مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی ح
  • تاریخ عضویت : 1398/3/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Honor Play 8A Honor Play 8A

1398/4/15 با سلام به دوستان امروز خواستم خبری رو بگم که تو سایت https://www.alef.ir/news/3980410138.html بروز رسانی اندروید ده و رابط کاربری ایمیشن ده هم تا اواخر سال 2019 عرضه میشه، بقول دوستانی که میگفتن این گوشی مدیاتک هست بغیر از اندروید نه دیگه اپدیت اندروید ده وجود نداره که تو این سایت خبر حتمی اپدیت گوشی هانر هشت آ رو داده. با تشکر

Honor Play 8A Honor Play 8A

1398/3/26 سلام. داداش اینجوری که توضیح دادی کسی نفهمید کدوم مدل بهتره ولی در جواب شما که نمیخوام توهین باشه اینه که شرکت هانر هر گوشی که میسازه بر اساس اون قیمت گذاری میکنه ولی در ایران قیمتهای کهکشانی نصیب مصرف کنندگان میشه، میخوام بگم که مشخصات فنی این گوشیها با گوشیهای دیگه متفاوته که 8آ هم بدی داره هم خوبی و کسی که پولشو داره بهترشو میخره اگه کسی دیگه هم وسعش نمیررسه به این مدلها بسنده میکنن. ولی من تا الان تو این گوشی فقط شارژ شدنش تو چشمه دیگه هیچ کمیتی تا الان ندیدم هم تو بازی هم تو سیستمیش. ببخشید طولانی شد.

Honor Play 8A Honor Play 8A

1398/3/20 درسته، 👌

Honor Play 8A Honor Play 8A

1398/3/19 خیر دوست عزیز فقط فورجی ساپورت میکنه، متاسفانه فورجی پلاس نداره.

Honor Play 8A Honor Play 8A

1398/3/16 بله درسته دیر شارژ میشه

Honor Play 8A Honor Play 8A

1398/3/3 با سلام خدمت همه کاربران عزیز، تو این سایت یه اشتباهی که افتاده یه مدل از گوشی ها رو نزاشتن اون هم مدل هانر هشت آ هست که بیشتر کاربران تو شک افتادن که نسخه هشت آ الان بیشتر در دسترسه تا مدل هشت پلی آ، بعد من میخام بگم که این مدل گوشی هشت آ با رم 2 و حافظه 32 در بازار هست که گوشی به مقرون صرفه و قیمت خوب که از نظر ظاهری و باطنی خوبه من هم این مدل هشت آ رو دارم که تا الان این همه سوال کردن داغ میکنه یا درب پشتش صدا میکنه یا صداش خوب نیست یا باطری زود خالی میکنه، بگم که این گوشی اگه این همه مشکلات داشت که ساخته نمیشد یا به اسم هشت آ نمیزاشتن حالا میخوام شک درونتون رو برطرف کنم یا اگه کسی خاست بخره تو اما اگر گیر نکنه، تا الان من باهاش کار میکنم هیچ مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری یا داغ کردن یا باطری زود خالی کردن تا حالا نداشتم و یا ندیدم، به والله گوشی خوب و عالی هستش از نظر بازی هم تا الان من جی تی آ و آسفالت 9 رو نصب کردم بدون هیچ لک و هنگی میاره، واقعا گوشی به تمام خوبیه نمیخام ازش تعریف و تمجید کنم نه بلکه خودم دارم و ازش استفاده میکنم اگه کسی به حرفام شک داره این آیدی تلگراممه هر کسی خواست بپرسه با تشکر فقط این صفحه رو مخصوص نظر مدل گوشی هشت آ بزارید کسی سردرگم نشه با مدل دیگری @omidhaghighii, ببخشید زیاد شد.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام