مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Alucard 1
  • تاریخ عضویت : 1398/3/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/5/19 سلام
دوست عزیز این دو گوشی در دو رینج قیمت بسیار متفاوت هستند. مسلماً می 8 پرو بهتره چون پرچمداره.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/5/18 سلام

من این گوشیو با آ50 و می 9 و می 9 تی مقایسه کردم که در بین همه‌ی آنها دوربین می 9 از همشون برتر بود (خب مسلماً بهتره چون پرچمداره) و بعد از آن می 9 تی که تا حدودی از می 9 اس ای سرتر بود. می 9 اس ای نیز در بین آنها جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و آ50 نیز از همشون کمتر بود و به همین دلیل است که هنوز هم آپدیتهایی برای برطرف شدن کیفیت تصاویرش عرضه میشه. پس به ترتیب براساس برتری دوربین: اول می 9 - دوم می 9 تی - سوم می 9 اس ای - چهارم گلکسی آ50

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/5/12 در مورد صفحه نمایش باید بگم که اگر بر روی کاغذ بخواهیم مقایسه کنیم، اس ای برتره چون تعداد پیکسل بر اینچش بیشتر از آ50 است، اما همانطور که میدانیم صفحه نمایشهای سامسونگ یه چیز دیگرند و شاید در این مورد حق با شما باشد. باتری رو باید عرض کنم که من خودم این گوشی رو مدت یه ماه داشتم و در پی بررسیهایی که کردم برتر از آ50 بود و آ50 در هر 5 دقیقه یک درصد کم میکرد که مجموع میشد 500 دقیقه شارژ مفید در روز. دوما صفحه نمایش می 9 اس ای کوچکتر از آ50 است و این یعنی مصرف کمتر. اگر بخواهیم کیفیت صدای این دو گوشی رو مقایسه کنیم، مسلما اس ای برتره چون استریو است. عدم وجود اسلات اختصاصی برای اس دی کارت، مسلما یک نقطه ضعفه و من نیز اینو قبول دارم اما دیگه نمیتوان یه همچین چیزی را دلیل ضعیف بودن یک گوشی دانست. نمیتوان وفت که قطعاتش گیر نمیوفته، گیر میوفته اما سخت. خب حالا سامسونگ گیر میوفته قیمتش نجومیه. یه اس 8 داشتم که به سایه انداختن صفحه نمایش مشهوره و هنگامی که خواستم عوضش کنم 4 میلیون میخواست و حالا هی قطعاتش گیر بیوفته چه دردی رو دوا میکنه وقتی قیمت یک گوشی رو باید برای صفحه نمایشش بدی. شیائومی هم گیر میوفته اما کمی دنگو فنگ داره. در مورد دوربین به قول یکی از دوستان من نمیدونم چطور تصمیم گرفتید که آ50 رو برتر بدونید از اس ای.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/5/12 واقعا من تا به امروز به عنوان یک ژورنالیست تکنولوژی هیچ‌وقت یک میانرده رو با یک پرچمدار مقایسه نکرده‌ام و اگر در مورد اگزینوس یا اسنپدراگون میخواهید برترین را انتخاب کنید، اولین چیزی که باید به فکرتون بخوره اینه که اسنپدراگون یک برند جهانیه و در تمامی جهان از آن در گوشیها استفاده میشه پس اگر ارزش نداشت، جهانی نمیشد، اما اگزینوس فقط و فقط در گوشیهای سامسونگ موجود است و تا به حال ندیده‌ام که هیچ برند دیگری از آن استفاده کند و اگر ارزشش بیشتر از اسنپدراگون بود تمامی کمپانی‌ها منت بار سامسونگ میشدند که تراشه شو به اونا بده همانطور که منت بار صفحه نمایشش هستند.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/5/8 میشه بگی که بهتری آ 50 چیه؟!؟!؟!؟!
دوربین می9 اس ای خیلی بهتر از آ 50
صفحه نمایش اس ای خیلی عالی تر از آ50
فیلمبرداری اس ای بهتر از آ50
اس ای مادون قرمز داره آ50 نداره
GPU اس ای بهتر از آ 50
فریم می 9 اس ای آلومینیومه و مال آ 50 پلاستیک
باتری می 9 اس ای با اینکه از آ 50 کوچکتر است، اما به دلیل وجود یک تراشه 10 نانومتری و صفحه نمایشگر کوچکتر و بهینه‌تر، تجربه‌ای بهتر از آ 50 را به کاربر میدهد و این مورد در تمامی نقدها و تحلیل‌ها مورد اشاره قرار گرفته است.
از هر لحاظ بگی می 9 اس ای بهتر از آ50 است و از کامنت یکی مثل تو میشه فهمید که فقط از سر تعصب این حرفا رو میزنی. هر کسی که در مورد این گوشی و آ50 معلق است، اینو انتخاب کنه، چون تجربه چندین ساله‌ای که در زمینه تکنولوژی دارم، این مورد را به من میفهماند که همیشه تراشه‌های اسنپدراگون بهتر از اگزینوس سامسونگ هستند و اگر بهترین نبودند، سامسونگ از چیپست اسنپدرگون در پرچمدارهاش استفاده نمیکرد. کم منطقی و بدور از تعصب به نظرات پاخ بدهیم تا کاربران را به سمتی بهتر سوق دهیم.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/4/23 سلام وقت بخیر
ببخشید من قصد خرید این گوشی را دارم و به دلیل اینکه تا به امروز فقط از هواوی استفاده کردهَ‌ام، زیاد با محصولات و شرایط گوشی‌های شیاومی آشنا نیستم. اگر زحمتی نیست دلیل خودتان را برای برتری دادن رام چین بر رام گلوبال را برایم تشریح کنید. چون هر چقدر که گشتم میگند که گلوبال از چین بهتره

با سپاس

Xiaomi Redmi K20 Xiaomi Redmi K20

1398/3/18 از هر لحاظ بگید، k20 سرتره و ارزش خرید بالاتری دارد.

Xiaomi Redmi K20 Xiaomi Redmi K20

1398/3/13 سلام

راسته میگویند این گوشی در نسخۀ گلوبال اسمش پوکوفون اف 2 است؟

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1398/3/7 ممنون بابت پاسخگویی

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1398/3/6 سلام

ببخشید من میخواهم s8 بگیرم اما یکسری سوال در مورد آن دارم که میخواهم، افرادی که گوشی را دارند، جواب دهند:
سوال اولم اینه که آیا واقعاً گوشی سایه می‌اندازه و اگر میاندازه، قابل حل است؟
سوال دومم اینه که این گوشی بهتره یا پوکوفون شیائومی؟
و آخرین سوالم اینه که دوربین و سرعت کار با گوشی خوب است یا نه؟

ممنون میشم جواب بدید.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام