مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ح
  • تاریخ عضویت : 1398/3/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

BlackBerry Evolve BlackBerry Evolve

1398/5/2 سلام
ببینید (نمیدونم تنظیمات گوشی من اینطور هست یا نه) تا 50% همیشه فست شارژ هست و فکر میکنم نزدیک 35 دقیقه ازنزدیکای 10 به 50 درصد میرسه و به محض رسیدن به 50% به طور معمولی شارژ میشه. و در کل اگه اشتباه نکنم نزدیک به همون 3 ساعتی که شما گفتین (شاید هم کمی کمتر) شارژ بشه.
چون تا الان واقعا زمان نگرفته بودم برای شارژ.

BlackBerry Evolve BlackBerry Evolve

1398/3/19 سلام
من بهمن ماه گوشی Evolve خریدم و اون زمان هم قصد خرید motion رو داشتم. اما خب از خریدم راضی هستم. اندرویدش بالاتر هست. ولی خب موشن خوبی که داره ضد آب بودنش هست که اگه واقعا طبیعت گردی میکنی و یا جایی زندگی میکنین که بارندگی زیاده موشن بخرین(تو یوتیوب ویدئو های زیادی رو از تستش دیدم عالی بوده).
اما تجربه من از Evolve : دوربین سلفی ش رو بسیار میپسندم. فلش هم داره. زیاد اهل بازی کردن نیستم اما بازی آسفالت رو روش نصب کردم خیلی روان اجرا کرد. قبل از آپدیت اولیه ش دوربین مقداری هنگ داره. اما بعد از آپدیت کاملا برطرف میشه. از کیفیت دوربین پشت در شب راضی نیستم در کل (نقطه ضعف این گوشی) کیفیت صداش خوبه. داغ نمیکنه. فست شارژش برای من یکی نعمت بزرگی هست. گوشی خاصی هست. گوشی قبلی خودم هم Blackberry Classic بود شخصا برند بلک بری رو دوست دارم. شاید تو این بازه قیمتی گوشی بهتری با سخت افزار قوی تر بتونی بگیری اما سلیقه من بلک بری هست. یه مورد دیگه ای که داره و باید در نظر بگیری اینه که حسگر اثر انگشت موشن جلوش هست و Evolve در پشت گوشی. بنابراین اگه از هولدر تو ماشین استفاده میکنین باید جوری باشه که هولدر جای حسگر رو نگیره. تا الان هم که تقریبا 4-5 ماهی میگذره که گوشی رو دارم به جز روزهای اول که آپدیت نداده بود و دوربین هنگ میکرد، هیچ گونه هنگ و کندی نداشتم. امنیت نرم افزاری گوشی هم به لطف Dteck مشخصا از هم رده هاش یه سر وگردن بالاتره. مورد آخری که میخوام بگم هنوز برای این گوشی قاب نیست تو بازار و تا الان یکی دوبار گوشی من زمین خورده و کُنجش ضربه خورده.
امیدوارم به کار شما بیاد نظر بنده. سلامت باشین/
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا