مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مرتضی ش
  • تاریخ عضویت : 1397/3/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Mi Max Xiaomi Mi Max

1397/4/4 سلام به همه دوستان من میخوام یک گوشی بگیرم که هم زود شارژ بشه هم دیر خالی کنه.فقط از گوشی برای وب گردی و تلگرام استفاده میکنم و روان بودن گوشی خیلی مهمه برام.
حالا به نظرتون برای این کار mi max بهتره یا mi max 2؟؟

Honor 7X Honor 7X

1397/3/27 سلام دوست عزیز فرمایش شما کاملا درسته اما برند هواوی تازه کاره همانند برند هایی مثل شیائومی و به همیت علت هنوز قطعاتی که روی گوشی هاش میندازه اون کیفیت اصلی رو نداره.بهترین گوشی ها سامسونگ و موتورولا هستند. من الان هواوی Y6 ii رو دارم و اگر توی نت هم سرچ کنید مشخصاتشو میبینید که دوربین پشتش 13 با دریچه دیافراگم f.2.0 هست و مشخصات سامسونگ گرند پریم پلاس رو هم سرچ کنید میبینید دوربینش 8 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f.2.2 است.
خب طبیعتا باید دوربین این مدل هواوی بهتر باشه دیگه اما اینطور نیست،گرند پریم عکس های با نور و رنگ طبیعی تر و کیفیت بهتری نسبت به هواوی Y6 iiمیگیره هرکس هم منکرشه بره امتحان کنه.چون من خودم قبلا گرند پریم پلاس داشتم و الان که اینو خریدم واقعا پشیمون کردم.باطری گرند پریم پلاس با اینکه 2600 میلی آمپری بود خیلی قوی تر از باطری این گوشی که 3000 میلی امپریه بود.ولی در کل هواوی گوشی بدی نیست و کار راه اندازه ولی هنوز راه زیادی رو باید برای کمال طی کنه.

Samsung Galaxy A9 Pro 2016 Samsung Galaxy A9 Pro 2016

1397/3/26 سلام دوستان عزیز من میخوام این گوشی رو صرفا برای باطری خوبش بخرم
الان تو بازار پیدا میشه؟و لطفا توضیح بدین قضیه رام این گوشی که دوستان در کامنت های قبلی اشاره کردن چیه و چه مشکلی داره؟

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1397/3/23 سلام دوستان دوربین این گوشی چطوره؟
دوربین این بهتره کیفیتش یا j5 pro سامسونگ؟؟
و اینکه از کجا میشه تهیش کرد این گوشی رو؟

Honor Holly 3 Honor Holly 3

1397/3/11 سلام به همگی دوستان باید نکاتی مهم رو درباره این گوشی بهتون و اونهایی که میخوان بخرن این گوشی رو بدم.
من 8 ماهه این گوشی رو گرفتم و تا الانم همه چیزش خوب بوده
فقط گوشی های هواوی کلهم اجمعین دو ایراد عمده و مهم داره
اولی باطریش و دومی دوربین گوشی هست
یا زود شارژ میشه و زود خالی میشه باطریش،یا دیر شارژ میشه و زود خالی میشه.
دقت کنید منطور من از زود خالی شدن باطری این نیست که دائم تو شارژ باشه،منظورم ضعف باطری های هواوی نسبت به گوشی هایی نظیر سامسونگ و ال جی هست.
یه مثال ساده میزنم؛مثلا چند تا برنامه در پس زمینه گوشی در حال اجراست و نت گوشی یا وای فای یا نقطه اتصال هم روشن هست و شما گوشی رو کار ندارین و میذارید کنار و تا نیم ساعت استفاده‌ ای ازش نمیکنید وقتی برمیگردید میبید از 5 تا 10 درصد از باطری گوشی کم شده در صورتی که دوتا برنامه در پس زمینه باز بوده و نت گوشی هم روشن بوده.اما گوشی های سامسونگ شما 20 تا برنامه در پس زمینه اجرا کن،نت گوشی رو هم روشن کن،نقطه اتصال،وای فای و بلوتوث رو هم روشن کن و نیم ساعت یا یک ساعت بعد که برگردی میبینی دو درصد از شارژ گوشی کاهش پیدا کرده.
هیچ کدوم از میان رده های هواوی باطری خوب و دوربین خوبی در مقایسه با میان ردهای سامسونگ و ال جی ندارن و اگر شما به دنبال میان رده خوب هستید به سمت سامسونگ و ال جی برید.گوشی های هواوی گوشی های خوبی هستند نسبت به قیمتشون اما اگر باطری و دوربین خوب داشتن،عالی میشدن.اگر دنبال هواوی عالی هستین باید گوشی های بالای یک و نیم میلیون تومنیش رو بخرین.در ضمن این گوشی هاواوی پردازنده و رم خوب و رونی داره.ولی مهم ترین چیز گوشی باطریش هست که متاسفانه این گوشی ها ندارن.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا