مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اکبر م
  • تاریخ عضویت : 1397/8/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1402/6/3 سلام. دوستایی که a54 دارند یه سوال داشتم.. اثر انگشت گوشی شما خوب کار میکنه من ۳ الی ۴ بار بزارم تا عمل کنه... برچسب گلس سرامیکی هم رو گوشی گذاشتم ممکنه مشکل از این باشه.. اعصاب نزاشته برامون!!!

LG G4 LG G4

1398/4/29 جدی میگی!!! نگرانم نکن الکی!! چون برای ما هم یبار بردش سوخت یعنی ممکنه دوباره اینجور بشه؟!!

LG G4 LG G4

1397/9/13 سلام به دوستان: کسی تا به حال با این مشکلی که من دارم مواجه شده, موقع بازی کردن با این گوشی به خصوص زمانی که حجم بازی هم 500 مگابایت به بالا باشه... گوشی داغ میکنه و این هشدار برای من میاد: برای حفاظت از جان شما گوشی در حال خاموش شدن است و خاموش میشه دستگاه... کسی راه حلی برای رفع این مشکل داره که خاموش نشه اصلا من میخام بمیرم یعنی چی که پنج دقیقه بازی میکنی زرتی خاموش میشه اعصاب خورد کن شده...!!!

LG G4 LG G4

1397/8/23 سلام. خسته نباشید... شما چجوری گوشی رو به اندروید 7 آپدیت کردید؟ برای ما که آپدیت نیومده دیگه هم بنا نیست بیاد!!

LG G4 LG G4

1397/8/17 بله ارزش داره... این گوشی جزء پرچمدارای ال جی هست و دارای دوربینی فوق العاده است با امکاناتی که این گوشی داره تو شرایط ارز و دلار و بازار فعلی ایران خواسته باشی گوشی نو بگیری کم کم باید 4 ملیون هزینه کنی اونم یه گوشی میان رده نصیبت میشه!! که حتی در بعضی مواقع امکاناتشون هم از این گوشی کمتره... فقط یک نکته با تجربه ای که با استفاده از این گوشی دارم بهت میکنم اونم اینه که این گوشی مشکل بوت لوپ(گوشی خاموش میشه و موقع روشن شدن رو آرم ال جی میمونه وبالا نمیاد) داره اگه خدای نکرده این مشکل برات پیش بیاد اگه گارانتی نداشته باشی گوشی رو حدود 700 تومان باید خرج کنی تا از بوت لوپ درش بیاری واگه گارانتی داشته باشی رایگان برات درست میکنن... مشکلی که برای من ایجاد شد و گارانتی داشتم از شانسم خدا روشکر... فقط توصیه من اینه که این گوشی نباید حافظه داخلیش پر بشه اونوقت بهش برمیخوره و بوت لوپ میشه حتی الامکان فایلهاتون رو توی کارت sd ذخیره کنید...باتشکر

LG G4 LG G4

1397/8/6 سلام.خدمت همه دوستان... شارژر اصل این گوشی خراب شده و دیگه گیر نمیاد... کسی فست شارژر خوب سراغ داره برای این گوشی ممنون میشم جواب بدید؟
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا