مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Reza M
  • تاریخ عضویت : 1397/12/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia 6 Nokia 6

1398/2/27 با آپدیت جدید که حدودا یه هفته پیش اومد مشکل میکروفنش حل شده، مشکل اون مربع برفکی که با زدن دکمه هوم رو صفحه میومد هم تقریبا حل شده، اما مشکل زود کم شدن شارژ باطری فقط کمی بهتر شده امیدوارم اینم با آپدیت جدید حل شه و دیگه بعدش من و امثال من دیگه پشت دستمونو داغ کنیم که بخوایم گوشی ای که داشته مثه ساعت کار می کرده رو با آپدیت کردنش برا خودمون دردسر درست کنیم!

Nokia 6 Nokia 6

1398/2/4 باید بگم من ریست فکتوری هم کردم که با این کار تمام داده ها شامل عکس و فیلم و موزیک و انواع فایلها به همراه نرم افزارهای نصبی(که شما میگین مشکل از اوناس) کاملا پاک شدن و فقط آخرین نسخه سیستم عامل باقی موند که چون منم متاسفانه به ۹ آپدیت کرده بودم اندروید ۹ باقی موند. خلاصه ربطی به نرم افزارای نصبی نداره مشکل باگ اندروید ۹ هس که نه فقط این گوشی به خیلی گوشیای دیگه هم نساخته و مشکل با توجه به سرچی که کردم جهانیه! ظاهرا چاره ای نیس یا باید منتظر موند تا آپدیت جدیدی بیاد که مشکلاتو برطرف کرده باشه یا دان گرید کرد.

Nokia 6 Nokia 6

1397/12/18 منم بعد از آپدیت به ۹ همین مشکلو پیدا کردم... بدتر از اون اینکه مخاطبام میگن صدات ضعیف میاد ظاهرا روی میکروفنشم اثر گذاشته. تو سایتای خارجی و ساپورت نوکیا هم همین مشکل برای مدلای مختلف نوکیا از جمله نوکیا ۶ گزارش شده اما دریغ از یه راهکار موثر! ظاهرا نوکیا در این مورد تا الان بی تفاوت بوده. توصیه میکنم فعلا به ۹ آپدیت نکنید...از دوستان متخصص هم اگه راهکاری برای این مشکل دارن ممنون میشم راهنمایی کنن
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا