مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hassan S
  • تاریخ عضویت : 1397/4/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 98

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 98 مورد

Huawei Y9 2019 Huawei Y9 2019

1397/11/28 سلام دوست عزیز هر دو گوشی از نظر پردازشی (هر دو از هوش مصنوعی و gpu turbo پشتیبانی میکنند) با هم فرق زیادی ندارند ولی 8x همینطور که خودت میدونی دوربین های بهتری نسبت به y9 2019 داره ولی این گوشی ظرفیت اسمی باتری بیشتری نسبت به 8x داره (البته باتری 8x لیتیوم پلیمری هست ولی این گوشی لیتیوم یونی)
از نظر بدنه 8x آلیاژ فلز و شیشه اس( ورق‌های نازک و بدون انعکاس با دو افکت بصری و ۱۵ لایه شیشه‌ای منعکس‌شونده) ولی این گوشی پلاستیکی هست.
بلوتوث 8x نسخه 4.2 و این گوشی 5 هست و صفحه نمایش هر دو هم FHD و ips Lcd هست.
y9 نسبت به 8x دو گرم سبک تره و هر دو از میکرو یواس بی استفاده میکنند.
توجه داشته باشین هر دوی این گوشی ها میان رده هستند وبرای اطلاعات بیشتر میتونین نتایج بنچمارک اونها رو در سایت ها بررسی کنید.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/18 بدون در نظر گرفتن قیمت اول اگه از دوربین شروع کنیم خب 100% میت 20 پرو برنده اس ولی باید توجه داشت که میت 20 پروه با 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری 4k انجام میده ولی نوت 9 با 60 فریم. از نظر پردازشی هوآوی با چیپست 7 نانومتری و gpu.. Mali-G76 M‍P10 بنچمارک خوبی رو از خودش به نمایش گذاشت ولی خب نوت 9 با چیپست 10 نانومتری و gpu ضعیف تر از اون ( نسل قدیمی تر) بنچمارک پایین تری داشت البته نه تو همه زمینه ها.
از نظر صفحه نمایش هر دو QHD هستند ولی میت اولد و نوت سوپر آمولد هست.
از نظر مقاومت تو تست هایی که تو یوتیوب دیدم میت خیلی آسیب پذیر تر از نوت 9 بود و میت 20 پرو مقاومت زیادی از خودش نشان نداد. هر دو دارای مجوز (ip68)
میت 20 پرو و نوت 9 هم هر دو به دلیل اینکه پرچمدار هستند مطمئن باشید تا سال ها آپدیت های جدید رو دریافت خواهند کرد.
میت فست شارژ سریع تری داری و نسبت به سامسونگ که cat 18 هست میت cat21 هست و سرعت بیشتری داره(البته تو ایران کاربردی نداره)
صفحه نمایش میت هم اولد هست ولی نوت 9 سوپر آمولد هست (البته شایعاتی در مورد اینکه کناره های گوشی میت 20 پرو سبز میشه پخش شد که البته تا الان تکذیب شده).
از نظر باتری هم میت کمی بهتره و فکر کنم با پردازنده ی کم مصرفش عملکردش بهتر هم بشه. اندروید میت هم بروز تره. (android 9)

Huawei Mate 20 X Huawei Mate 20 X

1397/8/17 واقعا این چه کاریه که انقدر به خاطر یه گوشی با هم بحث میکنیم.
شاید یکی پولش رو نداشته باشه بخره یا برای گوشی نخواد زیاد هزینه کنه و نباید به خاطر این جور چیزا هم دیگر رو تحقیر کنیم.
برای مثال من با گوشی فقط تماس میگیرم و چند تا نرم افزار کاربردی نصب میکنم ولی برای لپ تاپم خیلی هزینه میکنم مثلا کارت گرافیک و...
آدم میاد دو دقیقه اخبار تکنولوژی و موبایل و... رو دنبال کنه که با همچین نظراتی مواجه میشه و اگر هم کسی اطلاعات صحیحی نداره لطفا دیگه حداقل انقدر با تعصب نظر نده.

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/8/12 کیفیت تصویر j8 پایینه و hd هست ولی آنر 7x بالاتر و fhd هست بعد شما چطور میگی کیفیت تصویر بد؟ درسته که این گوشی از صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده میکنه ولی آنر 7x هم از صفحه نمایش ltps استفاده کرده که بهتر از ips هست و یک لایه ی خنک کننده هم بین صفحه نمایش و باتری به کار برده تا از گرمای زیاد جلوگیری کنه.
جنس بدنه آنر 7x هم از آلومینیوم هست ولی این گوشی از پلاستیک بعد به نظر شما j8 بهتره؟!!!؟
اونوقت چرا آنر 7x و کلا هوآوی سخت افزارش بده فقط سامسونگ خوبه!
بعد هم دوربین های سامسونگ رو اوایل سونی تأمین میکرد که کیفیت خوبی داشت مانند نوت 4 ولی بعدا که خودش تولید کرد ماژول های دوربین بی کیفیتی ساخت.
کاش به جای تعصب اول کمی اطلاعات درستی داشتیم بعد نظر میدادیم.

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/8/8 دوست عزیز من در مورد پردازنده فقط حرف زدم نه در مورد کیفیت صفحه و جنس بدنه ی بد این گوشی.
خب معلومه که p smart خیلی بهتر از این هست ولی باتری و پردازنده ی (14 نانو متری) این گوشی کمی قوی تر از p smart هست و کایرین 659 (16 نانومتری) وکمی ضعیف تر از این مدل کار میکنه همین البته و باتریش هم کمتره و صفحه نمایش سوپر آمولد.
بعد هم این دو مدل میان رده هستند بعضیا جوری میگن عاااالی که انگار میت 20 آر اس پورشه دیزاین دارند.

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1397/8/6 واقعا همینطوره من حالا کاری به مدل گوشی ندارم ولی کسی که مثلا برای یه گوشی از هرمدلی 30 میلیون میده قطعا باباش داره پولش رو میده چون کسی که خودش کار کرده باشه ارزش پول رو میدونه و برای یک گوشی انقدر هزینه نمیکنه شاید من هم بتونم این گوشی رو بخرم ولی واقعا حیفم میاد پولم رو حروم کنم و با همون آنر 7x سر میکنم.

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/8/6 سلام گوشی های اندرویدی به تلویزیون ها به 2 صورت وصل میشه که حداقل روی هر گوشی اندرویدی حداقل یک مورد امکان پذیره و اگر هم تلویزیون وای فای داشته باشه به 3 صورت وصل میشه.
سرچ کن و در موردش بخون...

Honor 7X Honor 7X

1397/8/6 من بین این دو آنر 7x رو پیشنهاد میکنم به لحاظ رم وحافظه ی بالاتر ولی به نظر من آنز 8x رو بخر.

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/8/6 به نظر من هم از هوآوی p smart بهتره چون از پردازنده 14 نانومتری و صفحه نمایش سوپرآمولد استفاده میکنه و باتری لیتیوم یونی 3500 میلی آمپر و با کیفیت کم صفحه نمایشش فکر کنم خیلی باتری خوب نگه داره.
البته ساختارش از پلاستیک هست که خیلی خوب نیست و حس خوبی بهت نمیده.
در مورد دوربین سلفی هم که بهتره و دوربین عقب هم بهتره البته فکر کنم دوباره سامسونگ از همون ماژول های دوربین بی کیفیت خودش تو همین مدل هم استفاده کرده.
در مورد ساپورت کردن این گوشی از نت 4g+ هم مطمئن نیستم.

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/8/6 همه ی گوشی ها به تلویزیون وصل میشند...
آخه این چه سوالیه.

Samsung Galaxy J8 Samsung Galaxy J8

1397/8/6 واقعا بدترین موقع رو برای خریدن موبایل انتخاب کردی البته راهی هم نداری چون اگر نخری تازه 2 برابر هم میشه به نظر من اگر میتونی یکم بزار رو پولت و یک آنر 8x بگیر چون زیر 3 میلیون گوشی های پایین رده ای میتونی بگیری یا اینکه از برند هایی مثل الفون بگیری که زیاد معروف نیستند و لوازم جانبی و قطعاتشون گیر نمیاد. این گوشی هم خوبه ولی صفحه نمایش fhd نداره.
تعصب زیادی هم روی سامسونگ، هوآوی و... نداشته باش ولی چند تا از دوستان حرف از برند شیائومی زدند درسته گوشی های به صرفه ای داره ولی قطعات و لوازم جانبی های کمی مخصوصا تو ایران داره.

Honor 7X Honor 7X

1397/8/5 سازگاری برای انسان هاست نه موبایل و نیازی به ریست فکتوری برای فعال شدن gpu turbo نیست. اگر هم بخایی برای هر آپدیت گوشی رو ریست فکتوری کنی که دیگه چیزی از گوشی باقی نمیمونه البته ریست فکتوری ضرری برای گوشی نداره ولی من خودم تا حالا هر گوشی اندرویدی رو که آپدیت کردم ریست فکتوری نکردم و هیچ مشکلی هم نبوده.

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/7/23 ارزون نمیشه تو ایران مگر اینکه تولیدش متوقف بشه و بتونی یه دست اول یا دست دوم تمیز گیر بیاری..

Honor 8C Honor 8C

1397/7/23 حرف شما تا حدودی درسته هوآوی محصولاتش رو با تفاوت خیلی کمی از هم میسازه که انتخاب رو یکم سخت میکنه مخصوصا تو میان رده هاش ولی نمیشه گفت که کل گوشی های هوآوی و آنر به درد نخوره.
بیشتر تفاوتشون هم تو رم که ارزون قیمته یا یک دوربین 2 مگاپیکسلی و باتری.

Honor 8C Honor 8C

1397/7/21 فقط باتری و ظاهرش خوبه...

Honor 7X Honor 7X

1397/7/17 کسی دیگه کامنت هم نمیزاره...
نوجوان ها هم نوجوانی نکردند من تازه فهمیدم نسل سوخته دهه هشتادی ها و نودی ها هستند که قیمت دلار و ارز رو بهتر از صد تا کارشناس بلدند!
حالا باز شما بگو gpu turbo کی میاد!

Honor 7X Honor 7X

1397/7/2 سلام میتونی نرم افزار های phone info رو نصب کنی و در اونجا باتری رو نوشته لیتیوم پلیمر.

Honor 7X Honor 7X

1397/6/27 سلام با مورد 1 و 3 موافق نیستم آخه یعنی چی که از پاوربانک استفاده نکن خب از درگاه 2 آمپریش استفاده کن مثله شارژرش میمونه و باتری های لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی محدودیت زیادی برای شارژ ندارند و برای مثال اگر چرخه ی شارژ باتری این گوشی 500 بار شارژ 0 تا 100 باشه اگر از 90 تا 100 بزنیم شارژ میشه 5000 بار البته این یک مثال بود و نباید گوشی رو 100 درصد کرد...
به نظر من فقط قبل شارژ بزار گوشی خنک شه بعد بزن شارژ ونزار 100 درصد شه و تقریبا باتری گوشی با شارژ کردن معمولی 40 تا 80 درصد و روزی یکبار بعد از دوسال تقریبا 20 درصد توان خودشو از دست میده که البته بعد اون یه باتری جدید میندازی روش..

Apple iPhone XS Max Apple iPhone XS Max

1397/6/23 واقعا همینطوره همه جا دارن آیفون رو مسخره میکنن نه 5G داره نه دوربیناشو تغییری داده کلا فقط رم و پردازندش رو یکم بهتر کرده همین. این قیمتش هم اصلا نمی ارزه.
چند وقته میخام یه گوشی بالا رده بخرم ولی میت 20 پرو خیلی خیلی بهتر ازاینه ولی با وضعیت دلار چه میشه کرد و یه آنر 7x خریدم حالا شاید میت 20 پرو رو خریدم.

Honor 7X Honor 7X

1397/6/22 سلام به نظر من هیچ برنامه ای که برای باتری هست نصب نکن چون بدتر میکنه باتری رو به مرور زمان من هم تو گوشی قبلیم مشکل زود خالی شدن باتری رو داشتم که دلیلش ویروس دار شدن گوشیم بود و بعد از اینکه آنتی ویروس نصب کردم درست شد شاید گوشیت ویروس گرفته باشه..

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/6/5 سلام میشه آدرس اونجایی که گوشیت افتاده تو لجن رو بدی من شده با لباس غواصی ام شده میرم گوشیتو پیدا میکنم.
من لپتابم رو نزدیک 1 سال پیش گرفتم 9 میلیون چون کار من با لپتاب بود و کار های سنگینی با لپتاب انجام میدادم البته الان شده 14 میلیون ولی این اندازه یه لبتاپ بالا رده قیمت داره😑
آخه مگه گوشی میتونه چکاری کنه که 16 میلیون پول بدی براش گوشی برای تماس و نصب چند نرم افزار کاربردیه. نه به یه دوربین عکاسی 1 میلیونی میرسه نه به یه پلی استیشن برای بازی. من که برای گوشی بیشتر از 2 تومن نمیدم.
اصلا جرعت نمیکنم این گوشی رو از جیبم در بیارم اینقدر گرونه😶
فقط نوکیا 1100

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1397/5/31 با vpn برو درست میشه چون بعضی برنامه ها برای ایران نیست و دانلود نمیشه...

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/5/23 کسی میدونه این گوشی چند میلیونه؟نسخه 128 گیگ
ای کاش طراحی بهتری داشت ولی رو کاغذ که خیلی خوبه لامصب.

Samsung Galaxy A8 Star (A9 Star) Samsung Galaxy A8 Star (A9 Star)

1397/5/20 بله این آمار درسته ولی کمی قدیمیه...
بیشترین آمار خرابی سامسونگ اختصاص داده و در سه ماهه اول سال 2018 خرابی های گزارش شده از این برند 27.4 درصد بوده.(این آمار جهانیه و ربطی به کشور ایران نداره) و ماله سه ماهه اول هست و تا آخر سال مثله همین آمار قبلی تا 61% رو هم میرسه.
حالا باز هم یه مشت متعصب سامسونگ میاند میگن سامسونگ بهتره هوآوی هست چون هوآوی چینی هست و سامسونگ کره جنوبی!
البته در سیستم عامل ios هم بیشترین خرابی مال آیفون 6 و آیفون 6s بوده و اینطور نیست که اصلا آیفون هم اشکال نداشته باشه.
تمام برند ها مشکل دارند اما نه به اندازه ی سامسونگ.
در مورد نظر بقیه هم که میگن بیشتر از نصف مردم سامسونگ دارم میگم که بله ولی در ایران این طوری هست و بدون اینکه به سخت افزار نگاهی کنیم فقط پول میدیم.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/5/18 من هم با شما موافقم و خودم honor 7x دارم ولی از گوشی سامسونگ و htc هم استفاده کردم و دوست من تعمیراتی موبایل داره و وقتی که من اونجا هستم خیلی افراد زیادی که سامسونگ دارند به خاطر داغی بیش از حد یا باد کردن باتری و سوختن هارد موبایل که در بقیه برند ها هم هست ولی خیلی کم و شکستن لنز دوربین البته خیلی کم و قاطی کردن رنگ صفحه نمایش حتی با اینکه از صفحه نمایش آمولد استفاده میکنه و مشکلات زیادی که داره میاند و بر خلاف مردم که فکر میکنند سامسونگ کیفیت خوبی داره کیفیت خیلی بدی داره و بعد از تقریبا دو سال با استفاده معمولی اشکالاتش پیدا میشه البته در تمام برند ها خرابی هست حتی آیفون ولی سامسونگ بیشتر از بقیه هست.
البته سامسونگ هم گوشی های خوبی داره ولی اگر می‌خواهید یه گوشی میان رده بخرید من آنر رو پیشنهاد میدم چون هم کیفیت خوبی داره و طراحی زیبا هم ارزان تر از سامسونگ هست.
نظر شما در مورد اندروید های بالا هم درسته چون دیگه واقعا داره مثله ios میشه وحتی بهتر از اون و با اومدن gpu turbo که به گفته ی هوآوی و آنر که تا 60% پردازش رو بهتر و 30% هم مصرف نیرو رو کاهش میده.
خود من الان با استفاده از اندروید 8 خیلی راضی ام و خیلی بهینه هست.
ولی این گوشی از دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی استفاده میکنه که به نظرم خیلی کمه نسبت به قیمتش و درسته که برای اندازه گیری دوربین مگاپیکسل فقط یک معیار هاش هست ولی به نظرم اگر از باتری و دوربین سلفی بهتری استفاده میکرد بهتر بود.
البته فکر کنم دیگه تو این وضع اقتصادی یه موبایل 1100 ساده نوکیا رو هم نتونیم بخریم.

Samsung Galaxy A8 Star (A9 Star) Samsung Galaxy A8 Star (A9 Star)

1397/5/18 شما داری میگی که سامسونگ پول کیفیتش رو میگیره ولی شما یکدفعه برو تعمراتی موبایل و از اون بپرس گوشی های سامسونگ چقدر خراب میشند؟
حتی تو پرچمدار های سامسونگ هم مشکلاتی مثله باد کردن باتری،خرابی دوربین(چون دیگه از سونی دوربین هاشو تأمین نمیکنه و خودش تولید میکنه) و داغی بیش ازحدبه خاطر استفاده نکردن لایه ی خنک کننده و شکستن لنز دوربین البته خیلی کم و مشکلات متعددی که بعد از ارتقا به اندروید بالاتر براش اتفاق میفته و سوختن هارد که خیلی زیاد اتفاق می افته و تو هوآوی هم هست ولی خیلی کمتر از سامسونگ.
پس نگو سامسونگ پوله کیفیتش رو میگیره بگو پوله حماقت کسی که سامسونگ میخره رو میگیره.
البته سامسونگ گوشی های خوب زیادی هم داره و هوآوی یا LG یا هر برند دیگری هم خرابی داره ولی نه به اندازه ی سامسونگ میتونی بپرسی از یک تعمیراتی موبایل.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/5/15 اونوقت طرح ریجستری رو چیکار کنیم؟ 😑

Samsung Galaxy A7 2017 Samsung Galaxy A7 2017

1397/5/15 دوست عزیز تو ایران اینطوری هست وسامسونگ گرونتره برای مثال a5 2017 رو تو سایت gsmarena زده 270 یورو بعد honor 7x رو زده 290 یورو ولی در ایران برعکسه وسامسونگ گرون تره و حالا داره اختلافشون کم میشه ولی قبلا خیلی زیاد بود وسامسونگ خیلی گران تر بود ولی همیشه سامسونگ گران تره و چون ما ایرانی ها دل خوشی از اجناس چینی نداریم از هوآوی بدمون میاد و سامسونگ رو ترجیح میدیم بدون اینکه به سخت افزارش نگاهی کنیم تازه بیشتر گوشی های سامسونگ رم خیلی زیادی اشغال میکنند و دوربین های بی کیفیتی هم مصرف میکنند چون دیگر با سونی قرار داد ندارند و خود سامسونگ تولید میکنه دوربین هاشو. خلاصه اینکه چون فروشنده های موبایل هم این رو میدونند گوشی های سامسونگ رو بدون توجه به بازار جهانی گرون تر عرضه میکنند و کسی که میخره پول برند نمیده داره پول حماقتش رو میده.

Samsung Galaxy A8 Star (A9 Star) Samsung Galaxy A8 Star (A9 Star)

1397/5/13 جای اثر انگشتش خیلی بالاست کیفیت صفحه اش کمه.
خیلی زشته😂

Honor 7X Honor 7X

1397/5/12 این گوشی 290 یورو هست یعنی یک کارمند مثلا در کشور آلمان با حقوق ماهیانه 1540 یورو(حقوق کارمندان آلمان) که چند تا از این گوشی رو میتونه بخره اونوقت یک کارمند در ایران با حقوق یک ماهش میتونه یکی از این گوشی ها رو بخره تازه اگر گرون تر نشه.😐

Honor 7X Honor 7X

1397/5/12 j7 pro که خیلی gpu ضعیفی داره و 1 هسته ای هست و این گوشی 2 هسته ای ولی gpu گوشی a5 2017 قوی تر و 3 هسته ای هست.

Honor 7X Honor 7X

1397/5/12 به خاطر امنیت بیشتر کمی کار تو اندروید 8 با شیریت سخت شده ولی میشه باهاش کار کرد و بلوتوث هم مشکلی نداره

Honor 7X Honor 7X

1397/5/11 سلام دوستان اگر میخاین نسخه ی بروز موسیقی رو حذف کنید اول باید برید تو برنامه ها بعد تو موسیقی بعدش گزینه ی حذف نسخه های بروز رو بزنید.

Honor Note 10 Honor Note 10

1397/5/11 اگر اینطوری بود خیلی صفحه نمایش پر مصرفی داشت ولی از صفحه نمایش آمولد استفاده میکنه که خیلی خوبه و باتری خوبی داره مخصوصا که لیتیوم پلیمری هم هستََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََ

Honor 7X Honor 7X

1397/5/10 سلام دوست عزیز من هم میخام بدون تعصب بگم ولی اگر بخای نزدیک ترین قیمت به این گوشی تو سامسونگ یعنی a5 2017 رو حساب کنی من با اون کار کردم دوربین هاشون 16 مگاپیکسله و تقریبا یکی هست ولی سامسونگ حجم عکسش بیشتره و حجم عکس هم نشانه ی خوب بودنش نیست و فکر کنم چون سامسونگ دیگه دوربین هاش رو از سونی نمیخره و خودش تولید میکنه ماژول دوربینش بی کیفیت هست و حجم عکسش بالاست و با j7 پرو کار نکردم ولی در حد 13 مگاپیکسل نیست دوربینش و این هم یک گوشی میان رده هست و نمیشه ازش انتظار خیلی زیادی داشت.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1397/5/9 شما چرا فقط از نقاط قوتی که در نظر قبلی گفتم میگید نقاط ضعف رو هم توضیح بده آقای متخصص موبایل شما فقط متعصبانه حرف میزنید من نقاط ضعف هوآوی رو هم گفتم ولی شما فقط نقاط قوت رو میگید. شما هم فکر کنم اصلا با آنر کار نکردید من خودم با a5 2017 کار کردم و ازش هم راضی بودم و شما در مورد رم پایین و حافظه داخلی و ماژول دوربین بی کیفیت a 5 بگو و اینکه دو دوربینه هست.. باتری آنر هم لیتیوم پلیمری هست نمیدونی نگو و 3340 میلی آمپر. نتایج ها هم متفاوته شما برو یوتیوب یه تست دیگه ببین کدوم نتیجه بهتری میگیره. در مورد ظاهر بد موبایل هم که ولش کن خودت میدونی. من هم هرچی خوبی میگم از هوآوی شما میگی اینا رو کاغذ هست و درست نیست.

Huawei P20 Lite (Nova 3e) Huawei P20 Lite (Nova 3e)

1397/5/9 مهمترین دلیل گرانی گوشی طرح ریجستری است و رقابت بین موبایل فروش ها از دست رفته چون فقط چند شرکت خاص موبایل وارد میکنند

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1397/5/9 سلام سامسونگ صفحه نمایش و دوربین سلفی بهتری داره ولی منظورتون رو از دوهسته نفهمیدم اگر منظورتون آنر 7xهست که 8 هسته ای وشارژش 2 ساعت و ربع طول میکشه بعد شما چجوری میگی بازی سنگین بالا نمیاره آخر اگه اپل رم پایین به کار میبره باز سیستم عامل بهینه ای داره ولی اندروید چی؟ بعد شما برو مقایسه س a5 و آنر 7x رو ببین کدوم پردازشگر بهتر و بهینه تری داره. هوآوی و آنر میخان آپدیت gputurbo رو عرضه کنند که 60% پردازش رو بهتر و 30% مصرف رو کمتر میکنه و فقط تمام حرف شما اینه که هوآوی بی کیفیته ولی دوربین های سامسونگ که همه میگن بهتره رو قبلا سونی تأمین میکرد مانند نوت 4 که کیفیت خوبی داشت ولی الان که خودش تولید میکنه ماژول دوربین انقدر بیکیفیت هست که عکسی که باید حجمش 5 مگابایت باشه رو میکنه 7 مگابایت بعد دوستان میاند میگن چون حجم عکس سامسونگ بالاتره پس بهتره در حالی که نقطه ضعفه و برای باتری که این گوشی لیتیوم یونی ولی آنر7x ایتیوم پلیمری هست که بروزتر و بهتر هست برو تو اینترنت بخون...

Huawei Mate 10 Lite Huawei Mate 10 Lite

1397/5/8 سلام من هم تو سایت هوآوی و آنر رفتم هیچکدوم زمان آپدیت رو نگفته بودن و دوتاشون نوشته بودن به زودی تازه این به زودی برای خاور میانه نیست و اولویتی برای آپدیت مشخص نکرده بودن.

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1397/5/8 سلام لطفا این مطلب رو بخونید:
تو gsmarena قیمت این گوشی رو زده بود 270 یورو و قیمت آنر7x رو زده بوده 290 یورو اونوقت تو ایران برعکسه و با پول بیشتر گوشی بدتر رو برمیداری. فقط میخاستم بگم یکم دقت کنید دارید کجا پول میدید. انتخاب هم با شماست ولی پول بیشتر برای محصول ندید.
موارد 1 تا 40 از مجموع 98 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا