مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حیدر b
  • تاریخ عضویت : 1391/3/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/7/17 سلام
خیلی رک بگم ، من تا حالا گوشی شما رو ختی از نزدیک ندیدم (البته شاید توی ویترین مغازه دیده باشم!) چه برسه به اینکه با این گوشی کار کرده باشم و بتونم اونو با گوشی خودم یعنی 9001 مقایسه کنم، اما لااقل با گوشی خودم آشنایی دارم!! من نسبت به باطری گوشی مشکلی نداشتم ، بله وقتی داشتم از وای فای و مرورگر مستمر کار میکردم نزدیک 5 ساعت نگه میداشت و در حالت استفاده ی عادی 3 تا 4 روز جواب میده ، نوری که صفحه ی این گوشی داره اینقدر زیاده که شاید فقط توی آفتاب بتونی عکس خودت رو توش ببینی. من تا حالا توی نصب هیچ برنامه و بازی ای به مشکل بر نخوردم ، سرعت توی منو هم برای من مشکلی نداشت.
اما اگه فکر میکنی با تغییر گوشی به هیچ مشکلی بر نمی خوری به نظر من در اشتباهی ، چون بالاخره دو برند متفاوت میتونه تفاوت های زیادی داشته باشه که بعضی از این تفاوت ها خوشایند شما نباشه!!! خصوصا که شما به گوشی خودتون عادت کردید.
امیدوارم موفق باشید.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/14 سلام دوست عزیز
در مورد سونی اریکسون ، اولا که نمایی که گوشی های گلکسی داره ، این گوشی اصلا نداره (البته این نظر شخصی من هست) و ثانیا با اینکه این گوشی از صفحه ی بزرگتری برخورداره اما باطریش توان کمتری داره، علاوه بر اینکه این گوشی به هیچ وجه کیفیت تصویر s plus رو نداره و نکته ی مهم اینکه حافظه ی داخلی خیلی کمی رو در دسترس شما قرار میده.لذا مقایسه ی این دونوع گوشی از دو نوع برند متفاوت نسبتا کار اشتباهی هست!
اما در مورد ace 2 هم که واضح است که علاوه بر اینکه شما صفحه نمایش کوچکتری داری و کیفیت
s plus رو نداری ، از حافظه ی داخلی کمتری برخورداری و مهم تر از همه سی پی یو این گوشی اگرچه در تقریبا در توان s plus کار میکنه اما به علت عدم رایج بودن برای نصب برخی برنامه ها و البته بازیها به مشکل بر می خورید.
بنابراین بهترین گوشی در این رنج قیمت قطعا s plus خواهد بود اگر چه شما هنوز جای انتخاب دارید!
اما در مورد تفاوت میان s advance با splus کمی بحث به سلیقه بر میگرده و البته با این تفاوت که باطری advance به میزان 150 میلی آمپر ضعیفتر هست و اینکه سی پی یو های دو هسته از حیث رواج داشتن فعلا پایینتر هستند علاوه بر اینکه قیمت این گوشی هم بیشتره.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/7 سلام
بین این دو گوشی 5 تفاوت وجود داره:
1) گلکسی 9000 دارای cpu 1 هست در حالی که 9001 cpu1.4 داره. پس دومی از حیث پردازش قوی تره.
2) 9000 دارای پردازنده ی گرافیکی PowerVR 540 هست اما 9001 دارای Adreno 205 در حالی که در بحث پردازش گرافیک اولی کمی قوی تره.
3) باطری 9000 با قدرتی معادل 1500 میلی آمپر اما 9001 با قدرت 1650 میلی آمپر هست و اگرچه این به ظاهر قوی تر هست اما با توجه به اینکه پردازنده ی قوی تری هم داره پس در مصرف باطری هر دو یکسانند.
4) سیستم عامل 9000 اندروید 2.1 هست اگرچه قابلیت اپدیت داره اما 9001 دارای اندروید 2.3 هست.
5) 9000 در حالت 3g با سرعت 7.2 مگابیت بر ثانیه دانلود می کنه اما 9001 با سرعت 14.4
شاید نکات دیگری هم باشد مثل اینکه در 9000از فایل های فلش در صفحات وب پشتیبانی نمی شه بخلاف 9001 اما این تفاوت ها ، نکات اصلی و کلیدی میان ایندو گوشی بود که امید وارم با سنجیدن تفاوت ها خودتون به نتیجه برسید.
موفق باشید.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/6 سلام
من برنامه رو براتون فرستادم امیدوارم مشکلتون حل شده باشه.
موفق باشید.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/5 سلام
آقای محمد علی ا ، شما برای دانلود این برنامه ، علاوه بر اینکه میتونی از سایت های معتبر مثل موبایلستان و ... از طریق کامپیوتر دانلود کنی ، از طریق نرم افزارهای مارکتی مثل بازار که توی موبایل هم نصب میشه میتونی استفاده کنی (برای پیدا کردن برنامه ی بازار ، این جمله رو در گوگل سرچ کن: دانلود مارکت بازار) در هر صورت اگر مشکلی داشتی ، ایمیل بده تا برنامه رو برای شما بفرستم.
موفق باشی.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/4 خواهش میکنم. موفق باشید.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/3 موفق باشید.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/3 سلام
باطری گوشی با توان 1650 مگا اهمی ، نسبتا قدرت نگهداری بالایی داره ، علاوه بر اینکه توی نمودارهای مصرف باطری در قیاس با گوشی های دیگه نمره ی نسبتا خوبی رو دریافت کرده ، من با باطری مشکلی ندارم. با توجه به استفاده ی نسبتا زیاد تصویری و اینترنتی ، روزی یک بار شارژ میکنم.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/1 راستی یه نکته رو یادم رفت بگم که اگه شما فقط قصد تایپ فارسی رو دارید و منوی فارسی نمیخوایید میتونید از برنامه هایی که در این ضمینه (کیبورد فارسی برای گلکسی) منتشر شده ، استفاده کنید.(البته من هیچ کدوم از این برنامه ها رو امتحان نکردم لذا تضمینی هم نمیکنم)

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/1 سلام
آقا عطا ، شما باید رام خاورمیانه رو ، روی گوشی نصب کنید ، برای اینکار اگر یه سرچ توی اینترنت کنید پیدا میشه ، رام های متفاوتی هست ، ما دو نوع رام داریم : رام های رسمی که خود شرکت اونها رو ارائه میده ، و رام هایی که رسمی نبوده و عده ای از افراد متخصص اونها رو ساختند که به اصطلاح به اونها رام های کوک شده میگن ، حالا شما خودت میدونی که رام رسمی انتخاب کنی یا کوک شده ، اگه گوشیتون گارانتی داره که باید رام رسمی نصب کنید چون نصب رام کوک شده نیاز به روت کردن گوشی داره که این باعث از بین رفتن گارانتی میشه ، اما اگه گوشیتون گارانتی نداره دست خودتونه که چه رامی رو نصب کنید ، توضیح رام ها ، به دلیل تنوع اونها مشکله ، اما قاعده ی کلی که قابل ذکر هست اینه که رام های شرکتی و رسمی مطمئن تر بوده و به گوشی آسیببی نمیرسونه ، اما باقی رام ها با توجه به اینکه مشخص نیست تا چه حد آزمایش شده و چه کسی او رو ساخته ، ممکنه کمی مشکل ساز بشه مثلا من گوشی هایی رو دیدم که بخاطر رعایت نکردن این مسئله ویبره ی گوشی رو از کار انداختن(البته نرم افزاری نه سخت افزاری) یا دوربین گوشیشون به مشکل برخورده و ... ، لذا یا از رام های رسمی استفاده کنید یا رام های غیر رسمی معروف و مطمئن.
امید وارم مشکلتون حل بشه.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/1 سلام
دوست عزیز ، کلا همه ی گوشی های اندروید مشکل شارژ داره مثلا در یک گوشی اس پلاس نرمال چنانچه 4/5 مداوم از اینترنت استفاده کنید ، شارژ گوشی کاملا تموم میشه! اما اما چیزی که شما میگید شاید کمی خارج از حد معمول هست، لذا برای برطرف شدن مشکلتون پیشنهاد میکنم این کار ها رو انجام بدید اما چنانچه باز به مشکل بر خوردید مشکل از باطری شماست:
1) نور صفحه رو تا جایی که میتونید کاهش بدید هرچه کمتر بهتر ، این پیشنهاد رو جدی بگیرید چون بیشترین چیزی که توی گوشی برق مصرف میکنه و انرژی میگیره ، صفحه است.(برای اینکه راحت تر این کار رو انجام بدید ، میتونید دست خودتون رو روی نوار بالای گوشی (همان نوار اعلان) بکشید البته بدون اینکه نوار اعلان رو باز کنید و پایین بکشید ، چنانچه از سمت چپ به راست بکشید نور صفحه زیاد میشه و چنانچه بالعکس انجام بدید نور کم میشه)
2) برنامه های رو که باز مانده ، ببندید، برای اینکه تمامی برنامه ها بسته شوند ، به تسک منیجر برید (با نگه داشتن دکمه ی وسط یا هوم و زدن کلیدی که در این صفحه هست) و در سربرگ رام گزینه ای رو که در این صفحه هست انتخاب کنید.
3) وایرلس و بلوتوث و جی پی اس رو هم ، همونطور که میدونید ، در غیر موارد استفاده خاموش نگه دارید.
صفحه ی گوشی رو هم بلافاصله بعد از پایان استفاده ، با زدن دکمه ی پاور خاموش کنید.
برای دیدن اینکه کدام برنامه ها بیشتر از شارژ گوشی استفاده کرده هم میتونید به تنظیمات ، برنامه ها و میزان مصرف باطری برید.
تینگ و

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/5/1 سلام
1) دوست عزیز ، گوشی شما بدین دلیل فارسی نداره که رام خاورمیانه روی اون نصب نیست و دلیل این هم ممکنه بخاطر قاچاقی بودن گوشی یا هر دلیل دیگه ای باشه...
2) اگه منظورتون این هست که در صورتی که بوسیله ی کامپیوتر برنامه رو به گوشی منتقل میکنید ، نمیتونید نصب کنید ، که در اینصورت باید برید به پوشه ای که برنامه رو ریختید و نصب کنید بدون هیچ تفاوت و مشکلی

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/4/30 سلام
آقای alireza s ، برنامه ها که قطعا نیاز به رابط گرافیکی قوی نداره و اگر مشکلی باشه ، باید توی بازی ها باشه که نسبت به بازیها هم این گوشی تا حدنسبتا زیادی جوابگو هست مثلا اگر انتظار شما از نصب بازیها ، اجرای بازیهایی مثل آسفالت 6 هست که قطعا ممکن نیست چون این بازی نیاز به پردازنده ی قوی داره ، اما اگر انتظار شما از نصب بازی ، بازیهایی مثل cut the rope و angry bird هست که قطعا اجرا میشه و اما بازی هایی که میان ایندو دسته هستند با کمی سختی اجرا میشه مثلا بازی fruit ninja رو اجرا میکنه اما سرعت بازی یکم پایینه (گرچه بعضی از دوستان گفتن به راحتی اجرا میشه) ، در هر صورت اگر بازی خاصی رو در نظر دارید بگید که من برای شما امتحان کنم .

Samsung Galaxy Y S5360 Samsung Galaxy Y S5360

1391/4/29 سلام
دوست عزیز اینجا پست گوشی Galaxy Y S5360 هست اما در هرصورت : زیر 99 درصد گوشی های گلکسی ، (یعنی کنار میکروفون گوشی) یه فاصله و شکافی وجود داره که باید ناخنتون رو یا یک چیزی شبیه اون ، توی شکاف قرار بدید و سعی در جدا کردن درب کنید ، نترسید شاید نیاز به فشار زیاد باشه اما چنانچه گوشی رو دو دستی بگیرید و این کار رو انجام بدید هیچ اتفاقی نمیافته!

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/26 سلام
دوست عزیز اگه این گوشی با رام خاورمیانه باشه خودش فارسی داره والا نه روش فهمیدن این مسئله هم اینه که اگه گوشیتون قاچاق نباشه قطعا رام خاور میانه است البته در صورت اینکه فارسی هم نباشه با نصب رام خاورمیانه فارسی میشه.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/26 خانم خاتون ن ، برای تغییر زنگ اس ام اس هم همون برنامه رو نصب کنید جواب میده منظورم برنامه ی Go SMS PRO هست.

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/26 دوستان من این گوشی رو دست دو با 6 ماه کارکرد خریدم ، حالا یک حساب کاربری روی گوشی هست که از صاحب قبلیه (منظورم حساب گوگل هست) هر کاری کردم که اونو حذف کنم نتونستم چون میگه گوشی باید ریست بشه که این یعنی حذف همه ی برنامه ها کسی راه کاری غیر این مثلا حذف حساب با یه برنامه ای یا هر چیز دیگه ای سراغ نداره؟

Samsung I9001 Galaxy S Plus Samsung I9001 Galaxy S Plus

1391/4/26 سلام
دوست عزیز همینطور که یکی از دوستان گفت ، سیمبین دیگه از دور خارج شده ، و قطعا شما برای گوشی خودت احتیاج به برنامه های بروز پیدا میکنی و قطعا سیمبین نمی تونه جوابگو باشه ، من خودم به دلیل قدیمی شدن سیمبین گوشیم رو فروختم حالا در هر صورت هر چی خودتون صلاح میدونید...

Samsung E250 Samsung E250

1391/4/26 سلام آقای علیرضا ر من این گوشی رو داشتم حرفتون درسته اصلا گوشی خوبی نیست اما توی خرید گوشی سنسیشن هم شک کنید ، من گوشی رو از نزدیک دیدم بررسی هم کردم ، شاید یکی از مدلهای سامسونگ توی این رنج قیمت بهتر باشه ، حالا شما خودت بهتر میدونی من الان گوشی galaxy s plus دارم ازش هم راضیم اما شما اگه می خوای گوشی بهتر از این تهیه کنی گوشی اس تو هم گوشی خوبیه ، امید وارم موفق باشی
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا