مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : خلیل ق
  • تاریخ عضویت : 1398/6/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/6/15 دیدگاه شخصی بنده برلی انهایی که در خرید این گوشی مردد هستند:
مزیت بزرگ اول : اولین گوشی ظریف و خوش دست موتورولا در این رنج قیمتی با وزن ۱۶۶ گرم از این نظر عالیه چون گوشیهای قبلی موتورولا در این رنج قیمتی یعنی در رنج قیمتی ۵ میلیون تا ۹ میلیون تومان احساس حمل یک آجر را به آدم دست میدند که واقعا مایوس کننده و بیزار کننده است از نظر وزن و ابعاد گوشی من نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ به این گوشی میدم(دقت کنید که منظور من زیبایی و طراحی چشم نواز فرم بدنه نمیباشد فقط از نظز وزن کم و خوش دستی این امتیاز را دادم)
مزیت بزرگ دوم : بهترین صفحه نمایش همطراز با صفحه نمایش گوشیهای رده بالای با رنج قیمتی ۱۴ میلیون به بالای سامسونگ و شیائومی از این نظر عالی و نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ بهش میدم
ایراد بزرگ و غیر قابل چشم پوشی این گوشی : میزان HEAD SAR بالای گوشی و خطرناک. برای این گوشی HEAD SAR 1/12 W/Kg گزارش شده که در وضعیت قرمز و هشدار برای سلامتی قرار میگیرد
در مورد دوربین چون با این گوشی عکاسی و فیلمبرداری نکرده ام نظر نمیدهم اما در کل پردازنده مدیاتک سازگاری لازم برای گرافیک حرفه ای و خلق تصاویر و فیلمهای خیره کننده را نتوانسته تاکنون رکورد بزند
ضعف دیگر این گوشی : استفاده از پردازنده مدیاتک ۶ نانو متری

Xiaomi Redmi Note 11 Xiaomi Redmi Note 11

1402/4/26 کلا سیاست شرکت‌های بزرگ و پردرآمد بر پایه و اساس راهبرد جیب مداری است نه مشتری مداری!!!! قیمت‌ها را بالانس می‌کنند و مشتری را گیج و وامونده می‌کنند تا با حس تنوع طلبی انسانها بازی و سو استفاده کنند بطور مثال چون در این مدل گوشی از سی پی یو گران قیمت اسنپدراگون استفاده کرده در قیاس با مدیاتک هلیو (بخوانید هلو ، هنرش فقط داغ کردنه!🤣) اومده از دوربین و صفحه نمایش زده و یا از مدار صوتی حرفه ای استفاده نکرده و ...امثالهم تا قیمت را بالانس کنه درست همان کاری که خودروسازان کشورهای چین و جهان سوم می‌کنند اضافه کنم شرکت‌هایی که توان رقابت شانه به شانه با برندهای معروف را ندارند اونها هم از استراتژی های مرموزانه و موذیانه برای اغفال مشتری های عوام و آماتور و عوام استفاده می کنند تا به یک نحوی مشتریان برندهای معروف را به سمت خودشان بکشانند. التماس تعمق و تفحص

Xiaomi Poco M3 Xiaomi Poco M3

1402/2/23 این تولید کنندگان چینی اکثرا گوشیهای بنجل و چرت و پرت روانه بازار میکنند باور کنید گوشیهای بالای 20 میلیون شیائومی بعضا اشکالات ریز و نواقصاتی داره که هر چقدر ... نثار گردانندگان این شرکت کنید باز هم کم گفتید

Nokia X6 2018 (6.1 Plus) Nokia X6 2018 (6.1 Plus)

1402/2/23 دوستان خرابی سوکت شارژر و برد شارژ در گوشی های نوکیا و بعضی گوشیهای سامسونگ تنها دلیلش نداشت استحکام مکانیکی برد شارژر و عدم اتصال مستحکم سوکت شارژ به شاسی گوشی میباشد این باعث میشه در مواقع وصل کابل شارژر و در آوردن آن کوچکترین فشار و تنش وارده به سوکت شارژر باعث خم شدن برد و آسیب دیدن برد مربوطه شود، ولذا دوستی که پیشنهاد دادن مشکل از نوع و کیفیت کابل میباشد باید بدونند مشکل از عدم استحکام و لق بودن سوکت و برد شارژ میباشد.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/6/22 قابل توجّه امّت همیشه متضرّر! قبل از خرید هر نوع گوشی موبایل از هر برندی نکات خیلی خیلی مهم زیر را به گوش و ذهن خود بسپارید والّا متضرّر خواهید شد.
۱- اگر مدلهای تجاری سامسونگ مثلاً سری A و M را بخرید در نگاه اول ظاهر و امکانات روی کاغذ گوشی شما را راضی میکند ولی دیری نمی پاید بفکر تعویض گوشی خود خواهید افتاد! سامسونگ گوشی های پرچمدار را نه برای سود بلکه برای کسب اعتبار و شهرت خود بیرون میدهد اما مدلهای تجاری را فقط و فقط برای سود بیشتر و خالی کردن جیب مردم بیرون میدهد.
۲- صفحه نمایش آمولد سامسونگ نسل اول و oled و سوپر آمولد نسل دوم میباشند همگی بمرور کنتراست خود را از دست میدهند به اصطلاح ضعیف میشوند یعنی درخشندگی اولیه را دیگه نخواهند داشت. تکنولوژی JDI در صفحه نمایش جدیداً IPS-NEO را عرضه کرده که ایده آل ترین گزینه برای صفحه نمایش میباشد. در این قیاس صفحه نمایش tft lcd بنجل ترین صفحه نمایش برای گوشی موبایل محسوب میشود.
۳- حتماً و حتماً همیشه قبل از خرید گوشی در سایت www.kimovil.com نتیجه ارزیابی گوشی دلخواه را ببینید بعد تصمیم به خرید بگیرید این منبع بدون اغراق و جانبداری از یک شرکت بخصوص کاملاً واقع بینانه یک ارزیابی کلی از گوشی را به شما ارائه میدهد. خیلی جالبه نتایج ارزیابی گوشی های تجاری سامسونگ مثلاً سری A و M در این وبسایت افتضاحه! این وبسایت گندکاری شرکتهای تولید کننده موبایل را قشنگ تابلو میکند!
من به شخصه خریدهای قبلی ام را با این وبسایت سنجیده ام به نتایج درست این وبسایت کاملاً اعتماد دارم.

Xiaomi Redmi Note 7 Pro Xiaomi Redmi Note 7 Pro

1398/6/11 قابل توجه عزیزانی که بیش از ۲۰ روزه گوشی آنها در گمرک مانده و هیچ مسئولی در گمرک پاسخگو نیست . متاسفانه باید عرض کنم گمرک دربست در اختیار آقازاده هاست . و طبق دستور بابا جون اونها کار میکنه . گمرک وظیفه داره خیلی سریع کالاهای وارداتی آقا زاده ها را که بابا جونشان ارز ۴۱۰۰ تومانی براشون گرفته تا هر چی دلشان خواست بدون محدودیت و بدون شرط وارد کنند ، سریع کالاهای آنها را ترخیص کنه تا این عزیزان سریع به سودهای چند صد میلیارد تومنی!!!!!!! در کمترین زمان ممکن برسند. حالا شما مدام حرص و جوش بخور که چرا یکماهه گوشی من در گمرک مونده. از قرار اطلاع خریدهای مردم عادی از چین در سوله ها همینطور دپو و به حال خود رها شده اند دارند خاک میخورند . بهانه گمرک هم اینه که این خریدهای مردم عادی از چین کالای لوکس محسوب میشه و در اولویت آخر وظایف گمرک میباشد!! کجای کارید گمرک فقط بدستور کله گنده ها و برای آقا زاده ها کار میکنه.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/6/11 قابل توجه کسانی که توسط سایتهای بست چاینا و بارسا شاپ مستقیم از چین خرید کرده اند متاسفانه باید بگم سوختید و باختید!!! اگر علت را میخواهید بدونید سه بند پایینی را بدقت بخونید:
۱- اولا که گمرک دربست در اختیار آقا زاده هاست و وظیفه داره فقط وقت و نیروی کاریش را صرف ترخیص کالاهای وارداتی آقا زاده ها که با دلار ۴۱۰۰ تومانی کالا وارد کرده اند از جمله گوشی موبایل ، تا این عزیزان سریع به سودهای کلان صدها میلیارد تومانی برسند !!!!
۲- الان هفته هاست که خریدهای تکی مردم از چین را کالای لوکس به حساب میارند و در چندین سوله همینطور دپو شده و به همان حال رها شده اند عرض کردم که گمرک تمام وقت و نیروی خود را صرف ترخیص سریع کالاهای وارداتی آقا زاده ها می کند.
۳- کمه کم ۸۰ روز طول میکشد تا گوشی خریداری شده شما به دستتان برسد در این مدت مدل خریداری شده شما دیگه قدیمی شده ومدل های بمراتب بهتر و زیباتر از همان مدل گوشی خریداری شده شما به بازار آمده است در ثانی حدود یک الی یک و نیم میلیون یا حتی دو میلیون از بابت افت قیمت گوشی در خلال این ۸۰ روز ضرر خواهید کرد(بدلیل قدیمی شدن مدل گوشی شما) به اضافه اینکه کلی حرص و جوش خورده اید و مرگ سلول های پوستی جوان بدنتان بدلیل زجر و شکنجه روحی که از این بابت کشیده اید.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا