مشخصات کاربر
 - نام کاربر : arash a
- تاریخ عضویت : 1397/9/6
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
-
مقایسه سامسونگ Galaxy A16 با شیائومی Redmi Note 14
-
معرفی سهگانه Pura 80 هواوی - Pura 80 Pro و +Pura 80 Pro با سنسورهای 1 اینچی و باتری 5,700mAh
-
معرفی هواوی Pura 80 Ultra با لنزهای تلهفتوی قابل سوییچ و دوربین اصلی 1 اینچی
-
انتشار نخستین نسخه پایدار اندروید 16 – از تحول در نوتیفیکیشنها تا امکانات مناسب برای کمشنوایان
-
معرفی Honor X6c پایینرده اقتصادی آنر با پنل 120 هرتزی، حافظه 256GB و باتری 5,300mAh
-
معرفی iOS 26 با زبان طراحی جدید، اضافه شدن اپلیکیشن Games و تغییرات گسترده
-
معرفی iPadOS 26 با طراحی جدید، مولتیتسکینگ گسترده و راهکارهای هوش مصنوعی
توی developer options سوایپ کنید تا آخر صفحه چند بار روی reset to default values کیک کنید تاmiui optimization ظاهر بشه و خاموشش کنید
بعد این که خاموشش کردید دیگه always on display بهد 10 ثانیه خاموش نمیشه
توی developer options سوایپ کنید تا آخر صفحه چند بار روی reset to default values کیک کنید تاmiui optimization ظاهر بشه و خاموشش کنید
بعد این که خاموشش کردید دیگه always on display بهد 10 ثانیه خاموش نمیشه
صفحه نمايش سري ردمي نوت ۱۰ شيائومي
چند روز پيش از مشکلات داغ شدن بيش از اندازه گوشي وان پلاس ۹ پرو گفتيم که خريداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربين گوشي آن را گزارش داده بودند. اما حالا يکي ديگر از برندهاي چيني با نارضايتي کاربران خود مواجه شده است و اين بار شکايت ها از صفحه نمايش گوشي است.
به نقل از mysmartprice، به تازگي خريداران مدل هاي مختلف گوشي هاي سري ردمي نوت ۱۰ موج عظيمي از شکايت ها را در توييتر به راه انداخته اند. عمده نارضايتي کاربران مربوط به صفحه نمايش گوشي شان است. برخي کاربران مي گويند صفحه نمايش گوشي به ناگهان غيرفعال و قفل مي شود، برخي ها به لرزش صفحه نمايش گوشي هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسيار زيادي از کاربران به لرزش و فريز شدن صفحه نمايش هنگام فعال شدن رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نمايشگر اشاره دارند.
يکي از کاربران در توييتر با انتشار کليپي از گوشي خود مشکلات صفحه نمايش را نشان مي دهد که با لرزش فراوان تصوير رو به رو شده است. اگرچه اين کاربر مي گويد پس از مراجعه به فروشگاه هاي شيائومي، گوشي اش تعويض شده است اما کماکان در گوشي جديد نيز با اين مشکل مواجه است.
اما شيائومي در مواجه با نارضايتي کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتريان شيائومي با انتشار بيانيه اي ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاري خواند و گفت در ماه هاي آينده با انتشار به روزرساني هايي اين مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شيائومي از کاربران خواست تا تمامي مشکلات خود را با اين شرکت در ميان بگذارند.
کاربر ديگري در توييتر مي گويد: نمايشگر گوشي ردمي نوت ۱۰ پرو هنگام سوييچ به رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل مي شود و پس از اينکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمي گردد مشکل برطرف مي شود. ساير کاربران نيز اين موضوع را تاييد مي کنند و به نظر مي رسد اين مشکل به صورت گسترده در نمايشگرهاي اين سري وجود دارد.
ردمي نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به اين که هر روز تعداد شکايت ها و نارضايتي ها از اين گوشي ها بيشتر مي شود، به نظر مي رسد شيائومي تنها دو راه براي بيرون رفتن از اين شرايط بحراني دارد؛ اگر مشکل نرم افزاري است هرچه سريع تر با ارايه آپديت اين مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاري وجود دارد، تمامي مدل هاي فروخته شده بايد جمع آوري شوند و با مدل هاي ديگر جايگزين شوند.
صفحه نمايش سري ردمي نوت ۱۰ شيائومي
چند روز پيش از مشکلات داغ شدن بيش از اندازه گوشي وان پلاس ۹ پرو گفتيم که خريداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربين گوشي آن را گزارش داده بودند. اما حالا يکي ديگر از برندهاي چيني با نارضايتي کاربران خود مواجه شده است و اين بار شکايت ها از صفحه نمايش گوشي است.
به نقل از mysmartprice، به تازگي خريداران مدل هاي مختلف گوشي هاي سري ردمي نوت ۱۰ موج عظيمي از شکايت ها را در توييتر به راه انداخته اند. عمده نارضايتي کاربران مربوط به صفحه نمايش گوشي شان است. برخي کاربران مي گويند صفحه نمايش گوشي به ناگهان غيرفعال و قفل مي شود، برخي ها به لرزش صفحه نمايش گوشي هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسيار زيادي از کاربران به لرزش و فريز شدن صفحه نمايش هنگام فعال شدن رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نمايشگر اشاره دارند.
يکي از کاربران در توييتر با انتشار کليپي از گوشي خود مشکلات صفحه نمايش را نشان مي دهد که با لرزش فراوان تصوير رو به رو شده است. اگرچه اين کاربر مي گويد پس از مراجعه به فروشگاه هاي شيائومي، گوشي اش تعويض شده است اما کماکان در گوشي جديد نيز با اين مشکل مواجه است.
اما شيائومي در مواجه با نارضايتي کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتريان شيائومي با انتشار بيانيه اي ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاري خواند و گفت در ماه هاي آينده با انتشار به روزرساني هايي اين مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شيائومي از کاربران خواست تا تمامي مشکلات خود را با اين شرکت در ميان بگذارند.
کاربر ديگري در توييتر مي گويد: نمايشگر گوشي ردمي نوت ۱۰ پرو هنگام سوييچ به رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل مي شود و پس از اينکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمي گردد مشکل برطرف مي شود. ساير کاربران نيز اين موضوع را تاييد مي کنند و به نظر مي رسد اين مشکل به صورت گسترده در نمايشگرهاي اين سري وجود دارد.
ردمي نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به اين که هر روز تعداد شکايت ها و نارضايتي ها از اين گوشي ها بيشتر مي شود، به نظر مي رسد شيائومي تنها دو راه براي بيرون رفتن از اين شرايط بحراني دارد؛ اگر مشکل نرم افزاري است هرچه سريع تر با ارايه آپديت اين مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاري وجود دارد، تمامي مدل هاي فروخته شده بايد جمع آوري شوند و با مدل هاي ديگر جايگزين شوند.
صفحه نمايش سري ردمي نوت ۱۰ شيائومي
چند روز پيش از مشکلات داغ شدن بيش از اندازه گوشي وان پلاس ۹ پرو گفتيم که خريداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربين گوشي آن را گزارش داده بودند. اما حالا يکي ديگر از برندهاي چيني با نارضايتي کاربران خود مواجه شده است و اين بار شکايت ها از صفحه نمايش گوشي است.
به نقل از mysmartprice، به تازگي خريداران مدل هاي مختلف گوشي هاي سري ردمي نوت ۱۰ موج عظيمي از شکايت ها را در توييتر به راه انداخته اند. عمده نارضايتي کاربران مربوط به صفحه نمايش گوشي شان است. برخي کاربران مي گويند صفحه نمايش گوشي به ناگهان غيرفعال و قفل مي شود، برخي ها به لرزش صفحه نمايش گوشي هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسيار زيادي از کاربران به لرزش و فريز شدن صفحه نمايش هنگام فعال شدن رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نمايشگر اشاره دارند.
يکي از کاربران در توييتر با انتشار کليپي از گوشي خود مشکلات صفحه نمايش را نشان مي دهد که با لرزش فراوان تصوير رو به رو شده است. اگرچه اين کاربر مي گويد پس از مراجعه به فروشگاه هاي شيائومي، گوشي اش تعويض شده است اما کماکان در گوشي جديد نيز با اين مشکل مواجه است.
اما شيائومي در مواجه با نارضايتي کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتريان شيائومي با انتشار بيانيه اي ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاري خواند و گفت در ماه هاي آينده با انتشار به روزرساني هايي اين مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شيائومي از کاربران خواست تا تمامي مشکلات خود را با اين شرکت در ميان بگذارند.
کاربر ديگري در توييتر مي گويد: نمايشگر گوشي ردمي نوت ۱۰ پرو هنگام سوييچ به رفرش ريت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل مي شود و پس از اينکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمي گردد مشکل برطرف مي شود. ساير کاربران نيز اين موضوع را تاييد مي کنند و به نظر مي رسد اين مشکل به صورت گسترده در نمايشگرهاي اين سري وجود دارد.
ردمي نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به اين که هر روز تعداد شکايت ها و نارضايتي ها از اين گوشي ها بيشتر مي شود، به نظر مي رسد شيائومي تنها دو راه براي بيرون رفتن از اين شرايط بحراني دارد؛ اگر مشکل نرم افزاري است هرچه سريع تر با ارايه آپديت اين مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاري وجود دارد، تمامي مدل هاي فروخته شده بايد جمع آوري شوند و با مدل هاي ديگر جايگزين شوند.
این گوشی
پشتیبانی از کارت حافظه بجای سیم ۲ داره
لطفا اصلاح کنین