مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Mohamad Mehdi o
  • تاریخ عضویت : 1397/4/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Nokia 6 Nokia 6

1397/4/30 خب دوستان من این گوشی رو چند ماه پیش از چارسو، طبقه ی دومش خرید کردم. در ادامه تجربه ی استفاده ام رو از این گوشی می نویسم:
1- برای کسایی که تجربه ی استفاده از اندروید خام رو ندارند، یکم گیج کننده است. اما بزرگترین مزیتش اینه که خیلی زود آپدیت ها رو میگیره و شما به اندروید 8 و کلی آپدیت امنیتی ارتقاء پیدا می کنید. که البته نزدیک به 5 گیگ از شما حجم میگیره.
2- برنامه های زیادی روش از ابتدا نصب نیست که این عالیه.
3- فینگر پرینت و تاچش عالیه. محشره. به نسبت سامسونگ در این رده و سایر گوشی ها خیلی خوبه
4- باتریش بد نیست. اما واقعا نمیشه بهش گفت خوب. اگر شما خیلی از گوشیتون کار می کشید در بهترین حالت 5 ساعت جواب میده. من خودم تونستم تو 5 ساعت باتریش رو تموم کنم. اگر معیار گوشی های اپل باشه، این گوشی نصف اونها باتری به شما میده.
5- دوربینش مزخرفه. افتضاحه. یه شکست واقعیه. وقتی روی 16مگ تنظیم باشه که از ابتدا هست، با کوچکترین لرزش، عکس فلو میشه. پس تو ماشین نمی تونید براحتی باهاش عکس بندازید. برای رفع این عیب باید کیفیت عکس رو پایین بیارید تا سرعت پردازش و غیره بره بالا تا عکس بهتر بشه. در شب دوربین شما از این هم بدتر میشه.عکس ها بیش از اندازه سرد و بی روح و رنگ پریده هستند. اصلا انگار یه دوربین اسباب بازی روش نصب کردند. اگر دوربین براتون مهمه، این گوشی اصلا مناسب شما نیست.
6- کیفیت صدای اسپیکر ها و هدفون ها (اگر از هدفون خوب استفاده کنید) واقعا عالیه. چیزی که حتما در سامسونگ یا اپل براحتی پیدا نمی کنید.
7- بدنه ی تمام آلومینیوم دوست داشتنی ای داره.
8- فلاش دوربین نور زرد رنگ خوبی داره که مخصوصا برای پزشکان محترم که برای دیدن ته حلق این نور رو ترجیح میدن خیلی مناسبه. حجم نور تولیدی هم خوبه.

در کل برای این رده ی قیمتی گوشی مناسبیه.
موفق و پیروز باشید

Nokia 6 Nokia 6

1397/4/30 دوست عزیز من خودم ده سال سامسونگ داشتم و واقعا هم راضی بودم. اما این اواخر که واقعا نیاز به تعویض گوشی پیدا کردم، بین میان رده ها سامسونگ به نسبت قیمت، حرفی برای گفتن نداشت.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام