مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عرفان ج
  • تاریخ عضویت : 1398/2/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1401/11/15 سلام وقت بخیر. اگه شارژر ۲۰ واتی استفاده می‌کنین طبیعیه و گوشی داغ می‌کنه. نگرانی در خیلی زمینه‌ها بی‌مورده و مطمئن باشین اگه گوشی مشکلی داشته باشه و تحت فشار باشه خودش بهتون اطلاع میده.

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/10 درود بر آرین عزیز. لطف فراوان کردی که تست کردی. ممنون از محبتت. دوست دیگری هم لطف کردن تست کردن و ایشونم با این مسئله روبه‌رو شدن. نظر شخصی من اینه که:

۱- به دلیل این که در روشنایی بالای ۲۵ این مشکل برطرف میشه به نظر میرسه احتمال وجود ایراد سخت‌افزاری منتفیه.
۲- به دلیل این که در سایر رنگ‌ها (رنگ‌های طیف خاکستری این مشکل رو بروز میدن.) این مشکل برطرف میشه به نظر میرسه احتمال وجود ایراد سخت‌افزاری منتفیه.
۳- به دلیل این‌که سری ۱۳پرومکس هم با مشکل Green tint (هاله‌ی سبز، گوشی برادر منم این مشکل رو داره.) روبه‌رو هستن، به نظر احتمال وجود ایراد سخت‌افزاری منتفیه.
۴- به دلیل این که سری آیفون ۱۲ هم این مشکل رو در سایر طیف‌های رنگی دارن، به نظر میرسه که احتمال وجود ایراد سخت‌افزارب منتفیه.
۴- تنها احتمال وجود باگ نرم‌افزاری مطرحه که سیستم در کنترل نوردهی پنل دچار ایراد و نقص هست، که در این صورت جای نگرانی نیست.
۵- احتمال وجود ایراد سخت‌افزاری رو هم در حالت کلی بررسی کنیم و اون هم این‌ که به‌ نظر میرسه این مشکل فراگیر و سری آیفون ۱۳ دارای مشکلی در این زمینه هست که باز هم جای نگرانی نیست. محصولات شرکت اپل ساخته‌ی دست انسان هستن (این مسئله رو به این خاطر مطرح می‌کنم که گاهی از دوستان می‌شنوم که اپل نباید اشتباه کنه یا این که اصلن اشتباه نمی‌کنه و چون ما اون رو کامل می‌دونیم پس محصولاتش باید کامل مطلق باشن! در صورتی که به شخصه من بارها مشکلات و باگ‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگونی رو در محصولات اپل شاهد بودم و اپل هم ممکنه و حق داره که دچار نقص باشه…) و ایراداتی دارن. آسوده باشید. دلیل ناراحتی من هم این بود که گوشی من از ارتفاع نسبتن بلندی افتاد و من احتمال میدادم این مسئله به علت آسیب ناشی از سقوط باشه که به لطف شما نگرانی من هم برطرف شد.

موفق باشید.

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/10 درود بر شما.

به نظر نمیرسه واردات پارت نامبر LL/A توجیه اقتصادی داشته باشه. تا جایی که من اطلاع دارم این مدل از یک سیم کارت فیزیکی در کنار eSIM برخورداره که عملن هیچ کاربردی در سیستم مخابراتی ایران نداره و به تبع اون خریدشم نسبت به پارت نامبرهای دارای دو سیم‌کارت فیزیکی منطقی نیست. نتیجه این که مشتری پولی بابتش پرداخت نمی‌کنه و واردکننده‌ها هم ترجیح میدن پارت نامبر‌های سنگاپور و چین رو وارد کنن. تنها به صورت مسافری شاید بتونین این مدل رو تهیه کنین و احتمالن باید مبلغ بیشتری رو بابتش بپردازید. ‌پارت نامبر ZA/A هیچ‌گونه محدودیتی در کشور ما نداره و اگر قصد خرید آیفون دارید با خیال راحت می‌تونید این مدل رو تهیه کنید.

موفق باشید.

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/10 دردود بر شما.

اگر قصد خرید خانواده‌ی آیفون ۱۳ رو دارید، از نظر پکیج باتری (نه لزومن ظرفیت باتری! منظور ظرفیت، میزاد شارژدهی و سرعت شارژ مجدد) در سطح قابل قبولی هستن و میشه گفت بعد از مدت‌ها بالاخره اپل مشکل ضعف پکیج باتری رو برطرف کرده. در مورد دما هم من در تجربه‌ی بازی mobile legends و به تبع اون استفاده‌های روزمره و سبک‌تر هیچ گونه افزایش محسوس دما رو مشاهده نکردم. تنها در یک مورد گوشی گرم میشه و اون فست شارژ تا رسیدن به درصدهای محدوده‌ی ۷۰ هست. یعنی گوشی تا برسه به ۷۰ در فست شارژ دچار گرمی میشه.

و در مورد انتقال فایل‌ها، به‌ نظرم اگر قصد خرید آیفون دارید در کنارش ورود به اکوسیستم اپل رو هم در نظر بگیرید. البته من به شخصه با همه‌ی محصولات اپل و خدماتی که در قبال هزینه ارائه می‌دن موافق نیستم. اما ترکیب macOS و iOS تجربه‌ی لذت بخشی در استفاده از دیوایس‌های مختلف در اختیارتون قرار میده. به طور مثال در بحث انتقال داده‌ها مک بوک‌ و آیفون از تکنولوژی Air Drop برخوردار هستن که عملن هیچ گونه منعی بابت این کار نخواهید داشت در صورتی که انتقال فایل بین iOS و سیستم‌های ویندوزی با محدودیت‌ها و پیچیدگی‌های بی‌مورد همراهه. البته اگر سیستمتون لپ‌تاپ هست با نصب نرم‌افزارهایی مثل Share it امکان انتقال فایل با سهولت بیشتری همراهه.

موفق باشید.

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/11/10 درود بر شما، من در مک‌بوک ایر ۲۰۲۰ گاهن با چنین مسئله‌ای روبه‌رو میشم. چون به صورت مرتب خاموش و روشن می‌کنمش گاهی اوقات شارژش زیاد میشه😂. البته به نظرم مشکل نرم‌افزاری هست و مربوط میشه به باگ‌های iOS وmacOS جای نگرانی نیست. اپل هم ساخته‌ی دست انسانه و اخیرن متوجه شدم نه تنها بدون عیب و ایراد نیست بلکه کلی مشکل به خصوص نرم‌افزاری داره. آسوده از گوشی‌تون لذت ببرید.

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/10/29 اگر تهران تشریف دارید می‌تونید به بازار موبایل ایران مراجعه کنید و از فروشگاه اتصالات خرید کنید. من خرید کردم شارژر به همراه تبدیل هادرون شد ۷۹۵. به صورت اینترنتی هم در ترب فروش دارن،

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/10/29 سلام دوستان، وقتتون بخیر. من حدود دو ماهه آیفون ۱۳ گرفتم. بعد یه مشکلی که اخیرن متوجه‌اش شدم اینه که در تاریکی مطلق - برای مثال شب تو اتاق تاریک زیر روانداز - وقتی یه عکس یکنواخت مشکی باز می‌کنم در brightness زیر ۲۵ درصد، به جای اینکه تمام صفحه خاموش بشه (چون تو صفحه نمایش‌های oled در تصاویر مشکی دیود‌ها کلن نوردهی ندارن و تاریکی محض باید روی صفحه نمایش حاکم بشه!)، از زیر ناچ به صورت عمودی تا انتهای صفحه یه «هاله‌ی سفید رنگ نور» مشاهده میشه. نکته‌ی اول اینکه برای دیدنش باید چشم به تاریکی عادت کرده باشه، چون خیلی ضعیفه نور این شبح سفید و سخته دیدنش (مثلن از قبل چشماتون ۱۰ دقیقه به اون شرایط عادت کرده باشه). نکته‌ی دوم این که مطمئن باشید عکسی که مشاهده می‌کنید pure black یا همون uniform black باشه چون بعضی عکسا ذاتن مشکی خالص نیستن و مقداری white tint یا همون سفیدی دارن، نکته‌ی سوم هم اینکه این مشکل در روشنایی حدودی بالای ۲۵ رفع میشه یعنی دیگه هاله‌ی سفید مشاهده نمیشه. نکته‌ی چهارم هم این که من این موضوع رو به صورت اتفاقی متوجه شدم اما یکم ناراحتم کرده! یا صفحه نمایش گوشی من ایراد داره و یا این موضوع یک باگ ساختاری فراگیر مرتبط با نرم افزار و یا سخت افزار هست که در این صورت جای نگرانی نیست. به هرحال ممنون میشم اگه پنل گوشیتون رو تو شرایطی که ذکر کردم تست کنید و نتیجه رو برام بنویسید. مرسی

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/3/24 شما یه بد افزار نصب کردی. ببین تو برنامه هات کدوم مشکوکه پاکش کن. در غیر این صورت فقط یه راه باقی می مونه... ریست فکتوری. از این به بعدم فقط از google play برنامه دان کن یا حداقل برنامه look out رو نصب کن. این برنامه جلوی نصب بدافزار ها رو می گیره.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/3/12 سلام. سیم کارتتون رو عوض کنید. مال منم اول 4g بود بعد دیگه اصلا ۴g نشون نداد. سیم عوض کردم درست شد‌.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/2/29 سلام
از otgپشتیبانی می کنه.
تو بازی ها امتحان نکردم.ولی قدرت سخت افزاریش برا بازی بدک نیست. می تونید تو youtube ببینید.
4.5g داره.
تاچش نسبتا خوبه ولی گاها دچار اشتباه میشه.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/2/29 سلام منم ریست فکتوری زدم گوشیم آپدیت اندروید ۹ نشون نمیده.☹
باید دقیقا چی کار کنم.
میشه از اینترنت دانلود کرد افلاین زد؟؟

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1398/2/4 سلام
ببخشید این سوال رو این جا مطرح می کنم.
قصد خرید آیفون se رو دارم. نو و اصل باشه و ریپک و ریفیوربیشد و ویترینی و... نباشه. الان فقط فزوشگاه های تمنک و 1714 موجودش دارن. کسی هس از این فروشگاه ها خرید کرده باشه؟؟؟ قابل اعتمادن آیا؟

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1398/2/4 سلام
ببخشید این جا این سوال رو می پرسم. آخه پیج se خلوته...
قصد خرید آیفون SE رو دارم. نو و اصل باشه و ریپک و ریفیوربیشد و ویترینی و... نباشه. الان فقط فزوشگاه های تمنک و 1714 موجودش دارن. کسی هس از این فروشگاه ها خرید کرده باشه؟؟؟ قابل اعتمادن آیا؟

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1398/2/4 سلام
قصد خرید این گوشی رو دارم. نو و اصل باشه و ریپک و ریفیوربیشد و ویترینی و... نباشه. الان فقط فزوشگاه های تمنک و 1714 موجودش دارن. کسی هس از این فروشگاه ها خرید کرده باشه؟؟؟ قابل اعتمادن آیا؟
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا