مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسن ح
  • تاریخ عضویت : 1397/6/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1397/7/16 ماه پیش این گوشی را در سایت موبوتل سفارش دادم که ۱۲روزه به دستم رسید. رجیستری و فعالسازی با خودم بود که قدری دردسر داشت ولی با ۱۴۰هزار تومان انجام شد. البته موبوتل طی این مدت همیشه پاسخگو و پیگیر بود. خرید خوب و مطمئنی داشتم. یکی از خوبی‌های موبوتل این است که همیشه گوشیهای متعددی برای انتخاب و سفارش دادن موجود دارد و بعد از گرفتن سفارش هم علیرغم بالا رفتن قیمت دلار دبه نکردند.
گوشی من رام چین است و فقط کلی برنامه مزخرف چینی داشت که نصب برنامه های گوگل برای منِ ناوارد وقت‌گیر و سخت بود؛ اما اگر ده برابر این هم سختی داشت و وقت می برد برای من به سه میلیون ارزانتر خریدنش می ارزید.

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1397/6/25 قیمتها را که باید خودتان مقایسه کنید و روز به روز متفاوت است. شاید وقتی که قصد خریدن کردید ارزانتر هم پیدا کنید. مزیت اصلی موبوتل از نظر من این است که اغلب اوقات گوشیهای فراوانی موجود دارد و بعد از گرفتن سفارش اگر قیمت بالاتر رفت دبه نمی کند. سایت بروز است و به محض اتمام موجودی یا تغییر قیمت یک کالا در سایت منعکس می شود. تلگرام برای ارتباط با فروشنده و جواب دادن به سؤالات است. از هر کجا و هر گوشی ای می خواهید بخرید خیلی دست دست نکنید. هر چه دیرتر بخرید دیرتر حالش را می برید. دو سه ماه پیش می خواستم پیکسل 2 بخرم تا فکر کنم بخرم یا نخرم قیمتش سه برابر شد. همه پرچمدارها در همه چیز عالی هستند. شما که نمی خواهید دایم مثلا وان پلاس را کنار مثلا هوآوی پی20 پرو بگذارید و هی حسرت عکسهای شاید باکیفیت تر هوآوی را بخورید یا بگویید آه اگر می8 می خریدم این بازی را دو دهم ثانیه زودتر بالا می آورد...! امروز پولتان به هر چیز می رسد بخریدش.

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1397/6/24 1. وان پلاس دو میلیون گرانتر است؛ مهم نیست؟ کیفیت فیلمبرداری وان پلاس به علت داشتن لرزه گیر الکترونیکی علاوه بر نوری بهتر از می8 هست. در عوض می8 بهترین gps را در بین تمام گوشیها دارد. وان پلاس به لحاظ مقاومت در برابر خمش و افتادن عالی نیست، اما می8 حتی به انجام این تستها تن در نداده است! پیش از این مقاومت می6 عالی و می5 افتضاح بود.
2.پوکوفون پرچمدار نیست. من هم مدتها دنبال یک پرچمدار نسبتا ارزان بودم و بهتر از mi8 نیافتم. فردا به دستم می رسد.
4. این گوشی قطعا پرچمدار است! اغلب پرچمداران پشت و جلویشان از گوریلاگلس 5 است و فریم فلزی دارند. شیائومی هم همین طور. باتری mi8 در بین پرچمداران، متوسط محسوب می شود که یعنی عالی! اگرچه کیفیت اسمی دوربین بالاست و در dxo نمره ای بالاتر از پیکسل2 کسب کرده، اما در مقایسه های عملی که در یوتیوب دیدم اغلب پرچمداران عکسها و فیلمهای بهتری می گیرند؛ اگرچه اختلاف ناچیز است و بیشتر مربوط به نرم افزار و شاید در بروز رسانی های آتی بهتر شود. Mi8 سریعترین گوشی حال حاضر دنیاست، هر چند اختلافها ناچیز و بی اهمیتند. شکل ظاهری هم که سلیقه ای هست. بشخصه پرچمداری زشتتر از mi8 سراغ ندارم!

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1397/6/24 من این گوشی را دوازدهم در سایت موبوتل سفارش دادم؛ 128 گیگ به قیمت 5300000. قرار بود 15 روزه ارسال شود اما امروز تماس گرفتند و گفتند آماده است! در این مدت هم همیشه پاسخگو بودند.

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1397/6/10 با این گوشی کار نکردم اما چون قصد خریدش را دارم نقدها و مقایسه های زیادی از این گوشی خواندم و دیدم. اسپیکر مونو دارد و کیفیت صدایش از پرچمداران دیگر ضعیفتر است. دوربینش جزو بهترینهاست. همچنین برنامه ها و بازیها را سریعتر از آیفونx بالا می آورد.

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1397/6/7 آقا ایرج عزیز. من هم قصد دارم این گوشی رو از موبوتل بخرم و نگران رجیستری و سایر هزینه ها هستم. لطفا ما رو در جریان کارتون بذارین. سپاسگزارم.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام