مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : البرز ک
  • تاریخ عضویت : 1397/7/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1397/8/16 سلام دوستان

خب الان دقیقا یک ماه از خریدن این گوشی گذشته، نظرات خودم رو چند ساعت بعد از خریدن این گوشی نوشته بودم براتون، الان میخوام بعد یک ماه استفاده مداوم و سنگین، نظرات خودم رو براتون بگم، تلاش میکنم بیطرفانه و منطقی بنویسم، امیدوام مفید بوده باشه براتون:

همان روز اول به اندروید 9 آپدیت شد؛ بدون دردسر و مشکل، البته با فیلترشکن!
اندروید 9 بدون هیچ باگ یا مشکل یا به هم ریختگی داره کار میکنه، برخی مشکلات که دوستان مطرح کردند رو من ندیدم در گوشی خودم. ترکیب اندروید 9 خام با سخت افزار این گوشی، اینقدر باحال جواب داده که تا حدودی سرعت و روانی آیفون رو برای من تداعی کرده و واقعا راضی هستم از اندروید وان ورژن 9 برای این گوشی.
سرعت گوشی واقعا فوق العاده است؛ هرچند اهل گیم نیستم اما برای تست یکی دو تا بازی با گرافیک نسبتا بالا هم ریختم و از پسشون بدون هیچ مشکلی براومد! استفاده عادی و اداری هم به هیچ وجه کمترین باگ یا هنگی یا داغ شدن گوشی نداشتم. چندین برنامه شامل دوربین و گیم و یوتیوب و اینستا و آفیس و.... رو همزمان باز کردم و مرتب بینشون سوییچ میکردم اما دریغ از داغ شدن یا کند شدن!! واقعا سرعت بالایی داره.
باطریش هم مطابق انتظار قوی هست و به راحتی یک روز را با استفاده نسبتا سنگین جواب میده. زمان شارژ سریعش هم خوبه و ظرف نیم ساعت بالای 50% شارژ میشه و بعدش سرعت شارژ کم کم کند و کندتر میشه.
کیفیت صفحه نمایشش هم کاملا راضی کننده است؛ هم در زیر نور خورشید هم در تاریکی، و کلا تماشای فیلم و فوتبال باهاش خیلی حال میده، مخصوصا با توجه به سایز بزرگ صفحه و نسبت طول به عرض صفحه. البته غیر از صداش:
همچنان معتقدم حجم صداش کمه، کیفیت و بلندی صدا خوبه اما حجم نداره منظورم اینه که صدا به وسعت پخش نمیشه و من مخصوصا موقع رانندگی که از بلندگوش استفاده میکنم خیلی راضی نیستم از صدای گوشی. البته کیفیت و حجم بلندگوی بلک بری های قبلیم هم منو بدعادت و پرتوقع کرده!
دوربین ها برای من که عکسبرداری حرفه ای نمیکنم، کاملا راضی کننده است؛ مخصوصا دوربین سلفی در تماس های تصویری عالیه.
خیلی ها ظاهر شیک گوشی توجهشون رو جلب کرده و براشون جالبه، مخصوصا نوار مسی رنگ دورش، و تعجب میکنند وقتی میبینن این گوشی شیک و خاص ساخت نوکیاست.
هنوز هم معتقدم کاش اسم نوکیا رو بالای گوشی کنار گوشی سلفی نمیگذاشت، شیکتر میشد واقعا.
بزرگترین نقطه ضعفش، نداشتن چراغ نوتیفیکشن هست، برای من که مکررا انواع زنگ ها و پیغام ها از ایمیل ها و شبکه های اجتماعی میاد، داشتن این چراغ موهبت بود که در بلک بری ها خیلی کمک حالم بود ام این نوکیا نداره متاسفانه.

خلاصه در یک کلام، واقعا از این گوشی راضی هستم و از اینکه بعد چند ماه وسواس و تحقیق زیاد، و البته با چاشنی حس خوبم نسبت به نوکیا (بخاطر تجارب چند سال قبلم)، اینو خریدم از انتخاب خودم راضی ام.

سوالی بود در خدمتم

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1397/8/16 بله دوست عزیز در خدمتم

Nokia 7 plus Nokia 7 plus

1397/7/20 سلام دوستان
بنده بعد از بررسی فراوان این گوشی رو امروز خریدم
گوشی های قبلی: بلک بری پرایو و پاسپورت، آیفون 5، نوکیا لومیا 1520، و ......

آخرین گوشی من بلک بری پرایو هست که یکسال و نیمه دارمش و خیلی هم ازش راضی بودم مخصوصا کلاس و پرستیژ گوشی و کیفیت ساخت عالی و البته کیبورد فیزیکیش فوق العاده برام جذاب هستند، اما اخیرا به دلایل زیر مجبور شدم عوض کنم:
سرعت پایین گوشی و‌هنگ کردن در اجرای برنامه های با آپدیت جدید
افت کیفیت باطری
آپدیت نشدن اندروید ، ورژن شش مونده

من گوشی برام مثل لپ تاپ مهم و کاربردیه، اهل گیم نیستم اما کار اداری زیاد با گوشی انجام میدم، لذا سایز بزرگ صفحه نمایش، محکم و با کیفیت بودن گوشی، باطری قابل قبول، سرعت خوب در اجرای برنامه ها، اولویتهای من در خرید گوشی هستند و بودند، الان هم بیشتر از شش میلیون نمیخواستم هزینه کنم

اچ تی سی، هواوی، سونی، ال جی، و حتی آیفون دست دوم تمیز رو حسابی بررسی کردم. غیر از سامسونگ که تجارب بد زیادی ازش دارم و در لیست من جا نداره، بقیه گوشی ها رو با اولویتهای بالا بررسی کردم،
نهایتا با وسواس و تحقیق زیاد نوکیا 7 پلاس رو خریدم، البته اعتراف میکنم تجارب خیلی خوب سالهای قبلم در انتخاب مجدد نوکیا تاثیر گذاشت و تصمیم‌گیری رو برام کمی راحتتر کرد. این هم نتیجه تجربه نیمروزه من:

سرعت گوشی بسیار بالا و کار باهاش لذت بخشه
دوربین اصلی که معرکه است و دوربین سلفیش واقعا راضی کننده است
ابعادش بزرگ هست اما خوشدسته، مخصوصاً لمس لبه های کناریش حس خوبی بهت میده
حس نمیکنی گوشی ظریف چینی خریدی، من با دست گرفتن برندهای چینی حتی با قیمت بالاتر از این زیاد حس خوبی نگرفتم، اما اینو دست میگیری احساس میکنی کیفیت و دوام خوبی داره
روشنایی و دقت رنگ صفحه نمایش عالی
سرعت سنسور فینگرپرینت عااالی
باطری هم به نظر قدرتمند میاد چون با وجود چند ساعت کلنجار رفتن با گوشی اما خیلی کم افت میکنه

ایراداتش:
به نظرم محل حک اسم نوکیا در سمت بالا راست در جلوی گوشی شلوغ و بدترکیب کرده گوشی رو، کاش اصلا جلوی گوشی برند رو‌نمیگذاشت
اسپیکرش قوی هست اما حجم و کیفیت صداش رو نپسندیدم
ظاهرش برعکس چینی ها خیلی شیک و رویایی نیست و حس لاکچری بودن بهت دست نمیده، اما نوکیا 8 و مخصوصاً سیروکو از این نظر عالین،

خلاصه خاطره پنج سال پیش من که لومیا 1520 رو با وسواس زیاد خریدم و دو سال و نیم فوق العاده رو باهاش سپری کردم رو این گوشی 7 پلاس تا حدود زیادی زنده کرده برام، اما انصافا این نوکیا هنوز به پای لومیا نرسیده....

موفق باشید
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام