مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ش
  • تاریخ عضویت : 1397/9/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1398/2/6 سلام به همه دوستان
از نظر من تمامی برندها مشکلاتی بخصوص دارند که بعضاً در گوشی های تولید شده بصورت تصادفی بروز پیدا می کنند. این دلیل نمیشه که همه چیو ببریم زیر سوال!!!

من خودم همین گوشی رو دارم، البته نسخه ۱۲۸، و از روزی که گرفتم تا حالا هیچ مشکلی نداشتم. بعد از هر آپدیت یه سری مشکل بوت لووپ دارن، من اصن تا حالا همچین مشکلی نداشتم.
یا مشکل سرعت خواندن و نوشتن حافظه، اصن برای من هیچ لگی توو عچهیچ قسمتی وجود نداره.
جدیدا هم که این مشکل نوار سفید!!! من که تا حالا همچین مشکلی نشنیده بودم.
در کل پیشنهاد می کنم نسخه ۱۲۸ این گوشی رو بخرید تا خیالتون راحت باشه.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/28 سلام به همه
ظاهرا باید منتظر یه خبر خوب برای آپدیت ماه ژانویه باشیم. بعد از کلی غر زدن های کاربران Mi A2 به شیائومی نسبت به دیرکرد انتشار آپدیت ماه ژانویه، معلوم شد که شیائومی داره روو قابلیت Camera2Api کار میکنه و قرار تا قبل از پایان این ماه (میلادی) آپدیتی با قابلیت مذکور منتشر کنه. البته قاعدتا باید نرم افزار دوربینش رو هم آپدیت کنه ، ببینیم چی میشه ایشالا که محقق بشه.
میدونیم که Mi A1 آپدیت ژانویه رو گرفته ولی خبری از Camera2Api نبوده براش. در صفحه زیر میتونید جزئیات این خبر رو از پیگیری های یک کاربر حرفه ای شیائومی مطالعه کنید.
https://in.c.mi.com/thread-1732712-1-0.html

اگه شیائومی در آپدیت این ماه قابلیت camer2api رو فعال کنه میتونیم به خیلی از گوشی های گرون فخر بفروشیم و عکس های تووپ با این گوشی بگیریم.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/28 سلام
وقت بخیر
اصلا این انتظاری که داری درست نیست!!!
دوربین 12 مگاپیکسل از سنسور IMX486 سونی استفاده می کنه و دوربین اصلی هست. دوربین 20 مگاپیکسلی پشت برای محیط های کم نور و عکس پرتره استفاده می شه. پس از دورین 20 مگاپیکسلی انتظار عکاسی و جایگزین شدنش با دوربین 12 مگاپیکسل رو نداشته باش. کاربردش دو موردی هست که گفتم. در تمامی گوشی های با چند دوربین یک دوربین اصلی و بقیه کمکی هستن که نور بهتر جمع بشه و عکس داینامیک رنج بهتر و جزئیات بیشتری داشته باشه. اینم بگم که سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی پشت و جلو IMX376 هست و از دوربین 12 مگاپیکسلی ضعیف تر هستند. برای گرفتن عکسی که از هر دو دوربین استفاده می کنه باید بری روو گزینه منوال و گزینه لنز رو بزاری روو low light .
امیدوارم مفید بوده باشه.

Nokia 7.1 Nokia 7.1

1397/10/24 اینجام دست از سر ملت بر نمیداری؟؟؟ با این امولدت!!!!

صفحه نظرات نوکیا 6.1 رو که در نوردیدی، بیخیال
...

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/21 سلام به همگی یکی از نکاتی که در نظرات کمتر در موردش صحبت میشه قابلیت مهمی است که در چیپ آنتن سیم کارت این گوشی هست. دقت کنید که این چیپ cat12 رو ساپورت میکنه و معنیش اینه که تا سرعت آپلود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و دانلود ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه در این گوشی قابل دستیابی است. برای کسب اطلاعات دقیق تر از ویژگی های مختلف هر گوشی تولید شده در دنیا میتونید به آدرس زیر مراجعه کنید اطلاعاتی که میتونیه به شما در مورد پارامترهای مختلفی که در طراحی گوشی‌ها لحاظ میشه، بده. مثل نسبت وزن، طول، عرض و ضخامت.
https://www.devicespecifications.com/en/model-display/00354b63

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/21 سلام دوست عزیز در مورد این گوشی و باتری باید بگم که بعد از آپدیت به اندروید ۹ تقریباً با استفاده معمول یعنی گوش کردن به موسیقی، وبگردی، استفاده از اینترنت وای فای و استفاده از دوربین، ۷ ساعت اسکرین آن خواهید داشت. اما با استفاده های سنگین، مثل بازی های سنگین، استفاده از اینترنت سیم کارت و وی پی ان تقریبا پنج و نیم ساعت اسکرین آن خواهید داشت.

برای اندروید ۸.۱ هم از هر کدوم از زمان های گفته شده نیم ساعت کم کنید. امیدوارم مفید باشه موید باشید.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/21 خیر توصیه نمیشه همچین کاری انجام بدید. چون تضمینی برای کارکرد صحیح نیست و البته دریافت آپدیت های ota تضمین نخواهد شد.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/21 تغییرات ظاهری دیگه ای هم وجود داره که مربوط میشه به پنل نوتیفیکیشن و منوها.
یکی دیگر از مهمترین قابلیت هایی که باید در این گوشی روی اندروید ۸.۱ موجود می بود و در اندروید ۹ اضافه شد امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت برای دیدن پنل نوتیفیکیشن است. البته این قابلیت در Mi a1 وجود داشت که در این گوشی از اندروید ۹ به بعد اضافه شد.
امیدوارم مفید باشه. باز هم تأکید می‌کنم یکی از ویژگی‌های مثبت این گوشی دریافت سریع آپدیت های اندروید هست پس خودتون رو از این مزیت محروم نکنید.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/21 دوم از بین رفتن قابلیت کارکرد همزمان وای فای و هات اسپات است. یعنی در اندروید ۸.۱ شما میتونی از گوشی به عنوان یه تقویت کننده سیگنال استفاده کنی. اما در اندروید ۹ فقط یا میتونی هات اسپات استفاده کنی یا از وای فای استفاده کنی.
سومین ایراد مربوط به نور صفحه نمایش است. نور صفحه کم شده و نیاز هست میزان نور رو ۸۰ درصد به بالا قرار بدید تا به راحتی بتونید با گوشی کار کنید.
تقریباً از نظر سرعت فرقی با ۸.۱ نداره اما مدیریت رم به شدت بهتر شده. کیفیت دوربین و تصاویر فرقی نکرده.
شاید مهمترین تغییر از لحاظ بصری سیستم ناوبری جدید اندروید ۹ باشه که دیگه ستاد و کمی پایین صفحه حذف میشن ما فقط یک خط اون پایین می‌بینید. جابجایی بین برنامه ها خیلی بهتر شده یکی از بهترین قابلیت ها امکان رفتن به لیست برنامه ها از هر جایی هست. در اندروید ۸.۱ شما مجبور بودید حتماً اول به هوم اسکرین برگردید.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/10/21 سلام دوست عزیز
یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی پشتیبانی مستقیم از طرف گوگل به واسطه پروژه اندروید وان است. لذا از این برتری خودتون رو محروم نکنید و همیشه آپدیت هایی که ارائه میشه رو دریافت کنید. پس از بروزرسانی به اندروید ۹ سه تا ایراد اصلی برای این گوشی پیش اومده، اول کاهش صدای هدفون است.

Nokia X6 2018 (6.1 Plus) Nokia X6 2018 (6.1 Plus)

1397/10/21 درضمن این دوست گلمون 😘 ( m.r k) بیشتر از اینکه توو پیج سامسونگ نظر بده اینجا نظر میده.
... آقا برو توو محل خودتون بازی کن. والا. جالبه به قول خودش ۲ روز نوکیا داشته و الان سامسونگ. خب قاعدتاً تایم بیشتری سامسونگ دستت بوده چطوریه که نظراتت در مورد نوکیا( اونم منفی) بیشتره تا سامسونگ🤔.

خداییش خودت بگو، منطقیه؟😂
...

Nokia X6 2018 (6.1 Plus) Nokia X6 2018 (6.1 Plus)

1397/10/21 سلام به همه دوستان طرفدار اندروید وان

آقا من یه کم وقت گذاشتم و رفتم تو صفحه بررسی سامسونگ +a6 و نظرات این دوست گلمون (m.r k)😘 رو خوندم. اونجام فقط میگه صفحه نمایش امولد. اصن شعارشه گویا. فقط من موندم اول صفحه امولد اومد بعد ایشون یا ایشون امولد رو اختراع کردن و پتنت شو دادن به سامسونگ! 😆
اونجا دیگه بین هواداری هم تیمی هستی، یه کم ویژگی های دیگه هم بلد باشی بد نیست.🤔

امیدوارم یه روزی اگه برند نوکیا یا هر برند دیگه ای صفحه نمایش خفن تری از امولد و نوچه هاش زد طرفدار سامسونگ بمونی و نیای بگی میخام تیممو عوض کنم.
...

Nokia X6 2018 (6.1 Plus) Nokia X6 2018 (6.1 Plus)

1397/10/21 بنظرم از سامسونگ حق تبلیغ بگیر
تمام کسانی که در این صفحه نظر میدن طرفداران اندروید وان هستن. براساس مثال فوتبالی که زدی، اینجا فقط تیم محبوبمون، اندروید وان دیوایسز، رو تشویق می کنیم. مثل شما نیستیم که بیایم توو صفحه سامسونگ بر علیهش چیزی بنویسیم. اگه میخوای نظر کارشناسی بدی نقاط ضعف و قوت این گوشی رو بگو نه اینکه یه گوشی دیگه رو تبلیغ کنی چون خودت خریدی. فرهنگ نقد چیز خوبیه. دقت کن که همه بهت یه کامنت دادن و جواب همه رو هم با همون صفحه نمایش سعی کردی بدی، یه نفر با همه مشکل داره پس ایراد از اون یه نفره. شما که سامسونگی هستی خداییش بدون اینکه بری سرچ کنی از لحظه ای که پستم توسط مدیر گذاشته شد و دیدی بگو ببینیم اکزینوس سامسونگ چه فرقی با کوااکام داره و هدف تولیدش چی بوده اصلا.

Nokia X6 2018 (6.1 Plus) Nokia X6 2018 (6.1 Plus)

1397/10/17 سلام
یعنی با این نظر کل اعتباراین سایتو بردی زیر سوال, این چه نظریه آخه!
نمایشگر مهم هست اما نظر کارشناسی به هیچ وجه فقط یک پارامتر رو درنظر نمیگیره، لطفاً دقت بیشتری بخرح بدیم. درضمن اگه نمی‌دونید بدونید که بعد از اندروید ۱۰ کل دنیای اندروید قراره جمع بشه، سیستم عامل جدید فوشیا توسط گوگل خواهد آمد. این گوشی جزو پروژه اندروید وان هست که جزو اولین گوشی هایی است که هم اندروید ۱۰ را خواهد گرفت هم فوشیا! پشتیبانی نرم افزاری رمز اصلی موفقیت برند اپل هست، هیچ از خودتون پرسیدید چرا گوشیهای اپل اینقدر کم افت قیمت دارند؟ چون همون سیستم عاملی که روو ایکس مکس هست روو ۵ اس هم هست. پروژه های اندروید وان و فوشیا در راستای همین مسئله تعریف شده اند تا دستگاه های اندرویدی هم سالها با بهینه شدن نرم افزاری حداکثر کارایی سخت افزار را تجربه کنند.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/22 سلام به همه
دوستان ظاهراً آپدیت اندروید ۹ بصورت عمومی منتشر شده، چک کنید ببینید براتون اومده؟
من خودم قبلاً به ۹ آپدیت کرده بودم و امروز برام آپدیت دسامبر هم اومد.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/20 در چند پست قبل تر خودم، گفته بودم که در فروم های xda مشکل حافظه این گوشی در نسخه ۶۴ گیگ مطرح شده و هنوز هم راه حلی براش داده نشده. البته شیائومی هنوز تایید نکرده و ممکنه با آپدیت به اندروید ۹ رفع بشه.

در پاسخ به اینکه کی اندروید ۹ بصورت عمومی منتشر میشه هم در پست های قبلیم توضیح دادم، بخونید.
میتونید همین الان هم اندروید ۹ رو بصورت OTA دریافت کنید. توو آموزش گفتم. چند صفحه رد کنید می‌رسید به دستم.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/17 نسخه ۶۴ خریدی یا ۱۲۸؟

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/17 همون طور که میدونید گوگل هسته اصلی اندروید رو نوشته و به عنوان کرنل در اختیار بقیه تولید کننده ها قرار داده. هر سازنده ی گوشی یه پوسته اختصاصی با امکاناتی که مدنظرش بوده روو این کرنل سوار کرده. شرکت شیائومی هم همین کار رو انجام داده که پوسته اختصاصیش miui هست. سازنده ها به این پوسته امکاناتی اضافه میکنن که باعث کندشدن میشه و حتی حافظه داخلی رو اشغال می‌کنه و باعث میشه تعداد برنامه های قابل نصب هم کمتر بشن. گوگل از اندروید ۷ به بعد با سازنده ها به این توافق رسید که گوشی هایی تولید کنن با برند تجاری اندروید وان. سخت افزار از سازنده نرم افزار از گوگل. گوگل هم روو کرنل اندروید بیشتر کار کرد و امکانات بیشتری بهش اضافه کرد. ظاهرشو زیباتر و روون تر کرد و البته قول داده که تند تند آپدیت براشون بده که تا امروز به قولش عمل کرده.
البته miui هم زیباست و هم روون. اما نمیشه منکر فضایی که اشغال می‌کنه شد. از طرفی مهمترین ویژگی اندروید خام روی گوشیهای اندروید وان سرعت عملکرد، پشتیبانی نرم افزاری مرتب و سادگی آن است.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/17 سلام
تمامی مواردی که میخوای از لحاظ باتری برای این گوشی محدودیتی ایجاد نمیشه الا دیتای گوشی و وی پی ان.
وی پی ان خیلی باتری میخوره در کل.
بنظرم اگه تمامی این مواردی که گفتی رو در نظر بگیریم. این گوشی با اندروید ۸.۱، ۵.۵ ساعت و با اندروید ۹، ۶.۵ ساعت باتریش دووم میاره.
البته در آپدیت دسامبر اندروید ۹ قراره استفاده از باتری باز بهینه‌سازی بشه.
امیدوارم مفید بوده باشه.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/11 سلام
من خودم Mi A2 دارم. در کل از نظر سخت افزاری Mi A2 از Redmi note 6 pro قویتره. میتونی توو همین سایت مشخصات سخت افزاری شون رو ببینی. چیپست و دوربین Mi A2 بهتره در حالیکه باتری Redmi note 6 pro ظرفیت بالاتری داره. Mi A2 کارت حافظه نمیخوره و جای جک هندزفری نداره ولی Redmi note 6 pro هر دو رو داره. رام Mi A2 اندروید خالص هست که بسیار سریع و روون کار می‌کنه و پشتیبانی نرم افزاریش مستقیما توسط گوگل انجام میشه، اما Redmi note 6 pro رام miui (پوسته اختصاصی شیائومی) روشن و بواسطه خود شیائومی پشتیبانی نرم افزاری میشه. آپدیت های Mi A2 سریع تر میاد و کلا در اولویت های بروزرسانی هست.
سوال دیگه ای بود در خدمتم.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/10 بله
همانطوری که در مشخصات قید شده، این گوشی جزو پروژه Android One هست و تا اندروید ۱۱ حداقل برای میاد. البته هنوز اندروید ۹ بصورت عمومی در دنیا برای این گوشی عرضه نشده و تا پایان سال ۲۰۱۸ همه صاحبان این گوشی آپدیت آندروید ۹ را خواهند گرفت. در پست های قبلیم توضیح دادم در این مورد میتونید مطالعشون کنید.
مؤید باشید.

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/9 سلام
بستگی داره شما از گوشی چی بخواید
کلی ویدئو مقایسه از این گوشی توو اینترنت هست که میتونید ببینید.
اما در کل میتونم بهتون بگم که از نظر من تنها ایرادی که میشه بهش گرفت نبود پورت هندزفری بصورت اختصاصی هست. یه نکته ای هم در مورد کندی سرعت حافظه این گوشی بگم، ظاهراً چند نفری توو xda کندی و لگ دادن نسخه ۶۴ گیگ این گوشی رو گزارش دادن. شیائومی هنوز تایید نکرده. من نسخه ۱۲۸ دارم و واقعا تا حالا هیچ مشکلی هم باهاش نداشتم. کیفیت دوربین و صدا بسیار بهتر از اونیه که انتظار دارید. البته باید بلد باشید باهاش عکس بندازید. دوربین سلفیش عالیه. تثبیت تصویر(IS) در حالت ضبط ویدئو 4k مثل 1080 نیست. بواسطه رام استوک بسیار سریع و روون کار می‌کنه. باتریشم با اندروید ۸.۱ تحت استفاده سنگین ۷ ساعت اسکرین آن میده و با اندروید ۹، ۹ ساعت!

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/9 «پست دوم»
ادامه «پست اول»
خیلی آسونه، هیچگونه آنلاک کردن بوت لودر و روت کردنی نیاز نیست.
از نظر آنتن دهی، پشتیبانی از زبان فارسی و چیزایه دیگه نگران نباشید؛ چون هیچ مشکلی نداره.
یه نکته دیگه اینکه شیائومی در این برزورسانی camera2 api رو فعال نکرده و باید صبر کنیم ببینیم در پچ های بعدی چیکار می کنه.
من خودم تست کردم و الان دارم با گوشیم که همین Mi A2 هست این پست رو می‌زارم.موفق باشید.
سوالی بود در خدمتم.
http://www.ir-tci.org/learn-android/how-to-update-android-pie-xiaomi-mi-a2/

Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

1397/9/9 «پست اول»
سلام به همه
همونطوری که میدونیم هنوز اندروید ۹ بصورت عمومی برای Mi A2 منتشر نشده و فقط کاربران کشورهای هند، برزیل و هلند آپدیت بصورت OTA رو دریافت کردن.
شیائومی قول داده که نهایتا تا کریسمس همه صاحبان Mi A2 آپدیت آندروید ۹ رو دریافت کنند (مرجع: miui community)
حالا اگه تحمل این زمان رو ندارید و نمیتونید صبر کنید به آموزش موجود در لینک زیر مراجعه کنین و بصورت OTA آپدیت رو دریافت کنین.
ریسک های این آموزش:
۱. تنها ایرادی که شاید بشه به این روش گرفت اینه که باید ریست فکتوری کنید که قبلش میتونید از اطلاعاتتون بکاپ بگیرید.
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
ایسام