مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : بهاره پ
  • تاریخ عضویت : 1397/7/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Xiaomi Redmi 6A Xiaomi Redmi 6A

1397/8/2 با سلام به همگی
خدا رو شکر بعد از پیگیری در اینماد و مکاتبه و پیگیری با مدیر محترم سایت mobile.ir و گفتگوی مجدد با مدیر فروشگاه اینترنتی موبازشاپ (خوزستان)، مشکل من دیروز، اول آبان 1397 برطرف شد و فروشگاه موبازشاپ هر سه گوشی رو رجیستری کرد و خدا رو شکر قابل استفاده هستند.
از اینکه فروشگاه مسئولیت مشکل را برعهده گرفتن و مشکل رو حل کردن، خیلی خوشحالم. امیدوارم سطح کیفی خدمات همه فروشگاه‌های اینترنتی روز به روز ارتقا پیدا کنه و ما شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم و اگر همچین اتفاقاتی رخ بده هم در آخر با پیگیری و همکاری دوطرفه مرتفع بشه.
از آنجایی که مشکلم حل شد و همه چی ختم به خیر شد، من تمایل داشتم که با توجه به همکاری فروشگاه موبازشاپ و مسئولیت پذیری شون، نظرات من در بخش گوشی موبایل ردمی 6 حذف بشه تا برای کسب‌وکار ایشان مشکلی پیش نیاید، اما امکانش نیست.
واسه همین مجددا کامنت می زارم تا در مورد حل مشکل و رضایتم در مورد مسئولیت پذیر بودن فروشگاه در قبال مشتری اطلاع رسانی کنم و همچنین بگم انشالا همچین مشکلی دیگه پیش نیاد. در آخر هم اضافه کنم مدیر فروشگاه به من گفتن که گارانتی رو به خدماتشون اضافه کردن و همین انشالا گام مثبت و خوبی در پیشگیری از همچین مشکلاتی خواهد بود.
با سپاس مجدد

Xiaomi Redmi 6A Xiaomi Redmi 6A

1397/7/18 سلام بر همگی
من توی مرداد ماه 1397 با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موبازشاپ (خوزستان) mobazshop که نامش رو در لیست فروشندگان موبایل شیائومی و در این سایت دیدم، سه عدد گوشی شیائومی Redmi6A برای سه تا از اعضای خانواده‌ام خریدم. اما متاسفانه بعد از دریافت کالا متوجه شدم که هزینه عوارض گمرکی گوشی ها پرداخت نشده و در واقع امکان رجیستری گوشی‌ها وجود نداره. فروشنده تا الان از حل این مشکل امتناع کرده و می گه وظیفه ای در برابر رجیستری گوشی ها نداره (در صورتی که قبل خرید به من گفت که گوشی ها رجیستری می شن و از من کد ملی و شماره موبایل گرفت). موضوع دیگه اینکه این فروشگاه اینماد داره. کاش سامانه اینماد به فروشگاه هایی مجوز بده که رجیستری گوشی رو انجام می دن چون همه می دونیم که گوشی بدون رجیستری با قوانین فعلی، غیرقانونی و در واقع معادل کالای قاچاق هست. خوشبختانه چون فروشگاه در اینماد ثبت شده، برای من امکان شکایت وجود داشت، من تقریبا دو هفته است در سایت اینماد شکایت کردم و از اون موقع درگیر احقاق حق خودم هستم. در حال حاضر اینماد حکم داده فروشگاه باید رجیستری گوشی ها رو انجام بده. اما فروشنده هنوز اقدامی نکرده. امیدوارم بتونم خسارتی که این فروشگاه به من وارد کرده را دریافت کنم.
در آخر این رو هم اضافه کنم که ای کاش سایت مرجع موبایل، شاخصی برای عضویت فروشگاه ها داشت هر چند در بخش معرفی ذکر می شه که مسئولیتی در مورد خرید و فروش کالا ندارند اما به نظر من همین که امکان تبلیغ یا معرفی فروشگاهی وجود داره باید صلاحیتش بررسی بشه.
دلم می خواست تجربه‌ام رو اینجا به اشتراک بگذارم تا بقیه افراد با اعتماد به این فروشگاه دچار مشکل نشن و حقی ازشون تضییع نشه.

موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام