مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمید ب
  • تاریخ عضویت : 1398/3/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note10+ Samsung Galaxy Note10+

1398/8/6 سلام یه خییر نیست این گوشیو واسم بگیره😅😭

Samsung Galaxy J7 Core Samsung Galaxy J7 Core

1398/3/27 سلام دوستان من تقربیا یه سال این گوشیو دارم خیلی خیلی ازش راضیم فقط چندتا مشکل داره خواستم عنوان کنم..:
حافظه گوشیم هم 32gb و رم 3gb هستش...
اول اینه که با اینکه باطریش ۳۶۰۰ هستش و خیلی خوب میمونه ولی طی مدتی باطری در درصد های بالا ( مثل ۸۸ تا ۱۰۰ ٪ ) زود خالی میکنه.. طی بررسی های بنده فهمیدم که این نوع باطری ها بسیار ظریف هستند و طی چند بار شارژ نا منظم و ماندن گوشی در شارژ با وجود پر شدن میتونه تاثیر گذار باشه..

مشکل دوم اینه که قبل از آپدیت به اندروید ۸.۱ گوشی یه مشکلی داشت اونم اینه که وقتی صفحه رو قفل میکردین چشمک میزد که خوشبختانه بعد از آپدیت این مشکل رفع شد.

مشکل سوم در دوربین هست .. وقتی فلش دوربین جلو گوشی رو در حالت خودکار قرار میدیم در هنگام عکس گرفتن فلش به صورت خودکار روشن نمیشه و باید آن را دستی روشن کنیم و نگه داریم تا عکس بگیریم..

مشکل چهارم هم مربوط به همان فلش جلوی گوشی هستش که علاوه بر اینکه خود دوربین جلوی گوشی اونو ساپورت نمیکنه .. وقتی یک نرم افزار دوربین را دانلود و نصب کنیم باز هم مینویسد گوشی شما فاقد فلش جلو میباشد..

مشکل پنجم اینه که وقتی هندزفری رو به گوشی وصل میکنیم .. هیچ علامتی در بالا ظاهر نمیشود که نشان دهد هندزفری وصل شده است یا نه و باید برای امتحان وصل شدن هندزفری یانه حداقل یک موسیقی پخش کنیم .. البته جدیدا با آمدن نرم افزار samsung music وقتی هندزفری را وصل میکنیم صفحه روشن میشود و این آپشن میتواند کمکی به کاربران کند .. که تقریبا میتوان گفت هم این مشکل رفع شده است.

در آخر هن یه سوال داشتم از شما عزیزان و اون اینه که کسی نمیدونه تاریخ دقیق عرضه رسمی اندروید ۹ به این گوشی رو ؟؟!
خواهشا جواب بدید..
ممنون از شما عزیزان و تشکر از زحمات سایت خوب mobile.ir
فداتون خدافظ.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا