مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sabt n
  • تاریخ عضویت : 1397/11/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/3/21 سلام اقا سهیل خوبی
قبل از هرچیز گوشیت رو از کجا تهیه کردی؟
من گوشی 8.1 و از اسفند ماه که خریدم تا الان مشکلی باهاش نداشتن نه ال سی دی و نه باطری و نه نصب نرم افزاری چیزی و خیلی راضی هستم
در مورد qc بنظر خودت وقتی بعد از 7 روز استفاده تازه گوشی مشکل دار شد و تو این 7 روز نه به چشم و نه کارای مشکلی نداشته بنظرت qc باید چطوری مشکل رو تشخیص میداد؟مگر اینکه فکر کنی qc وظیفش اینه تک نک گوشی هایی که درمیاد رو تحت سخت ترین و مشکل ترین تست های سخت افزاری و نرم افزاری قرار بده!!!
در مورد مشکل داشتن گوشی و حرف هایی که در فروم ها زده میشه این نکته رو در نظر بگیر اونجا فروم تخصصی مربوط به یک گوشی خاص هستش که در مورد مزایا و معایب اون گوشی خاص صحبت میشه!که اگر تعداد نفرات که تو اون فروم عضو هستند رو با کل فروش اون گوشی نسبت بگیری به همون درصد خیلی پایین میرسی که تازه از اون درصد خیلی کم بازم درصد خیلی کمی از اون ها به مشکل برخوردند!درنتیجه قضاوت زود هنگام خودتون و یا اون شخصی که گفته گوشی های نوکیا مشکل دارند و ضعیفند رو یکم دچار مشکل میکنه!چون براحتی کلی تست و مقاله اگ سرچ کنی در اینترنت در مورد کیفیت و دوام گوشی های جدید نوکیا وجود داره که براحتی نظر شمارو نقض میکنند!!!
در کل پیشنهاد میدم اگر تو اون 7 روز استفاده از گوشیت راضی بودی برو دوباره همین رو بخر نگران خرابی نباشی بدشانسی یبار پیش میاد ;)

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/27 من بیشتر از 1 ماهه دارم از این گوشی استفاده میکنیم!
در مورد باطری: زیاد اهل بازی نیستم و ممکنه میانگین در روز 1 ساعت هم نشه اما برای مصرف اینترنت و کارهای روتین عکس گرفتن اینها برای استفاده 24 ساعته راحت میتونی روش حساب کنی!بخاطر پردازشگر 10 نانومتری و باتری 3500 میلی امپری
درمورد نرم افزار و سیستم عامل: از لحاض نصب نرم افزار که هیچ مشکلی نداری و میتونی اگه تحریم ها اجازه بدند همرو نصب کنی! درمورد سرعت و روونی خیلی خوبه مشکلی بر نمیخوری اما خودم به شخصه وقتی از مرورگر کروم استفاده میکنیم یه کندی بعضی اوقات بر میخورم!مرورگر دیگه ای رو امتحان نکردم!درنتیجه دقیق نمیتونم نظر بدم که کندی از کروم و مدیریت منابعه یا سخت افزار و سیستم عامل!
در مورد دوربین اما مثل یه پرچم دار نیست اما رنگ ها خیلی طبیعی هستند و مثل بعضی از گوشی های دیگه رنگ ها پررنگ تر یا فیلتر شده نیست!و تیرگی و محوی و تیزی خیلی کم تو عکس ها و کیفیت عکس ها خیلی خوبه و حتی با زوم!در نتیجه برای مسافرت و عکس های خونوادگی میتونی روش حساب کنی که هم خودت و هم اطرافیانت از کیفیت دوربینش راضی باشند!همه اینها بخاطر لنز های با کیفیت کارل زایسه!بین گوشی های نوکیا فعلا فقط نوکیا 9 بالاتر از این گوشی کیفیت دوربین داره!

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/27 در مورد بحث کلمه قانون تعریف درست و مراحل همونه اما آیا همیشه و در همه جا قانون به این صورت تصویب میشه؟آیا بعضی قوانین در محل کار و یا منزلتون هم نیاز به مجلس و شورای نگهبان و این مسخره بازی های دولتی داره؟پس در نتیجه منظورم کلی بود در مورد قوانین و مقررات که به صورت جمعی و گروهی پذیرفته میشه و اجرا میشه!
من گوشیم 8.1 هستش و هر روز از این گوشی در حال استفاده هستم!
الان ببینید سوالات غالب دوستان در مورد فارسی سازی، ایتم های داخل پک و سیستم عامل این گوشی ... هستش و در مورد بررسی و مقایسه سایت های معتبر و بروزی هستش که با فیلم و مقالات اموزش بین گوشی ها مقایسه انجام میدهد!آیا شما نظر من کاربر رو در مورد گوشی که اینجا کامنت میزارم رو بیشتر قبول میکنید یا نظر یه کارشناس یک سایت تخصصی رو ؟
آیا شما که گوشی 7.1 دارید ازش راضی هستید؟نقات قوت و ضعفش رو دارید؟
آبا با گوشی 8.1 مقایسه عملی کردید؟یعنی همزمان سرعت اجرای نرم افزار، روونی سیستم عامل، باطری و...؟
آیا شما گوشی A50 ساسمونگ که میگید بهتر رو استفاده کردید یه مدت؟آیا مقایسه عملی انجام دادید؟
درنتیجه نظر و جوابتون وابسته به این فاکتور ها باید باشه؟ نه بر اساس استنباطی که ممکنه در طی استفاده از یک گوشی داشته باشید و بر اساس اون و کاربری کوتاه و یا اطلاعات نوشتاری نسبت به مقایسه با یک گوشی دیگه اقدام کنیم!
در کل متوجه منظور همدیگه شدیم و بهتر این موضوع رو برگردونیم به گوشی 8.1 و نواقص و مزایاش از دیدگاه خودمون

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/26 مرجع ما که مشخصه شما کافیه یه سرچ ساده بکنی در این مورد و متوجه میشی که اندروید وان مشکلی یا محدودیتی از جهت نصب نرم افزار نداره!!!
میشه اون مرجعی که داری از اون استدلال میکنی که نمیشه نرم افزار نصب کرد رو برای ماهم معرفی کنی یا لینک بزاری تا ماهم متوجه بشیم!؟
امیدوارم قبلش خودت مرجهت رو حتمی خونده باشی و خودت دچار برداشت اشتباه نشده باشی!!!

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/25 هرجایی درسته ممکنه ننوشته باشه اینجا مثلا نباید فلان کار رو کرد اما خود شخص یا فرهنگ غالب باعث میشه دیگ نیاز به قانون نباشه و بعضی کارها رو نباید انجام داد
اینجا قسمت مربوط به گوشی 8.1 هستش یعنی کسانی که اینجا میاند بدنبال جمع اوری اطلاعات در مورد این گوشی هستند نه گوشی دیگه تا بتونند با بررسی انتخاب کنند
پس منطق و فرهنگ میگه نباید در مورد گوشی یا برند دیگه ای اینجا بحث کرد تا کاربرای این گوشی راحت به اطلاعاتشون دسترسی داشته باشند!اگه کسی به دنبال مقایسه باشه میره در سایت هایی که مقاله یا فیلم یا امکان مقایسه این گوشی ها رو دارند بررسی میکنه!در نتیجه نیاز به گفتن نیست جزو واضحات که باید به فرهنگ اینجا احترام بزارید و بحثی غیر از گوشی 8.1 به میان نیارید!
حداقل امیدوارم ک خودتون گوشی 8.1 داشته باشید که اینجا درحال بحث هستید و نه با چندتا نوشته روی جعبه گوشی ها بیایید اینجا مقایسه انجام بدید و تجربه کاربری مفید برای کاربرای دیگ حداقل داشته باشید!

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1397/12/21 من گوشی نوکیا 8.1 رو خریدم و بعد از 10 روز استفاده نه مشکل داغ کردن، نه مشکل تاچ و نه مشکل باطری که گفته بودید رو داره! فوق العاده گوشی خوبیه و هرکسی که تو فکر خرید این گوشیه من پیشنهاد میکنم حتمی بگیره!
در مورد X7 و 8.1 من پیشنهادم با اینکه گرونتره رو 8.1 هستش!چوون تمام دلایل منطقی رو بخواید در نظر بگیرید نسخه ی گلوبال مطمئنا پشتیبانی بهتری نست به نسخه مختص به یک کشور(چین) خواهد داشت(حتی اگ بخواید به صورت دستی رام گلوبال رو روی x7 نصب کنید) و همون نوشته android one که پشت گوشی نوشته به هزینه اضافه ای که پرداخت میکنید می ارزه!!! و دلیل درستی استدلال خودم میدونم!
نظر دوستان مخالف محترم

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1397/11/27 سلام
مطمنید که نوکیا 8.1 تو ترکیه عرضه شد؟
من هرچی تو سایت های ترک نگاه کردم نوکیا 8.1 رو ندیدم برای فروش گذاشته باشند!
فکر کنم ترکیه هم مثل ایران عرضه نشد

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1397/11/14 این همه گوشی از برندهای چینی چقدر زود محصولاتشون وارد ایران میشه ولی محصولات نوکیا کند میاد،تعجب میکنم تا الان شرکتی اقدام نکرده یه نمایندگی چیزی بگیره برای همچین برند اینده داری!
خودم به شخصه زیاد اعتماد ندارم به رام های چینی و بخاطر همین ترجیح میدم گلوبال باشه ک پشتیبانی بهتری داشته باشند و دلیل بعدیم موقع فروش گوشیه ک مطمنم اگ ورژن چین بگیرم بخاطر همین قضیه و نداشتن هندزفری و اندروید وان حسابی تو سر گوشی میزنند!

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1397/11/14 مرسی رضا جان
بیشتر بخاطر اندروید وان بودن سیستم عاملشه که منتظرم بیاد
زیاد به ورژن چینیش حتی اگ رام گلوبال داشته باشه اعتماد ندارم. نکته بعدی یه روز بخوام بفروشمش حتمی بخاطر نداشتم هدفون و نداشتن سیستم عامل اندروید وان تو سر گوشی میزنند

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1397/11/13 سلام دوستان
کسی میدونه بالاخره کی نوکیا 8.1 عرضه میشه؟
اذرماه تو امارات و هند و تایوان عرضه شد جدیدا هم ک اینگلیس. بالاخره کی تو ایران عرضه میشه؟
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
ایسام