مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Fahime T
- تاریخ عضویت : 1397/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به ژوئن 2025 – فروش سه میلیارد آیفون، احتمال خرید یک شرکت AI
-
آشنایی با vivo Y400 – ردهپایین نسل چهارمی ویوو با نمایشگر امولد +FHD و باتری 6,000mAh
-
کشف تازه پژوهشگران UCLA: ساخت محصولاتی سریعتر با هدررفت انرژی کمتر و سازگاری بیشتر با محیط زیست
-
مقایسه شیائومی +Redmi Note 14 Pro با Poco X7 Pro - کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟
-
معرفی Realme 15 و Realme 15 Pro – میانردههایی زیبا با باتری 7,000mAh و نمایشگر اولد 1.5K
-
آشنایی با iQOO Z10R – میانردهای با Dimensity 7400 و توانایی عکاسی و فیلمبرداری زیر آب
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه دوم 2025 – رشد دو رقمی درآمد تبلیغات، کسبوکار ابری و جستوجو
برای من سرویس خاورمیانه است
هر شعبه ای که رفتم قبول نکردن و گفتن باید هزینه اش رو پرداخت کنی
با نمایندگی کل سامسونگ هم تماس گرفتم گفتن پیگیری میکنند
بعد از دو روز تماس گرفتن گفتند گارانتی بهش تعلق نمیگیره و باید هزینه اش رو پرداخت کنی
۸ ماه همین گوشی رو خریدم ، بسیار هم محتاط بودم توی استفاده اش ، حتی یکبار هم زمین نخورده ، بعد از ۸ ماه خود به خود یه لکه بنفش زیر ال سی دیش افتاده ، سه جا بردم نمایندگی هیچ کدوم با گارانتی قبول نکردن ، گفتن باید ۱۶۰۰ بدی برات ال سی دیش رو عوض کنم ، ضمانت هم نمیکنیم بعدش این مشکل پیش نیاد ، یه آقایی بنده خدا مثل من این مشکل براش پیش اومده بود ۱۶۰۰ داده بود بعد از یک هفته مجدد این مشکل براش پیش اومده بود ، گفتن به ما ربطی نداره ، ال سی دی این گوشی ها حساس با کوچکترین فشار صدمه میبینه
واقعا پول دادن به همچین گوشی اشتباه محض
هر کی هم مثل من این مشکل براش پیش اومده بهتره گوشی رو بدون تعویض ال سی دی بفروشه
چون دیگه درست نمیشه
خود کارشناس هاشون گفتن بهتر ال سی دی رو عوض نکنی چون مجدد پیکسل میسوزونه