مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجتبی ع
  • تاریخ عضویت : 1397/9/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Huawei nova 3 Huawei nova 3

1398/1/22 سلام.
مطمئن نیستم ولی فکر کنم دوربین mi 8 و mate 10 از nova 3 بهتره .
چون دوربین nova 3 لرزشگیر نداره ، میت 10 رو نمیدونم داره یا نه.
از طرفی لنز میت 10 از برند لایکا هستش شاید همین دلیلی باشه بر بهتر بودنش.

سرچ کن مقایسه دوربین هاشون رو، عکس ها رو نگاه کن. ببین کدوم بهتره.

Huawei nova 3 Huawei nova 3

1398/1/19 در ادامه نظر قبلی باید بگم اینترنت من چه روی سیم کارت همراه اول و چه روی ایرانسل 4G هستش و ظاهرا تا جایی که من فهمیدم متاسفانه این گوشی در ایران 4.5G نیست. البته مطمئن نیستم. شاید بشه با راهکاری این رو رفع کرد.

Huawei nova 3 Huawei nova 3

1398/1/19 با سلام
امیدوارم تجربیات من به دوستان کمک کنه برای انتخاب گوشی.
من این گوشی رو از سایت بارثاشاپ خریدم. از همین سایت هایی که از چین گوشی ارسال می شه به همین دلیل نسخه ای که من دارم رم 6 و حافظه 128 است.تا جایی که من اطلاع دارم رم 6 فقط برای نسخه های چین هست. تا اومد به دستم برسه و رجیستر بشه حدود دو ماه و نیم طول کشید. گوشی هایی که خود ادم به صورت مسافری بیاره زودتر کد رجیستر براش میاد نسبت به گوشی هایی که برات ارسال بشه و توی پست درخواست رجیستر براش بزنی، این رو توی پست به من گفتن.
منو فارسی نداره، اما من کیبورد فارسی روش نصب کردم. خودش google play services روش نصب بود و جز نرم اقزاهایی هست که نمیشه پاکش کرد منظور اینکه از ابتدا داشت. به همین دلیل من نرم افزای مثل اسنپ رو نصب کردم و مشکلی نداشت. هنوز فرصت نکردم بقیه نرم افزارهای گوگل رو نصب کنم ولی از پشتیبانی سایت بارثاشاپ خواستم برای فایل play store رو فرستادن تا نصب کنم. بعید میدونم مشکلی باشه. لازم به ذکر هستش خود گوشی APP Gallery داره که بیشتر نرم افزارهای مورد نظر من داخلش بود و میشه هم اپدیت کرد. غیر از اون شما میتونید از طریق سایت های نرم افزاری، هرچی رو خواستید دانلود و نصب کنید. در واقع محدود به play store نیستید.
مدلش PAR-AL00 هست. رابط کاربریش همون موقع اپدیت اومد و به شماره 9 ارتقا پیدا کرد. اندرویدش هم چند روز بعد اپدیت اومد و الان اندروید 9 روش نصب هست. کشور ایران داخل لیست کشور ها نیست. من اول امریکا رو انتخاب کردم، هووای آی دی رو ساختم که نیاز به فعال سازی با اس ام اس نداشت اینطور. الان هم روی پاکستان گذاشتم. کشور ایران فقط جزو لیست نرم افزار Themes هستش.

یه سری نرم افزار چینی داره که خب کاریش نمیشه کرد، که به نظر من رم 6 بودن می ارزه به تحمل اونها و اصلا هم مزاحمتی برای من نداشته تا حالا. بقیه چیزها هم چون زبان انگلیسی هست قابل فهم هستش.
سخت افزار رو دوستان توضیح دادن، به شدت قدرتمنده . از نظر دوربین چه سلفی چه دوربین پشت فوق العاده است. عملکرد توی روز خیلیییی عالیه ولی شب ها خیلی کم نویز داره که همه اینا مدیون هوش مصنوعی هستش که داره. من طی تحقیقی که کردم پردازنده KIRIN 970 نسبت به اسنپدراگون 845 در زمینه هوش مصنوعی عملکرد بهتری داشته.

در کل شما تست سرعت گوشی های یک سطح رو ببینید و مقایسه کنید اختلافشون نهایتا یک ثانیه است و چیزی نیست که بخواید حساس باشید و به نظرم خیلی از این حساسیت ها بعد از خرید گوشی دیگه وجود نداره. هر گوشی مزایا و معایب خودش رو داره. تو این قیمت انتخاب من این گوشی بود. امیدوارم صحبت هام مفید بوده باشه.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا