مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عبدالواحد ح
  • تاریخ عضویت : 1398/2/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Redmi K20 Pro Xiaomi Redmi K20 Pro

1398/4/8 سلام دوستان الحمدالاه گوشی چندروز پیش بدستم رسید.عزیزان تا گوشی رو دست نگیری متوجه نمیشی .من طرفدار گوشیهای سامسونگ بودم خیلی گوشی عوض کردم همش سامسونگ میگرفتم.اما الان فهمیدم.نه اینطور نیست.این گوشی k20پرو فقولادست.سرعت.زیبایی.خوش دست.باطری قوی
و چیزهای دیگر.رنگ مشکی خیلی قشنگه.دیشب هم خودم ریجستری انجام دادم.مبلغش شد158هزارتومان.فقط باید گذرنامَه سه ماه قبل رفته باشی بیرون از ایران.همین.
من بایکی از دوستان تهرانی اشنا شدم یکی از همکاران شرکت هواپیمایی همافرپرواز به چین داشتن از چین برام خرید کرد از خود نمایندگی.نسخه 256گیگ رام8..
قیمت خریدم شد 6میلیون و400هزارتومان.با شارژ27واتی
من از ابادان هستم.
دوستان تنها چیزی که منو مجزوب این گوشی کرده صفحه نمایش این گوشی.خیلی عاشقش شدم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/2/13 سلام دوستان الان ابدیت جدید اومده ۶۶۶مگابایت
ایا دوباره باید ریست کارخانه کنم تا ابدیت بیاد یا نه
ممنون میشم جواب بدین

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/2/11 بله حتما برات میاد خودم هم انجام دادم

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/2/10 گلکسی A50 اخیرا آپدیت جدیدی دریافت کرده که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار دارندگان این تلفن هوشمند قرار می‌دهد. این آپدیت در حال حاضر به صورت OTA در کشور هند منتشر شده و روی دوربین، حسگر اثر انگشت و بیکسبی تمرکز دارد.

شماره نسخه این آپدیت نرم‌افزاری A505FDDU1ASD6 است و ۶۶۶ مگابایت حجم دارد. از قابلیت‌هایی که این آپدیت به دوربین گلکسی A50 اضافه می‌کند می‌توانیم به میدان دید ۶۸ درجه‌ای برای دوربین جلو، افزایش افکت‌های پس‌زمینه در حالت Live Focus و اضافه شدن حالت Beauty Video Mode به دوربین‌های عقب و جلو اشاره کنیم.

این آپدیت از همه مهم‌تر مشکل حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دستگاه را حل می‌کند؛ مشکلی که تعدادی از کاربران آن را گزارش داده بودند. نصب این آپدیت می‌تواند سرعت قفل‌گشایی و قابلیت اعتمادپذیری این حسگر را افزایش دهد.

در آخر قابلیت Routine به بیکسبی اضافه شده که پیشتر آن را روی تلفن‌های رده‌بالا دیده بودیم. همچنین ویژگی استمرار پیام‌ها و تماس‌ها را داریم؛ به این معنا که حالا بر روی سایر دستگاه‌هایی که با اکانت سامسونگ‌تان روی آن‌ها وارد شده باشید هم می‌توانید پاسخ تماس‌ها و پیام‌ها را بدهید.

آپدیت مذکور که به وصله امنیتی ماه آوریل گوگل مجهز شده به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/2/9 بله حتما من هم انجام دادم اما نه ریست فاکتوری
قسمت تنظیم مجدد کارخانه انجام دادم.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام