مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حمید ص
  • تاریخ عضویت : 1391/2/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

GLX G1 GLX G1

1391/5/16 با سلام به همه دوستان بنده مدت 5 ماهی میشه که g1 خریدم وکلی باهاش کار کردم وتمام نظرم از روی واقعیت و انصافه .ایرادات جزیی که مشه باهاش کنار اومد مثل هنگ کردن موقع شارژ-رفتن گرد وخاک زیر تاچش- صدای خش خش اسپیکر و.....که میشه اینها رو ندیده گرفت.ولی ایرادهای اصلیش که هیچ کاریش نمیشه کرد مثل cpu وسخت افزار فوق العاده ضعیفش که بازیهای سنگین رو اصلا" اجرا نمی کنه و فلش پلیر روش نصب نمیشه و خلاصه هزار تا ایراد اینجوری داره.در ضمن دو تا خوبی هم داره یکیش باطریش که دو روزی حدودا" کا میکنه دومیش طراحی قشنگش که به لطف شرکت چینی ivio و کپی برداریش از روی htc که بنده واکثرا"خریداران گول همین زیبایی ظاهریش رو خوردن. در ضمن چند باری هم مزاحم گارانتیش شدم که اونها هم لطف کردن و از زیر تمام ایرادات کلیش شانه خالی کردن و یه جورایی دست به سرمون کردن و بعد از دو سه بار رفتن از خیرش گذشتم . تعجب بنده از اونهایی که تواین سایت ازاین گوشی تعریف میکنن که یا واقعا" باهاش کار نکردن یا اصلا" نمیدونن اندروید چی هست که بهشون توصیه میکنم برن گوشی سونی اریکسون xperia mini که حدودا" همین قیمت هم هستش را ببینن که تفاوتش با glx از زمین تا اسمان میشه( البته فقط از نظر فنی و سخت افزاری)و بعد بیان از glxتعریف کنن. به امید روزی که به تولیدات ملی خودمان افتخار کنیم حتی اگر مونتاژ کار هم که باشیم لااقل مونتاژ کار یک شرکت معتبرو خوشنام باشیم . نه شرکت بی نام ونشان و درجه سه-چهار چینی مثل ivio .در ضمن شرکت glx اگر بخواهدبکارش ادامه بدهدباید حقوق مصرف کنندگان را رعایت کند و با مردم صادق باشددر غیراین صورت دیر یا زود محکوم به فناست.

GLX G1 Twins GLX G1 Twins

1391/3/31 با سلام خدمت تمامی دوستان . من می خواستم بگم بی دلیل از محصولات glx تعریف نکنید بنده خودم شخصا" g1 خریدم وتجربه بدی نسبت به جی ال ایکس دارم وحتما" محصولات دیگرش هم مثل g1است قابل توجه اونهایی که تعریف می کنن که شاید هم از کارکنان جی ال ایکس باشن.گوشی بنده یکسره هنگ میکندو نمایندگی میگوید ایراد ندارد سه بار به انجا رفتم ولی بی نتیجه می گویند ایراد از رم گوشی است 3 تا رم عوض کردم حتی رم اخری کلاس 10 16 گیگ به مبلغ 40000تومان خریدم و کوچکترین ویروسی ندارد با انتی ویروس اپدیت شده کامپیوتر اسکن شده. البته خودم ایراد انرا میدانم به خاطر cpu و سخت افزار ضعیف ان میباشد و قدرت پردازش کمش. داخل گوشی من 142 برنامه وبازی نصب شده و چند فیلم و حدود 11 گیگ از رم پر می باشدوبه همین خاطراین گوشی چینی مونتاژ ایران قدرت پردازش این اطلاعات را نداردودایما" در اجرای بعضی از برنامه ها و باز کردن عکسهای گالری هنگ میکندو ان وقت نمایندگی ایراد ان را رد می کند و می گوید گوشی ایراد ندارد. راستی خرید محصولات جی ال ایکس نه تنها حمایت از تولید داخلی نیست بلکه برعکس ... و کمک به شرکتهای درجه 3 و 4 چین می باشد. به امید روزی که به تولیدات شرکتهای داخلی خودمان افتخار کنیم نه اینکه خدای ناکرده مثل جی ال ایکس باعث شرمندگیمان شود.

GLX G1 GLX G1

1391/2/24 با تشکر از اقا شایان دقیقا" حرف دل بنده رازدند.من درتاریخ 29/12/90 گوشی جی وان خریدم و از همان روز اول مشکلاتم با این گوشی شروع شد. در کل تجربه من بااین گوشی به این شرح میباشد1- گارانتی افتضاح که حدود سه هفته از این زمان در انجا بود و در اخر مشکلات ریشه ای ان درست نشد2- cpu ضعیف که دایما"در اجرای بعضی از برنامه ها هنگ می کند 3-کیفیت پایین مواد پلاستیکی بدنه 4- مشکلات ریشه ای سخت افزاری وحافظه داخلی کم256 . در کل اگر کسی اهل ور رفتن با گوشی نباشدگوشی قابل قبولی است اما اگر مثل بنده دایما"بخواهد برنامه های جدید وبازی روی ان نصب کند انتخاب مناسبی نیست وهر چند وقت یکبار باید ریست فکتوری شود در ضمن من قبلا" htc hd2 داشتم که ای کاش هیچ وقت انرا با glx تعویض نمیکردم اگر بخواهیم این گوشی را با htc مقایسه کنیم مثل مقایسه خودرو وطنی پراید با تویوتا یاریس میباشد البته اختلاف قیمت ان در ان حد نیست که این ناعادلانه است و قیمت عادلانه این گوشی با ضعفهایش نباید بیشتر از 200 هزار تومان باشد. انشااله که باتحقیق بیشتر بهترین گوشی را خریداری کنید نه مثل بنده عجولانه و بدون تحقیق گرفتار glx شوید.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا