مشخصات کاربر
 - نام کاربر : M S
- تاریخ عضویت : 1397/6/8
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
معرفی Oppo A6L – میانردهای مقاوم با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری سیلیکون|کربنی 7,000 میلیآمپر ساعتی
-
میانرده Honor Magic8 Lite با باتری 7,500 میلیآمپر ساعتی و حفاظت IP69K چندان هم لایت نیست
-
معرفی Lava Play Max – پایینرده براق لاوا با Dimensity 7300 و اندروید خالص
-
نسخه آزمایشی One UI 8.5 سامسونگ: سادهسازی ایجاد و اشتراک محتوا، بهبود اتصال و افزایش امنیت
-
شیائومی Poco F8 Ultra در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کانترپوینت: iPhone 16 پرفروشترین اسمارتفون فصل سوم 2025، گلکسی A16 5G پرفروشترین اندروید
-
بازگشت شرکت Jolla با Jolla Phone مجهز به سیستمعامل اختصاصی Sailfish OS 5 مبتنی بر لینوکس
1- ویبره گوشی کلا از همون اولی که خریدم کار نمی کرد چون من معمولا از ویبره استفاده نمی کنم این موضوع رو دیر متوجه شدم. یه سرچ تو اینترنت کردم دیدم سونی روش تعمیر این مشکل رو برای تعمیر کارا گذاشته یه جورایی می دونن که این گوشی این مشکل رو داره وگرنه چه دلیلی داره به این سرعت روش تعمیر یه گوشی 2018 رو به گستردگی تو نت بذارن!!!!؟؟؟؟
2- سنسور مکالمه گوشی کلا گیج هستش و بعد اینکه گوشی رو از رو گوشتون برمی دارید بعضا با چند ثانیه تاخیر صفحه رو روشن می کنه.
3- سنسور نور که گیج تراز سنسور مکالمشه تو نور خیلی کم هم صفحه رو کم نور می کنه که خیلی رو مخ است.
4-بلوتوث خود به خود روشن می شه.
5-گوشی مکالمه نویز داره!!!
6-کلا دستگاه کندیه و تو همین یه ماه من چند مورد هنگی رو تجربه کردم
لازمه که بدونید الان گوشی من الان تو تعمیرگاه پارسامتل قشم است (توخیابون ظفر)که اصلا گارانتیه خوبی نیست و به دوستان اصلا پیشنهاد نمی دم برای اثبات این قضیه یه زنگ به شماره تلفنای خدمات پس از فروشش بزنید ببیند کسی جواب می ده؟؟؟!!!!!!!!!!
یادم نره به خدمتتون عرض کنم تمام موارد بالا رو گارانتی پذیرفته و می خواد همه رو درست کنه. به جای این به نظرتون یه گوشی دیگه می دادن بهتر نبود؟؟ فقط بخاطر اینکه خدایی نکرده مشتری راضی نشه؟