مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمدمهدی ش
  • تاریخ عضویت : 1398/6/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 30

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 30 از مجموع 30 مورد

Xiaomi Mi 9 Lite Xiaomi Mi 9 Lite

1398/9/8 ببخشید .. ولی لازمه یه تجدید نظری روی اطلاعاتتون بکنین . اولن هر کسی یا هر سایتی گفته سنسور این دوربین imx586 هست صد درصد اشتباه نوشته . ولی این که شما انتظار دارید همچین گوشی ای با این پردازنده سنسور imx586 داشته باشه اطلاعات اندک شما در این زمینه رو میرسونه .
چون که اگه در مورد این سنسور مطالعه کرده باشید تنها فرقش با imx582 در فریم ریت فیلم برداری 4کی هست که در 582 با 30 فریم و در 582 با 60 فریم قابل فیلم برداری هست .
سنسور 586 در اصل برای گوشی های پرچمدار ساخته شده که فیلم برداری با این رزولوشن رو در 60 فریم ممکن میکنه و پردازنده های میان رده مثل اسنپ 710 یا حتی 730 هم قادر به فیلم برداری 4کی با این فریم ریت نیستن . پس این سنسور نقطه ضعف این گوشی نمیتونه تلقی بشه بلکه نقطه ی قوتش هم هست . چون توی عکاسی با 586 فرقی نداره .
پس لطفا قبل از نظر دادن یک مقدار اطلاعاتتون رو بالا ببرین تا نظر اشتباه ندید.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/19 برای فهمیدن این که شارژر چند واته فقط کافیه میزان ولتاژ رو در جریان ( به جز ولتاژ 5) ضرب کنید
مثلا توی ولتاژ 9 اگر جریان 2 بود میشه 18وات و اگر جریان 3 بود میشه 27 وات.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/19 یرای اینه که گوشی های گلوبال شیائومی از برنامه تلفن و کانتکت گوگل استفاده میکنه .
قسمت مسیج رو نمیدونم اما اونم احتمالن به همین دلیله

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/16 اول با سیم کارتی که باهاش فعال سازی رو انجام دادین روی هر دو تا جایگاه سیم کارت تماس میگیرین .
بعدش دیگه روی هر کدوم هر سیم کارتی که خواستین میتونین بذارین

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/15 توی تنظیمات زیر بخش wireless & network قسمت more گزینه ی wireless display

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/15 این دو تا سنسور از هر لحاظ دقیقا مثل هم هستن . هم عکاسی و هم کیفیت فیلم برداری . فقط و فقط تفاوتشون توی فریم ریت تصویربرداری 4k هست که اینم ربطی به کیفیت نداره . پس در اصل سنسورشون یکیه و به خاطر توانایی متفاوت در پردازش تصاویر اسماشون متفاوت شده.
در ضمن شما فرمودید که کیفیت نسخه ی پرو بیشتره که در واقع نه به دلیل سنسور بهتر بلکه به دلیل پردازش تصویر بهتر اونم به مقدار خیلی کمی بیشتر از نسخه ی معمولیه .
بعدشم خودم اشاره کردم که یه سری موارد ریز دیگه تفاوت دارن .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/15 نه عزیز ... این روشی که شما میگین اشتباهه و توی این شرایط خیلی خطرناکه . چون با این روش احتمال این که به عنوان ثبت تجاری گوشی شناخته بشه بیشتره .
نکته ی بعد اینه که اصلا لزومی نداره شماره ای که باهاش گوشی ثبت میشه با شماره ای که فعال سازی میشه یکی باشه .
بهترین راه ثبت گوشی با شماره و مشخصات صاحب پاسپورت مسافرتی و فعال سازی با شماره ی خریدار و استفاده کننده ی اصلی گوشیه . نکته‌ی مهم برقراری تماس با هر دو اسلات سیم کارت بعد از فعال سازیه .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 گوشی mi 9t pro دارای سنسور imx586 هست و mi 9t سنسور imx582
از تمامی جهات این دو تا سنسور دقیقا با هم یکی‌هستند و تنها تفاوتشون توی فیلم برداری ۴کی هست که imx586 با ۶۰ فریم و imx582 با ۳۰ فریم فیلم برداری میکنه .
گرچه که بعضی سایت ها فکوس لیزری رو هم یکی از تفاوتای این دو تا سنسور ذکر کردن ولی خیلی جایی بیان نشده .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 در ضمن بعد از فعال سازی قرار دادن سیم کارت در گوشی و تماس گرفتن رو فراموش نکنید.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 بله عزیز . برای من ۱۱ روزه ارسال کردن . خیلی هم پاسخ گوییشون خوب بود .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 بله دیگه . برای گمرک همه ی مشخصات و شماره و همه چی باید متعلق به صاحب پاسپورت مسافرتی باشه . بعد برای فعال سازی توی سایت همتا از شماره ی خودتون استفاده کنید .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 من حس میکنم مشکل از فیلترشکن تون یا یه نرم افزار دیگه ایه که این اواخر نصب کردین . چون به صورت پیش فرض خود رابط شیائومی چنین باگ های بزرگی نداره و این چنین اتفاقاتی در اثر نصب نرم افزار نامناسب یا ویروس پیش میاد .
پیشنهادم اینه که فیلترشکنتون رو حذف کنید و با یک آنتی ویروس گوشی رو اسکن کنید .انشاءالله که حل میشه مشکلتون.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 نکته ی اول این که آپدیتی که براتون اومده پچ امنیتی اندرویده و آپدیت miui11 تقریبا یک ماه دیگه براش میاد.
نکته ی دوم اینه که برای نصب اپدیت ، گوشی باید ریبوت بشه ولی توجه داشته باشید که مقدار معقولی باطری داشته باشه گوشی یا توی شارژ باشه تا عملیات نصب اپدیت انجام بشه.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 من فکر میکنم شما فرایند ثبت گوشی در گمرک و فرایند فعال سازی رو یک مرحله میبینید .
در صورتی که این ها دو تا فرایند جدا هستند . فرایند ثبت گوشی در گمرک حتما باید به نام صاحب‌ پاسپورت شخص وارد شده به کشور باشه . ولی فرایند فعال سازی در سامانه ی همتا میتونه به نام هر کسی انجام شه .
الان فروشنده های موبایل که خودشون هم فرایند رجیستری رو انجام میدن میان به نام و پاسپورت کسی که دو مرز ازش اطلاعاتش رو میخرن گوشی رو ثبت میکنن و بعدش به نام همون فرد فعال سازی میکنن . بعدش گوشی رو نگه میدارن تا خریدار براش پیدا شه . بعد که یه نفر گوشی رو خرید میان انتقال مالکیت میدن به نام خریدار . این کار الان از طرف سامانه ی همتا روش حساسیت هست و اکثر گوشی‌های قطع شده تو این یک ماه گذشته به همین خاطر قطع شده .
روش درست اینه که به نام شخص مسافر و با پاسپورت اون شخص گوشی در گمرک ثبت بشه و بعد به نام خریدار و با شماره ی اون در همتا فعال سازی بشه . بعدش هم حتما باید فردی که گوشی رو خریداری کرده و الان به نام و شماره ی خودش در همتا فعال سازی شده سیم کارتش رو توی همه ی اسلات های سیم کارت بگذاره و باهاش تماس بگیره . با این روش کمترین حساسیت برای سامانه ی همتا ایجاد میشه و احتمال قطع شدنش هم خیلی کم میشه . دیگه هم نیازی به قرار دادن سیم کارت صاحب پاسپورت روی گوشی نیست .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 ییخشید ولی کاملا در اشتباه هستید . کلن این دو تا گوشی در 95 درصد امکانات مثل دوربین ، صفحه نمایش و خیلی چیزای دیگه دقیقا مثل هم هستن . فقط نسخه پرو پردازنده ی قوی تری داره که به همین خاطر پردازش تصویر بهتر و در نتیجه یک مقدار خیلی کمی کیفیت تصویر برداری بالاتری داره . همچنین نسخه ی پرو از dual gps استفاده میکنه که دقت مکان یابی بالاتری داره به جز این و یک سری چیزهای ریز دیگه این دو تا گوشی هیچ فرقی با هم ندارن .
گرچه که اگر صرفا تصویربرداری مد نظر ایشونه پیشنهاد من اول Mi 9 و بعدش mi 9t pro هست .گرچه که اختلاف کیفیت mi 9t pro و mi 9t اینقدر نیست که 800 تومن به قول دوستمون بیرزه و اون اختلاف قیمت امکانات دیگه ای رو هم شامل مبشه.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/14 من اون پایین یه توضیح مختصری دادم . اگه بازم سوالی هست در خدمتم.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/13 دو تا بحث هست . یکی ثبت گوشی و یکی فعال سازی گوشی . ثبت گوشی حتما باید به نام شخص وارد شده به کشور و با پاسپورت و شماره ی اون باشه . اما فعال سازی میتونه به نام یا شماره ی هر کسی انجام بشه .
این حالت که با پاسپورت شخص وارد شده به کشور گوشی ثبت بشه و بعدش به نام صاحب گوشی فعال سازی بشه بهتر از حالتیه که با نام و پاسپورت شخص وارد شده به کشور ثبت بشه و به نام همون شخص هم فعال سازی بشه و بعدش انتقال مالکیت به صاحب گوشی پیدا بکنه .
توی اون حالت اول مشکلی پیش نمیاد تا اونجا که میدونم ولی حالت دوم ممکنه به عنوان ثبت تجاری گوشی تلقی بشه و گوشی قطع بشه.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/13 شما بهترین کاری که تو این شرایط میتونی بکنی اینه که با پاسپورت اون بنده خدا توی سایت گمرک گوشی رو ثبت کنی و بعدش با رفتن توی سایت همتا و وارد کردن شماره ی خودت و کد فعال سازی به نام و شماره ی خودت فعال سازیش کنی و بعدش سیم کارت خودت رو توی هر دو تا اسلات سیم کارتش بندازی و با هر دوتاش تماس بگیری .
اگه عیر از این بکنی یا تغییر مالکیت بدی یا بعد از رچبستر کردن تماس برقرار نکنی ممکنه به عنوان ثبت تجاری گوشی غیر فعالش کنن.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/13 این که یکیش پک چینه و یکیش پک هنده ... گوشی k20 pro پک گلوبالش میشه گوشی mi 9t pro . به جز این هیچ پک گلوبالی نداره و هر چی هست پک چین با رام گلوباله که 4.5g نداره.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/12 یه سری موارد رو توی کامنت قبلم توضیح دادم ولی این جا خواستم بگم در مورد ظاهرش اصلا شک نکن .
من رنگ مشکیشو دارم خیلی خیلی خوشگله . حتی قشنگ تر از عکسشه . خصوصا که گارد داخل جعبش هم مشکیه و خیلی با هم قشنگ ست میشن.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/12 باالطبع نباید این طوری باشه . چون منم این گوشی رو دارم ولی باطریش خیلی خوب دوام میاره .
برو توی تنظیماتش توی قسمت باطری ببین کدوم قسمت بیشتر باطری مصرف میکنه .
توی قسمت gps ش هم اسکن دائم بلوتوث و وای فای رو خاموش کن .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/12 فست شارژو که هر دو تا گوشی پشتیبانی میکنن . شارژ وایرلس هم که توی mi9 خیلی سرعتش پایینه و فقط یه قابلیت تبلیغاتی فعلن به شمار میاد.
کیفیت دوربینشم پایین تر توضیح دادم خودم که خیلی تفاوتی با هم ندارن . توی دوربین اصلی که یکین . فقط یکم کیفیت دوربینای تله و واید mi9بهتره .
از اون طرف صفحه نمایش بدون حاشیه و بدون ناچ mi 9t pro اعجاب انگیزه و واقعا خیلی تفاوت داره با صفحه ی ناچ دار .( خودم mi 9t pro دارم و مقایسه کردم )
باطری mi 9t pro هم شاهکاره و با استفاده ی معمولی تا 2 روز و با استفاده ی سنگین بازی و وب گردی 1 روز رو راحت شارژ میده ولی mi 9 با استفاده ی معمولی شاید 1 روز دووم بیاره باطریش .
مورد بعدی هم قیمتشه که mi 9t pro حداقل 500 تومن ارزون تره و خیلی به صرفه تره.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/12 همه چیزایی که گفتین قبول ... ولی دوربینش رو دیگه واقعا مقایسه نکنین با mi 9t pro که اصلا در حدش نیست ...
دوربین mi 9t pro در حد و اندازه های s10 سامسونگه.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/10 خود گوشی به محض این که ببینه دوربین مانعی جلوشه دوربین رو برمیگردونه توش تا اونجا که میدونم .
ولی قبل از اون، اگه شما قابلیت کار نکردن توی جیب رو توی تنظیماتش فعال کنین دیگه این اشکالات پیش نمیاد

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/10 به نظرم چیز عجیبی نیست . تموم نرم افزار های تماس تصویری وقتی یکی تماس میگیره قبل از جواب دادن دوربین جلو رو روشن میکنن تا شما از صورت و حالتتون مطلع و مطمئن بشید . در اون حالت میتونید جواب بدید یا رد تماس کنید .
این گوشی هم کلن وقتی یه اپلیکیشن درخواست روشن شدن دوربین جلو رو میده دوربین رو از جای خودش خارج میکنه.

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/8 دوربین اصلی این دو تا گوشی دقیقا از یه کیفیت و یه سنسور استفاده میکنن . پس تو این زمینه تفاوتی ندارن . فرقشون توی دوربین واید و تله هست که می ۹ ، ۱۶ و ۱۲ ولی می ۹تی پرو ۱۳ و۸ هست کیفیتشون و هم چنین دهانه ی دیافراگم دوربین های تله و واید می ۹ ، ۲.۲ هست ولی از می ۹ تی پرو ۲.۴ .
در کل تفاوت معنا داری ندارن و با توجه به باطری بی نظیر mi 9t pro و صفحه نمایش تمام صفحه ی اون و هم چنین داشتن جک ۳.۵ میلی متری به نظر من گوشی mi 9t pro انتخاب بهتریه .

Xiaomi Mi 9T Pro Xiaomi Mi 9T Pro

1398/7/8 توی قسمت موبایل نتورک گوشی توی بخش acsses point names مورد irancell gprs رو پیدا کنید و توی اون، قسمت های proxy و portش هر چی هست رو پاک کنید و سیوش کنید . باید درست شه .

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/6/16 من فکر میکنم شما یه بار دیگه اطلاعات و مشخصات گوشی رو بخونی متوجه میشی .
این گوشی توی جعبش هندزفری نداره ولی وقتی براش جک 3.5 گذاشتن معلومه که هندزفری بهش متصل میشه .
گوشی ای که هندزفری بش وصل نشه که گوشی نیست .

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/6/2 من احساس میکنم شما کا20 پرو رو با کا20 معمولی اشتباه گرفتید . چون کا20 پرو الان توی موبوتل 5530 قیمت خورده ..

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/6/1 آقا ما آخر نفهمیدیم این گوشی از 4.5g پشتیبانی میکنه یا نه ؟؟
یکی میگه میکنه یکی میگه نمیکنه..
من توی نظرات گوشی k20 خوندم یکی از دوستان نوشته بود 4.5g فعاله . گوشی mi9t هم همه میگن که 4.5g فعاله. پس چه جوریه که این گوشی رو دوستان میگن 4.5gش تو ایران فعال نیست ؟؟
من میخوام این گوشی رو بخرم اما سر این موضوع دو دل شدم .
آیا ممکنه با تغییر رام به گلوبال این مشکلش حل شه ؟؟؟
موارد 1 تا 30 از مجموع 30 مورد
ایسام