن مثل 9x آنر نسخه چینش 10.1 اومده، و بنظرم وقتی هوآوِی سروراش یه کم خلوت شد 10.1 رو واسه این گوشی هم منتشر کنه،خبری شد خودم اینجا اعلام می‌کنم.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/10 سلام دوستان، یه وصله امنیتی الآن واسم اومد با حجم تقریبی 100MB که ‌مربوط به همین ماه (ژوئن) هستش و بیلد نامبر گوشی رو به 10.0.0.233 ارتقاء داد. میتونید بروزرسانی کنید.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/7 خواهش میکنم.
خیر دوست عزیز ربطی به اتصال wifi نداره، به شخصه همیشه با نت گوشی به اینترنت متصلم و پیام های مربوط به آپدیت واسم اومده، حتی من همیشه با نت گوشی آپدیت میکنم چون فرآیند بروزرسانی زودتر انجام میشه. مرحله دوم کامنت قبلیم رو که گفتم(فعالسازی هوآوی آیدی+آپدیت برنامه support +چک کردن از طریق این برنامه) رو هم انجام بدید، اگر که انجام دادید اما پیامی نیومد واستون، طی روزها یا هفته های آینده چک کنید حتما میاد بالاخره.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/5 سلام دوست عزیز، کاش اطلاعات بیشتری ارائه می‌کردید تا واضح تر میتونستم کمکتون کنم، صِرف L21 بودن کافی نیست و تو این زمینه باید به Build Number دستگاه(شماره ساخت) هم توجه کرد
برای مثال بیلد نامبر گوشی من C185E3R2P1 هستش و میدونم آخرین آپدیت واسش اومده چون خودم نصبش کردم؛ شما هم چک کن ببین در وهله اول بیلدنامبر جفت گوشی هایی که دارید یکی هست یا نه چون رام های هواوی معمولاً بصورت منطقه ای منتشر میشه و C185 مربوط به منطقه ما یعنی خاورمیانست و برای مثال با C636 که برای اروپاست طبیعتا زمانبندی آپدیتش متفاوته، نکته بعدی اینکه برای اون گوشیتون که آپدیت نیومده از قسمت تنظیمات-بالای صفحه-هوآوی آیدی رو فعال کنید، (میتونید با جیمیل تون هم همگام سازیش کنید) و از اونجایی که نمیشه به اکانت شماره داد، صرفا کافیه کشور رو مثلا روی هنگ گنگ یا تاجیکستان تنظیم کنید و ذخیره کنید، بعد وارد برنامه app Gallery هوآوی بشید و برنامه support رو بروزرسانی کنید تا برنامه فعال شه، سپس از طریق این برنامه هم دوباره چک کنید، و اگر همون لحظه پیام آپدیت واستون نیومد، دو سه روز بعد دوباره چک کنید.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/5 بله دوست عزیز، این گوشی تا رزولوشن Full HD و تا نرخ 30 فریم بر ثانیه، لرزشگیر دیجیتالش به صورت خودکار فعاله؛ و اینو من زمانی که داشتم از پله های یه مکان توریستی بالا میرفتم و فیلم میگرفتم متوجه شدم، نمیگم عالی و بی نقصه اما بودنش واقعا بهتر از نبودنشه.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/4/1 میدونم عزیز، اتفاقا منظور منم همون نسخه چین بود، چیزی که با مشخصات توی همین سایت مطابقت داره و من بر همین اساس نظرمو گفتم، چون یه سری از دوستان از برخی سایت ها که محصول رو از چین وارد میکنن سفارش میدادن من مبنا رو بر اون گذاشتم در غیر اینصورت حرف شما متینه، بله مدلی که تو بازار ما هست 3 دوربین داره مثل Y9s. اما موضوعی که هست و شاید بعضی دوستان ندونن یا اطلاعاتشون در این زمینه اشتباه باشه اینه که 9x موجود در ایران پشتش از پلی کربنات براقه و نه شیشه اما Y9s از شیشه ست، من نمیگم این خوبه یا بد یه چیز سلیقه ایه، صرفا جهت اطلاع دوستان گفتم.

Honor 9X Honor 9X

1399/4/1 دوست عزیز، در واقع مقایسه ای که من کردم در رابطه با نسخه چینی گوشی های 9x و 9x pro بود چون مشخصاتی که در این سایت ذکر شده مربوطه به ورژن چینی این دو محصول هست،و هستن افرادی که از یه سری سایت نسخه پک چین ولی با GMS سفارش بدن.پایین تر هم عرض کردم باید با منبع حرف زد، اگر که من میگفتم 3 تا دوربین داره اونوقت باز یه دوست عزیزی مثل خود شما پیدا می شد و بنده رو متهم به این می‌کرد که صحبت هام با اطلاعاتی که در بخش مشخصات این گوشی در این سایت ذکر شده متفاوته.غیر اینه؟!!! حالا اگر که قضیش رو نمیدونی اجازه بده توجیحت کنم در ابتدا قرار بود 9x و 9x pro با همین مشخصاتی که در mobile.ir ذکر شده در بازار های جهانی عرضه شه اما یه مانعی وجود داشت، هوآوی-آنر بتازگی تحریم شده بود در نتیجه آنر نمیتونست از جدیدترین چیپست میانرده یعنی kirin 810 استفاده کنه ناچارا از 710f استفاده کرد و بخاطر اینکه این موضوع رو به نحوی بتونه پوشش بده و به فروش مطلوب گوشی آسیبی نرسه یه دوربین اُلترا واید بهش اضافه کرد. نکته دیگه اینکه نسخه 64 آنر در مقابل 128 هوآوی مزیت محسوب نمیشه چون در اینصورت در حال حاضر ارزش خرید گوشی ای مثل redmi 9s نسخه 64ش بیشتره با چیپستی به مراتب قوی‌تر و بروزتر؛ از تفاوت ها گفتی یادم اومد که بگم آنر9x ای که تو دستته و 3 تا لنز داره پشتش از پلی کربنات براقه و نه شیشه، و قبل از اینکه بگی نخیر و حرف منو نقض کنی یه سرچ مفصل کن،مثلا میتونی به پیج آنر فارسی در اینستا هم مراجعه کنی و تو کپشن پست مربوط به معرفی گوشی مشخصات محصول رو مطالعه کنی.روز خوش

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/31 دوست عزیز رقیب این گوشی دقیقا خود Honor 9x هستش نه آنر 9x pro. یه کم دقیق تر بگم Y9s بین 9x و 9x pro قرار میگیره،یعنی یه دوربین از 9x بیشتر داره اما از اونطرف چیپستش ضعیف تره از 9x pro ئه.

Honor 9X Honor 9X

1399/3/31 1-بله دوست عزیز قبول دارم(اینجا محل تبادل اطلاعاتِ) و به همین جهت بود که مثلا به نحوه تلفظ انر اشاره کردم،اما بدیهی که قدم اول در ارائه اطلاعات به دیگران به کار بردن ورژن صحیح هر لغتیه چه از لحاظ گفتاری و چه از لحاظ نوشتاری، بخصوص اگه اون لغت اسم برندی باشه که محصولش
مورد بحث ماست، چیزی که حتی یه زمانی هوآوِی بخاطرش کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد، در اینجا هم انتخاب بین یک تلفظ و یک تلفظ مناسب تره.
2-نقل قول از شما : (انر مدت زمان زیادیه که دیگه محصولاتی کاملا متفاوت با هووایی تولید میکنه)
اول اینکه خوشحالم در ادامه حرفاتون از لغت انر استفاده کردید همونطور که خودتونم فرمودید اینجا مجالیه برای تبادل اطلاعات. اما با جمله ای که ازتون نقل قول کردم باید بگم تقریبا مخالفم مثال نقضش هم گوشی نوا 5t از هوآوی با آنر 20، تفاوت این دو گوشی حتی از 9x و Y9s هم کمتره، بطوریکه میشه گفت یکین در اصل، گفتم تقریبا چون شاید به قول شما شماتیک برد این دو متفاوت باشه و یا آنر 30 با نوا 7 Pro 5G. و اینکه من زیاد فایل دانلود میکنم با نت یه اپراتور ثابت و حجم ثابت 1 گیگ بر روی دو گوشی 8x و Y9s سرعت مشابهی رو تجربه کردم. و دلیل اینکه من الان Y9s دارم بخاطر اینه که آنر 8x ام یه بار خاموش شد و دیگه روشن نشد :) بردم گارانتی حتی تعمیر هم نشد و به جاش آنر 10 lite دادن بهم که من تو بازار تعویض کردم با y9s.یه سری از مشکلات واسه هر گوشی ای از هر برندی ممکنه اتفاق بیفته مثلا داستان باتری نوت 7 سامسونگ، پس صرفا نباید به نقاط قوت اشاره کرد به نقاط ضعف هم باید پرداخت. بحث زیاده ولی از حوصله خارج، ضمنا من قصد تمسخر شما رو نداشتم منظورم این بود که نباید همیشه با اطمینان صحبت کرد،اگر طور دیگه ای برداشت کردید من عذر میخوام، روزتون بخیر

Honor 9X Honor 9X

1399/3/31 سلام دوست عزیز، تا منظور شما از اطلاعات جدید چی باشه!!! دقیقا انتظار داشتید من چه اطلاعات جدیدی ارائه بدم!!! اگر که اطلاعات فنی میخواید در بخش مشخصات همین محصول به بخشیش اشاره شده، همچنین میتونید به سایت شرکت سازنده محصول، gsmarena و... مراجعه کنید، من که به شخصه نمیتونم از خودم تولید محتوا کنم عزیز! باید با رفرنس در رابطه با مشخصات فنی محصولی حرف زد ضمن اینکه اصلا قصد من ارائه اطلاعات فنی نبود که شما میفرمایی اطلاعات جدیدی ارائه ندادم!! من از تجربه کاربریم در رابطه با دو محصول از برند آنر و هوآوی و مقایسشون حرف زدم، اما در رابطه با هانر یا آنر قصد من مانور روی این موضوع نبود اما اون دوستمون چنان با قطعیت گفته بود که آنر بهتر از هوآوی هستش که هرکسی باشه تعجب میکنه، اگر منظور از لحاظ عملکرد بهتر از لحاظ آپدیت باشه خب من منکر این موضوع نمیشم، چه بسا چند روز پیش که آپدیت 600 مگی واسه دوستانی که 9x داشتن منتشر شده بود همزمان واسه Y9s هم منتشر شد و شامل پچ امنیتی+دستیار هوشمند هوآوی و شارژ هوشمند(مراجعه به قسمت باتری) بود. این از این، اما اینکه بگیم عمر و کیفیت قطعات آنر از هوآوی بهتره بیشتر شبیه به یه شوخی میمونه، سفارش قطعات به تعداد بالا و با یک کیفیت واسه دو برند انجام میشه. روز خوش

Honor 9X Honor 9X

1399/3/31 در اینکه Emui 10.1 واسه این گوشی میاد شکی نیست
چون چند روز پیش نسخه استیبلش واسه کاربرای چینی منتشر شد
و نسخه بتاش واسه اروپا هم منتشر شده بود پس حداکثر تا چند هفته آینده بسته به منطقه واسه همه منتشر میشه، خیالتون راحت

Honor 9X Honor 9X

1399/3/31 خب من تفاوت هاشون رو ذکر کردم براتون، شما باید ببینی پارامتر های مد نظرت چیه بر اساس اون انتخاب کنی، مثلا یه دوربین اضافه تر در Y9s رو ترجیح میدی یا طرح x در پشت 9x رو.
اما در کل شباهت های دو گوشی از تفاوت هاش خیلی بیشتره، و اگر نظر کلی منو بخوای بنظر من
9x در برند آنر از جایگاه بهتری نسبت به Y9s در برند هوآوی برخورداره، یعنی منظورم اینه که توجه بیشتری بهش میشه از طرف برند و این ممکنه به آپدیت های بیشتری واسه شما منجر شه. چه بسا هنوزم 8x داره ساپورت میشه از طرف آنر و با توجه به این که پرفروش‌ترین گوشی برند إنر تا به امروز بوده احتمال اینکه اندروید 10.1 هم واسش منتشر بشه هست. 9x که جای خود دارد.
و اما یه توصیه مهم نیست چی میخری مهم اینه که هرچی خریدی با گارانتی بخر.

Honor 9X Honor 9X

1399/3/30 دوست عزیز شما که سطح معلوماتت اینقدر وسیع و بالاست، لازمه به ذکره که بدونی اون هانر نیست بلکه آنرِ. ان شاءالله که منظورتون از هووایی هم هوآوِی بوده باشه. به هیچ وجه اطلاعاتی که ارائه کردید درست نیست بجز اون قسمت که گفتید آنر در ارائه آپدیت بهتر عمل میکنه.
چون قبلا Honor 8x داشتم الآنم Y9s. قبول دارم آنر از لحاظ آپدیت عملکرد خوبی داره، من اندروید 10 رو روی 8x در بهمن 98 داشتم در حالیکه دوستم که A50 داشت در اردیبهشت دریافتش کرد و دوست دیگم هنوز اندروید 10 در Redmi note 8 واسش نیومده ولی خب این بخاطر تنوع کم محصولاتش هم هست، هوآوی تعداد بیشتری گوشی داره در نتیجه فرآیند بروزرسانی هاش یه مقدار طول میکشه اما در کل فرقی با آنر نداره.از طرفی هوآوی و آنر یک روح در دو کالبد هستن دقیقا با چه سندی میگید که کیفیت و عمر قطعات آنر بهتره !!! اگر شرکت مادر يعني هوآوی بهتر نباشه، قطعا ضعیف تر نیست(هرچند یکی ان و خلاف این حرف همون دعوای زرگریه)
تفاوت Y9s و 9x :
1-یکی هواوی و دیگری آنر
2-محل سنسور اثر انگشت
( که بنظر من واسه Y9s بهتره، میگید نه کافیه نگاهی به طراحی x10 آنر بندازید)
3-طراحی x پشت آنر
4-رنگ کریستالی y9s
5-نرم افزار بهینه تر دوربین 9x
7-عملکرد نسبتا بهتر آنر در آپدیت
8- دوربین اضافه 8MP فوق عریض y9s
9-جدیدتر بودن Y9s از لحاظ تاریخ معرفی
انتخاب با شما

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/28 سلام دوستان، یه آپدیت دو روز پیش واسه من اومد (نسخه L21) با حجم تقریبا 600 مگابایت که نسخه اندروید گوشی رو به 10.0.0.223 ارتقا داد و شامل پچ امنیتی و دستیار هوشمند هوآوی و شارژ هوشمند بود. ضمن اینکه اون مشکل فوکوس ممتدی که تو فیلمبرداری داشت و قبلا بهش اشاره کرده بودم رفع شده حالا.
این چند وقته هم که با گوشی کار کردم مخصوصا دوربینش، باید بگم دوربین اصلیش خیلی خوبه،
حجم عکسایی که گرفتم تا 25 مگابایت هم رسیده و با یه مقدار ویرایش، حجم عکسا تا 40~50 مگابایت هم میره. دوربین سلفیش هم تو محیط های با نور مناسب فراتر از انتظار عمل میکنه.
همچین گوشی رو با A51 دوستم مقایسه کردم جفت گوشیا زیبا بودن اما ابعاد بزرگتر Y9s و بدون ناچ و پانچ هول بودن این گوشی واقعا جذاب ترش کرده، کیفیت تصویر دو گوشی هم خیلی نزدیک به هم بود. یه مورد دیگه اینکه بنچمارک گرفتم تو حالت نرمال 182000 و تو حالت پرفورمنس 192000 امتیازش شد، که تو حالت نرمال با A51 مساوی بود ولی تو حالت پرفورمنس امتیازش بیشتر بود( طبق جدول آنتوتو)

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/28 سلام، دوست عزیز خود هوآوی و گوگل اعلام کردن که اتفاقی واسه گوشی هایی که از ابتدا
با google mobile service عرضه شدن نمیفته، و اگر هوآوی خودش بخواد و اراده کنه اندروید 11 که سهله، 12 رو هم میتونه ریلیز کنه واسه این گوشی.
یه موضوع دیگه هم اینکه برخلاف جوسازی روزای اول الان شاهد این هستیم که عملا با نبودن GMS همچین اتفاق خاصی هم نمیفته، فوقش شما به اپ یوتیوب دسترسی نداری که اونم میتونی از نسخه وبش استفاده کنی و آیکون رو به منوی گوشی اضافه کنی، و بجای play Games هم میشه حساب برنامه ها رو به اکانت فیسبوکتون سینک کنی. به هر حال چیز جدید و سختی نیست واسه ماها
و در کل جای نگرانی نیست.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/15 سلام خواهش میکنم، بله من Y9s دارم.
در رابطه با سوال اولتون باید بگم خیر گلس دوربین نصب نکردم، چون بنظرم اصلا نیازی به این کار نیست و میزان برآمدگی دوربین از بدنه گوشی خیلی کمه، بطوریکه
وقتی قاب داخل جعبه رو، روی گوشی سوار میکنید تازه در حد چند دهم میل مثلا
0.3mm دوربین داخل تر قرار میگیره، پیشنهاد میکنم توی یه فروشگاه Y9s رو با نوت 8 شیائومی از این لحاظ مقایسه کنید. ضمن اینکه توی این گوشی تقسیم وزن خوب صورت گرفته
در رابطه با سوال دوم، بله به 10 آپدیت کردم، از نظر جذابیت بصری بنظرم فوق العاده زیباتر شده توی Emui 10.پیشنهاد میکنم حتما آپدیت کنی، روش صحیح آپدیت هم اگه روی اسمم بزنی تو کامنت های قبلیم، یه توضیحی دربارش دادم، هرچند بگم یه باگ ریز داره که اونم با آپدیت رفع میشه، یه موضوع دیگه اینکه رابط کاربری گوشی های هوآوی رو، من حداقل الان سرتر از سامسونگ های هم قیمتش میبینم.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/14 سلام،
وقتی نویز کمه یعنی گوشی با دوربین اصلی(48) در حال فیلمبرداری یا عکسبرداریه
اون "انگار یه مقدار زومی" هم که بهش اشاره کردی، در واقع زوم نیست، بلکه حالت استاندارده( wide= x1) که بهش حالت عریض هم میگن
حالا وقتی که بقول خودت زومش رو کم میکنی در واقع دوربین روی Ultra Wide، یعنی حالت خیلی عریض سوئیچ میکنه یعنی از رزولوشن 48 مگاپیکسل، میره روی 8 مگاپیکسل؛ در نتیجه خب معلومه که کیفیت فیلمبرداری افت میکنه.این افت کیفیت تو محیط با نور مناسب کمتره، همچنین تو حالت عکسبرداری هم خوبه
راستی دوستان این گوشی لرزشگیر دیجیتال داره(فعال روی حالت 30 فریم)
اما روی حالت 60 فریم مشکل فوکوس ممتد داره که امیدوارم با آپدیت های آتی رفع شه

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/3/1 سلام، خواهش میکنم
در رابطه با دوربین عرضم به حضورت که برای مثال با دوربین A51 از نظر میزان رزولوشن برابری میکنه یعنی جفتشون 48، اما ضریب اف دوربین اصلی گوشی سامسونگ f/2.0 هستش ولی این گوشی f/1.8 هستش یعنی توی دریافت نور و محیط های کم نور بهتر از گوشی سامی عمل میکنه،هرچند از اونور A51 ماکرو داره این نداره.در مقایسه با گوشی سابقم(Honor 8x) واقعیتش تفاوت خاصی احساس نکردم فقط اون 20 مگاپیکسل بود این 48.هرچند بگم من با همون آنر عکسایی گرفتم که دوستام باورشون نمیشد که با گوشی گرفتم
بنظرم این روند رو با همین گوشی هم بشه ادامه داد، امتیاز دوربین 8.75 از 10
در رابطه با دوربین سلفی خب به پای آنر 20 lite یا p30lite یا A51 نمیرسه
اونا دوربیناشون 24 و 32 مگاپیکسل ولی این 16، در کل به نوبه خودش قابل قبوله و بیشتر جذابیتش همون مکانیسم پاپ آپشه.
جدای از این مسائل با توجه به تجربه شخصیم، آنر نسبت به هوآوی تو ارائه آپدیت های مختلف بهتر عمل میکنه، از طرفی کیفیت متریال گوشی های هوآوی بیشتره.
به اندروید 10 هم آپدیت کردم به تازگی، ماندگاری باتری بیشتر شده، توی آندورید پای، بگی نگی حس میکردم باتری سریعتر تموم می‌کرد، الان محیط بصری گوشی زیباتر شده، و آخرین موردی که به ذهنم میرسه، توی حالت dark mode تو نمایش عمق رنگ مشکی خیلی بهتر از گوشی قبلیم عمل میکنه و خیلی نزدیک به سوپرآمولد ای سامسونگ. سوالی بود بپرسید.

Huawei Y9s Huawei Y9s

1399/2/30 سلام دوستان
من چند روزی میشه که این گوشیو خرید و خواستم تجربه کاربریم با این گوشی رو واسه دوستانی که قصد خریدشو دارن ولی مرددن یه مقدار در میون بذارم
گوشی من مدل l21, 6-128 GB
این گوشی سه تا ویژگی خاص داره:
1- فول ویو بودن صفحه:
که باعث میشه از دیدن اسکرین گوشی لذت ببرین
و وقتی باهاش کار کنید متوجه میشید که گوشیای ناچ دار هم چقدر رو مخن چه قطره ای چه حفره ایش
2- دوربین سلفی pup-up:
من بهش به چشم یه نوآوری جذاب نگاه میکنم چون به تمام اسکرین بودن گوشی کمک کرده
3-سنسور اثرانگشت بغل گوشی:
به 2 دلیل میگم که در بهترین مکانِ ممکن قرار گرفته
اول اینکه ضعفی نسبت به سنسور گوشی های هم قیمت و حتی گرونترش تو برند سامسونگ نداره، برای مثال گوشی دوستم A50 با اثرانگشت من باز شد، با اثرانگشت خودش هم دچار مشکل بود
دوم اینکه دسترسی بهش راحت تره نسبت به گوشی هایی که اثرانگشتشون پشت گوشیه مثلا 9 ایکس، مثلا وقتایی که گوشی روی یه سطحیه، از طرفی پشت گوشی یکدست تر و سرسنگین تره
این 3 مورد چیزایی بودن که نسبت به گوشی قبلیم یعنی آنر 8x تو نگاه اول به چشم میومدن
ضمنا شارژر گوشی دو شاخست و نیازی به مبدل ندارید(مدل l21)
کیفیت صفحه گوشی هم نسبت به آنر 8 ایکس حس میکنم بهتر شده، و صفحه براق تر
بنظر میرسه
کیفیت بدنه هم جایی واسه حرف باقی نمیذاره
درباره وزن گوشی هم یا مثلا همرده هاش تو برند شیائومی سنگین نیستن، در واقع گوشی های قبلیمون زیادی سبک بودن، همین!
ولی خب از طرفی صدای اسپیکرش اونقدری که انتظار داشتم نبود ولی کافیه، مثلا نمیخوام ازش به عنوان اسپیکر استفاده کنم چون اسپیکر بلوتوثی دارم
دوم اینکه شارژرش 10 واته، میتونست بهتر باشه مثلا 15 یا 18 وات ولی من باز مشکلی باهاش ندارم، کافیه هرزمان که با گوشی کار نمی‌کنید بزنیدش به شارژ مثلا موقع ناهار خوردن و... اینطوری کمبود شارژ رو هیچوقت حس نمیکنید (بین 20 تا 100 به 100 که رسید جداش کنید)
در آخر ببینید توقعتون از گوشی چیه
مثلا نوت 8 پرو شیائومی از نظر سخت افزاری از این گوشی قویتره، و یکی از گزینه های خرید خودمم بود ولی ترجیح من زیبایی و طراحی بروزتر بود، از طرفی این گوشی از نوت 8 معمولی قویتره و رقیب a50, a50s و حتی a51 ئه
در کل تو میانرده ها، یه جاهاش رو سنگ تموم میذارن، از یه بخش هاییش هم میزنن
شما با توجه به نیازهاتون وقت بذارید
روزتون بخیر

Honor 8X Honor 8X

1399/1/3 یه راهنمایی دیگه هم میکنم واسه جذاب تر شدن محیط بصری گوشیتون
برنامه Themes Manager رو دانلود و نصب کنید
زمانی که وارد برنامه شدید از سربرگ های بالای صفحه گزینه Icon رو انتخاب کنید
و از اونجا بگردید دنبال آیکون IPhone و دانلود و نصبش کنید
با انجام این کار زیباترین آیکون موجود رو بنظرم روی گوشیتون نصب میکنید
ضمن اینکه همه ی برنامه های نصب شده روی گوشیتون، آیکون هاشون مربعی با گوشه های گرد و با سایز یکسان میشن.این واسه دوستایی که کمال گران فوق العاده لذت بخشه و حس خوبی بهشون میده
روز خوش

Honor 8X Honor 8X

1399/1/3 یه نکته دیگه هم میگم که آزمون و خطای خودم بوده اونم اینکه اگه میخواید کیفیت رنگ صفحه به گوشی های سوپرآمولد نزدیک بشه کافیه از تنظیمات_صفحه نمایش_حالت دما و رنگ،مود زنده (vivid) رو انتخاب کنید و بعد یه مقدار به پایین اسکرول کنید و حالت گرم (warm) رو انتخاب کنید.
بعد از این کار از نوتیفیکیشن بار، حالت محافظت چشم(eye comfort) رو فعال کنید.
خواهید دید که صفحه گرم تر و رنگ ها پررنگ تر نمایش داده میشن. بعد از انجام این کار با مقایسه اسکرین گوشیم کنار گوشی A51 دوستم، نتیجه رضایت بخش بود از نظر خودم.

Honor 8X Honor 8X

1399/1/3 سلام دوستان،
من از طریق app Gallery برنامه support رو آپدیت کردم
در نتیجه مشکل برنامه حل شد و میتونید حتی با لوکیشن ایران کانکت شید

Honor 8X Honor 8X

1398/8/25 بله بهتره شده باتری گوشیم، ببینید همه چیز آپدیت کردن نیست، به درست آپدیت کردن، سرعت دانلود بالای اینترنتتون، مصرف باتری خوب از نگاه شما و... بستگی داره، بنظر من اگه باتری گوشیتون در اون حدی نیست که خیلی اذیتتون کنه بیخود هزینه اضافی نکنید و گوشیتون رو دست کسی ندید، چون چیزی هم تا زمان عرضه اندروید 10 نمونده و ورژن استیبلش کم کم داره واسه همه گوشیا منتشر میشه، اون موقع و این سری به همین روشی که من گفتم اگر دوست داشتید آپ کنید

Honor 8X Honor 8X

1398/8/25 بنظرم خیلی واضح گفتم ولی باشه چشم
2- منظور از تهیه فایل پشتیبان یعنی هر فایلی اعم از موزیک، عکس، فیلم، برنامه های خام و... رو تو فضای داخلی گوشیتون دارید رو به کامپیوتر، فلش، مموری کارت، هارد اکسترنال و... انتقال بدید(درسته آپدیت های ota داده ای رو پاک نمیکنن اما حداقل 1% احتمال بدیم که ممکنه فایل هاتون حذف شن)
3-از تنظیمات_حساب، حساب جیملیتون رو از گوشی حذف کنید remove. این به معنای پاک شدن اکانتتون نیست اشتباه نگیرید
8-ریست فکتوری یعنی تنظیمات کارخانه، میرید تنظیمات، قسمت سیستم، بخش تنظیم مجدد
9- بعد از دانلود و نصب Emui 9.0.1 دوباره مورد 8 رو انجام میدید
10-بعد از آپدیت بزرگ 9.1.0 یه آپدیت کوچیک که وصله امنیتی هستش به حجم 200 مگابایت واستون میاد اونو هم دانلود و نصب می کنید ولی این بار نیازی به ریست مجدد نیست صرفا گوشی رو خاموش کنید بزنید به شارژ تا 100 شه ولی به محض اینکه 100 شد از شارژ جداش نکیند بمونید یه ربع بگذره بعد گوشی رو روشن کنید و تمام

Honor 8X Honor 8X

1398/8/25 نیازی به توضیح بیشتر به شما دوست عزیز نمی بینم فقط یه مورد رو توضیح میدم
من گفتم "ترجیحاااااااااا " زبان گوشی انگلیسی باشه، یعنی اینکه فارسی یا هر زبان دیگه ای هم باشه مشکلی نداره اما پیش اومده واسه یه سریا که زبان گوشیشون فارسی بوده و با سرچ آپدیتی واسشون نیومده ولی با تغییر زبان مشکل حل شده

Honor 8X Honor 8X

1398/8/25 دوست عزیز چرا ترش میکنی!! شما مختاری اونطوری که دوست داری و باب میلته آپدیت کنی، اصراری هم واسه اینکه به روشی که من گفتم آپدیت کنی نیست، من صرفا به دوستانی که تمایل داشتن آپدیت کنن ولی مردد بودن پیشنهاد آپدیت به اندروید پای دادم چون خودم آپدیت کردم و از نتیجش راضی بودم، حالا که پیشنهادشو دادم عقل حکم می‌کرد که روششم بگم غیر اینه؟!

Honor 8X Honor 8X

1398/8/23 سلام،دوستانی که مثل من روی اندروید 8 مونده بودن و شک داشتن واسه آپدیت باید بگم که با توجه به نزدیکی زمان عرضه عمومی اندروید 10، من دلو زدم به دریا آپ کردم به اندروید 9 (با آگاهی از فیدبک های منفی یه سری از دوستان)
1-مشخصات گوشی من:
4/128, jsn-L22, C185
ورژن Emui نصبی روی گوشی از زمان خرید: 8.2.0.105
ورژن Emui پیشنهادیِ اولیه برای آپدیت: 9.0.1.166 ( حجم 3GB)
ورژن Emui پیشنهادی،بعداز نصب اموشن قبلی: 9.1.0.237 (حجم 3GB)
حجم آپدیت امنیتی بعد از نصب اموشن 9.1.0 : 200‪ ‪ مگابایت
2-تغییرات کلی آپدیت های جدید:
بهبود دوام و ماندگاری باتری،بهبود عملکرد گوشی، افزایش کیفیت دوربین اصلی و سلفی، روان و نرم تر شدن رابط کاربری،افزوده شدن تم های پخش باحال به برنامه موزیک، افزایش کیفیت صدای خروجی بلندگو، کاهش نور آبی صفحه و خیلی از تغییرات ریز و درشت که نمیشه همشو اینجا ذکر کرد و بستگی به دقت و کنکاشِ خودتون داره
ایرادات و مشکلات آپدیت:
در برنامه یادداشت گوشی اگه بخواید فارسی تایپ کنید چپ به راسته، که اونم با تغییر زبان به فارسی حل میشه
تجربه کاربریم : بنظر خودم ارزششو داشت و نسخه پایداری از اندروید 9 محسوب میشه
مراحل آپدیت اونطوری که من انجام دادم:
1-باتری گوشیتون پر باشه حتما
2-از فایل ها و برنامه هاتون نسخه پشتیبان تهیه کنید
3-از قسمت اکانت ها سینک بودنه حساب گوگلتون با گوشی رو قطع کنید
4- گوشی رو به تنظیمات کارخونه برگردونید (Reset Factory)
5- ترجیحا زمان دانلودِ آپدیت اوایل صبح باشه
6-حتما از اینترنت wifi پرسرعت یا اینترنت اپراتوری که تو منطقه شما سرعت خوبی داره استفاده کنید(برای مثال من از نت سیم کارت همراه اول با سرعت متوسط 11 مگابایت استفاده کردم 5-4 دقیقه زمان برد کلا)
7-زبان گوشی ترجیحا انگلیسی
8-بعد از دانلود و نصب 9.0.1 یه بار ریست فکتوری کنید
9-دوباره بعد از دانلود و نصب 9.1.0، یکبار دیگه ریست فکتوری کنید
10-بعد از نصب آپدیت 200‪ مگابایتی امنیتی گوشی رو خاموش کنید و بزنید به شارژ تا 100‪ شه(حالت عادی شارژ گوشیاتون بین 20-90%)
11-حالا گوشی رو روشن کنید و تنها کاری که باید بکنید اینه که از این نسخه تا زمانی که اندروید 10 عرضه شه لذت ببرید

Honor 8X Honor 8X

1398/8/16 دوستانی که طالب dark mode هستن بدونن که من همین الانشم با اندروید 8.1 و Emui 8.2 دارک تم سراسری رو توی گوشیم دارم،اونم به این صورت که واسه برنامه های گوگل کافیه همشون رو به آخرین ورژن آپدیت کنید و بعد از قسمت تنظیمات هر برنامه از بخش تمش حالت دارک رو فعال کنید. واسه صفحه شماره گیری خود گوشی و نوتیفیکیشن بار و تنظیمات گوشی و فایل منیجرش هم کافیه برنامه Themes Manager رو که مکمل همین برنامه تم همین گوشی هستش رو از فروشگاه گوگل دانلود کنید و بعد از ورود به برنامه توی همون صفحه هوم قسمت ترندها تم ‌IphonexConcept dark یا Huawei p30 pro dark رو دانلود و نصب کنید.
واسه اینکه اینستاگرام تون هم دارک تم شه کافیه برنامه dark theme رو از گوگل play دانلود و نصب کنید و روی حالت وسطی قرارش بدید. و اینکه درسته ایناها جزء بدنه خود سیستم عامل فعلا نیستن اما اینطوریم نیست که نشه بهشون دسترسی نداشت.

Honor 8X Honor 8X

1398/7/19 سلام، دوست عزیز دوربین دوم آنر به تنهایی قابلیت عکسبرداری نداره بلکه عملکردش با دوربین اول ادغام میشه.دوربین اول که 20 مگاپیکسله عکس های رنگی با رزولوشن بالا ثبت میکنه.دوربین دوم که 2 مگاپیکسلی یه سنسور مونوکرومه که در واقع تنها تصاویر سیاه و سفید را به ثبت میرسونه که همین موضوع باعث ثبت بیشتر جزئیات در و کاهش نویز در عکس ها میشه تا بتونیم بهترین تصویر رو بگیریم.من که از دوربینش راضیم

Honor 8X Honor 8X

1398/7/19 سلام وارد گالری شو و این مسیر رو برو More, Settings, Cloud gallery و کلود گالری رو بزار روی Off

Honor 8X Honor 8X

1398/7/6 . در نهایت انتخاب من با توجه به پارامترهای مدنظرم آنر شد،مثلا اندروید 8 بودنش واسم مهم نبود هرچند آپدیت 9 واسش ریلیز شده، ضمن اینکه تو کامنتای دیجی کالا یه سری از دوستان گفته بودن که a30 دوربیناش نسبت به آنر بهتره، ولی من که با آنر توی نور کم مقایسه کردم چنین چیزی نبود و a30 نویز به مراتب بیشتری داشت،و آنر کیفیت تصویر به مراتب بالاتری ارائه میداد، ضمن اینکه تو جابه جایی بین منوها آنر سرعت بالاتری داشت و کند بودن a30 تو این زمینه کاملا مشهود بود،و اینکه الان خرید نسخه 4/128 واقعا بصرفست چون افت قیمتشم کرده با قیمت این نهایت میشد یه 4/64 a30 برداشت.

Honor 8X Honor 8X

1398/7/6
سلام به همه دوستان، این نظر رو صرفا واسه دوستانی میذارم که ممکنه بین انتخاب آنر 8x و گلکسی A30 مردد باشن، واقعیت اینکه من خودم رفته بودم واسه خرید A30، اونم فقط و فقط بخاطر صفحه نمایشش که سوپرآمولد بود، با وجود اینکه از طراحی آنر و جنس بدنش فوق العاده خوشم میومد و یجورایی از دیزاین کل سری A سامسونگ سرتر بود ولی این LCD ips بودنش رو یجور نقطه ضعف تلقی کرده بودم تا اینکه رفتم تو یه فروشگاه و با هر دو گوشی کار کردم، در کمال تعجب حس کردم صفحه آنر رنگ ها رو به نسبت زیبا و واقعی تر نشون میده، برای مثال با یه عکس یکسان توی هردو گوشی که رنگ سفید داشتن، آنر سفید رو سفید خالص نشون میداد، در حالیکه a30 سفید رو یجورایی با ته مایه ی زرد نشون میداد و سوپرآمولد بودن و غلط رنگ بالاش هم این موضوع رو تشدید کرده بود،ینی شما عملا چیزی به اسم رنگ سفید تو a30 نمی‌دید
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
ایسام