مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیرمسعود ف
  • تاریخ عضویت : 1397/9/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Huawei nova 4 Huawei nova 4

1398/1/19 سلام داداش، بله هندزفری هم داخل جعبه هست، از نظر روونی و سخت‌افزار گوشی خوبیه، من قبل از این میت 9 داشتم، خیلی برتری محسوسی نسبت به هم ندارن!! دوربینش هم انصافاً خوبه. فکر نکنم با آنر 20 ویو هم فرق آنچنانی تو پردازنده و اینا بکنه اما من از ظاهر این بیشتر خوشم اومد تا اون. حالا ایشالا هر کدوم رو خریدی مبارکت باشه.

Huawei nova 4 Huawei nova 4

1398/1/12 آقا ما گرفتیم این گوشی رو! انصافاً هر چی نداره قیافه داره! از همون بانه کالا هم گرفتیم. فقط مدلی که به دست من رسید دوربینش بیست مگاپیکسل هست نه چهل و هشت مگاپیکسل. گفتن تماس می‌گیریم کد رجیستری رو خدمتتون اعلام می‌کنیم، بنده هم منتظرم تا کد رجیستری به دستم برسه! خود گوشی محافظ صفحه و قاب داخل جعبه داره. رامش گلوباله ولی منو فارسی نداره. البته من خیلی به منو فارسی احتیاجی ندارم ولی اگر برای کسی ضروریه بدونه که منو فارسی نداره. در کل تو این اوضاع با هفت تومن من راضیم، شاید از نظر شماها چیزای بهتری هم میشد گرفت ولی من از قیافهٔ این گوشی خوشم میاد :))

Huawei nova 4 Huawei nova 4

1397/12/25 سلام داداش، ممنونم ازت. ولی بارثاشاپ دو تا مشکل داره: اول اینکه پانزده تا سی روز طول می‌کشه گوشی به دستت برسه، دوم اینکه رام چین هست گوشی.

Huawei nova 4 Huawei nova 4

1397/12/23 دوستان کسی می‌دونه این گوشی تو بازار ایران موجود هست یا خیر؟! و اگر موجوده قیمتش چنده؟! سپاس‌گزارم.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا