مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ابوالفضل -
  • تاریخ عضویت : 1397/6/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/12/13 سلام دوستان دیدید گفتم صبر کنید ضرر نمیکنید؟
الان فروشگاه اينترنتی گروه تجاري سُها، رام گلوبال و حافظه 4/64 موجودی ایران و تحویل 10 روزه با قیمت 2,950,000 تومان موجود کرده مبارک دوستانی که پول دارن و میخرن
ما که فعلا بودجه نداریم تا بخریم :(

https://sohatrade.com/product/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-7/

اینم آدرس تلگرامش
https://t.me/sohatrade

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/16 سلام
فکر نکنم بشه با آپدیت, رام چین رو به گلوبال تغییر داد.
فقط رابط کاربری MIUI آپدیت میشه فکر کنم

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/16 سلام دوست عزیز.
من نظر کلی دادم و شما را خطاب قرار ندادم.
دوست عزیز اگر برداشت بدی شده عذرخواهی میکنم.
ببنید نظرات من رو تو همین صفحه بخونید از کسانی انتقاد کردم که واقعا بدون توجه به قیمت و ارزش واقعی چیزی حاضرن هر قیمتی که دلال گفت پول بدن اینا حاضرن به فرغونی مثل پراید هم 40 تومن و حتی بیشتر بدن.
برای این گوشی هم شاید کسی حاضر باشه 500هزارتومن پول بیشتر بده تا مثلا زودتر برسه دستش ولی برای کس دیگه ممکنه پول زیادی باشه و بتونه صبر کنه.
خوب هرکسی اختیار پول خودشو داره!

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/15 سلام
اگر کسی پول مفت داره و براش مهم نیست خوب صبر کردن نداره و میتونه بخره ولی اگر پول به سختی درمیاره و براش مهمه من میگم صبر کنه بهتره و هم قیمتش متناسب میشه و هم اینکه رام گلوبالش میاد و هم نسخه پروش میاد و اونوقت انتخابهای بهتری داره.
بعضی دوستان میگن رام چین میگیریم وبعد خودمون رامش رو تغییر میدیم که برای این دست از دوستان بگم که گویا دیگه چنین امکانی نیست و اگر با رام چین مشکل دارین صبر کنید تا گلوبالش بیاد و اگرم ندارین که اصلا شیائومی Mi 8 SE خیلی بهتره.
البته همانطور که گفتین اقتصاد مملکت رو هواس! واصلا نمیشه مطمئن بود اگر کسی مثلا 6ماه صبر کنه قیمت میاد پایین .
من هم میگم در بهترین شرایط نهایت تا 4ماه دیگه قیمت دلار تا حدودی ثبات داره و قطعا بعد از اون قیمتها باز سر به فلک کشیده میشه یعنی قبل اون هرگلی زدین سر خودتون زدین...
حال باید دید تا 3،4ماه دیگه نسخه پرو و گلوبالش میاد و نهایت چه قیمتی میخوره

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/15 دلار الان 12000 هم نیست بلکه 11000تومنه که اگر همون 12هم حساب کنیم قیمت خرید تو چین باید 1,800,000بشه و رجیستر شدو + سود و... نهایت باید زیر 2,300,000 به دست مصرف کننده برسه

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/8 چرا باید گوشی 150 دلاری بدستم رسید انتقاد کنم؟! من الان منتقد گرون فروشی هستم! :)

در مورد صحیح نبودن حرفت مبنی بر اینکه قیمت گوشی بالای 2.850 هست و 250دلار دو نکته میگم:

الف)اول اینکه سایت های دیگر وارد کننده از چین قیمتهای به مراتب پایین تری زدن، مثلا بست چینا قیمت 3/32ر را 2,459,000 تومان قیمت زده؛ یا موبوتل از فروشگاههای همین سایت زده: ۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

ب)نکته دوم خود فروشگاه موبوتل در انتقاد به گران فروشی گوشی 147 دلاری پاسخ داده:
"سلام خدمت شما ،با توجه به عرضه اولیه این محصول در بازار چین،محصول دارای حباب قیمت و بازار سیاه می باشد و قیمت اولیه آن بالا هست،کمی بگذره قیمتش به قیمت واقعی تبدیل می شود.همچنین اگر از حباب قیمت این محصول در حال حاضر چشم پوشی کنیم با توجه با گفته شما محصول مورد نظر ۱۵۰ دلار می باشد که معادل ۱/۸۰۰/۰۰۰ تومان فقط خرید خود محصول می باشد .قیمت باربری،سود ،حمل و نقل….نیز به این محصول اضافه می شود.
شما می توانید با کمی صبر،این محصول را در چند هفته آینده پس از ازبین رفتن حباب با قیمت پایین تری خرید بفرمایید"
================
همینطوری که قبلا گفتم قیمت واقعی گوشی همان150 دلار هست که میشود حدود 1.800 و نه 250 دلار یا بالای 2.800.000 !
قبلا هم گفتم به دلیل اینکه گوشی تازه به بازار امده قیمتش حباب داره که الان خود فروشندگان هم تایید میکنند و گفتم راه حل مشکل هم برای کسانی که میخواهند بخرند اینکه آگاهی کسب کنند که قیمت گوشی 150 دلار هست نه 250 دلار! و اینکه صبر کنند تا عرضه و فروشندگانش بیشتر بشه تا قیمتش افت کنه

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/8 دوست عزیز سایت gsmarena قیمت فروش تو بازار اروپا رو میزنه که طبیعتا واحد پولش میشه یورو ولی قیمت پایش برای فروش جهانی همون دلار هست..
این سایت تمام گوشی ها رو به همین شکل قیمت گذاری میکنه
برادر من، من کاری به قیمت یوروش ندارم قبلا گفتم مگر وارد کننده ایرانی داره گوشی رو از اروپا میخره؟ داره نسخه چینی رو با رام چین از چین میخره اونجا یا یوان میده یا دلار قیمت گوشی 999 یوان و 147 دلار هست تمام!

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/6 خیر دوست عزیز.. تمام گوشیهای وارداتی جدید باید گمرکش پرداخت بشه و بعد رجیستر بشه

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/6 درود
اینجوری که رسانه ها میگن فکر کنم تا قبل عید باید سر و کله اش پیدا بشه

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/6 دوست عزیز من گفتم اگر منبع رسمی دارید که بگه خود شرکت قراره برای بازار جهانی گوشی رو با قیمت بالای 200 بده بفرمایید که معرفی نکردین، معرفی نشد چون چنین مطلبی نیست و صحت نداره!

خوبه که خودتون هم سایت gsmarena را قبول دارید و خود شما اعتراف میکنید سایت gsmarena قیمت جهانی رو میده، الان برای این گوشی قیمت رو 150 زده دیگه واضح تر از این؟!
https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_7-9513.php
اصلا میگوبید این قیمت فروش تو چین هست مشکلی نیست، مگه الان وارد کننده ایرانی گوشی را از آمازون یا بازار اروپایی میخره؟ خودشان دارن میگن خرید از چین و همان نسخه برای بازار چین و با رام چین که شرکت با قیمت 150بدست فروشگاهها میرسونه رو 2.850 میلیون قیمت گذاشتن الان قیمت دلار تو بازار ازاد 11500 هست که اگر تقسیم کنید میبینید قیمت گوشی 250 درمیاد! اونم بدون هزینه گمرک و رجیستری!
یه سر به لینکهای زیر یزنید:
https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_5_(redmi_5_plus)-8959.php
https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_s2_(redmi_y2)-9185.php
اینجا شیائومی ردمی اس 2 ، 150 و شیاومی مدلRedmi 5 Plus ،حدود 160 قیمت خورده که هر دو اینها رو با نسخه گلوبال میشه با حدود 2میلیون که فروشندگان تو همین سایت میفروشن رجیستر شده اون رو خرید!

نه بنده و نه هیچ آدم عاقلی توقع نداره گوشی با قیمت 150 دلار بدستش برسه و همینطور 250 دلار!! :))
چیزی که واضح هست شرکت گوشی رو با قیمت 150 عرضه میکنه و فروشگاهها با درصدی سود اون رو میفروشن، البته شاید دوستان از همین فروشگاهها ی داخل چین گوشی رو با قیمت حدود 200 تکی میخرن و با 50 دلار سود به دست کاربران میرسونن که با هزینه گمرک و... حدود 3میلیون برای مصرف کننده آب میخوره!

در آخر فکر کنم دیگه بحث کردن در مورد قیمت اینجا بی فایده هست، خودتان تصمیم بگیرید اگر پرداخت این مبلغ براتون مشکلی نیست بخرید و الا فکر میکنم با عرضه و خرید عمده و بیشتر گوشی توسط فروشندگان مختلف قیمتش منطقی تر ، مناسبتر و رقابتی تر خواهد شد.
در پناه حق.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/5 سلام دوست عزیز.
قیمت تو هند رو تو لینکی که دادم ( yon.ir/indianexpr ) زده و گفتم قیمت پایش تو هند 10000 روپیه هست.
بنده هم بحث عرضه و تقاضا رو قبول دارم که هرچی عرضه برای محصولی که تقاضا شدید داره کم بشه طبیعتا قیمتش بالا میره و این یکی از اصول اولیه اقتصاد هست و اگر پستهای قبلی من رو تو همین صفحه خونده باشید به همین دلیل گفتم فعلا صبر کنید. این گوشی تازه به بازار امده و تو خود چین هم فعلا بصورت محدود عرضه شده و حتی سایتی مثل www.aliexpress.com‎ هم فعلا موجود نداره، انتقاد من به دوستانی بود که از بیخ و بُن منکر قیمت 150 دلاری گوشی شدند واعلام کردند قیمتش بالای 200 دلار هست!
بنده تو نظرات قبلیم گفتم:
"
قیمت تمام گوشی ها مشخصه و اونجا همه چی حساب و کتاب داره، برخلاف اینجا !!! اگر میگن n دلار با همون قیمت فروخته میشه و + حاشیه سود منطقی و عوارض به دست مصرف کننده نهایی در اقصی نقاط دنیا میرسه ولی اینجا فروشنده ها میخواهند راحت چند برابر خود شرکت سازنده روی هر گوشی سود بخورن!
...
قیمتش خیلی حباب داره حدود 1میلیون! پس توصیه میکنم بهتره از خریدش دست نگه دارید هم پول الکی ندادین و هم برخی فروشنده ها کمی به راه راست هدایت بشن!
...
تنها راه حل این مشکل کسب آگاهی، صبر و نخریدن هست تا با قیمت منطقی و مناسب به دست همه برسه! "
همینطور که میبینید بنده توقع ندارم گوشی با قیمت 150 یا بهتر بگم 147دلاری یعنی 1.750 میلیون بدست کاربر برسه مطمئنا سود فروشنده و عوارض و... را باید حساب کرد، بحث سر حباب بالای1میلیونی گوشیست که برخی فعلا دارند اون رو با قیمت بالای 2.800 میفروشند آنهم بدون هزینه گمرک!.
حرف منم به دوستان همینه که متوجه باشید قیمت واقعی گوشی 150 دلار هست و طی هفته های آینده با عرضه عمومی و انبوه گوشی به بازار و افزایش فروشندها حبابش کم میشه پس اگر نیاز شدیدی ندارین فعلا صبر کنید هم نسخه پروش بیاد و هم نقد و بررسیش و هم اینکه با صف نبستن ملت جلو هر فروشگاهی به شعور خودمون حداقل احترام میذاریم! همینطور که خودتان در بحث خودرو فرمودین از ماست که بر ماست!، این خصلت بد ماست که اجازه میده عده ای سوء استفاده کنند و مثلا فرغونی به نام پراید را با 40میلیون بفروشن! تو بحث گوشی هم نظرم همینه چه این گوشی و چه گوشیهای دیگر، کاربران باید بفهمن که قیمت واقعی گوشی چند هست و با یه حساب سر انگشتی بدونن آیا قیمتش منصفانه هست یا نه؟ و بعد بخرن. ظلم نیست سود خود شرکت سازنده 10دلار نباشد ولی دلال ایرانی از روی ناآگاهی و خصلت بد ما چندین برابر بجیب بزند؟ چرا باید پول زبان بسته را به هر کسی داد آخه! :))

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/4 اصرار شما برای جا انداختن قیمت کذایی این گوشی تعجب برانگیز است! لطفا با سند و مدرک اثبات کنید که قیمت 150 دلاری فیک است و برای بازار جهانی بالای 200دلار است! یعنی چی صرفا برای جا افتادن برند ردمی هست؟ یعنی فقط تبلیغ کرده که با این قیمت هست ولی در اصل نمیده؟! مگر اونجا هم مثل اینجا هرکی به هرکیه؟ مگر میشه شرکتی به اعتبار این بیاد دروغ بگه خوبه که خودتونم تو پست قبلی اعتراف کردی داره با قیمت 147دلار فروش میره! البته منم قبول دارم که برای تبلیغ و جا انداختن شرکت داره با قیمت خوب عرضه میشه و دلیل استقبال خوب ازش هم قیمت مناسبش هست و اگر قرار باشه قیمتش بیشتر بشه دیگه این استقبال ازش بی معنیه و با این قیمت گزینه های دیگری با رم و حافظه بیشتر در دسترس هست. ولی فروشندگان داخلی دارن از قیمت پایین اون سوءاستفاده میکنن و چند برابر قیمت میدن.
برای مثال الان آنر 7x قیمتش بالای 200 دلار هست الان با قیمت 2.4 میشه رجیستر شده اون رو خرید اونم بدون معطلی ارسال از چین و پرداخت گمرگ و دردسر رجیستری ! خوب چرا باید این گوشی بر فرض محال 200دلاری با قیمت 3میلیون بدست کاربر نهایی برسه؟! اونم بعد کلی حرص خوردن!
بازم میگم تمام سایتهای معتبر قیمت گوشی رو 150 دلار زدن و اگر مدرکی دارین که قیمت اون 200دلار هست قرار دهید تا از گمراهی دربیاییم!

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/4 عزیز من خوبه که خودتم اعتراف میکنی که قیمتش 147 دلار هست الان برخی فروشندهای بی انصاف داخلی دارن همون نسخه 147 دلاری که برای بازار چین و با رام چین عرضه شده رو با قیمت بالای 200 دلار میفروشن اونم تازه هزینه گمرگ بر عهده خریدار هست و باید جدا پرداخت کنه + دردسرهای طولانی مدت ثبت سفارش و رجیستری که چندین هفته طول میکشه.
اگر اینطوری که شما میگی هست نسخه گلوبال و بخصوص پرو این باید رو 300دلار قیمت بخوره که اصلا منطقی و صحیح نیست. و قیمت نسخه پرو برای هند 16000 روپیه یا 1500 یوان.
لینکی که قبلا دادم ( yon.ir/indianexpr ) قیمت فروشش رو تو هند زده 10000 روپیه یا 999 یوان چین الان دلار 11500 و روپیه 176 و یوان 1750تومن هست که به هر شکل حساب کنید قیمتش حدود 1.750.000 درمیاد خوب چرا باید قیمت گوشی 147 دلاری بالای 200 دلار قیمت بخوره؟ مگر وارد کنندها دارن از آمریکا گوشی رو وارد میکنن که میگین قیمتش تو آمریکا بیشتره؟ فروشنده ایرانی داره از همون بازار چین و با قیمت 147 دلار میخره و با قیمت بالای 200 دلار میفروشه! یعنی شرکت شیائومی با این همه هزینه مواد اولیه، کارمند، تحقیق و توسعه و ... گوشی رو با قیمت 147 دلار عرضه میکنه ولی دلال ایرانی میخواد رو هر گوشی بالای 50دلار به جیب بزنه!

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/2 حرف شما اصلا صحیح نیست اصلا بر فرض محال برای بازار چین 150 هست چرا الان رام چین اون رو بدون هزینه گمرک دارن به قیمت 2.800.000 میدن؟! با دلار 18800 حساب کردن!؟ الان قیمت گوشیهای رجیستر شده دیگه داره با دلار 10000 تا 12000 تومن فروخته میشه ولی این... مگه میشه همچین چیزی؟ انصاف هم چیز خوبیه!
قیمت تمام گوشی ها مشخصه و اونجا همه چی حساب و کتاب داره، برخلاف اینجا !!! اگر میگن n دلار با همون قیمت فروخته میشه و + حاشیه سود منطقی و عوارض به دست مصرف کننده نهایی در اقصی نقاط دنیا میرسه ولی اینجا فروشنده ها میخواهند راحت چند برابر خود شرکت سازنده روی هر گوشی سود بخورن!
چون این گوشی مشخصات خوبی داره و قیمتش هم خوبه عده ای طمع دارن تا با قیمتهای فضایی بفروشن، خوبی این گوشی قیمت پایین علی رغم مشخصات خوبش هست و اگر قرار باشه با قیمت 3میلیون اونم 3/32 و رام چین به دست خریدار برسه دیگه ارزش خرید آنچنانی نداره و گزینه های دیگری هم هست و تنها راه حل این مشکل کسب آگاهی، صبر و نخریدن هست تا با قیمت منطقی و مناسب به دست همه برسه!

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/11/2 نکته عجیبی که برخی دوستان یا از روی بی اطلاعی و یا برای جا انداختن قیمتهای کذایی این گوشی ذکر میکنن اینکه قیمت ابن گوشی تو چین بیشتر از 150 دلار هست و این قیمت رسانه هاست و الکی! تمام سایتهای معتبر مثل gsmarena قیمت مثلا 3/32 گوشی رو 150 زدن و برخی دیگه yon.ir/indianexpr قیمت تو هند رو 999 یوان چین و 10000 روپیه هند زدن. الان دلار 11500 و روپیه 176 و یوان 1750تومن هست که به هر شکل حساب کنید قیمتش حدود 1.750.000 درمیاد و با سود فروشنده و گمرک نهایت حدود 2میلیون باید بشه ولی الان رام چین که ارزونتر هم هست داره 2.7 قیمت میخوره و تازه منهای هزینه گمرک! این گوشی اگر فروش خوبی داشته بخاطر قیمت پایینش هست و اگر قراره قیمتش بیشتر باشه این استقبال ازش بی معنی هست و طبیعتا انتخابهای دیگری هست و جالبه که همه رسانه های دنیا دروغ میگن غیر چند فروشنده بی انصاف داخلی که برخلاف خود شرکت که نهایت 10دلار سود میکنه میخواهند رو هر گوشی 50دلار به جیب بزنن! این گوشی فعلا، فقط تو چین عرضه شده و مدتی طول میکشه تا رام گلوبالش برای فروش خارج از چین عرضه بشه و اینو گفتم تا حواستون باشه و فردا مجبور نباشید برای فارسی کردن و... بیفتین به جون گوشی و خدای نکرده گوشیتون بریک بشه وفقط برای شکستن گردو کاغذی بدرد بخوره! بنابراین فعلا هم رامش مشکل داره و هم قیمتش خیلی حباب داره حدود 1میلیون! پس توصیه میکنم بهتره از خریدش دست نگه دارید هم پول الکی ندادین و هم برخی فروشنده ها کمی به راه راست هدایت بشن!
ان شاءالله!

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/10/28 این سایتهایی که ظاهرا دارن مستقیم از چین گوشی میارن قیمتهاشون بعضا خیلی فضایی و بالاست الان آنر 7c رو زده 1.750.000 که باید یه ماه منتظر گوشی باشی تازه هزینه گمرک و... هم باید بدی! الان میشه همین گوشی رو ارزونتر از این قیمت بدون هزینه رجیستری و گمرگ و تحویل چند روزه خرید! تا یه ذره هم قیمت دلار نوسان پیدا میکنه سریع فروش رو متوقف میکنن و بعد از افزایش قیمت دوباره سایت باز میشه!
نوت 7 رو هم الان حدود 2.599 قیمت زده اونم رام چین! یک ماه هم باید صبر کنید و شانس هم بیارید که تا اون موقع قیمت دلار افزایشی نشه چون طبق مقررات خودشون گوشی رو تحویل نمیدن! البته اگر دلار بیاد پایین از تخفیف خبری نیست! هزینه گمرک هم باید جدا بدید!
لطفا صبر کنید و نخرید بذارین هم رام گلوبال بیاد و هم فروشندهاش بیشتر بشن و قیمتش پایین تر بیاد

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/10/27 الان یکی از فروشندگان قیمت 32گیگ رو زده: ۲,۷۶۰,۰۰۰ تومان اونم خرید از چین بدون گارانتی و هزینه گمرک و رجیستری هم باید جدا داد!
اگرقیمت رو تقسیم بر 147دلار بکنید میبینید با دلار 18755 تومن حساب کردن! الان آنر 7c رو میشه 1،900،000 رجیستر شده خرید کسی میدونه قیمت آنر چند دلاره؟ من فکر کردم میشه این گوشی رو زیر 2تومن خرید ولی واقعا بعضی ها چطوری حساب میکنن؟!
لطفا با قیمتهای فضایی نخرید تا مجبور به کاهش قیمت بشن!

Honor 7X Honor 7X

1397/6/19 سلام
من بین 7x ، p smart و Honor 9 Lite گیر کردم
تا جایی که فهمیدم مشخصاتشون تقریبا مثل همه و فرق زیادی ندارن
به نظرتون کدوم بهتره؟
و اینکه برای خوندن متن تراکم پیکسلی زیر 300 اذیت میکنه؟
ممنون
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
ایسام