مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش ق
  • تاریخ عضویت : 1398/1/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 22

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد

Xiaomi Poco M3 Pro 5G Xiaomi Poco M3 Pro 5G

1400/6/19 درود بر مهرزاد عزیز، من خودم مهرزاد هستم یعنی زاده شده در ماه مهر، ممنون از اطلاعات مفیدی که راجع به این مدل ارائه دادی، کاملأ باهات موافقم که شدت نور زیاد صفحه نمایش سامسونگ اغلب چشمها را آزار میده و اگر در حالت نور حداکثر این گوشی در زیر نور خورشید، کار راه انداز باشه، انتخاب من هم همین مدله. با آرزوی سلامتی پایدار و موفقیتهای روزافزون برای شما و سایر کاربران و خوانندگان این کامنت.

Xiaomi Poco M3 Pro 5G Xiaomi Poco M3 Pro 5G

1400/6/17 درود بر همگی کاربران، از عزیزانی که این مدل گوشی را خریداری کرده اند، لطفأ اعلام کنند که آیا ضعف نور اسکرین در زیر آفتاب به حدی شدید است که نمیشود با گوشی کار کرد و یا فقط از سوپرآمولد ضعیفتر است؟ سپاس

Xiaomi Redmi Note 10 5G Xiaomi Redmi Note 10 5G

1400/5/26 سلام دوستان، آیا نور صفحه این گوشی هم مانند پوکو ام۳ فایوجی زیر نور آفتاب ضعیفه یا مشکلی نداره؟ آخه میگن پوکو ام۳ فایوجی کپی همین گوشیه.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1400/1/24 ممنونم از شما.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1400/1/23 با درود و سپاس از شما بابت ارائه تجربیاتتان از کاربری این گوشی، منظور من از ای آی اِس، اون دو‌ مدلی بود که دوستمون اشاره داشتند بهشون، با این حال توی توضیحات این مدل هم هیچ اشاره ای به این امکان نشده که شما می‌فرمایید داره لرزه گیر دیجیتالی تصویر برداری رُ که خیلی هم عالیه.
من قبلأ هم همینجا از دوستان پرسیدم که آیا این مدل اُ تی جی ساپورته یا خیر که پاسخ دقیقی نگرفتم متاسفانه تا این لحظه.
اتفاقأ از جمله منابع تحقیقاتی خود من برای تحلیل و مقایسه این گوشی با رقبایش، همین کامنتهای پیشین شما بوده.
دوربینهای دو مگاپیکسلی این گوشی هم برای سنجش عمق و فوکوس برای عکس برداری ماکرو از فاصله چند سانتیمتری سوژه تعبیه شده اند که در اغلب مدلهای جدید هم وجود دارند.
پیشنهاد من برای آرشیو کردن دوره ای و مستمرِ دیتای حجیم بر روی فلش مموری یو اِس بی از طریق امکان اُ تی جی و نگهداری همواره حداقل دیتای مورد نیاز روزمره بر روی هارد گوشی، یک توصیه فنی و امنیتیه که با رعایت این توصیه عملأ از اسلات اختصاصی و خرید اِس دی کارت گرانقیمت بی نیاز میشیم و صرفأ به یک فلش مموری یو اس بی مثلأ ۱۲۸گیگی کلاس متوسط نیاز خواهیم داشت.
در هر حال انتخاب من تا این لحظه همونیه که در کامنت های قبلیم بهش اشاره کردم.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1400/1/22 درود بر شما، ضمن سپاس برای معرفی دو رقیب ارزانتر برای مدل منتخبم که در کامنت پیشین معرفی کردم، لازم به توضیح است که با توجه به ضعایفی که هر کدامشان در بخشهای مختلفی از قبیل؛ تراکم پیکسل و محافظ گوریلای نمایشگر، عدم وجود امکان مادون قرمز که در غیاب ریموت کنترل انواع لوازم خانگی بسیار پُرکاربرد است، توان شارژ سریع باطری، عدم اشاره به امکان اُ تی جی، مشخصات دوربینها به لحاظ پیکسل و ای آی اِس یا همون لرزه گیر دیجیتال، کلاس حافظه یا همون یو اِف اِس، نامشخص بودن امکان رادیو اِف اِم که بسیار هم پُرکاربرده و در پایان، نظرات کاربرانِ هر کدام، میشه اینطور گفت که حتی موتورولا ارزش خرید بیشتری نسبت به سامسونگ داره ولیکن قیمت کمتر اونها از مدل منتخبِ من با توجه به ضعایفشون کاملأ منطقیه که من ترجیح میدم با هزینه کمی بیشتر شیائومی مای دَه تی لایت فایو‌ جی رو بخرم.
در خصوص مدل مای دَه تی فایوجی هم که اشاره کردی، به نظر من ابدأ بخاطر یک کلاس حافظه بالاتر، سی پی یو قویتر، فریم آلومینیومی و کمی نور نمایشگر بیشتر، در صورتیکه نه رادیو و نه جک ۳.۵میلیمتری هندزفری یعنی دو امکان پُرکاربرد رُ نداره، دو و نیم میلیون انجام هزینه بیشتر منطقی نیست و منظور من از توصیه پذیرش سه میلیون هزینه بیشتر، برای گوشی های رنج قیمتی پنج تا دَه میلیون بود وگرنه که در رنج دَه تا پانزده میلیون انتخابهای بهتری هم وجود داره.
در رابطه با حافظه داخلی بیشتر هم باید عنوان کنم که چنانچه گوشی شما از قابلیت اُ تی جی پشتیبانی کنه علمی و منطقی تر اینه که شما حجم دیتای زیاد رُ دائمأ بر روی حافظه داخلی گوشی به همراه نداشته باشید به چند دلیل از قبیل اولأ موجب کندی عملکرد سیستم عامل گوشی میشه، دومأ حجم زیاد دیتا بر روی حافظه های داخلی یا اصطلاحأ هارد گوشی موجب کاهش عمر مفید اونها میشه و سومأ و از همه مهمتر امنیت تصاویر و فیلمها و اطلاعات شخصی موجود بر روی اِس دی کارت دائمأ در سایه ریسک سرقت و مفقودی گوشی قرار داره و بهتره که همیشه بر روی فلش و در جایی امن نگهداری بشوند و چنانچه بخواهید دیتا را از طریق اَپهای رمزگذار نیز محافظت کنید، موجب کندی عملکرد گوشی و افزایش ریسک آسیب به دیتا میشه. در واقع شما باید همواره حداقل دیتای لازم به دسترسی روزمره رُ بر روی حافظه اصلی گوشی که توسط پسوورد اسکرین لاک محافظت میشه نگهداری و باقی دیتا رُ به طور مستمر و از طریق امکان اُ تی جی به حافظه فلش و سپس به لپ تاپ یا دسکتاپ و یا هارد اکسترنال برای مراجعات بعدی منتقل فرمایید.
در پایان، این هم اضافه کنم که اگر رَم این گوشی شش گیگ بود و سرعت شارژ بالاتری داشت، صرفنظر از نداشتن امکان اُ تی جی و دوربینهای ضعیف تر، با توجه به امکانِ خوبِ حفاظت نسبی در برابر نفوذ آب پاششی و قیمت به مراتب پایین‌تر، قطعأ انتخاب من همین مدل یعنی شیائومی رِدمی نوت نُه تی فایوجی بود.
امیدوارم کامنتم برای شما و سایر دوستان مفید بوده باشه و بتوانه در تصمیم به خرید گوشی شیائومی مدل مای دَه تی لایت فایوجی به دوستان کمک کنه.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1400/1/21 سلام دوست عزیز، من خودم بعد از انجام کلی تحقیقات رسیدم به شیائومی مدل (مای ده تی لایت فایو‌ جی)، شاید سه میلیون تومان بیشتر هزینه میکنی ولیکن دستکم بیش از پنج میلیون تومان اختلاف داره در نقاط قوت، از اسکرین و سی پی یو و رَم گرفته تا دوربینها و سایر موارد.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/30 احتمالأ بخاطر رَم ۴گیگی و اینکه یکی از دوستان همینجا توی کامنتها اشاره کرد به اینکه؛ سیستم عامل به علت رَم پایین یکسره در حال پاکسازی خودکار حافظه و بستن برنامه هاست و برای من خیلیییی مهمه که مثلأ برنامه ای که در حال اجرای کار مهمیه بسته نشه، ناچارأ مدل مای ۱۰تی لایت ۵جی رو بخرم با رَم ۶گیگی و سه میلیون تومان قیمت بالاتر، ای کاش میشد این گوشیو چند روز تست کرد و اگر اُکی بود خریدش ولی افسوس که این تیپ سرویس‌ها برای خارجی هاست و برای ما فقط آرزو و اِی کاشی بیش نیست.
البته اینو می‌دونم که میشه در تنظیمات گوشی، تنظیمات فعال موندن اَپها در بَک گراند رو انجام داد ولیکن وقتی رَم گوشی سَچوره بشه عملکرد گوشی مشکل پیدا می‌کنه و بارش روی پردازنده می‌افته و داغ میشه و از عمرش کاسته میشه، مثلأ اَپ فیلترشکن باید همیشه توی بک گراند باز باشه، همزمان مثلأ اَپ دانلود منجر باید باز باشه برای دانلود و همزمان گوشی زنگ میخوره و مثلأ اَپ کال ریکوردر باید کارش رو در بک گراند صحیح انجام بده، با توجه به رَم مورد نیاز خودِ سیستم عامل، تصورم اینه که قطعأ ۴گیگ کفایت نکنه، از قدیم گفتن هرچه بیشتر پول بدی، بیشتر آش میخوری!...

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/30 ممنون دوست عزیز.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/28 بر اساس تحقیقی که از بازار انجام دادم، متاسفانه این گوشی اُ تی جی ساپورت نیست و میشه گفت که یکی از بزرگترین ضعف ها برای یک گوشی هوشمند همینه که نشه اطلاعاتش رو با سرعت بالا در فلش تخلیه کرد و یا حتی از فلش بروی حافظه گوشی انتقال داد، دوستانی که این گوشی رو دارند لطفأ در این خصوص اظهارنظر کنند. ممنون

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/28 سلام دوست عزیز، امکانش هست بررسی کنی ببینی گوشیت اُ تی جی ساپورت می‌کنه یا نه، نتیجه اش رو همینجا اطلاع بدی؟ پیشاپیش ممنونم.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/28 سلام دوست عزیز، امکانش هست بررسی کنی ببینی گوشیت اُ تی جی ساپورت می‌کنه یا نه، نتیجه اش رو همینجا اطلاع بدی؟ پیشاپیش ممنونم.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/19 ظاهرأ بر اساس مشخصات روی کاغذ و تجربه یکی دو نفر از کاربران همین وبسایت خوبه.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/19 دوست عزیز یک سوال دیگه و اونهم اینکه این گوشی اُ تی جی ساپورت میکنه؟

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/18 ممنون گفتی ایرانسل یکساله که سیم کارت تی دی بدون سخت افزار هم میفروشه اطلاع نداشتم، قابل تحسینه کارش. در مجموع با توضیحاتی که راجع به گوشی دادی تقریبأ مجاب شدم همین مدل رو بگیرم چون چراغ اعلان و امکان وی اُ اِل تی ایش خیلی برای من کاربرد نداره، سلامت و پاینده باشید.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Xiaomi Redmi Note 9T 5G

1399/12/16 دوست عزیز اون مودم تی اِف آی۶۰ هواوی که اشاره میکنی میگی با سیم‌کارت تی دی اِل تی ای درست کار میکنه، ولی گوشیت متصل نمیشه علتش اینه که مَک آدرس یا همون آی اِم ای آیِش رو قبلأ توی شبکه سرویس دهنده ثبت کردند و مجاز به اتصاله و دلیلش هم اینه که یک بخش عمده از درآمد سرویس دهنده های سابقأ وایمکس و در حال حاضر تی دی اِل تی ای همین فروش انحصاری سخت افزار با قیمتهای گزافه وگرنه که ما و شما میتونستیم خودمون بریم سخت افزار جداگانه در بازار رقابتی و با قیمتهای پایین تر تهیه کنیم! یعنی اگر مَک آدرس یا همون آی اِم ای آی ماژول سیم‌کارت گوشیتو توی شبکشون تعریف میکردن اونوقت میتونستی با همین گوشیت و سیم‌کارت تی دی اِل تی ایت وصل بشی به شبکشون که این محدودیت هیچوقت روی مودم های اِی دی اِس ال اعمال نشده از جانب سرویس دهنده هاش تا به الان خوشبختانه.
راجع به فعال نشدن تماس صوتی اِچ دی روی سرویس وی اُ اِل تی ای هم باید بگم که این گوشی قطعأ این سرویس رو ساپورت می‌کنه بر اساس مشخصات مندرج در وب‌سایت‌ها و احتمالأ یو اِس اِس دی کُد فعالسازی سرویس توسط اپراتور یعنی *10*2451# رو باید بزنی تا فعال بشه و اگر هم جایی در تنظیمات گوشی برای فعالسازی این امکان هست که باید از اونجا هم فعالش کنی.
فقط من خودم قصد خرید این گوشی رو دارم و اگر ممکنه لطفأ راجع به چندتا مورد تجربه استفاده ات رو اینجا بگو، اولأ اینکه با توجه به رم چهار گیگ، مشکل و لگ خاصی توی اجرا برنامه ها مشاهده کردی تا الان یا خیر؟ دومأ توی این مدت استفاده کوتاه متوجه خاک گرفتگی زیر لنز دوربین اصلی یا سلفی نشدی؟ و دیگه اینکه در زمان اجرا برنامه ها و بازی های سنگین آیا سی پی یو و پشت گوشی داغ می‌کنه یا خیر؟ و دیگه هر مورد غیرعادی دیگه ای که مشاهده کردی رو‌ بگو لطفأ.
ممنون

Huawei P Smart 2019 Huawei P Smart 2019

1398/1/30 ضمنأ مدل مورد نظر شما، فاقد امکان رادیو fm هستش که یک امکان کاربردی محسوب میشه.

Huawei P Smart 2019 Huawei P Smart 2019

1398/1/30 کاربر عزیز، با توجه به اختلاف قیمتی حدود دویست هزار تومان گرانتر، دوربین سلفی کمی قوی تر، وزن کمی بیشتر از پی اسمارت۲۰۱۹، چنانچه نظرات کاربران همین وبسایت در خصوص لگ و هنگی های پراکنده و به ویژه مصرف باطری بالا، به نظر من اولویت خرید با پی اسمارته، ولیکن چنانچه‌ مشکل مخفی ماندن حاشیه اسکرین در زیر کادر مشکی رنگ محافظ اسکرین که در پی اسمارت وجود داره، در این مدل وجود نداشته باشه و به واسطه آپدیت سیستم عامل و رابط کاربری، مشکلات مدل مطبوع شما برطرف بشه، بله حق با شماست.

Huawei P Smart 2019 Huawei P Smart 2019

1398/1/30 مصطفی جان، اینطور که من متوجه شدم مدل ۲۰۱۹ حتمأ دوربین سلفی ۱۶مگاپیکسلی داره و برای حصول اطمینان از این مورد میتونی بری توی تنظیماتش و در قسمت حداکثر ریزولوشن عدد ۱۶مگا رو ببینی، البته پبش از باز کردن آک گوشی باید با فروشنده اش طی کنی که اگر اینطور نبود برات حتمأ تعویض کنه و یا پولش رو پرداخت نکنی و به فروشنده بعدی مراجعه کنی.
موفق باشی

Huawei P Smart 2019 Huawei P Smart 2019

1398/1/30 ادامه از کامنت قبلی....
تنها نواقصی که من در این گوشی دیدم؛ اولیش مخفی ماندن حواشی صفحه در زیر کادر سیاه رنگ حاشیه محافظ صفحه به میزان کمتر از یک میلیمتره که هر قدر سعی کردم نتونستم در تنظیمات کالیبره کنم و در برخی برنامه ها و منوها نظیر صفحه کلید کاملأ مشهوده البته نه طوری که باعث عدم تشخیص مطالب و کلیدها و منوهای واقع در حواشی بشه و دومیش هم کیفیت پایین هندزفری اورجینال هواوی داخل پَک بود، که صرفنظر از این دو مورد، قطعأ خرید این گوشی رو شدیدأ به جستجوگران عزیز پیشنهاد میکنم، (((ضمنأ من کارمند هواوی نیستم))).
با سپاس و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همگی کاربران و بازدیدکنندگان عزیز

Huawei P Smart 2019 Huawei P Smart 2019

1398/1/30 ادامه از کامنت قبلی...
دوربین سلفی فوق العاده باکیفیت شانزده مگاپیکسل که گویا با مدل نامبری که روی کارتن دستگاه زده همخوانی نداره (البته بر اساس اطلاعات وبسایت جی اس ام آرنا) و دوربینهای دوگانه اصلی سیزده و دو مگاپیکسلی بی نقص، باطری نسبتأ قدرتمند و قابلیت فست شارژ، وزن کم گوشی و صفحه بزرگ و باکیفیت و (پُر نور با قابلیت تنظیم جهت تبدیل به کتاب الکترونیکی) که اون رو در رده فبلتهای کاربردی قرار میده، ظاهرأ و متاسفانه نسخه سفارش ایران فاقد قابلیت ان اف سی برای تعریف کیف الکترونیک هوشمنده، رابط کاربری بسیار جذاب و قدرتمند ورژن نُه هواوی، سنسور اثر انگشت دقیق و سریع و در خاتمه طراحی فوق العاده زیبای گوشی باعث میشه که در این رنج قیمتی و حتی تا حدی بالاتر هم، رقیبی برای این چشم بادامی جذاب نباشه.

Huawei P Smart 2019 Huawei P Smart 2019

1398/1/30 ضمن عرض سلام و تقدیم احترام به همگی کاربران و بازدیدگران عزیز این وبسایت فوق العاده سودمند، من پس از انجام تحقیقات کامل از همین وبسایت و وبسایت جی اس ام آرنا، رنگ مشکی این گوشی رو روز بیست و شش فروردین به صورت حضوری از فروشگاه مرکز خدمات پس از فروش هواوی مرکز موبایل ایران واقع در خیابان حافظ تهران پایین تر از جمهوری به قیمت دو میلیون و هفتصد هزار تومان خریدم که با توجه به اینکه از قبل اس دی رم هشت گیگ موجود داشتم و داخل پک دستگاه یکعدد قاب ژله ای فابریک موجود بود، صرفأ مبلغ پنجاه هزار تومان بابت نصب محافظ گلاس فول اضافی پرداخت کردم. میتونم بگم که توی این رنج قیمتی که هیچ، توی رنج قیمتی ۴میلیون تومن هم این گوشی فعلأ رقیب نداره. چیپ سِت و سی پی یو و پردازنده گرافیک قدرتمند، رم سه گیگ، حافظه داخلی شصت و چهار گیگ که با توجه به قابلیت او تی جی دستگاه، عملأ کاربرش رو از اس دی رم بی نیاز میکنه و امکان استفاده از دوسیمکارت فعال رو بهش میده
موارد 1 تا 22 از مجموع 22 مورد
ایسام