مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Saeed M
  • تاریخ عضویت : 1398/5/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/7/6 دوستان عزیز، اگر از سایتی محافظ صفحه نمایش خریداری کردید و راضی هستین ممنون میشم لینک بدید.
-----------------------------------------

پی‌نوشت: اگه بوت‌لودر آنلاک دارید در نصب Xiaomi.eu نسخه 9.9.26 که اندروید 10 و نسخه آزمایشی MIUI 11 هستش شک نکنید!

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/6/26 دوستان گلی که قصد دارین این گوشی رو خریداری کنید، دقت کنید که تعداد باندهای فرکانسی پشتیبانی شده توسط این گوشی کمتر از mi 9t pro هست و علت هم اینه که تو چین به ابن باندها نیازی ندارن. اما باز کردن باندها از طرف خود شرکت سازنده انجام میشه و به هیچ عنوان نمیشه با تغییر رام این کار رو انجام داد (ظاهراً تو اسنپدرگون 845 این امکان با طی یکسری مراحل پیچیده امکان پذیر بوده که اونم با استفاده از یک نرم افزار مخصوص بوده و نه تغییر رام). به هر حال این گوشی توانایی پشتیبانی از 4g+ رو نداره. اما مسأله ای که وجود داره اینه که پهنای باند دیتا توسط اپراتورها بسته به هر شهر محدود شده (مثلا تو شهر من با گوشی که توانایی 4g+ هم داره، سرعت دانلود با همراه اول 16 مگابیت بود!!! با گوشی خودم که k20p هست با اپراتور ایرانسل همین عدد رو گرفتم!) بنابراین تفاوتی بین 4g و 4g+ عملا وجود نداره! به هیچ عنوان روشی برای باز کردن سایر باندها و توانایی پشتیبانی از 4g+ برای این گوشی وجود نداره. پس با علم به این نکته گوشی رو خریداری کنید.

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/6/22 اگر برای شما برند گوشی اهمیتی نداره و فقط به کیفیت و ارزش محصول نسبت به قیمت توجه میکنین این گوشی برای شما‌ ساخته شده! سعی میکنم تجربیات چند روزه رو با شما در میون بذارم:

آیا رام چینی تبلیغات داره؟ بله، اما شاید با اون چیزی که در ذهنتون هست متفاوت باشه. چند تا از نرم افزارها، تبلیغاتی در داخل خودشون (و نه به صورت تمام صفحه) دارن که از تنظیمات اون نرم افزار میتونید تبلیغات رو غیر فعال کنید. نرم افزار music و movie در نسخه چینی در کنار حالت آفلاین که فایل هاتون رو پخش میکنه به صورت آنلاین محتویات چینی داره و گاهی هم به صورت ناتیفیکیشن این محتویات رو به شما یادآوری میکنه که البته به نظر من خیلی آزار دهنده نیست. نسخه مرورگر هم کاملا چینی هست. برای هر سه این نرم افزار میتونید جایگزین های باکیفیتی پیدا کنید. سایر نرم افزارهای اضافی و غیر قابل استفاده رو میتونید حذف کنید. در کل نگران این مورد در رام چینی نباشید.

آیا رام چینی از فارسی پشتیبانی میکنه؟ پشتیبانی از فارسی در بتن اندروید از نسخه 4 به بعد تعبیه شده پس محتویات فارسی بدون هیچ مشکلی نمایش داده میشن. اما زبان کل رام رو نمی‌تونید به فارسی تغییر بدید. از طرف دیگه کیبورد پیشفرض، زبان فارسی نداره پس باید کیبورد فوق العاده باکیفیتی مثل Gboard رو نصب کنید.

آیا نسخه 64‌ گیگ کافی هست؟ اگر جزو کسانی هستید که هر چند وقت یکبار دستی به سر و روی گوشی میکشید (برای مثال در صورتی که اینستاگرام دارید اگر هر ماه کَش اون رو پاک کنید چیزی حدود 500 مگابایت فضا خالی خواهد شد) در این صورت به هیچ عنوان مشکلی نخواهید داشت در غیر این صورت محض اطمینان نسخه 128 و یا بالاتر رو خریداری کنید.

پشتیبانی نرم افزاری این گوشی چطوری هست؟ در یک اقدام خیلی عجیب، چند روز پیش شیائومی همراه با گوگل و وان‌پلاس، نسخه 10 اندروید رو به صورت بتا (آزمایشی) برای این گوشی منتشر کرد. این یعنی تا یه مدت کوتاه دیگه به صورت رسمی میتونید اندروید 10 رو تجربه کنید. مهرماه هم MIUI 11 رو خواهیم داشت. پس فعلا پشتیبانی خوبی برای این گوشی در نظر گرفته شده (توجه کنید که این مسأله لزوما برای نسخه معمولی یعنی mi 9t یا k20 صدق نمیکنه). در XDA هم توسعه دهنده‌ها خیلی فعال هستند و فعلا چند رام خیلی خوب با بیس AOSP مثل Lineage و Havoc داریم. به طور کلی میتونید روی چندین نسخه دیگه از MIUI در سال های آتی حساب باز کنید اما مشخص نیست که گوشی اندروید 11 رو هم بگیره یا نه.

آیا میشه نسخه گلوبال رام رو بر روی این گوشی نصب کرد؟ بله، با فروش mi 9t pro رام گلوبال هم منتشر شده. اما باید این نکته رو در نظر بگیرید که حتما باید بوت‌لودر رو آنلاک کنید و در حین فلش رام و یا بعد از اون به هیچ عنوان اقدام به لاک کردن (قفل کردن) بوت‌لودر نکنید در غیر این صورت گوشی شما هارد بریک میشه و شما عملا یک آجر به جای گوشی خواهید داشت!

سیستم عامل MIUI چطوریه؟ این کاملا به سلیقه شما بستگی داره! بنده از اندروید 2.3 با رام هایی با بیس AOSP مثل سیانوژن و لاین‌ایج کار کردم. از طرف دیگه نسخه Google play edition اندروید رو هم با نکسوس 5x تجربه کردم. دو روز پیش بعد از آنلاک کردن بوت‌لودر، بلافاصله از رام رسمی به Havoc مهاجرت کردم اما بعد از یک روز در کمال تعجب (آخه خودم هم باورم نمیشه!) دوباره رفتم سراغ MIUI! البته این دفعه رام Xiaomi.eu نسخه 10.4.4 که بر پایه اندروید 10 هست رو نصب کردم و تا الان که مشکلی نداشتم. پس MIUI اونقدرا هم بد نیست و احتمالا در نسخه 11 که به زودی منتشر میشه بهتر هم بشه.

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/5/22 دوستان من تا همین چند وقت پیش یه نکسوس 5X با ۱۶ گیگ حافظه داخلی داشتم که ۱۰ گیگش در دسترس بود که متاسفانه مشکل برد پیدا کرد. این میزان فضای محدود منو خیلی اذیت کرد به همین دلیل نسبت به حافظه داخلی یک وسواس عجیب پیدا کردم! با توجه به اینکه تفاوت نسخه ۶۴ و ۱۲۸ چیزی حدود ۴۰۰ هزار تومن در سایت موبوتل هست به نظرتون داشتن ۶۴ گیگ کافی هست؟

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/5/19 یکی از دوستان بنده قراره ماه آتی سفری به خارج کشور داشته باشه. تصمیم دارم این گوشی رو از فروشگاه پرچمداران خریداری کنم. امکانش هست اگه گوشی که به دستم رسید سیم کارت خودم رو داخلش قرار بدم (با توجه به مهلت یک ماهه برای رجیستری) و بعدا که دوستم برگشت عملیات فعالسازی رو انجام بدم؟
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام