مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ی
  • تاریخ عضویت : 1398/6/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Honor X9 5G Honor X9 5G

1401/1/22 گوشی ارزشمندیه، میان رده ی زیبا با مشخصات دوست داشتنی
خیلی وقته گوشی های آنر وارد نمیشه
امیدوارم این گوشی بیاد لذت ببریم ازش

Apple iPhone 11 Pro Apple iPhone 11 Pro

1398/6/23 بهترین آیفونی که اپل تا امروز از نظر زیبایی و کارایی تولید کرده x 2017 هست، این گوشی جدیدو قشنگ معلومه یهو شب مدیرعاملشون زنگ زده به تیم طراحی گفته واااای فردا باید گوشی معرفی کنیم تو نمایشگاه هیچی هم نداریم!!! حالا چیکار کنیم؟! اونا هم گفتن عهههه!!! اصلا یاااادمون نبود! الان سریع یه چی ردیف میکنیم!!! این شد که آیفون 11 pro رو در عرض نیم ساعت طراحی کردن!!! نگاش میکنم یاد پاورپوینت هایی میوفتم که نیم ساعت قبل کلاس تو دانشگاه میساختیم و ارائه میدادیم!
واقعا قیافه ش مسخره س، از نظر سخت افزاری هم که درسته قوی تر شده ولی آیا واقا احتیاجی بود قوی تر بشه یا این فقط یه ترفند برای پول بیشتر گرفتنه؟؟؟؟
فقط سیستم عامل ios و لاکچری بازیای بعضیا آیفونو سرپا نگه داشته، وگرنه از نظر طراحی و امکانات و ارزش خرید نسبت به قیمت اپل حرفی برای گفتن جلوی برندای دیگه نداره

Apple iPhone 11 Pro Apple iPhone 11 Pro

1398/6/23 من آیفون 5s و 6s رو داشتم، بعد از 6s گوشی اندرویدی گرفتم و با اینکه یه چیزایی رو از دست دادم ولی 3 برابر به دست آوردم! من برادر و خواهرم توی آلمان و کانادا زندگی میکنن، باور کنید اونجا از هر 10 نفر شاااااید فقط یه نفر آیفون داشته باشه، توجه کنید که برای درآمدهای اونا 700 یورو یا دلار پول گوشی دادن اصلا به اندازه ای که برای ما سنگینه به چشم نمیاد، پس به خاطر قیمتش نیست که آیفون دست نمیگیرن، مسئله اینه که بدون تعصب به برند و بدون فیس و ادا و لاکچری بازی به کارایی دستگاه نسبت به قیمتش نگاه میکنن و تصمیم به خرید میگیرن، صد البته که برندهایی مثل آنر، هوآوی، وان پلاس، شیائومی و یکی دوتای دیگه ارزش خریدشون با توجه به امکاناتی که نسبت به قیمتشون ارائه میدن بسیااااار بالاتره، دوستانی که اروپا رفت و آمد میکنن مطمئنا دیدن که اکثر مردم از هوآوی و آنر و سامسونگ استفاده میکنن و نه از اپل!
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام