مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Amir S
  • تاریخ عضویت : 1391/2/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 30

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 30 از مجموع 30 مورد

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/3/2 داداش من
ویکی پدیا خودش منبعه!

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/2/18 با سلام به دوستای عزیز
یه سوال؟
فروشگاهی هست که Galaxy S5 مدل 4 هسته ای رو با گارانتی برای فروش داشته باشه؟اگه کسی از دوستان آدرس داره توی تهران خواهشا بگه که من برم بخرم.چون خیلی گشتم پیدا نکردم.همه جا مدل 8 هسته ای رو دارن.ممنون

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1393/1/31 سلام به دوستان عزیز
یه سوال؟
من توی چندتا از ویدیو های بررسی Z2 دیدم که در حین اجرای بازی،اون حاشیه ی مشکی رنگ و سه تا دکمه ی مجازی نبودن!خیلی برام مهمه که بشه بازی رو تمام صفحه توش اجرا کرد.از دوستانی که از این قضیه مطلع هستن خواهش میکنم یه راهنمایی بکنن.ممنون

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/19 عزیز من اگه به قطر بسنجن پس باید بگیم اندازه ی صفحه نمایش یه تبلت 7 اینچ دوبرابر صفحه نمایش یه گوشی به اندازه ی 3.5 اینچه.آیا این درسته؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/16 سلام
دوست من،شما زیاد سر در میاری اما 90 درصد مردم مثل من و امثال منن.دنبال یه گوشی کامل و بدون نقص می گردن.نوآوری به چه دردمون می خوره آخه؟مگه آدم از یه گوشی چه انتظاری داره؟
احیانا که شما انتظار پرواز کردن یا درمان بیماری های سرطانی با گوشی رو که نداری؟برادر من،ول کن این حرفارو.مگه به غیر از عکسبرداری و فیلمبرداری،آهنگ گوش دادن،زنگ زدن و پیام دادن،دیدن فیلم و عکس،بازی کردن،اینترنت رفتن،کار دیگه با گوشی می کنی؟
خب این گوشی هم که همه ی موارد بالا رو به بهترین نحو انجام میده.عکس های 20 مگاپیکسلی،فیلمبرداری 4K،اسپیکر های استریو و هدفون های فوق العاده با کیفیت،صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با رزولوشن Full HD،پردازنده ی 4 هسته ای 2.3 گیگاهرتزی که توی هیچ بازی و برنامه ای کم نمیاره.پشتیبانی کامل از 2G و 3G و 4G،باتری بسیار قوی و آخرین نسخه ی اندروید.از لحاظ کیفیت ساخت و شیک بودن هم که با بدنه ی یکپارچه ی شیشه ای و کناره های فلزی حرفی واسه گفتن نمیذاره.در ضمن کاملا هم ضد آب هست.دیگه چی می خوای؟

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1392/12/6 سلام
تا حالا هیچ گوشی ای اینقد به دلم ننشسته بود.فوق العادست.خداروشکر که Z1 نخریدم چون صد در صد با اومدن Z2 به بازار ضرر می کردم و Z1 رو می فروختم.هیچ نقصی نداره.با Z1 کار کرده بودم و 2 تا چیز دلمو میزد.یکی صفحه نمایشش با اینکه Full HD بود ولی خداوکیلی در حد S4 نبود،روشنایی و کیفیتش خوب بود ولی اون درخشانی S4 رو نداشت.یکم کدر بود که توی z2 با پنل IPS حل شده.یه مورد هم صدای اسپیکرش بود که چون من خیلی آهنگ گوش میدم،از نظر من کافی نبود که این مورد هم با اسپیکرهای استریو Z2 حل شد.در ضمن فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم و 4K هم بهش اضافه شده که دیگه معرکه شده.
خلاصه تا بیاد بازار خریدمش.

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/5/28 سلام
دوستان عزیز،چرا وقتی اس ام اس فارسی میدم،وقتی از سه تا میگذره تبدیل میشه به MMS.؟؟؟؟؟؟؟
خیلی اذیت میکنه.توروخدا کمک کنین که بتونم بیشتر اس ام اس بدم.
ممنون از همه

HTC One HTC One

1392/5/28 سلام
دوست عزیز منم همین مشکلو دارم.هر نیم دیقه یه پیام میاد و اسم خیابون و میدون و... میده.از دوستانی که راه حلی دارن کمک میخوام.خواهشا راهنمایی کنید که چجوری غیر فعالش کنیم.ممنون

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/5/11 باسلام
دوست عزیز،ممنون از کمکت اما درست نشد.اصلا هیچ پیامی چیزی نمیده.فقط شارژ میشه.کامپیوتر هم حافظه رو نمیخونه یعنی توی My Computer چیزی اضافه نمیشه.توروخدا اگه کسی می دونه کمک کنه.ممنون از همه.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/5/9 باسلام
یه مشکل دیگه!
توروخدا کمک...
گوشیمو که با کابل USB وصل می کنم به کامپیوتر،فقط شارژ میشه و نه توی گوشی پیامی چیزی میده و نه توی کامپیوتر.توروخدا یکی کمک کنه.خیلی سخته که هی رمو در بیارم و با رم ریدر وصل کنم.اگه کمک کنین ممنون میشم.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/5/7 سلام
داداش محسن خیلی خیلی ممنون.ممنون از همه ی دوستای عزیزم که منو راهنمایی کردن.بعد از اینکه گزینه ی Automatic رو انتخاب کردم درست شد.قربون داداشای گلم برم.دیگه این گوشی هیچ ایرادی نداره،فوق العادست.از صبح تا الآن باهاش یه سره ور رفتم اما هنوز 48 درصد شارژ داره.توی خریدش شک نکنین.
فقط Galaxy S4 I9505

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/5/7 سلام
داداش I9505 گرفتم.چهار هسته ای.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/5/7 باسلام
من امروز این مدل از اس 4 رو خریدم.بدون گارانتی 1950
همه چیزش عالیه،نیم ساعت real racing 3 بازی کردم اما فقط یکمی اونم قسمت بالایی صفحه گرم شد،همین.
تنها ایرادی که داره اینه که وقتی اس ام اس فارسی به کسی می فرستم،توی گوشی طرف اینجوری میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توروخدا کمک کنین.خیلی اذیت میکنه و ناراحتم.
چی کار باید بکنم اگه کسی راهنمایی کنه،لطف بزرگی کرده.ممنون از همگی.

HTC One X+ HTC One X+

1392/4/20 با سلام
ممنون از راهنماییت داداش

HTC One X+ HTC One X+

1392/4/19 سلام
داداش محمد اگه بگی که چطور اون سه تا نقطه رو میشه برداشت،ممنونت میشم.

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/4/3 سلام
دوست عزیز این سه مدل از نظر کیفیت دوربین و 3G و دوربین ثانویه که گفتی برات اهمیت زیادی دارن،کاملا یکسان هستن.اما بخاطر اینکه گفتی با گوشی خیلی بازی میکنی،پیشنهاد می کنم که مدل I9505 رو بخری چون خیلی کمتر از دو مدل دیگه داغ میکنه و مصرف باتری کمتری داره.در ضمن باید بگم که در مدل های هشت هسته ای این گوشی هیچوقت هشت هسته با هم کار نمی کنن.در کارهای عادی و بازی های سبک چهار هسته ی ضعیف و در کارهای گرافیکی مانند دیدن فیلم های Full HD و بازی های سنگین چهار هسته ی قوی کار می کنن.و چون گوشی مدام در حال سوییچ کردن بین این دو پردازنده ی چهار هسته ای هست،زیاد داغ میکنه و در حین سوییچ کردن با کندی یا به اصطلاح لگ مواجه میشه.
در آخر پیشنهاد میکنم مدل I9505 رو بخری که کمتر داغ میکنه و هیچگونه کندی و کاهش سرعتی نداره و در ضمن به دلیل کم مصرف بودن،چند ساعت بیشتر از دو مدل دیگه باتری رو نگه میداره.
بدرود

HTC One SV HTC One SV

1392/3/31 سلام
رضا جان این گوشی بجز صفحه نمایش یه سرو گردن از S3 Mini بالاتره.کیفیت ساخت و زیبایی بالاتری داره.برنامه ی Beats داره که می تونی هدفون رو بهش وصل کنی و بری فضا!دوربینش در عکاسی برابره اما تو فیلمبرداری این Full HD می گیره و S3 Mini اچ دی.CPU این Dual-core 1.2 GHz از نوع Krait هست که قدرت خیلی بیشتری از پردازنده ی S3 Mini داره.گرافیک بالاتری هم داره.در این مورد لازمه که بگم Adreno 220 رو با Mali-400 مقایسه می کردن.واسه اینکه دیگه Adreno 305 هست.در ضمن دوربین جلویی این گوشی 1.6 HD هست ولی برای اس 3 مینی VGA.
از لحاظ صفحه نمایش هم درسته که S3 Mini تراکم پیکسلی بیشتری داره و از نوع Super AMOLED هست اما One SV دارای صفحه نمایش بزرگتری هست و محافظ Gorilla Glass 2 داره که S3 Mini نداره.در ضمن Super LCD 2 دست کمی از Super AMOLED نداره جز اینکه مصرف باتری بیشتری داره اما در عوض رنگ هارو بسیار طبیعی تر نشون میده.
خلاصه من بین One SV و S3 Mini با اطمینان کامل One SV رو بهت پیشنهاد می کنم.
بدرود

Samsung I9505 Galaxy S4 Samsung I9505 Galaxy S4

1392/3/31 سلام دوستان
قصد خرید مدل I9505 Galaxy S4 رو دارم اما هرجا رفتم مدل Octa رو برای فروش داشتن.از دوستان می خواستم که اگه کسی توی تهران جایی رو می شناسه که این مدل رو برای فروش اورده باشن لطفا آدرسشو بگه که برم بخرمش.ممنون میشم اگه کمک کنین.در ضمن بعد خرید هر سوالی داشته باشین در خدمتم.

HTC One HTC One

1392/3/30 باسلام
آقا بهزاد اینو من هم قبول دارم که One از نظر کیفیت ساخت و زیبایی،بالاتر از Butterfly S هست اما از صفحه نمایش بزرگتر 5 اینچ و باتری بسیار قوی 3200 و CPU قوی تر هم نمیشه گذشت.من که به شخصه بعد از کلی تحقیق تصمیم گرفته بودم One بخرم اما با معرفی Butterfly S دودل شدم.

HTC One HTC One

1392/3/28 با سلام به تمام دوستداران HTC
از دوستانی که این گوشی رو خریدن و باهاش کار کردن یه سوالی داشتم.اینکه آیا توی این گوشی هم مثل One X هنگام بازی کردن،اون سه تا نقطه با حاشیه ی سیاه رنگ در پایین صفحه نمایش ایجاد میشه یا نه؟
ممنون میشم اگه جواب بدین.

Samsung I8190 Galaxy S III mini Samsung I8190 Galaxy S III mini

1392/3/21 داداش من،نیازی نبود که پاشی بری مغازه ی موبایل فروشی.تو که به اینترنت دسترسی داری می تونی تمام مشخصات یه گوشی رو در سایت های رسمی موبایل مشاهده کنی.من چون از این گوشی خوشم اومده بود،داشتم در موردش تحقیق می کردم که این یه مورد خیلی دل سردم کرد.در ضمن بیشتر مغازه دارها اصلا اطلاعات درستی از گوشی ها ندارن.خلاصه خیلی بی انصافیه که حدودا یک میلیون به گوشی پول بدی اما صفحش ضدخش نباشه!!!

Samsung I8190 Galaxy S III mini Samsung I8190 Galaxy S III mini

1392/3/21 دوست عزیز ... توی هیچ سایتی حتی Gsmarena حرفی از Gorilla Glass
زده نشده.این گوشی توی گوشی های رده متوسط امکانات و مشخصات خیلی خوبی داره اما اینکه صفحه نمایشش ضدخش نباشه واقعا یه ایراد بزرگه.چون حتی Asha 311 نوکیا هم Gorilla Glass داره!

HTC One X+ HTC One X+

1392/3/21 سلام
دانیال جان،من قبلا One X داشتم و اینو می دونم که این گوشی تغییرات زیادی نسبت به One X نکرده.خواستم بهت کمکی کرده باشم.اولا بگم که طرفدار هیچ برندی نیستم و همیشه دنبال گوشی هایی بودم که کمترین نقص رو داشته باشن.
در مورد این گوشی می تونم بگم که صفحه نمایش فوق العاده ای داره و دوربینش هم توی عکس برداری خوبه اما تو فیلم برداری 30فریم نمی گیره و فیلم هاش روون نیست،در ضمن بیت ریت پایینی داره (حدودا 10) که ریزه کاری های تصویر رو خوب ضبط نمی کنه.اما توی نور کم نسبت به گوشی های هم رده اش تصاویر بهتری داره مخصوصا اگه فلش رو روشن کنی.از دوربین که بگذریم سخت افزارش عالیه و تمام بازی ها و برنامه هارو تا 4 سال به راحتی ساپورت میکنه.صداش توی هندزفری معرکس (با داشتن Beats Audio).اینو با اطمینان میگم که هیچ یرنامه و پخش کننده ای کیفیت و قدرت صدای Beats رو ارایه نمیده مخصوصا که تو این گوشی نسبت به گوشی های اولیه ی دارای Beats مثل سنسیشن XE و XL قدرت صدا تقویت شده.اما اسپیکرش صدای متوسطی داره و وقتی صدا رو تا آخر بالا می بری صدا خیلی بم میشه و کیفیت پخش کاهش پیدا میکنه.باتریش هم که نسبت به One X قوی تر شده پس مشکلی از نظر باتری نداره چون من از One X هم حدودا راضی بودم.کیفیت ساختش هم عالیه و بدنه ی محکمی داره.خلاصه با اینکه ضعف هایی داره اما درکل گوشی خوبیه.ولی داداش اگه نظر منو بخوای با اون حدود قیمتی که تو گفتی می تونی Xperia Z یا ZL بگیری که صفحه نمایش بزرگتر 5 اینچ Full HD دارن و دوربینشون هم 13 هست و 2 گیگ رم هم دارن در ضمن از کارت حافظه هم پشتیبانی میکنن.که بین این دوتا ZL بهتره چون صفحه نمایش با کنتراست و زاویه ی دید بالاتری داره و کوچیک تر و خوش دست تره.اسپیکرش هم صدای بسیار بلند و باکیفیتی داره.تنها برتری Z نسبت به ZL ضد آب بودنشه که برای خودم (حالا شما رو نمی دونم!) اهمیت زیادی نداره.
با یکم هزینه ی بیشتر می تونی Galaxy S4 بخری که پردازنده ی 8 هسته ای داره و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت اما ایرادهایی هم داره.از جمله داغ کردن زیاد و طراحی تکراری و بدنه ی کاملا پلاستیکی.من باهاش کار کردم بسیار سریع و روونه و حساسیت تاچش خیلی بالاست اما اصلا حس یه گوشی گرون قیمتو بهت نمیده.سامسونگ تو قسمت طراحی و کیفیت ساخت واقعا خراب کرده.اما بجز این یه مورد از همه لحاظ دیگه عالیه.داغ کردنش هم خیلی قابل توجه نیست.اما بازهم یکمی اذیت میکنه البته تو زمستون و هوای سرد یه مزیت هم حساب میشه!!!
HTC One هم گوشی واقعا عالی ایه اما هم قیمتش خیلی بالاس هم یه تک ایراد داره که رزولیشن دوربینش پایینه و نمی تونی روی زوم کردن یا چاپ عکس هاش حساب باز کنی اما بدون اینکه زوم کنی عکس های بسیار باکیفیتی ثبت میکنه.مخصوصا تو نور کم.
در آخر باید بگم که با نظر آقا میلاد موافقم و اگه می تونی صبر کنی وایسا One بگیر و اگه نمی تونی من Xperia ZL و Galaxy S4 رو پیشنهاد میکنم.
تصمیم با خودته.امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم.
بدرود

Samsung I8190 Galaxy S III mini Samsung I8190 Galaxy S III mini

1392/3/20 با سلام به دوستان عزیز
آقا یه سوال داشتم...
صفحه نمایش این گوشی ضدخش نیست؟چون تو مشخصات حرفی از Gorilla Glass زده نشده!!!

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/3/14 ممنون آقا محمد
پس خوبه.اگه پولم به ZL نرسه.حتما همینو میخرم.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/3/13 سلام
آقا محمد منم از این گوشی خیلی خوشم اومده.اما چون اهل آهنگ و موسیقی ام.خیلی آهنگ گوش میدم.راستش الآن live دارم و بخاطر صدای بلند و با کیفیتی که داره 6 ماهه عوضش نکردم.می خواستم بگم که صدای اسپیکر sp نسبت به one s چجوریه؟چون پسر عموم one s داره و می دونم بلندی صداش در چه حده.اگه اسپیکرش خوب باشه حتما می خرمش.

HTC One X HTC One X

1391/3/25 باسلام
mehrdad m :
گوشی منم همونطوریه یعنی سوراخ لنز درست وسط نیست،خیالت تخت داداش.
اینم یه عکس از گوشیم:
http://www.4shared.com/photo/bR6kqx5D/CameraZOOM-20120614175609.html

HTC One X HTC One X

1391/3/24 ویدیوئی از کار با HTC One X :
http://www.4shared.com/video/bEkGi4YR/VIDEO0098.html

HTC One X HTC One X

1391/3/23 باسلام به دوستان عزیز
چندتا عکس گرفته شده با HTC One X جهت پی بردن به کیفیت دوربین:
http://www.4shared.com/photo/vX5tvabV/IMAGE00052__2_.html
http://www.4shared.com/photo/QEvXVBOL/IMAGE00059.html
http://www.4shared.com/photo/AuSDcytQ/IMAG0438.html
http://www.4shared.com/photo/klZnCD_a/IMAG0417.html
http://www.4shared.com/photo/SgVIRKK0/IMAGE00044.html
عکس هایی از خود گوشی از جهات مختلف:
http://www.4shared.com/photo/2nOVL5hd/IMAG0414.html
http://www.4shared.com/photo/eftyieYR/IMAG0417_2.html
http://www.4shared.com/photo/nVz9IvBc/IMAG0424.html
http://www.4shared.com/photo/Ayq_x3RF/IMAG0423.html
http://www.4shared.com/photo/M9W4Wo6v/IMAG0428.html
http://www.4shared.com/photo/1PxMmI1m/IMAG0418.html
http://www.4shared.com/photo/94xOHbgc/IMAG0433.html
عکس هایی از جعبه و محتویات داخل آن بجز هندزفری بیتس که جداگانه خریداری شده:
http://www.4shared.com/photo/vPfeVdTL/IMAG0620.html
http://www.4shared.com/photo/7W7QgTw7/IMAG0621.html

HTC One X HTC One X

1391/2/28 باسلام به دوستان
من این گوشی رو دو هفته پیش گرفتم،می تونم بگم بهترین گوشی ای هست که تا الآن دیدم.قبل این Xperia S داشتم.با اینکه دوربین وان 8 و اکسپریا 12 هست ولی کیفیت عکس های وان بیشتره.فقط یه مشکل که با آپدیت هم حل نشد اینه که فیلم هارو با سرعت 23 فریم میگیره که از روون بودن فیلم جلوگیری می کنه.کسی از دوستان میدونه که چجوری این مشکل حل میشه؟چون من به عکاسی و فیلمبرداری خیلی اهمیت میدم،اگه کمک کنین ممنون میشم.در ضمن پیشنهاد می کنم حتما همراه این گوشی یه هندزفری Beats بگیرین و از موسیقی لذت ببرین.کیفیت پخش و بلندی صدا در هدفون از Sensation XE هم بهتره البته با هندزفری اصلی Beats.مشکل زردی صفحه و داغ شدن زیاد و هنگ کردن هم تا الآن ندیدم.
موارد 1 تا 30 از مجموع 30 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا