مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohammad M
  • تاریخ عضویت : 1397/5/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 16

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد

Xiaomi 12 Xiaomi 12

1402/12/1 سلام دوستان کسی براش هایپر او اس اومده ؟
اگر اومده ریجن گوشیتون روی چ کشوری هست

Xiaomi 12 Xiaomi 12

1402/7/5 دوستان عزیز من با ابدیت 14.0.4.0 TLCMIXM کالاف رو بدون کوچیکترین لگ بالا میاره با وجود اینکه حافظه گوشیم هم تقریبا ۲۳۰ گیگش پر هست .
ابدیت کنید و لذت ببرید از قدرت گوشی .
راجب داغ شدنش هم واقعا طبیعی هست سخت افزار قدرتمندی مثل این گوشی بعد یکساعت بازی داغ کنه.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/27 دوستان عزیز که برخی مشکلات با سیتینگ و باگ های جزئی دارن ریجن گوشی رو روی هند قرار بدن خیلی از مشکلات بر طرف میشه . مورد دیگه اینکه راجب رفرش ریت برخی اظهار نظر میکنن برام جالبه که چون روی نود هرتزه به درد بازی نمیخوره و این موارد . برای مثال از بازی کال آف دیوتی شروع میکنم . رفرش ریت این بازی روی تمام گوشی های میان ده و حتی قاتل پرچمدار ها روی 60 هرتز هست و تنها اسنپدراگون 888 هست که این بازی رو روی 90 هرتز می‌تونه پلی کنه . این بررسی رو میتونید روی گیم توربو خود شیایومی انجام بدین و fsp که روبروی اون عددی رو نمایش میده منظور همون رفرش ریت بازی هست . چه این گوشی و چه پوکو f3 و ا52 سامسونگ و همگی رفرش ریتی بین 55 تا ماکسیمم 60 رو اجرا میکنن داخل بازی و تنها جایی که رفرش ریت رو ماکسیمم 90 و 120 بالا میاره داخل اسکرول کردن و وبگردی و استفاده روزمره و معمولی گوشی هست

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1401/1/18 خداوکیلی خسته نشدی . شش ماهه داری نظر منفی میدی روی این گوشی . جمع کن خداوکیلی . این گوشی جزو چهار گوشی پر فروش سایت دیجیکالا شده . از هر نظر ارزش خرید بالایی داره . بیخیال دیگه داداش عجب پشت کاری داری تو

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/11/24 مشکل بلک کراش و کلا اسکرین اصلا نداده هیچ هیچی نه سایه نه هاله سبز هیچ .
داغ شدنی ام دیده نمیشه بعد از یک ساعت بازی کالاف دیوتی مقداری گوشی گرم میشه که اونم عادی هستش و اکثر گوشی ها این مورد رو دارن .
در مورد اسکرین هم باهاش بازی نکنید و در حالت وبگردی باشید با دیتای گوشی و دو سیم‌کارت فعلا و روشنایی روی هفتاد درصد حدودا هشت ساعت اسکرین میده
هر ساعت کالاف دیوتی با کیفیت مکس و فریم ریت مکس و فریم ریت خود گوشی روی ۹۰ هرتز و روشنایی حدود هفتاد درصد چیزی بین ۲۳ تا ۲۵ درصد در ساعت از باتری گوشی مصرف میشه و اگر روی حالت نرمال بزارید به حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کنه .
سرعت شارژ هم خوبه و صفر تا صد رو حدود ۱ ساعت و ده دقیقه انجام میده و کاملا نرمال و چیزی فراتر از نرمال هست برای ۳۳ وات .
واقعا دلیل این همه جبهه گرفتن بعضی از دوستان نسبت به این مدل رو درک نمیکنم شما از گوشیت راضی هستی چرا میای توی صفحه ی باقی گوشی ها مردم رو گمراه می‌کنی .
پکیچ کلی این گوشی فوق العاده ست و میشه گفت نقطه ضعفی توی بازه ی قیمتی هفت میلیون تومن اصلا نداره . بخرید و لذت استفاده از یه گوشی همه چی تموم رو ببرید .
جزو اولین نفراتی بودم که این گوشی رو تهیه کردم و حدود ۱۱ تومن هزینه کردم و با افت قیمتی که تا الان داشته بخاطر نوسانات دلار هم هست اصلا پشیمون نیستم چون به معنی تمام کلمه از استفاده باهاش لذت بردم .
گوشی قبلیم هم می ۹ شیایومی و سامسونگ اس ۱۰ بود و میتونم بگم از هر دو مدل به سر و گردن بهتر بوده این گوشی واسم .
امیدوارم نظرم کمکتون کرده باشه .

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/11/22 11lite ne از لحاظ دوربین کاملا از f3 بهتر هستش . چیزی بیشتر از یک سر و گردن . متاسفانه بعضی دوستان این دوتا گوشی رو حتی از نزدیک هم ندیدن بعد اظهار نظر میکنن .
گوشی قبلی بنده f3 بود که بخاطر کیفیت دوربین فقط تعویض کردم و ۱۱ لایت ne گرفتم .
این گوشی توی رنج قیمت خودش عالیه . البته به صرف گیم بازی کردن نخواید بگیرید که اونجاست f3 واقعا پایدارتر و قوی تر عمل می‌کنه .

اگر استفاده روزمره دارید و دوربین واستون مهمه و دوست دارید گوشی خاصی داشته باشید ne . اگر گیمر هستید f3 . X3gt.x3pro . اگر یه گوشی معمولی میخواهید که خوش فروش باشه و بازار بهتری داشته باشه و البته کیفیت ساخت و خوشدستی و کلا معمولی بودن براتون مهم نیست a52s

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/11/15 سلام به همه ی دوستان عزیز بنده حدود چهل روزی هست که این گوشی رو تهیه کردم و میشه گفت جزو اولین کسایی بودم که خریداری کردم و لازم دونستم چند مسئله رو برای دوستانی که قصد تهیه دارن بیان کنم که شاید به کارشون بیاد .

مورد اول اینکه اساساً مشکل بلک کراش داخل این نسخه حل شده کلا و اصلا وجود نداره این مشکل .
بحث دوم کیفیت دوربین هست که میشه گفت توی رنج قیمت خودش فوق العاده ست نمرات داخل سایت دگزومارک هست و میتونید مقایسه رو ببینید . کیفیت دوربین حتی از ۱۱ تی هم بالاتره .
اسپیکر ها خیلی بلندی صدای مطلوبی دارن و کیفیت عالیه .
بحث بعدی در مورد پردازنده هست کل بازی های سنگین رو با کیفیت عالی و روون پخش می‌کنه و فوق العاده ست .
باتری ام واقعا نسبت به حجمش عالیه . راندمان خیلی بالایی داره و واقعا اصلا کم نمیاره و نمیشه گفت نقطه ضعف بهش . یک روز کامل رو برای من که استفاده نسبتا سنگینی هم دارم جواب میده .
توی رنج قیمت خودش بی نظیر مطلقه .
در مورد اون دوستی هم که با x3gt این گوشی رو مقایسه می‌کنه واقعا در تعجبم این گوشی فقط و فقط توی زمینه پردازنده حدود ده درصد از جی تی ضعیف تر هست وگرنه در کلیه بخش ها جی تی رو میخوره .
دوستان عزیز اگر بدنبال خرید یک گوشی برای استفاده روزمره و عکاسی و لذت بردن از یک گوشی با کیفیت هستید انتخاب عالی ای هستش 11 lite اگر گیمر هستید f3 و اگر دو تومن بودجه بیشتری دارید و می‌خواهید هم بازی اجرا کنید هم عکاسی 11t .

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/9/11 سلام مشکل بلک کراش رفع شده کاملا
از لحاظ پردازنده کاملا بهینه تر شده . درسته بنچمارکش کمی پایین اومده ولی خیلی روان تر شده و مشکل گرم کردن اصلا نداره و مصرف باتری بوسیله همین پردازنده بهینه حدود ۲۰ درصد بهتر شده . این مشکلاتی بوده که قابل مشاهده هست و مسلما تغییرات دیگه ای در جهت بهبود کیفیت سری قبلی انجام شده و از حیث بروز بودن مسلما ابدیت های منظم تری خواهد داشت

Xiaomi 11 Lite 5G NE Xiaomi 11 Lite 5G NE

1400/9/8 سلام دوستان بنده نسخه ۲۵۶ با رام ۸ رو از دیجیکالا توی تخفیف ویژه خریداری کردم هفته گذشته و میخوام تجربه کاربری توی این مدت رو براتون به اشتراک بزارم .
اولین مورد که وقتی گوشی رو در دست میگیرید باهاش مواجه میشوید وزن بسیار کم و ظرافت خیلی خیلی زیاد گوشی هست که حس فوق العاده ای داره . کیفیت ساخت به شدت خوبه و طراحی مات پشت گوشی خیلی جذابه .
نقطه ضعف طراحی بنظرم فقط نبود جک هدفونه که اگر بود کاملا یه گوشی فوق العاده میشد و مورد نسبتا آزار دهنده دیگه نبود چراغ اعلان هست .
صدای اسپیکر عالیه و شفافیت صدا خیلی خوبه
صفحه نمایش به شدت با کیفیت هستش و از دیدن تصاویر لذت کامل رو میبرید . نود هرتز و ۱۲۰ هرتز بودن برای استفاده روزمره بنظرم الکی هست و کلا زیاد به کار نمیاد .
کیفیت دوربین در حد بسیار خوبی بالاست و چ دوربین اصلی و چ دوربین سلفی عکس های به شدت زیبا و خوش کیفیتی میگیره .
پردازنده خیلی روان و بدون گرم شدن حتی جزیی کار می‌کنه و بنظرم نمره مورد قبولی میگیره
برد وای فای گوشی خیلی عالیه و نسبت به گوشی های قبل که داشتم که همگی جزو پرچمداران سامسونگ و شیایومی بودن میتونم بگم دو برابر بهتره .
مسلما بحث اصلی برای دوستان و همچنین خود بنده قبل خرید فقط باطری بود که میتونم به جرات بگم فوق العادهههههه ست . نسبت به ظرفیت فراتره . یک روز کامل برای منی که نت گوشیم بیشتر روز روشنه و وبگردی دارم کافیه و یک صبح تا شب کامل می‌بره .
سرعت شارژ عالیه و توی کمتر از یکساعت صفر تا صد شارژ میشه گوشی
تا چند روز آینده میویی ۱۳ میاد و این گوشی جزو اولین گوشی هایی خواهد بود که این ابدیت رو دریافت خواهد کرد
نسبت به پولی که می‌دین واقعا توی همه ی زمینه ها عالیه بنظر من توی رنج قیمت رقیبی نداره تنها رقیب این گوشی می‌تونه سامسونگ اس ۲۰ اف ای ۵جی باشه که اونم ۳ تا ۴ تومن گرون تره .
نسبت به a52s که قطعا بهتره . توی خریدش شک نکنید و لذت ببرید از این گوشی فوق العاده

امیدوارم نظرم بتونه کمک تون کنه و گوش به حرف کسایی که فقط از روی اعداد و ارقام و تصویر نظر میدن ندین . در ضمن قیمت دلاری گوشی نسخه دست بنده چیزی در حدود 400 دلاره و قیمت حباب نداره بنظرم .
ممنون

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi 8

1399/6/9 سلام حدود دو سالی هست که mi 8 دارم گوشی فوق العاده خوبی هست تو رنج قیمت خودش . اصلا و اصلا قابل مقایسه با گوشی های میان رده ای مثل نوت ۸ نیست از هر لحاظ . دوربین فوق العاده با کیفیتی داره باتریش نسبت به حجم کمش راندمان خیلی بالایی داره کیفیت صفحه نمایش و سایز و ابعاد و وزن و همه چی کاملا اصولی هستش .

Xiaomi Mi Note 3 Xiaomi Mi Note 3

1398/7/21 سلام دوستان
گوشی من رام چین می‌باشد و دو روزه که ابدیت میویی ۱۱ واسش اومده و ابدیت کردم تغییراتش خیلی زیاده و رابط کاربری گوشی شیک تر شده توصیه میکنم که ابدیت کنید و لذت ببرید

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/12/6 سلام خیلی از دوستان داشتن رام چین این گوشی رو یه جورایی بد میدونن ولی لازم دونستم با توجه به تجربه ی یکساله ای که با گوشی mi note 3 شیایومی اون هم با رام چین دارم توضیحاتی رو ذکر کنم که شاید به دردتون بخوره .
مشکلات رام چین شاید عمده ترینش زبان گوشی هستش که شما زبان فارسی رو در اختیار نخواهید داشت و اگر مقدار جزیی ای زبانتون خوب باشه نیازی بهش ندارید .
مشکل بعدی نصب نبودن گوگل پلی و کیبرد فارسی و کلا برنامه های گوگل هستش که اونم با نصب گوگل اینستالر این مشکل هم حل میشه و میتونید راحت کل قابلیت های اونو داشته باشین . تنها موردی که قابل حل نیست داشتن اکانت گوگله که اطلاعات روش قابل انتقال نخواهد بود (مخاطبین ذخیره شده ) .
اما مزایای اون اینه که گوشی شما همیشه آخرین نسخه میویی و آخرین ابدیت هارو در اختیار داره و یه ابدیت هفتگی داره که یکشنبه ها معمولا میاد و هر هفته گوشی شما به بروز ترین نسخه کارخانه ارتقا پیدا خواهد کرد .

Xiaomi Mi 8 SE Xiaomi Mi 8 SE

1397/11/12 دوست عزیز اونی که شما میگی سری ردمی هست ردمی با سری می فرق داره
در حال حاضر ردمی نوت ۳ از هر لحاظ از گوشی های سری ردمی بالاتره . و می نوت ۳ هم بالاترین نسخه اون سری هست . یکم تحقیق کنید و اطلاعات داشته باشین خواهید فهمید

Xiaomi Mi Note 3 Xiaomi Mi Note 3

1397/11/9 سلام . نه این گوشی نسخه های متفاوتی داره که تفاوتش فقط نرم افزاریه . رام چین مشکلات خودش رو داره اما در کنار مشکلاتش مزیتی که داره اینه اولین ابدیت ها برای اون نسخه میاد

Xiaomi Mi 8 SE Xiaomi Mi 8 SE

1397/11/9 سلام . حدود یکسالی هست که من mi note 3 دارم . از هر نظر عالی و اصلا قابل مقایسه با گوشی های مثل mi a2 و نوت ۶ پرو نیست این دو مورد که گفتم خودم مقایسه کردم از نزدیک و دارم میگم . و شک ندارم که از می ۸ اس ای هم بهتره . ولی یه مشکل که هست اینه که اصلا پیدا نمیشه ازش و کمیابه . دوربینش همون دوربین معروف می ۶ هستش که تست و بررسی هاش هست و سایت dxo mark که سایت معروفی در زمینه تست دوربین هست مورد برسیش قرار داده . باتریش هم که به راحتی تمام یکروز رو تحت هر شرایطی ساپورت می‌کنه که من به شخصه نسبت به گوشی قبلیم که اس ۷ اج بود به مراتب راضی ترم ازش . اما بد نیست نگاهی هم به گوشی pokophone f1 هم بندازی اونم گوشی فوق العاده ایه و میشه گفت از می نوت ۳ یه کوچولو بهتره و داخل بازارم موجوده . امیدوارم تونسته باشم کمکت کرده باشم

Xiaomi Mi Note 3 Xiaomi Mi Note 3

1397/5/29 من دو ماهه دارم این گوشی رو . در یک کلام فوق العاده ست . کیفیت دوربین خیلی عالیه و کیفیت عکسا بالاست . باتری گوشی عالی و راحت یک روز رو ساپورت می‌کنه . تنها مشکلی که داره حذف جک هدفونه که یکم آزار دهنده ست استفاده از رابط ولی در کل گوشی خیلی خوبیه . گوشی من رام چینه و میویی 10 نسخه 8,8,9 نصبه روش
موارد 1 تا 16 از مجموع 16 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا