مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Fahime T
- تاریخ عضویت : 1397/10/4
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی سهتاشوی سامسونگ: از فرم لولاها تا صفحهنمایش خارجی
-
معرفی Realme C85 5G و Realme C85 Pro با باتریهای 7,000mAh و بدنه IP68/IP69
-
معرفی vivo Y19s پایینرده 5G ویوو با صفحهنمایش 90 هرتزی، باتری 6,000mAh و قیمت 124 دلاری!
-
گزارش مالی اپل از سهماهه منتهی به سپتامبر 2025 - رشد 8 درصدی درآمد و آینده روشن با کاهش تعرفهها
-
گزارش مالی سامسونگ از سهماهه سوم سال 2025 - رکورد درآمدزایی با تقاضای خروشان در چیپهای حافظه
-
گزارش مالی آلفابت از سهماهه سوم 2025 – نخستین فصل 100 میلیارد دلاری با رشد دورقمی کسبوکارها
-
گزارش مالی مایکروسافت از سهماهه منتهی به سپتامبر 2025 – صرف هزینه بیشتر برای توسعه زیرساختها
برای من سرویس خاورمیانه است
هر شعبه ای که رفتم قبول نکردن و گفتن باید هزینه اش رو پرداخت کنی
با نمایندگی کل سامسونگ هم تماس گرفتم گفتن پیگیری میکنند
بعد از دو روز تماس گرفتن گفتند گارانتی بهش تعلق نمیگیره و باید هزینه اش رو پرداخت کنی
۸ ماه همین گوشی رو خریدم ، بسیار هم محتاط بودم توی استفاده اش ، حتی یکبار هم زمین نخورده ، بعد از ۸ ماه خود به خود یه لکه بنفش زیر ال سی دیش افتاده ، سه جا بردم نمایندگی هیچ کدوم با گارانتی قبول نکردن ، گفتن باید ۱۶۰۰ بدی برات ال سی دیش رو عوض کنم ، ضمانت هم نمیکنیم بعدش این مشکل پیش نیاد ، یه آقایی بنده خدا مثل من این مشکل براش پیش اومده بود ۱۶۰۰ داده بود بعد از یک هفته مجدد این مشکل براش پیش اومده بود ، گفتن به ما ربطی نداره ، ال سی دی این گوشی ها حساس با کوچکترین فشار صدمه میبینه
واقعا پول دادن به همچین گوشی اشتباه محض
هر کی هم مثل من این مشکل براش پیش اومده بهتره گوشی رو بدون تعویض ال سی دی بفروشه
چون دیگه درست نمیشه
خود کارشناس هاشون گفتن بهتر ال سی دی رو عوض نکنی چون مجدد پیکسل میسوزونه