مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Fahime T
- تاریخ عضویت : 1397/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
آشنایی با vivo Y19 5G – پایینردهای مستحکم با Dimensity 6300 و فلش پرنور
-
گزارش Canalys از روند ثابت و رشد سالانه 0.2 درصدی بازار اسمارتفون در سهماهه نخست 2025
-
ورود Realme C75 با بدنه مستحکم IP68/IP69 و یک باتری قدرتمند به بازار ایران
-
رونمایی از iQOO Z10 Turbo و iQOO Z10 Turbo Pro – میانردههایی با باتریهای حجیم و دوربین 50MP
-
آشنایی با nubia Z70S Ultra – پرچمدار ZTE با Snapdragon 8 Elite و تمرکز بر عکاسی
-
معرفی CMF Phone 2 Pro: طراحی ماژولار، 2TB فضای ذخیرهسازی و دوربین تلهفتوی 50MP
-
معرفی Honor X70i – میانردهای با Dimensity 7025، باتری 6,000mAh و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
برای من سرویس خاورمیانه است
هر شعبه ای که رفتم قبول نکردن و گفتن باید هزینه اش رو پرداخت کنی
با نمایندگی کل سامسونگ هم تماس گرفتم گفتن پیگیری میکنند
بعد از دو روز تماس گرفتن گفتند گارانتی بهش تعلق نمیگیره و باید هزینه اش رو پرداخت کنی
۸ ماه همین گوشی رو خریدم ، بسیار هم محتاط بودم توی استفاده اش ، حتی یکبار هم زمین نخورده ، بعد از ۸ ماه خود به خود یه لکه بنفش زیر ال سی دیش افتاده ، سه جا بردم نمایندگی هیچ کدوم با گارانتی قبول نکردن ، گفتن باید ۱۶۰۰ بدی برات ال سی دیش رو عوض کنم ، ضمانت هم نمیکنیم بعدش این مشکل پیش نیاد ، یه آقایی بنده خدا مثل من این مشکل براش پیش اومده بود ۱۶۰۰ داده بود بعد از یک هفته مجدد این مشکل براش پیش اومده بود ، گفتن به ما ربطی نداره ، ال سی دی این گوشی ها حساس با کوچکترین فشار صدمه میبینه
واقعا پول دادن به همچین گوشی اشتباه محض
هر کی هم مثل من این مشکل براش پیش اومده بهتره گوشی رو بدون تعویض ال سی دی بفروشه
چون دیگه درست نمیشه
خود کارشناس هاشون گفتن بهتر ال سی دی رو عوض نکنی چون مجدد پیکسل میسوزونه