مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Reza E
  • تاریخ عضویت : 1398/1/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/1/31 باتریش از معمولی هم بهتره. صرفا عالی نیست.
ولی پردازنده‌ش ۱۰ نانومتریه و نمایشگرش هم Super AMOLED هست که مصرف خیلی پایینی دارن نسبت به پردازنده‌های قدیمی‌تر و صفحات LCD. بخاطر همین باتری خودش با اینکه کوچیکه ولی کاملا جوابگوئه. تقریبا ۹-۱۰ ساعت استفاده ترکیبی ویدیو و بازی و وبگردی و اینا رو جواب می‌ده با شارژ کامل.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/1/31 کلا گوشی یه پورت داره که همون جای شارژش هست. مثل اپل دیگه درگاه ۳.۵ میلی‌متری برای هدفون نداره. ولی خودش یه تبدیل داخل جعبه‌ش هست که تایپ‌سی رو به جک هدفون تبدیل می‌کنه.

otg هم توی مشخصاتش نوشته ساپورت می‌کنه ولی چون من دستگاهی که تایپ سی بخوره ندارم نتونستم تست کنم خودم.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/1/31 نه نداره.

Xiaomi Mi 9 SE Xiaomi Mi 9 SE

1398/1/30 من این گوشی رو هفته پیش گرفتم.
برای کسایی که قصد خرید دارند، من هم فروشگاه موبوجی‌اس‌ام رو حضوری رفتم و هم می‌مارکت و در نهایت از همون می‌مارکت خرید کردم بخاطر قیمت پایین‌تر.
کاملا راضی بودم و جعبه گوشی کاملا پلمپ بود و اولین بار جلوی خودم بازش کردن.
پک‌های این دو فروشگاه گلوبال هستن و ریجستری هم گفتن به عهده خودشونه و ظاهرا مقداری زمان‌بره تا توی گمرک ثبت بشه که بعد بشه ریجستری کرد. مال من هنوز ریجستر نشده.

من قبل از این HTC 10، هواوی Nova 3e، نکسوس ۵ ایکس و سونی زد ۳ کامپکت داشتم و تجربیاتی که می‌گم در قیاس با ایناست بیشتر.

درباره اثر انگشت و گلس یکی سوال پرسیده بود، بنظرم با توجه به اینکه گوریلا گلس ۵ داره کلا گلس نچسبونید روی گوشی و ارزش نداره که کیفیت تجربه کاربری‌تون پایین بیاد.

ولی به صورت عادی اثر انگشتش خیلی خوب و سریعه. علاوه بر این غیر از اثر انگشت تشخیص چهره هم داره. فقط باید دقت کنید موقع ساخت اکانت شیائومی کشورتون رو ایران انتخاب نکنید. تشخیص چهره و یه سری امکانات دیگه مثل فروشگاه پوسته و والپیپر و ... فقط توی چین و هند باز میشن تا جایی که می‌دونم و هند رو انتخاب کنید.

برای نسل ۴.۵ که بعضی دوستان پرسیدن هم توی شیراز حداقل فرکانس‌ها رو درست کردن و الان این گوشی پشتیبانی می‌کنه. دیروز تست سرعتی که از ایرانسل گرفتم تا ۱۰۰ مگابیت دانلود داد. بستگی به شهرتون داره چون دارن کم کم آزادش می‌کنن.

موقع خرید دقت کنید فقط، اگر اینترنتی می‌خرید از لحظه باز کردن بسته پستی فیلم‌بگیرید از بسته تا لحظه‌ای که کامل روشن میشه و بالا میاد که اگر مشکلی داشت بتونید ثابت کنید از اول همین جوری بوده. اگر هم حضوری می‌خرید حتما دقت کنید نوشته‌های روی جعبه گوشی انگلیسی و نسخه گلوبال باشه. بعد از باز شدن گوشی هم کد *#*#64663#*#* رو شماره‌گیری کنید و سنسورها رو کامل تست کنید. توی جعبه پک گلوبال هم یه تبدیل تایپ‌سی به ۳.۵ میل هدفون هست، شارژر مدل ۲ شاخ اروپایی (نیاز به تبدیل نداره)، سوزن سیم کارت و یه کاور ژله‌ای.

در کل من از همه چیزش هم راضی بودم. میزان ظرفیت باتریش شاید خیلی خفن نباشه ولی گوشی خیلی کم مصرفه و سریع هم شارژ میشه و اذیت نمیشید.
دوربینش هم واقعا عالیه. مخصوصا توی حالت نایت مود و سلفی.
و از همه مهم‌تر برای من اینکه واقعا خوش دست و سبکه. چون از این فبلت‌هایی که توی بازار هست واقعا خوشم نمیاد.

اگر پولتون به مقدار همین گوشی هست توی خریدش شک نکنید. واقعا از نظر همه چی کامله و ارزش خریدش از هم قیمت‌هاش مثل سامسونگ آ۹، پوکوفون و حتی آنر ۱۰ هم بالاتره. اگر باز سوالی بود بپرسید سعی می‌کنم چک کنم و جواب بدم.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام