مشخصات کاربر
 - نام کاربر : arash a
- تاریخ عضویت : 1397/9/6
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
-
معرفی Meizu 22 پرچمداری با 4 دوربین 50 مگاپیکسلی، صفحهنمایش LTPO و اثر انگشت اولتراسونیک
-
معرفی Realme P3 Lite 5G – تکرار Realme C75 5G با طراحی باریک، Dimensity 6300 و باتری 6,000mAh
-
10 گوشی پر فروش سهماهه دوم سال 2025 با حضور 5 اپل و 4 سامسونگ و آیفون 16 در صدر
-
معرفی Galaxy Tab A11 – تبلت رده پایین سامسونگ با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه Helio G99
-
رونمایی از Moto Pad 60 Neo – تبلت میانرده موتورولا با Dimensity 6300 و ارتباطات 5G
-
معرفی پلتفرم طراحی سفارشی تراشه Arm Lumex با هستههای پردازشی جدید و کاهش مصرف انرژی
-
معرفی Sony Xperia 10 VII - با Snapdragon 6 Gen 3، طراحی جدید و صفحهنمایش 120 هرتزی 19.5:9
توی developer options سوایپ کنید تا آخر صفحه چند بار روی reset to default values کیک کنید تاmiui optimization ظاهر بشه و خاموشش کنید
بعد این که خاموشش کردید دیگه always on display بهد 10 ثانیه خاموش نمیشه
توی developer options سوایپ کنید تا آخر صفحه چند بار روی reset to default values کیک کنید تاmiui optimization ظاهر بشه و خاموشش کنید
بعد این که خاموشش کردید دیگه always on display بهد 10 ثانیه خاموش نمیشه
صفحه نمايش سري ردمي نوت ۱۰ شيائومي
چند روز پيش از مشکلات داغ شدن بيش از اندازه گوشي وان پلاس ۹ پرو گفتيم که خريداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربين گوشي آن را گزارش داده بودند. اما حالا يکي ديگر از برندهاي چيني با نارضايتي کاربران خود مواجه شده است و اين بار شکايت ها از صفحه نمايش گوشي است.
به نقل از mysmartprice، به تازگي خريداران مدل هاي مختلف گوشي هاي سري ردمي نوت ۱۰ موج عظيمي از شکايت ها را در توييتر به راه انداخته اند. عمده نارضايتي کاربران مربوط به صفحه نمايش گوشي شان است. برخي کاربران مي گويند صفحه نمايش گوشي به ناگهان غيرفعال و قفل مي شود، برخي ها به لرزش صفحه نمايش گوشي هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسيار زيادي از کاربران به لرزش و فريز شدن صفحه نمايش هنگام فعال شدن رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نمايشگر اشاره دارند.
يکي از کاربران در توييتر با انتشار کليپي از گوشي خود مشکلات صفحه نمايش را نشان مي دهد که با لرزش فراوان تصوير رو به رو شده است. اگرچه اين کاربر مي گويد پس از مراجعه به فروشگاه هاي شيائومي، گوشي اش تعويض شده است اما کماکان در گوشي جديد نيز با اين مشکل مواجه است.
اما شيائومي در مواجه با نارضايتي کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتريان شيائومي با انتشار بيانيه اي ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاري خواند و گفت در ماه هاي آينده با انتشار به روزرساني هايي اين مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شيائومي از کاربران خواست تا تمامي مشکلات خود را با اين شرکت در ميان بگذارند.
کاربر ديگري در توييتر مي گويد: نمايشگر گوشي ردمي نوت ۱۰ پرو هنگام سوييچ به رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل مي شود و پس از اينکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمي گردد مشکل برطرف مي شود. ساير کاربران نيز اين موضوع را تاييد مي کنند و به نظر مي رسد اين مشکل به صورت گسترده در نمايشگرهاي اين سري وجود دارد.
ردمي نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به اين که هر روز تعداد شکايت ها و نارضايتي ها از اين گوشي ها بيشتر مي شود، به نظر مي رسد شيائومي تنها دو راه براي بيرون رفتن از اين شرايط بحراني دارد؛ اگر مشکل نرم افزاري است هرچه سريع تر با ارايه آپديت اين مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاري وجود دارد، تمامي مدل هاي فروخته شده بايد جمع آوري شوند و با مدل هاي ديگر جايگزين شوند.
صفحه نمايش سري ردمي نوت ۱۰ شيائومي
چند روز پيش از مشکلات داغ شدن بيش از اندازه گوشي وان پلاس ۹ پرو گفتيم که خريداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربين گوشي آن را گزارش داده بودند. اما حالا يکي ديگر از برندهاي چيني با نارضايتي کاربران خود مواجه شده است و اين بار شکايت ها از صفحه نمايش گوشي است.
به نقل از mysmartprice، به تازگي خريداران مدل هاي مختلف گوشي هاي سري ردمي نوت ۱۰ موج عظيمي از شکايت ها را در توييتر به راه انداخته اند. عمده نارضايتي کاربران مربوط به صفحه نمايش گوشي شان است. برخي کاربران مي گويند صفحه نمايش گوشي به ناگهان غيرفعال و قفل مي شود، برخي ها به لرزش صفحه نمايش گوشي هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسيار زيادي از کاربران به لرزش و فريز شدن صفحه نمايش هنگام فعال شدن رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نمايشگر اشاره دارند.
يکي از کاربران در توييتر با انتشار کليپي از گوشي خود مشکلات صفحه نمايش را نشان مي دهد که با لرزش فراوان تصوير رو به رو شده است. اگرچه اين کاربر مي گويد پس از مراجعه به فروشگاه هاي شيائومي، گوشي اش تعويض شده است اما کماکان در گوشي جديد نيز با اين مشکل مواجه است.
اما شيائومي در مواجه با نارضايتي کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتريان شيائومي با انتشار بيانيه اي ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاري خواند و گفت در ماه هاي آينده با انتشار به روزرساني هايي اين مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شيائومي از کاربران خواست تا تمامي مشکلات خود را با اين شرکت در ميان بگذارند.
کاربر ديگري در توييتر مي گويد: نمايشگر گوشي ردمي نوت ۱۰ پرو هنگام سوييچ به رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل مي شود و پس از اينکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمي گردد مشکل برطرف مي شود. ساير کاربران نيز اين موضوع را تاييد مي کنند و به نظر مي رسد اين مشکل به صورت گسترده در نمايشگرهاي اين سري وجود دارد.
ردمي نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به اين که هر روز تعداد شکايت ها و نارضايتي ها از اين گوشي ها بيشتر مي شود، به نظر مي رسد شيائومي تنها دو راه براي بيرون رفتن از اين شرايط بحراني دارد؛ اگر مشکل نرم افزاري است هرچه سريع تر با ارايه آپديت اين مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاري وجود دارد، تمامي مدل هاي فروخته شده بايد جمع آوري شوند و با مدل هاي ديگر جايگزين شوند.
صفحه نمايش سري ردمي نوت ۱۰ شيائومي
چند روز پيش از مشکلات داغ شدن بيش از اندازه گوشي وان پلاس ۹ پرو گفتيم که خريداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربين گوشي آن را گزارش داده بودند. اما حالا يکي ديگر از برندهاي چيني با نارضايتي کاربران خود مواجه شده است و اين بار شکايت ها از صفحه نمايش گوشي است.
به نقل از mysmartprice، به تازگي خريداران مدل هاي مختلف گوشي هاي سري ردمي نوت ۱۰ موج عظيمي از شکايت ها را در توييتر به راه انداخته اند. عمده نارضايتي کاربران مربوط به صفحه نمايش گوشي شان است. برخي کاربران مي گويند صفحه نمايش گوشي به ناگهان غيرفعال و قفل مي شود، برخي ها به لرزش صفحه نمايش گوشي هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسيار زيادي از کاربران به لرزش و فريز شدن صفحه نمايش هنگام فعال شدن رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نمايشگر اشاره دارند.
يکي از کاربران در توييتر با انتشار کليپي از گوشي خود مشکلات صفحه نمايش را نشان مي دهد که با لرزش فراوان تصوير رو به رو شده است. اگرچه اين کاربر مي گويد پس از مراجعه به فروشگاه هاي شيائومي، گوشي اش تعويض شده است اما کماکان در گوشي جديد نيز با اين مشکل مواجه است.
اما شيائومي در مواجه با نارضايتي کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتريان شيائومي با انتشار بيانيه اي ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاري خواند و گفت در ماه هاي آينده با انتشار به روزرساني هايي اين مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شيائومي از کاربران خواست تا تمامي مشکلات خود را با اين شرکت در ميان بگذارند.
کاربر ديگري در توييتر مي گويد: نمايشگر گوشي ردمي نوت ۱۰ پرو هنگام سوييچ به رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل مي شود و پس از اينکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمي گردد مشکل برطرف مي شود. ساير کاربران نيز اين موضوع را تاييد مي کنند و به نظر مي رسد اين مشکل به صورت گسترده در نمايشگرهاي اين سري وجود دارد.
ردمي نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به اين که هر روز تعداد شکايت ها و نارضايتي ها از اين گوشي ها بيشتر مي شود، به نظر مي رسد شيائومي تنها دو راه براي بيرون رفتن از اين شرايط بحراني دارد؛ اگر مشکل نرم افزاري است هرچه سريع تر با ارايه آپديت اين مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاري وجود دارد، تمامي مدل هاي فروخته شده بايد جمع آوري شوند و با مدل هاي ديگر جايگزين شوند.
این گوشی
پشتیبانی از کارت حافظه بجای سیم ۲ داره
لطفا اصلاح کنین