مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : HADI M
  • تاریخ عضویت : 1398/3/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Xiaomi Mi 10 5G Xiaomi Mi 10 5G

1399/12/19 با سلام، بنده این برنامه را دانلود کردم ، به فایل data میشه دسترسی داشت اما چیزی را نمیتوان بهش یا ازش انتقال داد ، پیشنهاد میکنم برنامه zarchiver pro رو از لینک زیر دانلود کنید و برای ورود به پوشه data اجازه دسترسی میخواد که بهش بدید ،مشکلتون حل میشه.
https://dl2.getandroid.ir/Apps/1399/12/ZArchiver_Pro_0.9.5-www.GetAndroid.iR.apk

Xiaomi Mi 10 5G Xiaomi Mi 10 5G

1399/12/17 با سلام، بعد از اینکه اپدیت 12.2.5.0 mi 10 را دریافت کردم ، دسترسی به فایل data موجود در پوشه Android حافظه داخلی غیرر ممکن شده و چیزی نمیتوانم درش کپی کنم یا حتی محتویاتش را مشاهده کنم ، برای شما هم همینطوره ؟( قابل توجه ۲۱۰ گیگ از حافظه داخلی اشغال شده)

Xiaomi Mi 10 5G Xiaomi Mi 10 5G

1399/12/15 با سلام ، یه بزرگوار لطف کنه بگه بعد از اینکه اپدیت 12.2.5.0 mi 10 را دریافت کرد آیا چیزی مثل بازی های دیتا دار،فایلها متنی ،صوتی،تصویری و در کل هر نوع فایلی که در حافظه داخلی هستش پاک می شوند یا خیر ؟ چون نزدیک ۲۰۰ گیگ فایل دارم ،میترسم بعد اپدیت پاک شوند یا بلا استفاده شوند

Xiaomi Mi 10 5G Xiaomi Mi 10 5G

1399/11/19 با سلام خدمت همه بزرگان علم و ادب ، بنده یک ماهه که این گوشی را خریداری کرده ام ، چند مشکل و سوال در مورد این گوشی داشتم از محضرتان :
۱_ بعد آپدیت miui آیا نیاز به ریست کارخانه هست و چیزی پاک میشود یا خیر ؟
۲_ هنگامی که نوار اعلانات را به پایین میکشم ، رنگ مشکی ناموزونی را مشاهده میکنم که انگاری قسمت بالا صفحه نمایش سوخته یا مثلاً جوهر زیر صفحه نمایش ریخته ، برای شما هم همینطوری میشه یا طرحش همینه ؟
۳_ اینکه می‌گویند میتوان در این مدل تک سیم کارت ، سیم کارت دوم هم جاسازی و استفاده کرد ، درسته ؟
۴_ برای اتصال گوشی به تلویزیون در منو فارسی از کدام قسمت تنظیمات باید وارد شوم ؟
۵_ هنگامی که شارژر را به گوشی میزنم برای چند ثانیه انیمیشن توربو شارژ می آید و بعد چند ثانیه غیب میشود ، آیا راهی هست که تا اتمام شارژ این صفحه انیمیشن بسیار زیبا بماند ؟
۶_ هنگام زنگ خوردن فقط آهنگ و ویبره میزنه و از روشن شدن صفحه خبری نیست یا هنگامی که پیامک می آید انیمیشن روشن شدن کناره های صفحه نمایش عمل نمیکند ، هر چند که از قسمت صفحه همیشه روشن فعال می‌باشد.
۷_ چرا برنامه ضبط مکالمه ( ACR pro)در این گوشی مشکل دارد و بعد چند ساعت مجدد نیاز به دسترسی دارد ؟ آیا نصب بازیهای نسخه های بسیار قدیمی در این گوشی ضرر دارد ؟ هر چند که بالا میآورد.
۸_ سعی میکنم هنگامی که شارژ گوشی ۲۰ درصد شد بزنم به شارژ و ۱۰ دقیقه بعد از اینکه ۱۰۰ شد و شارژر و گوشی خنک شدن از برق بکشم ، این روش درسته؟ و سوال آخر اینکه برای انتقال متقابل فایل ها بین کامپیوتر و گوشی از کابل usb خودش استفاده میکنم، چون همزمان شارژ هم میکنه مشکلی پیش نمی آید ؟
هووفففف
پیشاپیش بابت پاسخگویی تان سپاسگزارم .

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/4/22 سلام، رام گوشیتون چنده، 6 یا 8؟ قیمتش رو هم لطف کنید بگید _شارژرش چند واتی هست؟ آیا جعبه ش پمپ بود یا باز شده؟ و سوال آخر اینکه آیا قسطی هم میدن گوشی رو؟

Honor 10 Honor 10

1398/3/13 سلام لطفا راهنماییم کنید بین honor 10 و گلکسی A50 کدومو بگیرم، بیشترین استفاده مم در بخش سخت افزاریه یعنی بازی های دیتا دار، با سپاس!

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1398/3/13 سلام بنده گوشی Xperia z2 دارم به علت مشکل داغ شدن بیش از حد و محدودیت حافظه میخواهم گوشی جدید بگیرم، بین دو گوشیpoco f1 و galaxy A5 موندم کدومو بگیرم _ در ضمن بیشترین استفاده مم در بخش سخت افزاریه یعنی بازی های دیتا دار پر حجم، لطفا راهنماییم کنید که کدومو بگیرم بهتره که بعد از خرید پشیمان نشم، اگر گوشی دیگری تا سقف 4/5 میلیون تومان سراغ دارید که بهتر از این دو باشه معرفی کنید با سپاس!!
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا