مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : M S
  • تاریخ عضویت : 1397/6/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Sony Xperia XA2 Ultra Sony Xperia XA2 Ultra

1397/6/8 دوستان عزیز سلام من یه گوشی xa2 ultra sony حدود یه ماه پیش گرفتم و متاسفانه خیلی ایرادات فنی داره که خدمتتون اعلام می کنم که اگه کسی از دوستان خواست بخره با آگاهی کامل بخره.
1- ویبره گوشی کلا از همون اولی که خریدم کار نمی کرد چون من معمولا از ویبره استفاده نمی کنم این موضوع رو دیر متوجه شدم. یه سرچ تو اینترنت کردم دیدم سونی روش تعمیر این مشکل رو برای تعمیر کارا گذاشته یه جورایی می دونن که این گوشی این مشکل رو داره وگرنه چه دلیلی داره به این سرعت روش تعمیر یه گوشی 2018 رو به گستردگی تو نت بذارن!!!!؟؟؟؟
2- سنسور مکالمه گوشی کلا گیج هستش و بعد اینکه گوشی رو از رو گوشتون برمی دارید بعضا با چند ثانیه تاخیر صفحه رو روشن می کنه.
3- سنسور نور که گیج تراز سنسور مکالمشه تو نور خیلی کم هم صفحه رو کم نور می کنه که خیلی رو مخ است.
4-بلوتوث خود به خود روشن می شه.
5-گوشی مکالمه نویز داره!!!
6-کلا دستگاه کندیه و تو همین یه ماه من چند مورد هنگی رو تجربه کردم
لازمه که بدونید الان گوشی من الان تو تعمیرگاه پارسامتل قشم است (توخیابون ظفر)که اصلا گارانتیه خوبی نیست و به دوستان اصلا پیشنهاد نمی دم برای اثبات این قضیه یه زنگ به شماره تلفنای خدمات پس از فروشش بزنید ببیند کسی جواب می ده؟؟؟!!!!!!!!!!
یادم نره به خدمتتون عرض کنم تمام موارد بالا رو گارانتی پذیرفته و می خواد همه رو درست کنه. به جای این به نظرتون یه گوشی دیگه می دادن بهتر نبود؟؟ فقط بخاطر اینکه خدایی نکرده مشتری راضی نشه؟
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا