مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : zohreh G
  • تاریخ عضویت : 1398/7/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Motorola One Action Motorola One Action

1399/9/4 دوست عزیز من خودم الان نوکیا 7+ دارم و در حال بررسی برای خرید وان اکشن هستم ... داشتم نظرات رو میخوندم که دیدم اپدیت اندروید ۱۰ تازه برای این گوشی اومده و تا الان اندروید ۹ بوده (برداشت من از نظرات بود) از اونجا که گوشی خودمم اندروید وان هست و خیلی وقت پیش به اندروید 10 اپدیت شده.. عرض کنم خدمتتون که روی اندروید ۹ اصلا گزینه کست نیود و برای اتصال به تلویزیون باید برنامه براش نصب میکردید(میراکست) ولی به محض بروزرسانی به نسخه ۱۰ اون مشکل هم حل شد و توی ستینگ گزینه بلوتوث و اتصالات گزینه کست اضافه شد... فقط دقت کنید که باید زمان اتصال حتما وای فای گوشی روشن باشه... نیاز به اتصال به مودم دیگه ای هم نداره... امیدوارم روی گوشی شما هم عمل کنه.

Nokia 7.2 Nokia 7.2

1398/10/7 سلام
الان که بحث گلاس داغه.... من 4 ماه پیش گوشی 7plus خریدم با توجه به اینکه من کلا به خاطر تکنولوژی گوریلا گلس نوکیا از قدیم آشا و بعد هم مایکروسافت داشتم هیچ وقت هم خط و خش و شکستگی نداشت این بار هم با این پیش فرض هیچ محافظی رو صفحه نزدم. خط و خش نگرفت و عالی بود .. هفته پیش از دستم افتاد( درست همونطوری که گوشی های قبلیم از دستم می افتاد) و صفحه ش خوورد شد........ الان قیمت این گوشی دو ششصد هست و نمایندگی برای تعویض صفحه بهم یک و سیصد!!! قیمت داده. اینه که توصیه می کنم حتما گلاس رو بزنید رو صفحه....
ضمنا در نظر داشتم عوض کنم کلا ( به صرفه تر فکر کنم) و این مدلش چشمم و گرفت. راستش برای گوشی قبلی انقدر تحقیق کردم دیگه حوصله ندارم دوباره دونه دونه نظرات رو بخونم... کسی می تونه راهنماییم کنه که آیا این مناسبه یا دارم پول اضافه میدم؟
ضمنا می خوام که خوش دست تر باشه، 7Plus تقریبا فبلت محسوب می شد و خیلی خوش دست نبود، ( ولی واسه فیلم دیدن عالی بود)
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا