مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mehr G
  • تاریخ عضویت : 1397/10/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 40

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 40 مورد

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1399/3/1 سلام دوست عزیز. بله این گوشی در هر دو دوربین، یعنی هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی حالت پرتره داره ! فقط اسمش فرق میکنه! در دوربین اصلی اسمش selective focus است و در دوربین سلفی اسمش live focus است.

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/14 سلام دوست عزیز. بله دقیقا با شما موافق هستم که با چنین آدمهایی نباید بحث کرد!!! من در ابتدا هم بهش گفتم من اهل بحث و منبع و اثبات و این چیزا نیستم و فقط تجربه ی شخصی خودم رو گفتم تا شاید به درد یه نفر بخوره و کارش راه بیفته! بعد جالب اینجاست که چند نفر دیگه هم مثل شما اومدن و این قضیه رو تایید کردند و اصلا طرف صحبت من ایشون نبود، ایشون خودش رو در صحبت من با یه اون آقا دخالت داد و حتی اون نفری که من باهاشون صحبت میکردم هم بنده خدا تایید کرد و گفت بله اینو میدونم که گوشی هر چند بار یه دفعه با چهره و اثر انگشت باز نمیشه و کد میخواد!! اما به قول شما ایشون خودش رو عقل کل میدونه و الانم چون دیده که یه چیزه به این سادگی رو که اکثرا میدونند، نمیدونسته، گیر داده به منبع و... من که هدفم کمک بود، حالا ایشون بشینه تا براش منبع ذکر کنند خخخ

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/11 برای خودت متأسف باش که خودت رو عقل کل میدونی و فکر میکنی چون چند ساله از یک برند استفاده میکنی همه چیز رو دربارش میدونی و در بحث و گفتگوی همه دخالت میکنی!!! اون کسی که طرف صحبت من بود مطلب رو قبول و تأیید کرد!!! ...

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/10 شما هم بهتره مطالب رو دقیق بخونی و حالا که متوجه شدی حرف بنده درسته، طفره نری و قبول کنی که اشتباه کردی و حرف من درسته! چون بنده به هیچ عنوان مطلبی رو از قول شیائومی یا سایت خاصی بیان نکردم! و تجربه ی خودم رو گفتم!! حتی اون دوستمون سهیل که من بهش این موضوع رو در ابتدا گفته بودم،هم تأیید کرد و گفت این مطلب رو خودم میدونم که گوشی مثلا هر ۷۲ ساعت یه بار رمز یا الگو میخواد!!! حالا من دقیقا نمیدونم هر چند ساعت ولی بارها تجربه کردم و این موضوع رو دیدم!!!

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/7 سلام دوست عزیز، شما که اینو میدونید، به این دوستمون علی ه هم بگید که قبول نمیکنه و حرف حرف خودشه و میگه فقط زمانی پین یا الگو میخواد، که گوشی خاموش و روشن شده باشه!!!

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/7 اولا من اصلا با شما صحبت نکردم، که بخوام چیزی رو برات اثبات کنم!!! دوما من مثل شما در گفتگو و کار هر کسی دخالت کنم! سوما من دیدم یه نفر یه مشکلی داره گفتم تجربمو در اختیارش بذارم شاید کار اون بنده خدا رو راه بندازه!!! و دلیلی نمیبینم برای شما چیزی رو ثابت کنم،توضیح بدم و یا حرفی رو پس بگیرم!چون این چیزی که گفتم رو بارها و بارها در گوشی های مختلف دیدم که هر چند بار که قفل گوشی رو با اثر انگشت یا چهره باز میکنی یه بارش پین یا الگو رو میخواد که به قول دوستمون که حرف بنده رو تایید کرد، گوشی بسنجه که شما ربات هستی یا نه و امنیت گوشی رو تامین میکنه در حقیقت!!!

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/5 دوست عزیز، من اهل بحث و ارجاع و این چیزا نیستم!!! دوستمون یه سوال کرد منم تجربمو تو این چند سال که با گوشی های مختلف و از برندهای مختلف استفاده کردم عرض کردم!!! نه این گوشی من اس ۹ داشتم قبل این همنطوری بود، نوا ۳ ای داشتم همینطور و... حالا شما اگه میخوای از طریق سایت و ارجاع و غیره قضیه رو دنبال کنید، بفرمائید...

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/2/4 سلام دوست عزیز. اینکه گوشی شما با اثر انگشت و یا چهره باز نشده، همیشه نشانه ی خاموش روشن شدن گوشی نیست!!! هر چند دفعه یک بار گوشی برای احراز هویت و امنیت دستگاه، با اثر انگشت و چهره باز نمیشه و از شما پین کد و یا الگو رو میخواد !!!

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/1/24 سلام دوست عزیز. با احترام به نظر سایر دوستان عزیز.به نظر من،شما اگر گیمر هستی و با گوشی بازیهایی با گرافیک بالا مثل پاپجی،آسفالت ۹ و... انجام میدی، بهتره که نسخه پرو رو تهیه کنی! هر چند که نسخه معمولی هم همه این بازیها رو به راحتی اجرا میکنه و یکی از بهترین پردازنده ها رو در گوشی های میان رده داره!!! اما خوب نسخه پرو بیشتر برای گیمرها توصیه میشه! اما برای کاربران عادی که اکثر افراد کاربر عادی محسوب میشن، همین نسخه معمولی بسیار عالی است و واقعا ارزش اینو نداره که حدود دو میلیون بیشتر هزینه کنی! دوربین خوب،پردازنده رو به بالا،باتری خوب،اثر انگشت عالی،صفحه نمایش یکدست و عالی و... همه از ویژگیهای این میان رده ی رو به بالا و بسیار عالی شیائومی است! فقط دقت کن که با گارانتی معتبر تهیه کنی! هر چند خدمات پس از فروش در ایران زیاد معنایی نداره، اما تجربه ثابت کرده که گوشی هایی که گارانتی معتبر دارند مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کمتری دارند، من خودم از روز اول خدا رو شکر مشکلی نداشتم! روز اولی هم که آپدیت اندروید ۱۰ واسم اومد از طریق خود گوشی و یا به اصطلاح ota آپدیت کردم و باز هم خدا رو شکر تا الان که حدود ۳ ماه میگذره هیچ مشکلی نداشتم! امیدوارم که نظرم برات مفید باشه! موفق باشی...

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1399/1/9 دوست عزیز عکاسی ماکرو نیاز به لنز ماکرو داره که این گوشی لنز ماکرو نداره! نوت ۸ پرو ۴ تا لنز داره که یکیش ماکرو هست! ولی این گوشی ۳ لنز داره! در مورد آپدیت هم من اولین روزی که آپدیت اندروید ۱۰ اومد, از طریق آپدیت خود گوشی و آنلاین (OTA) آپدیت کردم و خدا رو شکر هیچ مشکلی پیش نیومد و همه چیز خوبه و اتفاقا برخی از باگهای کوچکی که قبل آپدیت هم داشت برطرف شد!!!

Samsung Galaxy Note10 Lite Samsung Galaxy Note10 Lite

1399/1/6 بنده هم عرض کردم داره دیگه! هم دوربین اصلی و هم دوربین تله فتو لرزشگیر داره!!! جلوی هر دوتاش OIS نوشته شده!

Samsung Galaxy Note10 Lite Samsung Galaxy Note10 Lite

1399/1/4 عذر خواهم اشتباه نوشتم! کلمه (OIS) به معنی لرزشگیر اپتیکال تصویر!!!

Samsung Galaxy Note10 Lite Samsung Galaxy Note10 Lite

1399/1/4 سلام دوست عزیز. تو توضیحات دوربین این گوشی در قسمت مشخصات توی همین سایت دقت کن! هم دوربین اصلی و هم دوربین تله فتو دارای لرزشگیر اپتیکال است. اگه دقت کنی جلوی این دو دوربین زده (iso) که معنیش همون لرزشگیر اپتیکال تصویر است!!!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/12/28 سلام دوست عزیز. من نظر خودم رو میگم شاید بهت کمک کنه! البته نظر بقیه هم محترمه و هر کسی تجربه و نظری داره! به نظر من a71 انتخاب بهتریه! البته s9 گوشی خوبیه اما دقت کن که دو سال از زمان عرصه اون به بازار گذشته! A71 باتری بسیار خوبی داره، با توجه به ۴ تا دوربین امکانات خوبی در عکاسی بهت میده،صفحه بزرگتر برای فیلم دیدن و بازی، پردازنده خوب اسنپدراگون که یه میان رده ی رو به بالا و خوبه! بازهم میگم s9 گوشی خوبیه و چیزای مثل اسپیکر استربو،اسکنر عنبیه،ضد آب بودن، داشتن لرزشگیر اپتیکال دوربین و... اما اگه نظر منو بخوای a71 با توجه به امکانات به روزتر انتخاب بهتریه! موفق باشی..

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/12/8 خواهش میکنم . امیدوارم مشکلتون حل بشه و آپدیتها رو دریافت کنید.

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/12/7 سلام. نه خود گوشی پیغام داد و من دانلود و نصب کردم و خدا رو شکر مشکلی هم نداره و بسیار عالیه

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/12/5 سلام. ببین دوست عزیز من هم تصور شما رو داشتم !من خودم اس ۹ داشتم و رفتم یه گوشی mi 9t pro شیائومی خریدم واسه خودم! و گوشی خودم یعنی اس ۹ رو دادم به خانومم و خدا رو شکر میکنم که نفروختمش! الان بعد از گذشت یک ماه واقعا پشیمونم و میخوام mi 9t pro رو بدم به خانمم و اس ۹ خودم رو پس بگیرم! باور کنید من تعصب خاصی رو برند ندارم و اتفاقا دوست دارم گوشی های جدید از برندهای جدید رو تجربه کنم! اما بدون تعصب میگم که پرچمدارهای سامسونگ واقعا عالی هستند و اصلا با گوشی های شیائومی قابل مقایسه نیستند!!! با احترام...

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/12/5 سلام دوست عزیز. واسه من حدود یک ماهه که اتدروید ۱۰ و one ui 2 اومده! چطور میشه برای شما نیومده؟!

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/11/13 سلام دوستان. یه سوال داشتم اگه کسی میدونه ممنون میشم جواب بدید. در قسمت دوربین و در حالت عکس یه حاله مات وجود داره که دکمه شاتر و... رو اون قسمت هست! چطور میشه این قسمت تیره رو حذف کرد به نحوی که وقتی میخوای عکس بگیری کل تصویر واضح باشه! در گوشی های سامسونگ و قتی یه بار روی صفحه کلیک میکنی اون قسمت جمع میشه اما در این گوشی حذف نمیشه و عکاسی رو بخصوص در محیط های باز کمی دشوار میکنه چون باید دقت کنی و زیر اون قسمت تیره رنگ رو هم در کادر بندی لحاظ کنی! آیا راهی برای حذف اون قسمت در هنگام عکاسی هست؟

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/10/28 سلام علی جان ممنون که وقت گذاشتی و پاسخ دادی! نه این که تو آدرسی که شما دادی هست miui 11.0.3 ولی مال من miui 11.0.1 هست! البته تو اون سایت mi 9 و mi 9t رو یه جا نوشته درسته،؟؟؟ بعد یه سوال دیگه این miui 11.0.3 رو دانلود و نصب کنم؟ شما خودت امتحان کردی؟ مشکلی نداره؟؟؟

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/10/26 با عرض سلام خدمت دوستان. ببخشید یه سوال داشتم! من این گوشی رو دو روزه خریدم! در ابتدا که روشن کردم یه به روز رسانی برام اومد که miui 11.0.1.0 بود و از ۱۰ به ۱۱ به روز رسانی شد! اما الان بعضی از دوستان میگن به miui 11.0.3 به روز رسانی کردن! خواستم بدونم آخرین به روز رسانی miui چنده؟ و چرا من می‌زنیم میگه به روز رسانی موجود نیست؟!

Huawei Ascend P6 Huawei Ascend P6

1398/6/4 سللم دوستان، این گوشی دیگه قدیمی شده و ساخت سال ۲۰۱۳ هست یعنی ۶ سال پیش و البته که خرید این گوشی الان درست نیست. اما من سال ۹۳ یعنی ۲۰۱۴ یه دونه از این گوشی رنگ سفیدشو گرفتن و هنوزم دارمش! آپدیت هم کردم به ۴.۴.۲ و هنوز بدون هنگ و نشکل داره کار میکنه هر چند که لگ داره و کند هم شده اما بعنوان گوشی دوم جوابگو هست و ررای استفده با اینترنت وای فای و کارهای طده بسیار راضی کنندست و من با اندازه و ظاهرش خیلی حال میکنم و پاسخگوی نیازهای معنولی من هست! بعد از ۶ سال نمیشه انتظار بیشتری هم داشت... !!!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/5/30 دوست عزیز بهترین گلس برای این گوشی گلس یو وی که به هیچ عنوان بلند نمیشه و یا گلس تمام چسب که اون هم بسیار خوبه و من خودم از همین تمام چسب استفاده میکنم و بسیار راضی ام می استفاده کن! غیر از این دو هر چی بندازی به مرور زمان بلند میشه و یا زیرش هوا می گیره مگر اینکه گلس نندازی و بخوای برچسب بزنی که فقط در مقابل خط و خش مقاوم هست و نه در مقابل ضربه، در این صورت میتونی از برچسپ های ۳۶۰ در جه که هم پشت و هم روی گوشی رو پوشش میده و در دو نوع مات و شفاف هست استفاده کنی که البته با توجه به گرون بودن ال سی دی این گوشی توصیه میکنم از همون گلس استفاده کنی!!!

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1398/5/3 سلام دوست عزیز. به نظرم الان بهترین گزینه البته به نظر من برای شما نوت ۹ هست! چطور میگی فرق زیادی نداره ؟! پردازنده قویتر نسبت به نوت ۸، جای اثر انگشت خیلی بهتر! دوربین بهتر،اسپیکر استریوی خیلی قویتر، قلم با کاراییهای بیشتر، و از همه مهمتر باتری قویتر و... در سال ۲۰۱۹ انتخاب عاقلاته تر حتی با توجه به اختلاف قیمت نسبت به نوت ۸ باز هم نوت ۹ میباشد! البته نوت ۸ هم گوشی خوبیه اما خوب با توجه به اختلاف قیمت نوت ۹ گزینه بسیار بهتریه! این نظر منه و نظر دوستان هم محترمه...

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/4/27 سلام دوست عزیز، برای تنظیم تاری پس زمینه در آخرین آپدیتی که واسه اس ۹ اومد خودش تو لایو فوکوس یه نواری اضافه کرد که میشه باهاش تاری رو تنظیم کرد! البته این واسه دوربین سلفی هست ! در مورد بیکسبی هم که ترجمه در برخی از کشورها و از جمله ایران کار نمیکنه!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1398/3/9 سلام دوست عزیز، رو حالت سلفی یک گزینه پایین تصویر هست که شکل یه آدمک و یا دو آدمک داره که وقت روی یک آدمک باشه تصویر بسته تر میشه و تا ۵ مگاپیکسل بالتر نمیره و وقتی روی دو آدمک بزنی هم تصویر بازتر میشه و هم تا ۸ مگاپیکسل میتونی تنظیمش کنی!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/12/16 دوست عزیز من در مورد اس ۸ نمیدونم اما وقتی میخوای اس ۹ رو به اندروید ۹ آپدیت کنی دقیقا بهت توضیح میده که یکی از قابلیت هایی که اضافه میشه همینه که دیگه نیاز به استفاده از دکس استیشن نیست و تنها با یه کابل تبدیل به اچ دی میتونی از این قابلیت استفاده کنی!!! شاید در مورد اس ۸ هم همینطور باشه!!!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/11/22 دوست عزیز باتری این گوشی بستگی به نور صفحه که شما تنظیم میکنی داره!!! یعنی اگه از حالت اتومات در بیاری و کمی کمتر کنی که البته مشکلی در خوانایی تصویر ایجاد نمیکنه بذاری میزان شارژ دهی خیلی بیشتر میشه!!! ولی با این استفاده ای که شما گفتی روزی دو بار رو شارژ میخواد!!! که اونم با توجه به شارژ سریع یا همون فست شارژی که داره مشکلی ایجاد نمیکنه!!! البته اگه گوشی با شارژ بالا میخوای بد نیست به میت ۲۰ و وان پلاس ۶ تی یه نگاه بندازی!!! که البته وان پلاس در مقابل میزان امواج مضر برای بدنش هم زیاده!!! به این نکته هم توجه کن!!!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/11/18 دوست عزیز اولا چطور میگی اس ۸ پلاس با اس ۹ فرقی نداره؟! پردازنده خیلی قویتر،گرافیک جدیدتر و قدرتمند تر، لنز دوربین متغییر که بر حسب نور محیط تنظیم میشه و نور مورد نیاز رو جذب میکنه و عکسهای بسیار با کیفت تری میگیره، اسپیکر استریو که اولین بار به پرچمداران سامسونگ اضافه شده و کیفیت بسیار خوبی داره و... اما در مورد انتخاب اس ۹ و اس۹ پلاس باید ببینی که چه انتظاری از گوشی داری آیا گوشی خوش دست و جمع و جور دوست داری یا واست اندازه بزرگ مشکل ساز نیست که خوب حتما اس ۹ پلاس بگیر بخاطر رم بیشتر،دوربین دوتایی،باتری قویتر و.... اما من خودم با گوشی بزرگ نمیتونم کنار بیام و اس۹ گرفتم!!!

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/11/11 دوست گرامی مطمئنا جی ۷ پرو گزینه بهتری هست! بخاطر صفحه سوپر امولد، دریچه دیافراگم f 1.7 که باعث گرفتن عکس هایی با نور بیشتر در شب میشه. بخاطر cat 6 که از اینترنت ۴.۵ جی پشتیبانی میکنه بخاطر باطری قوی ۳۷۰۰ و کلی موارد دیگه...!!! این گوشی خیلی بهتر از جی ۷ پرایم ۲ و مشابه اون که صفحه tft و اینترنت ۴ و دریچه دوربین f 1.9 و باتری ۳۳۰۰ دارن و از این خیلی ضعیف تر هستند!!!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/11/10 دوست عزیز انتخاب بین این دو گوشی سلیقه ای هست! اگه گوشی جمع و جور و کوچیک دوست دارید اس ۹ که البته از لحاظ سرعت پردازنده و گرافیک هم بهتره،جای اثر انگشت هم خیلی بهتر شده و... اما اگه گوشی با صفحه نمایش بزرگ،رم بیشتر،دوربین دوتایی و البته قلم میپسندی که خوب مطمنا نوت بهتره. بنده خودم بخاطر رم ۶ و دوربین دوتایی نوت ۸ که نه ولی میخواستم اس ۹ پلاس بردارم اما هر چه با خودم کلنجار رفتم نتونستم با اندازش کنار بیام چون طرفدار گوشی های کوچک و جمع و جورم و به همین خاطر اس ۹ برداشتم! و از انتخابم هم بسیار راضیم! البته اختلاف قیمت حدود ۵۰۰ هزار هم دارن که برای کسی که ۶ میلیون پول میده فکر نکنم خیلی مهم باشه!!!

Samsung Galaxy J7 Prime 2 Samsung Galaxy J7 Prime 2

1397/11/7 البته توصیه به مطالعه خوبه و من سعی میکنم حتما اینکار رو بکنم! اما شما هم لحن صحبتت مودبانه تر باشه بهتره. دوست عزیز وقتی میگن گوشی در چند دقیقه شارژ میشه منظور از صفر تا ۱۰۰ هست! وگرنه یکی میگه گوشی من در ۱۰ دقیقه شارژ میشه و مثل شما فراموش میکنه بگه منظورم از ۹۵ تا ۱۰۰ بود. دوما قول میدم که این گوشی حتی از ۳۰ تا ۱۰۰ هم بیشتر از ۵۰ دقیقه طول میکشه. چون امتحان کردم! زمان شارژ کامل این گوشی تقریبا ۲ ساعت و نیم تا ۳ ساعت است! در ضمن من اگه اینجا نظری میدم واسه اونایی هست که میخوان از این نظرات استفاده کنند و احتیاطا این گوشی رو بخرن و ما نباید اونا رو به اشتباه بندازیم پس بیشتر دقت کنیم و نخوایم همدیگر رو آزرده کنیم!

Samsung Galaxy J7 Prime 2 Samsung Galaxy J7 Prime 2

1397/11/6 سلام وقت بخیر دوست عزیز. این پیام شما واسم خیلی جالب بود!!! احتمالا شرکت سامسونگ این گوشی رو واسه شما اختصاصی و بطور ویژه زده وگرنه پرچمدارای سامسونگ مثل اس ۹ و اس ۹ پلاس و حتی نوت ۹ هم با داشتن شارژ سریع در ۴۰ یا ۵۰ دقیقه شارژش به ۱۰۰ درصد نمیرسه! لطفا تجدید نظر بفرمائید...

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/11/4 این ایرادات جزئی که میفرمائید کاملا طبیعی هست و در آپدیت های رفع باگ و امنیتی که به مرور برای این اندروید خواهد اومد مطمئنا رفع میشه! اندروید ۸ هم که از ابتدا اینطور کامل نبوده!!! به نظر من اندروید ۹ بسیار عالیست و امکان شخصی سازیهای بیشتری رو فراهم کرده! از طرفی مهمترین ویژگی اون قابلیت اتصال به مانیتور یا ال سی دی هست که گوشی بصورت یه کامپیوتر در میاد. قبلا برای این قابلیت باید یه دکس dex یک میلیونی میخریدی اما حالا با یه کابل به راحتی انجام میشه و دیگه نیازی به دکس نداره!

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/11/4 سلام.دوست عزیز این گوشی صفحه ی همیشه روشن و یک کلید لمسی و غیر فیزیکی داره که در حالت قفل هم روی صفحه هست و با فشردنش صفحه روشن میشه! در اندروید ۹ که به تازکی اضافه شده هن حالتی رو برای صفحه همیشه روشن در نظر گرفتن که صفحه ساعت و روز شماری که روی صفحه هست و اون کلید مجازی خاموش میشه تا باتری کمتری مصرف کنه و با ضربه زدن روی صفحه ظاهر میشه و بالمسش میتونی صفحه گوشی رو روشن کنی!

Honor 10 Lite Honor 10 Lite

1397/11/2 سلام دوستان یه سوال. سرعت اینترنت این گوشی cat چنده؟ و آیا 4.5 جی یا فورجی پلاس رو پشتیبانی میکنه یا نه؟؟؟ ممنون میشم اونایی که واقعا این گوشی رو دارن جواب بدن!!!

Honor 8X Honor 8X

1397/11/2 سلان دوستان وقت بخیر. یه سوال داشتم. این گوشی cat چنده؟ آیا از 4.5 جی یا فورجی پلاس پشتیباتی میکنه یا نه؟ ممنون میشم اونایی که واقعا گوشی رو دارن جواب بدن!!!

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/11/2 سلام وقت بخیر. لطفا کسانی که این گوشی رو دارن پاسخ بدن! خواستم بدونم این گوشی cat چند هست؟ و آیا 4.5 جی یا فورجی پلاس رو ساپورت میکنه یا نه ؟ ممنون میشم از پاسختون!!! 🙏🙏🙏

Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9

1397/10/28 سلام و وقت بخیر خدمت همه ی کاربران گرامی. واسه من امروز آپدیت اندروید ۹ اومد و براحتی خدا رو شکر دانلود و نصب کردم! محیط کاربری بسیار بهتر شده و امکانات و شخصی سازیهای بیشتری در اختیار قرار داده نشبت به اندروید ۸. حتس به نظرم کیفیت تصویر هم بهتر شده!خلاصه در مجموع بسیار عالی...

Lenovo Z5 Pro GT Lenovo Z5 Pro GT

1397/10/21 با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان گرامی. نکته جالبی که در مورد این گوشی که در نوع خودش بسیار قوی و کم نظیر هست خیلی تو ذوق میزنه استفاده از cat 6 در همچین گوشی هست. الان گوشی های پرچمدار با اسنپ ۸۴۵ از cat 21 استفاده میکنند!ولی این با اسنپ ۸۵۵ از cat 6 بهره میبره ! واقعا جای تاسفه واسه همچین گوشیی!!! 🤔🤔🤔
موارد 1 تا 40 از مجموع 40 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا