مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی غ
  • تاریخ عضویت : 1397/11/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 50

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 50 مورد

Samsung Galaxy M52 5G Samsung Galaxy M52 5G

1401/9/28 تمام گوشی های اندرویدی زمانی که شما آپدیت سیستم همون رابط کاربری رو دریافت می‌کنید تا زمانی که ریست فکتوری نکنید گوشی با مشکلات نرم افزاری مواجه میشه چرا که رابط کاربری
تغییراتی در محیط گرافیکی انجام شده اما شما تنظیمات رد بر حسب رابط کاربری قبل تعیین کردید برای آپدیت های امنیتی نیازی نیست .در مورد دو نقطه بالا سبز رنگ بعضی مواقع چشمک زن دو سنسور مجاورتی صفحه نمایش هست .
قابل توجه دلال های بازار که سری m رو در مقایسه با سری A از لحاظ آپدیت می‌سنجیدند تا الان فکر کنم ۵ بار آپدیت امنیتی و سیستمی دریافت کرده و آخرین آپدیت اندروید ۱۳ هم دریافت کرده و هیچ مشکلی نداشته تاکنون پس گرامیان بر ندارید گوشی با امکانات و قدرت کمتر رو قالب کنید به مردم

Samsung Galaxy M52 5G Samsung Galaxy M52 5G

1401/2/29 تمام گوشی ها معمولا تا ۴ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کنند و تا دو آپدیت رابطه کاربری و اندرویدی ارتقا پیدا می‌کنند آخرین اندروید ۱۲ هست که دریافت کرده و ۱۳ هم دریافت میکنه .نگران نسخه اندرویدی نباشید چرا که اندروید ۶ مربوط به ۲۰۱۵ هنوز پر کاربرد هست و قابل پشتیبانی اکثریت برنامه ها .

Samsung Galaxy M52 5G Samsung Galaxy M52 5G

1401/2/29 یه آپدیت امنیتی اومده و بعد از اون آپدیت رابطه کاربری و اندرویدی ۱۲ که توسط خود گوشی دریافت میشه که عملکرد باتری و دیگر موارد بهینه تر شده

Samsung Galaxy M52 5G Samsung Galaxy M52 5G

1401/2/29 گوشی m52 مونتاژ ویتنام قیمت مناسب با سخت افزار بالا .سیپیو و رم نسل جدید ۶ نانومتری مشابه a73که این موضوع گرمایش کمتر و عکس العمل بهتری نسب به نسل قدیمی داره .این گوشی امولد نسخه پلاس هست که کیفیت هر پیکسل دوبرابر بیشتر از نسخه معمولی هست مثال اکثر سری سامسونگ و شیائومی که صفح نمایش عادی دارند و اینکه تا نرخ ۱۲۰ هرتز پوشش میده و محافظ گوریلا گلس ۵. پس در کیفیت تصویر ، بالاترین رده قرار داره .گوشی بسیار سبک و نازک هست برعکس تمام سری های m و حتی a .شارژ دهی به نسبت هم رده ها بهتر چرا که از سخت افزار نسل جدید استفاده میکنه .دوربین کیفیت خوبی داره و در محیط کم تصاویر خراب نمیشه فیلم برداری تا ۴کی رو پوشش میده و اینکه گزینه های مختلف مانند تثبیت تثبیت فوق العاده داره که این گزینه لرزش‌ها و سرعت تیز حرکت رو کمتر میکنه و دیگر گزینه ها ،کیفیت بدنه مشابه تمام گوشی های میان رده‌ها شاسی پلاستیکی با کیفیت در پلاستیکی راه راه شیشه ای شکل که در تمام میان رده ها یکی هست گوریلا گلس نبودن درب پشت به هیچ عنوان مهم نیست که به عنوان مشکل مطرح شود گول تبلیغات رو نخورید .آنتن دهی عالی حتی رایتل ۴جی پلاس هست این موضوع مهمه چرا که اکثر میان رده و سری ام سامسونگ این مشکل رو دارند که تنها ۴جی ساپورت میشه .جک سه و نیم میلیمتری هندسفری تهویه نشده که ب مانند اکثریت گوشی های اپل شما باید از تبدیل استفاده کنید یا بلوتوث .
من قبل این شیائومی نوت ۸ پرو داشتم گوشی خوبی بود اما قبل از خرید m52 تحقیق کردم حتی گوشی های سری جدید پرچم دار شیائومی هم مانند ۱۱t pro تست کردم چون قصدم خرید شیائومی بود از نظر دوربین و صفحه نمایش
و شارژدهی شیائومی به مانند قبل عمل نکرده متاسفانه .از نظر دوربین و سرعت سخت افزار و کفیت تصاویر واقعا سامسونگ بهتر عمل کرده این رو تست کردم با دوربین های ۱۰۸ شیائومی که اصلا قابل قیاس نبود و سامسونگ خیلی بهتر عملکرده .من گیم باز نیستم اما برای تست انجام دادم روی گرافیک بالا کالاف لک نداشت و پس از نیم ساعت تست گرمای زیادی نداشت همه گوشی ها در زمان بازی گرما دارند اما این اذیت کننده نبود .در اخر از نظر قیمت و امکانات و ... در میانرده ها خیلی مرور کردم و تست و تحقیق کردم بهترینه اینطور گوشی ها پرفروش هستند

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/11/2 یه تجربه .من گوشی نوت ۸ پرو دارم یکی دو هفته بود خواستم تعویض کنم با نوت ۱۰ البته دسته دوم در دیوار گشتم به چندتا پیام دادم قرار شد یه چیزی سر بدم ،البته مبلغ بالایی هم باید میدادم . وقتی گوشی اول رو چک کردم چهار ماه بود کار کرده بود اما اصلاً انتظار مواردی رو که دیدم نداشتم ،صفحه نمایش عملکرد مطلوبی نداشت با این حال که نور رو بالاترین درجه گذاشته بودم اما در روز شفافیت پایینی داشت و بی روح بود در کنار نوت ۸ که قرار دادم نوت ۱۰ رو به زردی شدید میزد .باتری به طرز عجیبی کم میکرد که گذاشتم روی حالت دارک مود همون حالت تاریک با اینترنت روشن بهتر شد هر پنج دقیقه یک درصد کم میکرد .که طرف فکر میکرد خوب هست .
عجیب تر از همه در این مدت زمان تست در حالت عادی پشت گوشی گرم شده بود .
در مورد عملکرد دوربین در حالت زوم کمی بهتر از نوت ۸ پرو بود اما در حالت عادی تفاوتی وجود نداشت حتی در شب نوت ۱۰ نویز داشت دوربین عریض بهتر از نوت ۸ بود دوربین ماکرو نوت ۸ بهتر بود شاید به دلیل صفحه ال سی دی دوربین جلو هیچ تفاوتی مشاهده نشد حتی نوت ۸ پرو تار های مو سر رو شفاف تر نشون میداد .
با این حال گفتم شاید این گوشی اینطور باشه با یک نفر دیگه قرار گذاشتم که در آخر به این نتیجه رسیدم که بی جهت نیست نوت ۸ پرو پرفروشترین گوشی سال بوده .
در مورد صفحه نمایش mi 9t دوستم رو که تست کردم اینطور نبود .
در آخر از کسانی که تعریف سیپیو اسنپدراگون رو میدن اینه که یک بار تست کنند ببینند مشکل مصرف بالای باتری و گرمای بیش از حد شو بعد بیان اینجا نظر بدن در مورد مدیاتک .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/9/28 در حال حاضر اندروید ۱۰ هست در لیست گوشی های اندروید ۱۱ هم قرار گرفته .از این دو مدل که گفتی قطعاً نوت ۸ پرو بهتره .همه گوشی ها در زمان بازی سنگین گرم میشن پس چیز عادیه تنها تفاوتش اینه که این گوشی خنک کننده سریع مایع هم داره .
۱۱ ماهه دارم تا الان هیچ مشکلی نداشتم نه داغی نه کم کردن باتری نه هنگی نه بسته شدن برنامه .همه امکانات هم که داره ریموت کنترل ،nfc و قابلیت فلش خوردن و هارد اکسترنال درگاه شارژ و یو آی بی مدل تایپ سی .چهار دوربین که اکثر گوشی ماکرو رو ندارند .باتری هم که عالی .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/9/8 کسانی که این گوشی رو می‌خوان بخرن اول توجه کنند پک هند نخرند ،پک هند نه nfc داره نه آنتن ۴.۵ تاکید کنید پک گلوبال باشه با گارانتی پلمپ پلاستیکی با کد ریجستری .
در مورد آپدیت حتماً انجام بدید من بین گوشی خودم که ۱۱ ماه تا این تاریخ دارم آپدیت ۱۲.۰.۲ رو دارم هیچ مشکلی ندارم با گوشی که تازه گرفتیم اندروید ۹ ورژن miui 11 ،تست کردیم در یک شرایط همسان با اتصال یک وای فای اندازه و ... گوشی آپدیت شده ۱.۴۰ بیشتر شارژ نگه می‌داشت و کیفیت و امکانات بهتری در دوربین داشت .

این گوشی در حالت نور وسط اندازه صفحه کوچکترین حالت اینترنت ۴جی استفاده از تلگرام (بدون باز کردن کلیپ )هر یک درصد از باتری ۸:۴۰ دقیقه کم می‌کنه .
من قبلاً خیال میکردم روزلیشن هر چه پایینتر باشه باتری بیشتر مصرف می‌کنه اما با تست فهمیدم برعکس هست اگر مشکل دید ندارید اندازه صفحه نمایش رو در حالت کوچکترین اندازه بذارید .

در مورد کسانی که بین این گوشی و گوشی های دیگه موندن با این وضعیت قیمت بهترین گزینه هست ،تا الان هم هیچ مشکلی نداشته .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/3/5 گوشی های ال جی که اکثریت از سیپیو اسنپدارگون استفاده میکنند به شدت مشکل باتری و داغی دارند به شکلی که گرما اثر می‌ذاره روی صفحه نمایش .و بعد از یک سال هم گوشی میفته به هنگ کردن .
من الان چهارماه این گوشی رو دارم گرمای ازش ندیدم و با گوشی سامسونگ و mi9tتست کردم نوت 8 پرو بیشتر باتری نگه میداره .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/3/5 خط ایرانسل اکثر جاها 4,5هست .خواستی بگیری سعی کن پک گلوبال ساخت چین رو بگیری سمت هند نرو .البته هند مشکلی نداره‌ اما پک گلوبال بخری بهتر هست و اینکه nfc هم داره .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/27 اگر پک چین منظورتون کارتن قرمز باشه که قطعا به مشکل می‌خورید چرا که این گوشی مخصوص مردم چین با زبان چینی هست و پشتیبانی از زبان های غیر چینی و لاتین رو نداره و بیس باندهای مودم مخابراتی گوشی مخصوص کشور چین هست .
البته در ایران جواب میده اما با مشکلات مختلف .
اگر منظورتون پک سفید هست که روی کارتن تماماً حروف لاتین یا همون انگلیسی نوشته و ساخت چین هست این پک اصلی گلوبال یعنی همون نسخه جهانی هست .
فقط سمت پک هند نرید که از زمان ورودش مشکلات زیادی مطرح شده البته بودند کسانی که مشکل نداشتند

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/26 در صفحه نمایش آمولد تنها زمانی مصرف پایین میاد که صفحه مشکی باشه در غیر این صورت مصرفش بیشتر از ips هست .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/26 ایرانسل ۴,۵ میشه اما همراه اول فعلأ نه .همون ایرانسل هم بعضی از مناطق .اکثر آنتن های جدید باند ۴,۵ واقعی رو دارند و این گوشی پشتیبانی می‌کنه .
در اصل این گوشی از باند اصلی ۴,۵ استفاده می‌کنه نه به صورت اسمی .
خیلی از گوشی های قدیمی ۴,۵ میشن اما در اصل فقط نماد بالا ۴,۵ میشه اما در سرعت هیچ تغییری با ۴ جی ندارند و در اصل همون ۴ جی هستند

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/26 ممکنه پک چین مخصوص چین باشه یا پک هند .البته ممکنه کد رجیستر نداشته باشه .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/23 برای من اینطور نیست gps رو که از منوی کشویی بالا خاموش میکنم در تنظیمات هم خاموش میشه .گوشی k20 پرو رو نمی‌دونم ولی صدای اسپیکر از سامسونگ حداقل بهتر بود و مشکلی نداشت

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/21 تبلیغات فقط در زمان نصب برنامه های گوگل پلی داره که میتونید داخل منو گوشی محدودش کنید همین دیگه تبلیغاتی وجود نداره .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/21 اسنپدارگون پر از مشکلات هست خواستید برسی کنید برید گوشی های ال جی و htc رو دست بگیرید که سرتاپاش مشکله از داغی بگیر تا نابود کردن باتری و هنگی و سایه روی صفحه .
ضمناً این گوشی با سیپیو مدیاتک تا الان بهترین سرعت رو جهت بازی های سنگین رو داشته .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/21 صد درصد نوت ۸ پرو بهتره حتی کیفیت صفحه نمایشش .

LG V20 LG V20

1399/2/20 بنویسید شیشه لنز دوربین v20 در گوگل خیلی سایت هست حتی مایکروتل هم داره چیز خواستی نیست فقط قیمت رو الان زده 50تعویض هم خیلی اذیت کننده نیست فقط کار تعمیراتی ها هست چرا که با گرما بلند میشه .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/2/16 برای من از مانی که خریدم سه تا آپدیت اومده آپدیت اول 11.0.2 بعد شد 11.0.3 بعد شد 11.0.2q اندروید 10 الآنم منتظرم miui 12 بیاد گوشیم هم گلوبال سفارش اروپا هست .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/18 اول اینکه از کی تا حالا میت ۱۰ شده پرچم دار ،دوم اینکه مگه مجبور بودی نسخه کپی شده هند رو بگیری که آنقدر مشکلات داشته باشی و اینکه NFC هم نداشته باشی ‌‌.
ضمنا گوشی من الان یک ماه هست که اندروید ۱۰ گلوبال سفارش اروپا هست. باتری دقیقا یک و نیم برابر همین گوشی میت که گفتی بیشتر نگه میداره این رو تست کردم .دوربینش با زومی که داره مشخصه دیگه نیازی به تعریف نیست چرا که تصاویر گرفته شده مشخصه در اینترنت کافی یه سرچی بزنی و اینکه امتیازات که در سایتهای مختلف به این گوشی داده شده گویای همچیز هست .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/9 چک کردم چنین چیزی نیست خیلی عجیبه .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/9 اگر دقت کنید می‌بینید تو یک روز چندتا پیام منفی میاد که قطعا آدم بیکار حالا یا دلال هست یا فروشنده برندی هست از سر بیکاری با چند تا اکانت میاد پشت سر هم پیام های منفی میده چرا چون گوشی پرفروشی هست .
این گوشی رو من دارم هیچ کدوم از این مشکل ها رو نداره یه مشکلاتی هم مطرح میکنند که آدم تعجب می‌کنه .
دوربینش واقعاً عالی هست هم سلفی هم اصلی ،باتری و صفحه نمایش hdr . سرعت نت تا چند مگ با همراه اول وایرلس بدون قطعی و مشکل ،سرعت تاچ عالی و نه داغ کردن داشتم به این حدی که میگن و ...

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/8 از این بنده خدایی که سوال کردی روی نام کاربریش کلیک کن ببین نکته مثبتی گفته یا نه .
با این قیمت تو این بازار بهترین گزینه هست .من تو این مدتی که گوشی رو دارم تا الان واقعا هیچ مشکلی نداشتم .تا الان گوشیهای زیادی داشتم بد نبودند اما هر کدوم ضعفی داشتن .الان این گوشی که دستم هست پک گلوبال نسخه اروپا هست اندروید ۱۰ .دوربین عالی هم اصلی هم سلفی البته اگر انتظار دوربین حرفه ای کننون و ... داری هیچ گوشی تا الان پیدا نشده این انتظار برآورده کنه ولی نسبت به گوشی های هم ردش بالاتر هست. باتری عالی بدون هیچ هنگی .همه امکانات روز هم داره nfc ،ریموت کنترل ،otg .
نه تا الان گرمای بیش از حد داشتم نه مشکل وایرلس نه مشکل هاتسپود و ...
اگر گوشی مشکلی داشت تا الان بعد از سه تا آپدیت که براش اومده باید خودش رو نشون میداد.
البته خواستی بگیری حتما پک گلوبال بگیر

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/7 با این حرفهات میخوای چی رو ثابت کنی... روی نام کاربری که داری کلیک کردم دیدم همش از این گوشی بد گفتی خسته نمیشی ! این گوشی یکی از پرفروشترین گوشی های جهان هست این رو یه سرچی کن متوجه میشی .تا امرور هیچ مشکلی نداشتم اندرویدم هم ۱۰ هست .با سامسونگ اس۹ دوستم هم مقایسه کردم واقعاً خودش تعجب کرد .هیچیزی کم نداشت کیفیت تصاویر و وضوح و جزییات صفحه نمایش نوت نشون میداد فراتر از میان رده هست .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/7 من این مشکل رو ندارم .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/6 رام شما هند هست .ممکنه پک گلوبال باشه اما سفارش هند .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/6 پک چین سری اول رام گلوبال کاستوم یعنی گوشیتون آنلاک شده بعد پک گلوبال روش نصب شده و هیچ مشکلی هم نداره . پک چین با پک گلوبال از نظر سخت افزاری فرقی نداره فقط از نظر رام گوشی فرق داره .اما پک هند هم سخت افزاری هم نرم افزار متفاوت هست با پک تولید داخل چین .پک هند اینطور که مشخصه nfc نداره و اسلات های سیم کارت جدا از هم هست .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/6 Nfc داره گوشیتون ,؟ داخل منو تب اتصالات ؟

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/5 گوشی من پک گلوبال سفارش اروپا هست .بسته به رامتون داره نسخه کجا باشه تغییر در منطقه در تنظیمات بی فایده هست .
فعلاً برای روسیه و اروپا اندروید 10 اومده .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/5 بارها اشاره شده تو همین سایت در نظرات که دیجیکالا پک هند رو جدیدا داره میفروشه و نخرید ولی در یکی از نظرات گفته اگر هماهنگ کنید براتون پک گلوبال ثبت می‌کنند .به هر حال خیلی ها اینجا سرنمیزنند و مستقیم وارد سایت دیجیکالا میشن .
و بدون اطلاع پک هند رو خرید میکنند .
اون موبایل آی مکس هم کلا اینطور قیمت میزنه که مخاطب رو بکشونه سمت سایت خودش اگر دقت کنید اکثر مواقع عدم موجودی زده در خودت سایتش .به نظر منم نباید به خاطر پنجاه تا صد از اینطور سایت ها خرید کرد به قولی هیچ ارزونی بی علت نیست .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/4 برای من پک گلوبال اندروید ۱۰ داره .منوی تنظیمات قسمت صفحه اصلی اونجا منو رو کشویی میشه کرد

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/4 اینترنت ۴.۵ ساپورت می‌کنه مناطق مختلف به دلیل نسل قدیمی دکل مخابرات .اما قابلیت ۴.۵ رو داره .
اگر انتظار دوربین حرفه ای ممنون نداشته باشی دوربین هیچ مشکلی نداره و نسبت به گوشی آ سامسونگ کیفیت بالاتری داشته که البته ۶۴ هست باید بهتر باشه تست ها داخل گوگل سرچ کنید هست .
رم ۶ هست کم نمی‌آید اکثر بازی های سنگین و برنامه ها سرعت اجرای بالایی دارند .
باتری ۴۵۰۰ که استفاده معمولی یعنی اینترنت و ... دو روز نگه میداره در حالت آماده بکار معمولاً هر ۸ ساعت ۱ درصد زمان استفاده اینترنت ۴g با ف ی ل ت ر شکن و شبکه های اجتماعی هر ۱۰ دقیقه یک درصد .
صفحه نمایش ips هست اما نسبت. به سری آ سامسونگ تصاویر رو با وضوح و کیفیت بالایی نشون میده .نسبت با ا۷۰ بستگی به سلیقه داره اگر قدرت سیپیو برای گیم و دوربین و ان آف سی و ریموت کنترل برات مهمه نوت ۸ پرو .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/3 میشه رام گلوبال رو روی گوشی پک چین ریخت اما مشخصه چون گوشی آنلاک میشه و به راحتی میشه فهمید .در مورد گوشی پک هند اگر رام گلوبال بزینید امکان بریک شدنش زیاد هست یعنی از کار افتادن کامل گوشی .

LG V20 LG V20

1398/12/29 دوربینش واقعاً عالی هست و اینکه اندرویدش هم 8 اندروید 9کره هم هست اگر بتونی گیر بیاری .من این گوشی رو فروختم اگر ظرفیت باتریش بالاتر بود هیچوقت نمیفروختم

LG V20 LG V20

1398/12/29 اگر سالم باشه باتری سالم باشه لنز های دوربین خط و خش نداشته باشه ارزش داره دقت کن باتری باد نکرده باشه این گوشی استفاده معمولی یعنی چند ساعت استفاده اینترنت و ... یک روز نگه میداره .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/29 گوشی رو نداری اگه داشتی می‌دونستی این قابلیت های پایه رو همه گوشی ها دارند .اگر هم نداشت این ها مشکلات حساب نمیشه

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/29 آخرین رام پک هند V11.0.4.0.PGGINX مخصوص هند است In بعد pgg .پک گلوبال نیست .به این نام شناخته میشهm1906g71.مثل چین پک گلوبال رو هم نمیشه با آنلاک کردن زد روش به دلیل ساپورت دو اسلات بودنش .

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/28 رام اندروید ۱۰ فست بوتش نیومده از طریق ریکاوری هم ارور میده برای بیلد نامبر های نامرتبط

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/28 آره مشکل باز نشدن فلاش دوربین در زمان فارسی بودن منوی گوشی رو دارم اما در زبانهای دیگه چنین مشکلی ندارم و کلا مشکل خاصی نداره گوشی

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/27 اینطور که در نظرات کاربران مشخصه اونایی که این آپدیت۱۱.۰.۶ اندروید ۹ براشون اومده و آپدیت کردند همه دچار مشکل شدند .
برای من گلوبال ۱۱.۰۳.۰ گلوبال اروپا بود اپدیت جدید ۱۱.۰.۲.۰ اندروید ۱۰ اومد و در هر دو ورژن هیچ مشکلی نداشتم .
موارد 1 تا 40 از مجموع 50 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا