مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رامین ا
  • تاریخ عضویت : 1397/9/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/11/15 من یه گلکسی اس ۴ داشتم بعد از اتمام گارانتی و بعد از آخرین آپدیت رسمی که اندروید ۵ بود ریکاوری مود شده نصب کردم و بعدش هم رام سیانوژن زدم و دو سه سالی هم تا اندروید ۷ آپدیت کردم و از حق نگذریم رام های مود شده درست حسابی مثل سیانوژن و لاین ایج از رام اصلی گوشی کارایی بهتری داره.
برای اونایی که علاقه مند هستند :
اپلیکیشن های بیخود و بی مصرف حذف میشن، میتونید هروقت خواستید حالت روت رو فعال کنید و هر وقت نخواستید غیر فعال کنید. حجم رام به یک پنجم کاهش میکنه چون برنامه های بی‌مصرف حذف میشن. اپدیت های بعدی اندروید که خود سازنده نمیده رو میگیرید. حق انتخاب دارید برای هرکاری از چه برنامه ای استفاده کنید حتی تا حد اینکه مثلا تسک منیجر و دیوایس کر پیش فرض کدوم برنامه باشه. یکسری امکانات کوچیک ولی پر کاربرد اضافه میشه مثلا حالت سایلنت زماندار که بعد از تعریف زمان پیش فرض خود گوشی از حالت سایلنت خارج بشه و ...

ولی اینکار خیلی ریسک داره و در نهایت این رام ها حتی اگر مال شرکت های معتبری مثل اونایی که گفتم باشن بازم باگ دارن و بعضی وقتا یک ایراد های عجیب و غریب هم پیدا میکنن.

به همین دلیل فقط وقتی از کاستوم رام استفاده کنید که دیگه گوشی گارانتی نداره و آپدیت جدیدی هن براش نخواهد اومد و همینطور ریسک اینکه گوشی بریک بشه رو سر از خاطرات در بیاره رو هم بتونید بپذیرید.

اما در کل خیلی باحاله. کارتون ریکاوری که داشته باشی صبح میتونی یک رام داشته باشی عصر یک رام جدید و از طریق خود کاستوم ریکاوری هم میتونی رام جدید بزنی روی گوشیت و نیازی به اودین و این داستان‌ها هم نداری.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/11/15 حالا مساله اینه که گوشی من دیگه گارانتی نداره. الان فکر کنم یک سال و نیمه که دارمش و بعید میدونم گارانتی بعد یکسال و نیم دیگه پاسخگو باشه که البته تو دوره گارانتی هم پاسخگو نیستن . شاید بگذارم وقتی آخرین آپدیت اندروید اومد برام بعدش عوض کنم به رام ایران که دیگه نگران‌گارانتی هم نباشم

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/11/9 رام امارات و یک هفته ست آپدیت اومده برام.

اینکه میخوام CSC رو عوض کنم بخاطر اینه که تقویمش تاریخ روی AOD رو عربی میزنه و من از این تقویم زیاد استفاده می کنم و نمیخوام برنامه نصب کنم.

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/11/8 بچه ها کسی آپدیت جدید رو گرفته ؟ 367Mb حجمش
زده حالت عیب یابی فعال میشه که وقتی میدی تعمیرگاه رمز رو ندی به تعمیر کار که تمام گوشیت رو دسترسی داشته باشه و چندتا آپدیت کوچیک برای پایداری سیستم و ازین چیزها

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1401/11/8 دمت گرم بابت آموزش

باعث از بین رفتن گارانتی نمیشه ؟
یا بعدش آپدیت ها میاد ؟

Samsung Galaxy A32 Samsung Galaxy A32

1400/9/9 منم همین مشکل رو دارم. ولی زمانی تاچ سایه میزنه که حافظه گوشی از نصف پر تر میشه. فکر می‌کنم. کسی مشکل مشابهی داره ؟

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1400/6/12 کابل شارژرت خراب شده. کابل رو عوض کن و یک‌کابل تا حد امکان‌کوتاه و جنس خوب بگیر مشکلت حل میشه

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1400/3/26 دوستان آپدیت کنید. مشکل خاصی نداشت من امروز ظهر بطور خیلی اتفاقی دستم خورد و آپدیت کردم. مشکلی پیش نیومد

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1400/3/25 نه داداش. من وایستادم ببینم مثل دفعه های قبل فاجعه نباشه این آپدیت . فعلا تو فروم های خارجی چیزی ندیدم که آپدیت مشکل دار باشه ولی هنوز نگرفتم آپدیت رو. شما آپدیت کردی ؟

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/8/7 سلام ، مشکل خاصی برای موبایل شما پیش نیومده . اول اینکه بهترین روش آپدیت کردن گوشی از طریق خود گوشی و مرحله به مرحله ست اما باز هم مشکلی نیست . از طریق گوگل پلی نر ام فزار مورد نظرتون رو یکبار پاک کنید یا اگر امکان پاک کردن نداره از طریق منوی Apps در Setting نرم افزار مورد نظرتون رو غیر فعال کنید و دوباره فعال کنید و از طریق گوگل پلی به آخرین ورژن آپدیت کنید احتمالا مشکلتون حل میشه . بعید می دونم آپدیت امنیتی برای این مدل منتشر بشه چون تا الان مشکل خاصی گزارش نشده مگر اینکه بخوان مدول های سکیوریتی رو آپدیت کنن پس خیلی در انتظار آپدیت امنیتی نباشید. در مورد آپدیت های امنیتی بابد بگم که این آپدیت ها معمولا و در 99% موارد شامل آپدیت برای هسته اندروید هستند و شامل آپدیت برای مشکلات نرم افزاری نمیشن چون این مشکلات از طریق دولوپر ها باید رفع بشه.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/8/1 لایو فکوس هنوز هم هست و خیلی هم بهتر شده عملکردش

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/7/14 نه برای این مدل اکان استفاه از صدای دالبی اضافه نشده ولی مود هایی هست که میتونید خودتون با فلش کردن روی موبایلتون اضافه کنید اما گارانتی رو از بین می بره و ممکنه باعث بشه موبایلتون بریک بشه یا هر اتفاق دیگه ای چون این مود ها رسمی نیستند. اما نرم افزارهایی هستند که بدون دردسر و کاملا بی خطر میتونن تا حدی امکان دالبی رو شبیه سازی کنند و یا افکت ها و اکوالایزر های باحال و جذابی رو به تنظیمات صدا اضافه کنند . توی گوگل پلی نرم افزار Sound Assistant رو سرچ کن و نصب کن . سازنده ش هم استودیوی سامسونگ الکترونیکزه. نرم افزار جالبیه و میتونه حتی میزان ولوم نرم افزار های مختلف رو بطور همزمان کنترل کنه یا به نرم افزار خاصی افکت بده یا همزمان اجازه پخش شدن دو صدا از دو نرم افزار مختلف رو بده و تعداد خیلی زیادی افکت و اکوالایزر داره.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/7/7 سلام دوستان

من آپدیت کردم به 9

1.تمام آپدیت ها رو تا الان از طریق خود گوشی گرفتم و روی رام فابریک کارخونه موندم که رام ایرانه.
2.بسیار روان و بدون لگ کار می کنه و هیچ مشکلی برام پیش نیومده.
3. مصرف باتری تقریبا 20 درصد بیشتر از ورژن قبلی شده ولی مساله اینه که باتری موبایل منم الان حدود 2 ساله داره کار میکنه یعنی قطعا ایراد فقط از اندروید نیست باتری منم فرسوده شده و قدرت شارژ نگه داشتنش کم شده.
4.آپشن های بسیار جذابی بهش اضافه شده از جمله اینکه میتونید ببینید چقدر توی اینستاگرام بودید چقدر توی برنامه های دیگه یا چندبار موبایلتون رو باز کردید و قفل کردید و ازین دست گزارشها.
5.میانبر رفتن به اطلاعات برنامه از روی خود آیکون برنامه که در اندروی 8 حذف شده بود برگشته.
6.منو ها باز طراحی شدن و یه مقدری ظاهرش فرق کرده.
7. وویس اور ال تی ایی فعال شده که موقع تماس فورجی قطع نمیشه و کیفیت تماس بسیار بهتره.
8. به نظر من تجربه جالبیه و برام اصلا مهم نیست که شارژ کمتر نگه میداره ولی اگر شارژ رو اعصابتونه آپدیت نکنید.
9. برنامه آب و هوا هر دفعه میخواد از روی جی پی اس مکان رو پیدا کنه که یکی از دوستان هم اشاره کرده بودن .
10. کسانی هم که با ویبره مشکل دارن یا ریست فکتوری کنن یا برن از توی منو ها حالت هشدار پیام و تماس از دست رفته رو پیدا کنن و غیر فعال کنن. این مثلا یه آپشن جدیده که به محض اینکه گوشی رو برداشتی با ویبره اعلام کنه تماس از دست رفته یا پیام خونده نشده دارید.

اندروید 9 کلا باحاله به نظر من.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/6/23 دوست عزیز سلام.
تا الان تقریبا هیچوقت تاریخ دقیق بروز رسانی های شرکت سامسونگ مشخص نبوده و تمام تاریخ هایی که اعلام میشه حدودی و بر اساس حدس و گمان هستند .
سایت سام موبایل، سایت رسمی اطلاع رسانی سامسونگ نیست.
و در نهایت این خبری که شما لینکش رو گذاشتی مربوط به j730G و نه j730F و به احتمال قریب به یقین مدل موبایل شما J730F باشه چون اکثر j7 هایی که بطور قانونی وارد ایران شده از این مدل هستند.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/1/17 بله دوست عزیز مربوط به اندروید 8 . آپدیت اندروید 9 که هنوز نیومده تا مشکلاتش رو بررسی کنیم و طبق اطلاعاتی که من دارم احتمالا تیر ماه امسال میاد که طبق سابقه قبلی سامسونگ بعید میدونم سر موقع هم منتشر کنند.
در توضیحاتم نوشته بودم تا الان آپدیت نکردم بخاطر اینکه نگران بودم تاچ موبایلم از کار بیفته که خدا رو شکر نیفتاد و نظر خودمو برای دوستانی که علاقه مند هستند نوشتم . شاید هنوز کسانی باشند که مثل من پیگیر اتفاقات بعد از آپدیت 8 باشند و ممکنه بدردشون بخوره که امیدوارم مفید واقع شده باشه .

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/1/15 مشکل از شارژر یا کابل شارژر یا سوکت شارژه. با مسواک سوکت شارژت رو تمیز کن احتمالا درست میشه نشد با یه شارژر و کابل اصلی دیگه امتحان کن . نگران نباش مشکل خاصی نیست به احتمال زیاد یکی از همین سه تاست .

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1398/1/15 سلام دوستان

اینو براتون از تجربه خودم در اندروید 8 نوشتم :

من J7 پرو 32 گیگ ساخت چین دارم و تا دو روز پیش آپدیت نکرده بودم چون نگران مشکلاتی که دوستان از اندروید 8 میگفتن بودم و خیلی اتفاقی مجبور شدم آپدیت کنم . درواقع پیغام آپدیت اومد و دانلود هم شده بود و دستم خورد و رفت برای نصب و دیگه کاری هم از دست من برنمیومد .

اول اینکه تا الان مشکل گوشی من فقط کند عمل کردن تاچ بود . باتری و دوربین و ال سی دی خیلی خوبی داره و مشکل لکه بنفش هم نداشتم با اینکه تا حالا چند بار به نحو خیلی بدی از دستم افتاده .

خوشبختانه به مشکل از کار افتادن تاچ بر نخوردم با اینکه اکثر دوستان گفته بودن مدل های چینی اینطوری میشن. ولی تا آپدیت شد و بالا اومد جونمو گرفت :))

اولین مشکلی که بعد از آپدیت برام پیش اومده مصرف باتریشه. من موبایلمو از صبح که 100 درصد برمیداشتم تا شب موقع خواب با مصرف معمولی که داشتم حدود 35 درصد هنوز شارژ داشتم ولی بعد از آپدیت شبا توی همون زمان حدودا 15 درصد شارژ دارم. یعنی مصرف باتری بیشتر شده ولی نه اونقدری که بعضی از دوستان میگن که فورا خالی میشه .

مشکل بعدی که به نظرم اومده کند شدن عملکرد بعضی برنامه هاست .

یه سری امکانات حذف شده مثلا شما از روی آیکون برنامه دیگه نمیتونی مستقیم بری توی صفحه اطلاعات برنامه و کش رو پاک کنی یا حجم برنامه رو ببینی و باید بری از توی ستینگ و متاسفانه ستینگ در اون قسمت سرچ هم نداره و باید اینقدر اسکرول کنی تا برسی به برنامه مورد نظرت.
علامت 4G که گاهی 4.5G میشد الان تبدیل شده به 4G+ ولی تاثیری در عملکردش نداشته .

یه سری تغییرات جزئی در تنظیمات داشته که خیلی موارد ویژه ای نیستن که اسم ببرم براتون. ولی اگر بخواید دقیقا بدنید چه فرقی کرده یه سرچ تو گوگل بزنید پیدا می کنید . فقط یه چیز خوب بهش اضافه شده که میتونید با استفاده از نرم افزار Samsung Pass پسورد نرم افزارهاتون رو مرتبط کنید با سنسور اثر انگشتتون و دیگه هی پسورد نزنید و با اثر انگشت لاگین کنید .

رابط کاربری سامسونگ هم یه ورژن آپدیت شده ولی تغییرات خاصی که به چشم بیاد نکرده جز اینکه میتونید روی صفحه در حالت خاموش یه عکس کنار ساعت اضافه کنید و ازین قرتی بازیا. یه جینگولک بازی بیخود هم اضافه شده بهش که گاهی یه ناتیفیکیشن میاد روی صفحه میگه فلان برنامه داره باتری زیاد مصرف میکنه که عملا فقط میتونید برنامه رو Force Stop کنید برنامه رو و هیچ تاثیر خاصی هم نداره .

امکانات دوربین زیاد تغییری نکرده ولی ظاهرا بازطراحی شده چون جاهای دکمه ها فرق کرده .

یه برنامه هم اضافه شده که میتونید وسایل برقی سامسونگتون رو مثل تلویزیون و یخچال و ازین دست چیزها رو باهاش کنترل کنید البته اگر اون دستگاه هم امکانش رو داشته باشه .

عملکرد سنسور ثر انگشت بسیار بهتر شده و همچنین عملکرد تاچ هم خیلی بهتر شده. منوی کرکره ای ناتیفیکیشن ها راحت میاد پایین و گیر نمی کنه . برنامه های قبلی به راحتی کار میکنن و یه سری از برنامه ها هم برای عملکرد درست در اندروید 8 باید از گوگل پلی آپدیت بشن.

از یه آدم مطلع پرسیدم گفت بعد از آپدیت OTA باید ریست فکتوری بزنیم که عملکرد گوشی نرمال بشه که من چون حساب کتابام توی گوشیه فرصت نکردم اطلاعاتمو بردارم و ریست کنم ولی احتمالا یه تاثیراتی خواهد داشت .

در نهایت اگر بخوام جمع بندی کنم تغییرات به قدری نبوده که بخوام بگم خیلی متفاوت شده اندروید 8 و تنها موضوعی که یه مقداری حال آدمو میگیره مصرف باتری که بیشتر شده .

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/9/27 از طریق خود موبایل آپدیت کردی یا رام رو با اودین زدی رو موبایلت ؟
الان موبایلت سریال نامبر داره یا نه ؟ با *#۰۶# چک کن ببین سریال داری یا نه.(ستاره مربع صفر شش مربع)
اگر سریال نداری در حالت خوش بینانه ممکنه فایل Radio رو موبایلت به مشکل خورده باشه.
دنبال آمورش های فلش کردن فایل مودم مربوط به مدل موبایلت توی اینترنت بگرد.
اگر تو سایت های فارسی نتیجه نگرفتی توی XDA Developers جستجو کن .

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/9/26 باتری بعد از یک دوره مشخص فرسوده میشه و سرعت تموم شدن ذخیره شارژش بیشتر میشه. اینکه باتری الانت رو با باتری زمانی که موبایلت رو تازه خریده بودی مقایسه کنی اشتباهه. به عنوان مثال باتری من ۳۶۰۰ میلی آمپر ظرفیت اسمی داشت در زمانی که خریده بودم ولی ظرفیت رسمی ذخیره سازیش حدود ۳۵۵۰ میلی آمپر بود حتی در زمان نو بودنش. الان بعد از ۸ ماه ظرفیتش ۳۴۵۰ میلی آمپره . نرم افزارهایی توی گوگل پلی هست که باتریت رو تست میکنه و ظرفیت های اسمی و رسمی موبایلت رو بهت میده و یه گزارش از عملکرد باتریت هم بهت میده. مثلا میتونی CPU Z رو دانلود کنی که اطلاعات کاملی از همه ی سخت افزار و نرم افزار موبایلت از جمله باتری بهت میده.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/9/26 سلام دوست عزیز. برای اینکه OTA آپدیت کنی به ۸.۱ بابد تمام آپدیت های قبلی رو نصب کرده باشی. اگر نخوای آپدیت ها رو نصب کنی میتونی رام کامل رو دانلود کنی و با اودین بزنی رو موبایلت که اصلا توصیه نمیکنم همچین کاری رو.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/9/25 فکر نمی کنم تغییری داده باشن . چون برای من از اول حجم آپدیت 1029.32 بود . الان یه 10 روزی هست که با این حجم هی پیغام آپدیت میده .

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/9/23 در جواب سوال اول : باید بگم اگر اندرویدت رو روت کردی میتونی بری تو این مسیر و فایل آپدیت رو پاک کنی data\fota
اگر روت نکردی باید اول بکاپ بگیری از اطلاعاتت و فکتوری ریست کنی که اطلاعات موبایلت پاک میشه و برمیگرده به تنظیمات کارخانه ولی اون فایل آپدیت هم پاک میشه. بعدش باید بری تنظیمات آپدیت رو از حالت چک کردن اتوماتیک و دانلود اتوماتیک برداری که دوباره دانلود نکنه.
جواب سوال دومت : بدون نرم‌افزار که نمیشه دانگرید کرد. ساده ترین نرم افزار آپلود فریمور روی موبایلهای سامسونگ نرم افزار اودینه که کار باهاش زیاد سخت نیست ولی اینکار یه اصول و قواعدی داره. که خلاصه ش میشه مثلا با بالا رفتن ورژن اندروید ورژن یه سری فایلهای سیستمی موبایلت هم بالا میره و موقعی که میخوای برگردی به ورژن قبلی اگر خوش شانس باشی ممکنه رام رسمی منطقه خودت به ورژن موبایلت بخوره ، اگر نه ممکنه مجبور بشی رام های مناطق دیگه یا حتی رام های دستکاری شده بزنی روی موبایلت و اینکار مستلزم آنلاک بوت لودر و نصب ریکاوری های کاستوم مثل TWRP و امثال اینه که باعث میشه عدد گارانتی وید از صفر به یک تغییر کنه و گارانتی موبایلت از بین بره .در نهایت چون به نظرم اومد آشنایی با اینکار نداری (البته ممکنه آشنایی هم داشته باشی فقط محض احتیاط میگم) برات اینهمه توضیح دادم که بدونی کلا ریسک کار بالاست. اگر چه در نهایت همیشه یه راهی هست اما ممکنه خیلی پر هزینه و پر درد سر باشه و آخرش اونی که باید بشه هم نشه.پس مراقب باش و فعلا روی همین ورژن بمون. اگر سامسونگ مشکل آپدیت رو حل کرد با اون روشی که گفتم فایل آپدیت رو پاک کن و OTA آپدیت کن.

Samsung Galaxy J7 Pro Samsung Galaxy J7 Pro

1397/9/20 سلام به همه J7 Pro دارها . من یه سری توضیحات راجع به آپدیت 8.1 براتون می نویسم امیدوارم مفید واقع بشه .

1. لطفا حداقل تا زمانی که این باگ برطرف بشه موبایلتون رو آپدیت نکنید .
2. مشکل نرم افزاریه و راه حل برای حل کردنش هم موجوده ولی خیلی پر درد سره .
3.در این نسخه از اندروید غیر از مشکل تاچ اسکرین مشکلات دیگه ای هم وجود داره مثل مصرف باتری و مشکلات آنتن که خیلی از دوستان شکایت داشتن در این مورد .
4.ظاهرا این مشکل بیشتر برای 32 گیگ ها پیش اومده و ربطی به کشور سازنده یا تعویض شدن تاچ و ال سی دی نداره.
5.اگر OTA آپدیت کردید میتونید دانگرید کنید به 7 ولی اگر دستی و با رام غیر از ورژن خودوتون آپگرید کرده باشید ممکنه نتونید به رام 7 ایران برگردید ولی بازم راه حل هست.تو اینترنت آموزش های تغییر CSC و همچنین رامهای سازگار با باینری جدید موبایلتون رو دنبال کنید .
6.کسانی که تمایل دارن روی 8.1 بمونن توی اینترنت سرچ کنن رام های دستکاری شده زیاده که میتونن بزنن و مشکل تاچ حل بشه ولی من اصلا توصیه نمی کنم .
7. در نهایت بازهم توصیه می کنم روی رام اصلی ورژن 7 بمونید . آپگرید نکنید فعلا . اگر دستی آپگرید می کنید مراقب باشید گارانتی موبایلتون نپره .
8. بیشتر راه حل های موجود در اینترنت برای حل کردن مشکل تاچ ورژن 8.1 باعث 1 شدن Void میشه چون باید ریکاوری کاستوم بزنید و ازین داستانها ....
9. تغییر ضریب گشادگی دیافراگم دوربین از 1.7 به 1.9 در اندروید 8.1 احتمالا بخاطر مشکل نوردهی در عکسهای با عمق میدان زیاد بوده . دوستانی که عکاسی میکنن میدونن داستان چیه . تغییر از 1.7 به 1.9 تاثیر محسوسی روی عکاسی با موبایل نمیزاره پس نگران نباشید .
10. مشکل نبودن نرم افزار ها در گوگل پلی هم برمیگرده به ورژن اندروید که میره بالاتر . قبل از آپگرید و ریست کردن میتونید از برنامه هاتون بکاپ بگیرید . و البته گوگل هم یه سری برنامه ها رو برای منطقه ما منتشر نمیکنه . برای دسترسی به اونها میتونید آی پی تون رو تغییر بدبد بعد گوگل پلی رو ببنید و کش اون رو پاک کنید و دوباره سرچ کنید .

امیدوارم توضیحاتم به دردتون بخوره .
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا